8 edycja - Pytania 3
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja - Pytania 3
Ok dzieki! To wiercę dziurę dalej.
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Wypadałoby uściślić.Rothand pisze:Ok dzieki! To wiercę dziurę dalej.
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
Bo tak wynika z zasad.co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Imho chodzi o stompy od chociazby monstrous beastow np. fiendy atakujace domek. Natomiast w przypadku kawalerii, mounty nie uczestnicza w walce, co jest napisane przy opisie kawalerii (i kawalerii potworow), wiec stompow nie powinny wyplacac.
hmm zasada animated construct daje 5+ armourFurion pisze:Wypadałoby uściślić.
opis stalkerów
czyli "dodano" jeszcze dwa punkty za to i te ptk są wymienione w opisieNecropolis Knights have a total armour save of 3+. This takes into account the combined effects of the mounts Animated Construct special rule and the riders armour and high vantage point
z czego wysuwam wniosek, że jakby jeździec był na piechtę to ma 6+ armour save i tyle
@Furion
w opisie domków i Special Attacks jest napisane, że stomp działa bo traktuje się tak jakby każdy model był w styku z 1 modelem przeciwnikaFurion pisze:Bo tak wynika z zasad.co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
czyli uważasz, że to + opis jak walczy kawaleria w domku pozwala na użycie stompa mimo, że mount nie walczy?
nie jest to jakąś nad interpretacją? skoro mount nie walczy i jest to wprost napisane w Cavalry
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Faktycznie drogą dedukcji można dojść jaki jest save necropolis knightsów... lecz nie jest to 6+ a 5+
Dodając 2 punkty pancerza (5+ konstrukt) i 2 pkt za knightsa wychodzi bazowy 3+ i inaczej wyjść nie chce.
(oczywiście liczę tarczę)
...ale stompy monstruali to jest jakaś dziwna nadinterpretacja zasad - poproszę o konkretne cytaty lub numery stron.
Dodając 2 punkty pancerza (5+ konstrukt) i 2 pkt za knightsa wychodzi bazowy 3+ i inaczej wyjść nie chce.
(oczywiście liczę tarczę)
...ale stompy monstruali to jest jakaś dziwna nadinterpretacja zasad - poproszę o konkretne cytaty lub numery stron.
Pytanie od jednego z użytkowników naszego podforum: czy Hellcanon dla Banishmentu jest demonem ? To samo pytanie co z Kadai'em ? Dostaje dodatkowego hita ? Czy aby dostawać dodatkowe obrażenia z lighta i mieć magiczne ataki trzeba mieć zasadę daemonic ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Traktuje się go jako demona również w kwestii magicznych ataków ? Z helką już wszystko jasne.Shino pisze:hwlcano nie jest demonem.
kadaj ma z kolei napisane wprost, ze traktuje sie go jako demona w swoich zasadach.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
tak bo strzal z helki jest traktowany jak strzal z katapulty - na ktory to WSv jest.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
podpuszczenie polegało na czym innym.
czy icona 6+ wsv działa przeciwko hellcannonowi w walce?
czy icona 6+ wsv działa przeciwko hellcannonowi w walce?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
W walce na pewno nie, bo to ataki monstera, nie warmachiny [ przy strzelaniu w praktyce też, tyle, ze podegające zasadom strzału jak z warmachiny, stone throwera w tym wypadku ]
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
W CC nie ma na pewno, bo nie warmachina atakuje w CC tylko jej załoga. Niejasna jest tylko kwestia strzelania. RAW ten ward jest od ostrzału z machin a nie od ostrzału monsters & handlers używających posiłkowo zasad strzelania katapult. Natomiast dla mnie logiczne jest to, że taki ward dostaje na zasadzie odpowiedniego stosowania przepisów o warmachines. Uściślone to jest ostatecznie gdzieś z tym wardem ?
czytać nie umieta ze zrozumieniem?
Iron Blaster nie jest canon'em ale strzela jak canon, nawet nie wiem co to
Stegadon ma balistę na sobie, monster
Arachnarok ma katapultę mimo, że to monster
Soulgringer ma flame canon albo katapę, tak samo monster
Hellcanon strzela jak katapulta podane w opisie zasady Doom fire
i pewnie wiele innych
od broni która strzela jak maszyna, typ jednostki nie ma tu nic do rzeczy opis jest dosyć jasny
w Close Combacie nie odpalasz katapulty, więc nie ma warda na ataki Hellcanona wręcz
na jakiej podstawie Hellcanonowi zrobić wyjątek? wszystkie te co wymieniłem i inne również zostałyby objęte, to są te same zasady
nie przeciwko war machines jak troop typegain 6+ ward against war machine weapons
Iron Blaster nie jest canon'em ale strzela jak canon, nawet nie wiem co to
Stegadon ma balistę na sobie, monster
Arachnarok ma katapultę mimo, że to monster
Soulgringer ma flame canon albo katapę, tak samo monster
Hellcanon strzela jak katapulta podane w opisie zasady Doom fire
i pewnie wiele innych
od broni która strzela jak maszyna, typ jednostki nie ma tu nic do rzeczy opis jest dosyć jasny
w Close Combacie nie odpalasz katapulty, więc nie ma warda na ataki Hellcanona wręcz
na jakiej podstawie Hellcanonowi zrobić wyjątek? wszystkie te co wymieniłem i inne również zostałyby objęte, to są te same zasady
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A