Pytania początkujacego TK

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mysza_on
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania początkujacego TK

Post autor: Mysza_on »

Ja mam Polski podręcznik i powiem tobie , że jest tylko jeden błąd . Mianowicie statystyki rydwanów tam gdzie jest lista armii. T oraz W są zmniejszone .

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

A jak z tłumaczeniem zasad? nie ma błędów wypaczających je?
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Nie ma bardziej idiotycznych błędów niż zapisanie źle cyferki. Rozbudowane zdania opisujące zasady specjalne można wypaczyć podczas tłumaczenia, bo to samo słowo może mieć wiele znaczeń, a sens zdania czasem zależy od drobnych różnic, ale złe skopiowanie cyfr opisujących statystyki to niechlujstwo.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Bo na proofreaderze można zaoszczędzić :) . Tak jak GW oszczędzna na playtesterach :) .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Nie grałem nigdy z TK , a duża słyszałem tytuł ,,świnia" co to jest ?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Świnia = Warsfinx, Latająca Świnia = Necrosfinx.

Pozdro Cz.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

thx :mrgreen:

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Mam pytanie jak radzić sobie z dużą ilością przeciwników,skaveny orki i częściowo vampiry kaszkiet i klopa dużo nie zrobią,w rozpisce na1-2 można przyblokować 1-2 klocki ale to da tylko 1-2 tury więcej czasu.Skaveny problem to abominacja,13,dzwon,Orki to spam fanoli,doom diverów,Vampiry za duży resp i eteryki :cry:
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ze Skavenami gram na rydwanach i Sphinxach. Katapulty ostro karcą abomkę, a Cascet maszyny, weapon teamy i daje kostki.

Orki i Wampiry to nie moja bajka, bo za rzadko gram przeciw nim.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Na skavenów akurat rydwany mi działają słabo, wpadają i utykają, by się w końcu sypnąć. Za to dobrze gra gwardia albo węże- jeśli się odstrzeli abomkę czy koło, to piechota nie ma się jak przebić przez te dwa boostowane unity. Gwardia przede wszystkim, bo to dużo ataków, łatwo się wksrzesza, wiele szczurów się o to rozbija.

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Czyli mój ulubiony unit,w tej edycji nie jest najgorszym wyborem :)
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ja gram rydwanami i gra mi się nimi całkiem dobrze. Boostowane rydwany mają więcej ataków niż gwardia, a szczury nie słyną z wysokiego T i dobrego save'a. Poza tym rydwany wskrzesza się równie dobrze, co gwardię i są dwa razy szybsze. No i są w core'ach, odbudowując punkty na Necropolis Knights i Stalkerów. Dla mnie same zalety. :)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Jest znaczna różnica między S 3 i S 5, nadal daje to znacznie więcej trupów, jak walczy gwardia ;). Nie zapominaj tez o ilości woundów- 4 rydwany to nadal tylko 12 ran. Oczywiście każdy ma swój styl, wiem, że gwardziści nie są popularną opcją, ale akurat na skavenów sprawdzali mi się zawsze wyjątkowo dobrze. Trzeba tylko naprawdę uważać na 13, ale z reguły częściej spotykam się z tym, że gracz skaveński woli rzucić plagę.

Aha, gwardia ma jeszcze jedną zaletę- jeśli się utrzyma -1 do S i T na przeciwniku (a przy asortymencie brionn czy wsów 10 ten czar jest raczej wpuszczany), to rozkręca w końcu dzwon. Tego rydwany nie zrobią, jeśli nie uda się tego złapać wężami, to nic dzwonu nie ruszy ;)

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Tylko że gwardia jest bardzo podatna na dr,s, wlc i 13 dodatkowo jest mało mobilna i jest specialnem, o koszcie nawet nie będę wspominał.
Obrazek

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Racibórz"Wataha"

Post autor: Robert.P »

Co leprze na gwardii tarcze czy halabardy?Gwardia wiadomo że ma niewyważony koszt ale na pkt powyżej 2400 można ogarniać :wink:
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

To zależy... Mi się wydaje, że jednak halabardy, ale w tej opcji są za drodzy o te przynajmniej 2 pkt/model i nie dysponują praktycznie żadnym sensownym armourem.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

eliah91 pisze:Tylko że gwardia jest bardzo podatna na dr,s, wlc i 13 dodatkowo jest mało mobilna i jest specialnem, o koszcie nawet nie będę wspominał.
Chyba aż tak dobrze skrótów nie ogarniam ;). dr i s? wlc to warp lightning cannon jak się domyślam- ten i tak po gwardii walić nie będzie, jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło ;). O podatności na 13 wspomniałem już, gracze z reguły wolą rzucać wspomnianą plagę.
Zgadza się, gwardia jest zdecydowanie za droga, należy patrzeć na ten unit jednak przez pryzmat całej armii, na ile jest w stanie się wkomponować i ostatecznie spłacić. I spłaca się, w zestawieniu z magią light i nehekhary oddział trzaska wystarczająco punktów, by się móc spłacić mimo zawyżonego kosztu punktowego. Oczywiście, musi mieć halabardy- siła 5 jest najmocniejszym punktem, bo resztę się podnosi z magii. Daje to przewagę w stosunku do rydwanów, które wypłacą pierdyliard ataków, ale z S 3 czy 4.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Domino pisze:Chyba aż tak dobrze skrótów nie ogarniam ;). dr i s?
doom rocke, scorch. Różnica jest gigantyczna, dlaczego porównujesz jednostkę core do speccial? I tak masz rydwany w corach, jak już porównujesz jednostki to porównaj NK do TG, nie rydwany.
Obrazek

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Głównie dlatego, że z reguły, jak ludzie nie biorą gwardii, za zaoszczędzone punkty dokupują więcej rydwanów i robią z nich siłę uderzeniową- oprócz tego Naviedzony wcześniej pisał o rydwanach, dlatego też się do nich odniosłem.
A gdybym miał porównywać TG do NK, cóż, mogą mieć inne zastosowania. Przede wszystkim różnica w ilości woundów na oddziale, chociaż tutaj przynajmniej węże mają fajnego save'a. Gwardią można kombinować z reformami i domkami, w ostateczności to i magami tam spierdzielałem :D. Przy porównaniu koszt pkt/jakość węże wypadają lepiej, ale ze swojej rozpy i tak nie pozbywam się gwardii, zbyt nauczyłem się na niej polegać. No i bez niej HE white lionami jechałyby po mojej armii równo, węże nawet przy bufach się składają, gwardia natomiast elfiki przepycha, jeśli faza magii nie będzie kosmiczną katastrofą.

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Jaką podstawkę turniejowo-masterowo powinien mieć Cascet of souls? Mam model robiony przez siebie ma wymiary zbliżone do oryginalnego 6x7.5 cm. Czy jako warmachine np: wystarczy podstawka 40x40 czy może duża okrągła podstawka?

ODPOWIEDZ