Imperium 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Floret
Plewa
Posty: 8

Imperium 2400

Post autor: Floret »

Minęły wieki (w zasadzie 2 edycje) odkąd ostatnio miałem przyjemność pograć Imperium, więc proszę o wyrozumiałość :) Format rozpiski to 2400 i z założenia ma to być rozpiska uniwersalna.

Bohaterowie :

Grand Master : 244
- Runefang (85)
- tarcza (4)

Mag : 100
- 2 lvl (35)

Mag : 125
- 2 lvl (35)
- Dispel Scroll (25)

BSB : 137
- smoczy hełm (10)
- SoM (20)
- koń z bardingiem (16)
- Full plate armor (6)

Inżynier : 65


CORE :

5 KO : 130
- muzyk
- champion

5 KO : 130
- muzyk
- champion

8 KO Inner Circle : 265
- muzyk (10)
- champion (10)
- sztandar (10)
- Steel Standard (35)

10 muszkieterów : 90

10 muszkieterów : 90

SPECIAL :

4 Demigryfy : 262
- muzyk
- champion
- sztandar

4 Demigryfy : 262
- muzyk
- champion
- sztandar

Działo : 120

RARE :


Steam Tank : 250
Celestial Hurricanum : 130


Punkty : 2400/2400

Wszelkie komentarze mile widziane :)

Krzysiek_312
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Krzysiek_312 »

Zrób herosów na pegazach, wywal inżyniera, bo na jedno działo jest średnio przydatny, 4 demigryfów to mało, tak samo ósemka kawy, strzelcy też bez większego sensu. Przydałby się gość z 4 lvl.

Dopisz domeny na magach i załatw sobie Army Buildera, łatwiej się wtedy czyta rozpy. Wywaliłbym hurricanum i dał drugie działo bo jedno to trochę mało.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Krzysiek_312 pisze:załatw sobie Army Buildera, łatwiej się wtedy czyta rozpy.
Nie rozumiem co jest dla Ciebie nieczytelne w tej rozpie. Wszystko świetnie obrobione i uporządkowane, wygląda nawet lepiej niż rozpiski z army buildera wstawiane przez niektórych.


Odnośnie rozpiski:
-mało IC
-handguny niepotrzebne
-inżynier niepotrzebny
-brakuje co najmniej 1 działa
-brakuje dużego maga
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Krzysiek_312
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Krzysiek_312 »

Przyzwyczajenie :P
Obrazek

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Dwoch magow scal w 1
Za muszkiety i inzyniera masz dzialo i po jednym demimisiu
No i chyba z 4 pkt ci zostana do szalenstwa :p

Acha... Tych championow w 5 kawy zamien na sztandarowych

Awatar użytkownika
Żuczek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Opole, Zaodrze

Post autor: Żuczek »

Jaką domenę magii masz na magach?
Obrazek

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

wyrzuć czempionów z demingów, zamień hurricanum na działo - będzie + 30 pkt z tego razem, wyrzuć inżyniera + 65, tak jak ktoś tu pisał scal dwóch magów w jednego na 4 lvl z dispell scrollem, , handguny nic nie robią, niestety out, wyrzuć czempionów z małych kawalerii i dopakuj duży klocek - jeżeli starczy pkt dodaj do tego klocka maga na koniu i księdza i dodaj po jednym demisiu żeby ganiały w 5 a genkowi daj "the other trickster's shard" żeby go nie zatrzymał jakiś pedantowiec albo wojownik chaosu z wardem na 3+
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Floret
Plewa
Posty: 8

Post autor: Floret »

Dzięki wszystkim za porady i sugestie. Na chwilę obecną po cięciach i poprawkach moja rozpiska wygląda tak :

2400 Pts - Empire Army

1 Grand Master 259.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Luckstone [5.0]

1 Warhorse [0.0] Pts

1 Wizard Lord 243.0 Pts

Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse [18] Pts

1 Captain of the Empire @ 127.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [20.0]

1 Warhorse @ [12] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Standard; Musician ; Champion


4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts

Standard; Musician, Champion

1 Great Cannon @ 120.0 Pts


1 Great Cannon @ 120.0 Pts




14 Knights of the Inner Circle @ 380.0 Pts

Standard; Musician; Champion


14 Knightly Orders @ 338.0 Pts
Standard; Musician; Champion

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts


1 Helblaster Volley Gun 120.0 Pts


Additional Casting Dice: 0

Additional Dispel Dice: 0

Models in Army: 48


Total Army Cost: 2398.0

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Wywal czempionów z demisi.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

na Grand Miśka wsadziłbym draonbanegem lub dragonhelm i do tego ewentualnie Charmed Shield..
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Musisz wybrać lore magii na etapie rozpiski.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Hell blaster się nie opłaca wywal to i inżyniera i bedziesz miał sporo pkt

ODPOWIEDZ