7 ed. - nowe HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
@Ice-T
I co, z tej racji ma mieć każdy z nich po 4 ataki i -3 do hita dla wroga?
W takim razie: kojarzysz może tego gościa, który zrobić broń Ironguta w skali 1:1? ta kosa miała ze 3 metry długości. Jeden ogr powinien kosić cały szereg jednym ciosem, bez względu na zbroje czy co innego ma na sobie przeciwnik. Czemu nie mają takiej zasady!? To niefluffowe!
Inny przykład: rysunek pojedynku ork vs człowiek na stronie 76 w RB. Jak jakikolwiek człowiek (wyłączając strzelców czy magów ) miałby coś zrobić temu orkowi? On by takiego ludzika jedną pięścią wbił w glebę.Tymczasem walcząc z orkami wcale nie trzeba mieć zasady, że wymagany jest trzymetrowy ostry kij żeby go dotknąć (wiem, są savy i inne pierdoły, ale sejw sejwem, a prawdopodobieństwa w ogóle zbliżenia się do takiej bestii na odległość broni to inna sprawa)
Jakim cudem zwykły, pierwszopoziomowy mag może zatrzymać czar np. Teclisa?
I tak dalej... Dlatego 2A to i tak dużo (do tego ASF i s5? jak tu można narzekać?), a jakieś pretensje o to, że nie mają więcej, są nieco bez sensu. Sporo fluffowych spraw nie może mieć swego odzwierciedlenia w zasadach, bo psułyby grę.
I co, z tej racji ma mieć każdy z nich po 4 ataki i -3 do hita dla wroga?
W takim razie: kojarzysz może tego gościa, który zrobić broń Ironguta w skali 1:1? ta kosa miała ze 3 metry długości. Jeden ogr powinien kosić cały szereg jednym ciosem, bez względu na zbroje czy co innego ma na sobie przeciwnik. Czemu nie mają takiej zasady!? To niefluffowe!
Inny przykład: rysunek pojedynku ork vs człowiek na stronie 76 w RB. Jak jakikolwiek człowiek (wyłączając strzelców czy magów ) miałby coś zrobić temu orkowi? On by takiego ludzika jedną pięścią wbił w glebę.Tymczasem walcząc z orkami wcale nie trzeba mieć zasady, że wymagany jest trzymetrowy ostry kij żeby go dotknąć (wiem, są savy i inne pierdoły, ale sejw sejwem, a prawdopodobieństwa w ogóle zbliżenia się do takiej bestii na odległość broni to inna sprawa)
Jakim cudem zwykły, pierwszopoziomowy mag może zatrzymać czar np. Teclisa?
I tak dalej... Dlatego 2A to i tak dużo (do tego ASF i s5? jak tu można narzekać?), a jakieś pretensje o to, że nie mają więcej, są nieco bez sensu. Sporo fluffowych spraw nie może mieć swego odzwierciedlenia w zasadach, bo psułyby grę.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
No spoko, Bretonia na S6 jest lepsza, ale już na S6 sv -1 i S7 gorsza Chyba że dostaną ten sztandar z wardem 4+ to i w tym lepsi Co do Plaguebearerów to przyznaję - jestem niedouczony, bo nie znałem army lista Daemonic Legionu, a przez to Unholy Icon. Ale co do tego, że Shino zna jeszcze "kilka tego typu" (bardziej odpornych oddziałów) to ciekaw jestem ile jeszcze takowych jestScimitar pisze:20ka plagusów wytrzyma wiele Jeszcze te -1 do trafieniaShino pisze:bretonia -> wybierz sobie cokolwiek - plabuebearerzy z unholy icon, i kilka teg typuTemple Guard pisze: Podaj mi bardziej odporny oddział piechoty lub kawalerii na ataki z S6 i większą, bo nie rozumiem z czego się śmiejesz.
Co z tego, że ataki z dużą siłą podobnie wpływają na nich jak na inne rzeczy. Natomiast siła 4-5 sprawia już spore różnice. Duża liczba ataków z S4-5 albo nawet z S3 może być problemem.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
jesli chodzi o ostrzal/magie z duza sila, to chocby night gobliny.
wystawiam ich ok 70 w cenie 20 elfiakow. niezaleznie od strat dochodza w duzo wiekszej ilosci :]
wystawiam ich ok 70 w cenie 20 elfiakow. niezaleznie od strat dochodza w duzo wiekszej ilosci :]
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
To jasne, ale chodzi mi o przeciętną przeżywalność jednego wojaka. Bo wiadomo, że nie ma to jak Slavy Skavenów za 2 punktyTruePunk pisze:jesli chodzi o ostrzal/magie z duza sila, to chocby night gobliny.
