Lizaki 2500/2400/2000

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław

Lizaki 2500/2400/2000

Post autor: Skraaj »

Zastanawiam się nad kilkoma rozpiskami, miałem sporą przerwę w graniu a w obecnej edycji rozegrałem ledwie 4 bitwy. Najczęściej gram na 2000 lub 2500 open, ale ciekawi mnie czy to co na 2400 wymyśliłem też się sprawdzi.


2000 open, brakuje mi drugiego kowboja, ale nie mam czego wyrzucić za bardzo - chyba, że jedne kameleony i razodona. Przerzut miscast'a mam nadzieję, że wywoła efekt psychologiczny - "nie będę przesadzał z rzutami, bo mi mag wybuchnie..."

Kod: Zaznacz cały

1 Slann Mage-Priest @ 495.0 Pts
     General; 3 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
     Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
     Crown of Command [35.0]
     Standard of Discipline [15.0]
     # Focused Rumination [0.0]
     # Higher State of Consciousness [0.0]
     # Becalming Cogitation [0.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
     Spear; Light Armour
     Charmed Shield [5.0]
     Dawnstone [25.0]
     Venom of Firefly Frog [10.0]
     1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 110.0 Pts
     Magic Level 1; Lore of Heaven
     Curse-Charm of Tepok [20.0]
     Dispel Scroll [25.0]

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
     Shield; Standard; Musician
     1 Champion @ [12.0] Pts

14 Skinks @ 76.0 Pts
     Javelin; Shield; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
     Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
     Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
     9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

1 Razordon Hunting Packs @ 75.0 Pts
     3 Skink Handlers @ [15.0] Pts

Models in Army: 104


Total Army Cost: 1998.0


2400/2500 z jedną żabą, na 2500 open dołożyłbym loremaster'a i zrobił dwa równe oddziały kameleonów.

Kod: Zaznacz cały

1 Slann Mage-Priest @ 465.0 Pts
     General; 3 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
     Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
     Standard of Discipline [15.0]
     # Focused Rumination [0.0]
     # Higher State of Consciousness [0.0]
     # Soul of Stone [0.0]
     Dragonbane Gem [5.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
     Great Weapon
     Armour of Destiny [50.0]
     1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
     Spear; Light Armour
     Charmed Shield [5.0]
     Dawnstone [25.0]
     Venom of Firefly Frog [10.0]
     1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
     Magic Level 2; Lore of Heaven
     Dispel Scroll [25.0]

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
     Shield; Standard; Musician
     1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skinks @ 56.0 Pts
     Javelin; Shield; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
     Blowpipe

5 Kroxigors @ 275.0 Pts
     Great Weapon

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
     9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

1 Razordon Hunting Packs @ 75.0 Pts
     3 Skink Handlers @ [15.0] Pts

Models in Army: 109


Total Army Cost: 2397.0

2400/2500 z dwiema żabmi, na 2500 open dołożyłbym ward'a 2+ pierwszej i powiększył kohortę.

Kod: Zaznacz cały


1 Slann Mage-Priest @ 280.0 Pts
     General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death
     # Focused Rumination [0.0]
     Dragonbane Gem [5.0]

1 Slann Mage-Priest @ 320.0 Pts
     1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
     # Higher State of Consciousness [0.0]
     Curse-Charm of Tepok [20.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
     Spear; Light Armour
     Charmed Shield [5.0]
     Dawnstone [25.0]
     Venom of Firefly Frog [10.0]
     1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
     Magic Level 2; Lore of Heaven
     Dispel Scroll [25.0]

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
     Shield; Standard; Musician
     1 Champion @ [12.0] Pts

22 Skinks @ 220.0 Pts
     Javelin; Shield
     2 Kroxigors @ [110.0] Pts
          Great Weapon

10 Skinks @ 56.0 Pts
     Javelin; Shield; Musician

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
     Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
     Blowpipe

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
     Blowpipe

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
     Javelin
     3 Terradon @ [0.0] Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
     9 Skink Handlers @ [45.0] Pts

1 Razordon Hunting Packs @ 75.0 Pts
     3 Skink Handlers @ [15.0] Pts

1 Razordon Hunting Packs @ 75.0 Pts
     3 Skink Handlers @ [15.0] Pts

Models in Army: 128


Total Army Cost: 2393.0
Zastanawia mnie też czy jest sens brania 2lvl'u na skinkach - jak wyjdzie coś złego to zawsze można wziąć sygnaturę. W sam raz na lataczy i sprawia, że slann ma większy zasięg po prostu. Jak przeciwnik nie ma lataczy to trudno. Kości i tak pójdą na duże żaby.

Rozważam też combo rączki+bane head, jest zawsze większa szansa na ubicie wrogiego maga a według FAQ działa.

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

W tej pierwszej ja bym kowbojowi zamiast charmed shielda dał dragonhelma, i obowiązkowo Great Weapon
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

Jak wezmę GW to nie użyję tarczy a to 1 save'a może zrobić różnicę jak wpadnę w coś z większą siłą. Charmed Shield nie wywalę, inaczej w pierwszej turze poskłada mnie działo a tak to w pierwszej turze olewa kowboja (inaczej strzał straci - czymś innym niż maszyny z reguły nie dostrzeli) a potem się go gdzieś da schować albo już siedzi w czymś.

@down
Charmed Shield neguje pierwszego hit'a. Leci kula armatnia w pierwszej turze w niego a ja mówię "coś jeszcze?". Dlatego tarcza zostaje.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, o 12:37 przez Skraaj, łącznie zmieniany 1 raz.

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,

To Daj Halabardę, Scar vet ma 5+, Co 3+ Dragonhelm 2+, Light armour 1+. I po problemie:)

P.S Skinki powiększają zasięg tylko pocisków a nie DD (czy snajperki nie zwasalujesz skinkiem)

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

Po co dawać halabardę skoro można gw? :roll:

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

On chyba myśli, że trzymając Halabardę i Tarczę ma się +1 do Save'a w Combacie, a przy Great Weaponie nie ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