wystawiam ich ok 70 w cenie 20 elfiakow. niezaleznie od strat dochodza w duzo wiekszej ilosci :]
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
ach, ubiegles mnieJankiel pisze:http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx
co do Twojego pytania - bedzie, jak chcesz
"I fart in your general direction"
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
No to już wiemy, że SM mają 2 ataki z S5, a DP 2 ataki z S3/S5
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
No, no 2 at z sila 5 to nie w kasze dmuchal. A jak sie zaklinuja... co moze byc trudne... to chlopaczki wyplaca 15 atakow z sila 3, czyli jak wardancerzy jesli czegos nie zbreakuja (... ). Jezeli beda kosztowac te 30 pkt, to luzik. Chaos knight khorna kosztuje chyba nieco wiecej a ma wieksza sile przebicia, jest core, ma 4T i sile 5 non stop. Frenzy boli, fakt, ale doswiadczeni gracze potrafia ich kontrolowac. No i generuja DD.
Ok, teraz czas zaczac molestowac szamana o nowe magic itemy
Ok, teraz czas zaczac molestowac szamana o nowe magic itemy
tyle ze khorniki szarzuja na 14 cali a DP na 18... a IMO ten argument przebija wszystkie przez ciebie wypisaneNarożny pisze: Chaos knight khorna kosztuje chyba nieco wiecej a ma wieksza sile przebicia, jest core, ma 4T i sile 5 non stop. Frenzy boli, fakt, ale doswiadczeni gracze potrafia ich kontrolowac. No i generuja DD.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Chaos Knight Khorne'a kosztuje 33 punkty + koszt 45 pkt. za Mark of Khorne dla całego oddziału, czyli w wypadku 5 rycerzy 1 kosztuje 42 punkty. A Chosen Knight of Khorne (+12 punktów) kosztuje w takim wypadku 54 punkty.Narożny pisze:No, no 2 at z sila 5 to nie w kasze dmuchal. A jak sie zaklinuja... co moze byc trudne... to chlopaczki wyplaca 15 atakow z sila 3, czyli jak wardancerzy jesli czegos nie zbreakuja (... ). Jezeli beda kosztowac te 30 pkt, to luzik. Chaos knight khorna kosztuje chyba nieco wiecej a ma wieksza sile przebicia, jest core, ma 4T i sile 5 non stop. Frenzy boli, fakt, ale doswiadczeni gracze potrafia ich kontrolowac. No i generuja DD.
Ok, teraz czas zaczac molestowac szamana o nowe magic itemy
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Narożny pisze:16, jezeli prawda jest, ze nie bedzie specjalnego bardingu w nowym kodexie.tyle ze khorniki szarzuja na 14 cali a DP na 18... a IMO ten argument przebija wszystkie przez ciebie wypisane
Ale fakt ze o roznicy predkosci zapomnialem
nigdzie tej plotki nie widziałem, chyba wyssane z palca... jak wiele rzeczy
jednak teraz Dp z 2 atakami będą anrpawde przydatni, nawet pomimi kosztu bazującego w okolicach 30pkt...
Oddział, który wypłaca 10ataków z S5 na bardzo dobrym WS oraz 5A z S3 o szarży i 18 calowej za 150pkt?? Biore
to by była dopiero przegina brak leciuteńkich zbroi dla elfów coś strasznego nie tego nie będzie zostanie 18 cali hehe
no fakt teraz to będzie power a nie plewa będą o niebo przydatni jak jeszcze by mieli te przeżuty trafień i odporności swoje
no fakt teraz to będzie power a nie plewa będą o niebo przydatni jak jeszcze by mieli te przeżuty trafień i odporności swoje
Ostatnio zmieniony 22 sie 2007, o 10:48 przez Elgrond, łącznie zmieniany 1 raz.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
seer?/ channaller??
jak dla mnie te honory trzymały kliamt, wszechwidzący magowie oraz media, których przepełniała moc...
???
jak dla mnie te honory trzymały kliamt, wszechwidzący magowie oraz media, których przepełniała moc...
???
prawie tak dobrzy jak SOBBKosa pisze:jednak teraz Dp z 2 atakami będą anrpawde przydatni, nawet pomimi kosztu bazującego w okolicach 30pkt...
Oddział, który wypłaca 10ataków z S5 na bardzo dobrym WS oraz 5A z S3 o szarży i 18 calowej za 150pkt?? Biore
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p