Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Kordelas »

No to tak:
1.Rozpiska jest nielegalna ,ponieważ jeden bohater / lord nie moze mieć więcej niż 1 przedmiot z danej kategorii (np Talizmany)
2.Po co czarodziejowi Talizman ,któy pzowala mu przerzucić Ochrone pancerza? W większości przypadków on jej wogóle nie będzie miał
3.Napisz jakie domeny magii
4.Kostur też prawie nic nie pomoże ,lepiej dać takiemu drogiemu czarodziejowi jakąś ochronę (np Talizman strazniczy)
5.Rozpiska jest nielegalna ,bo nie można powtarzać magicznych przedmiotów
6.Jeśli chcesz wystawiać generała to już lepiej daj mu "Kamień świtu" ;)
7.Pomyślał bym o kapłanach ,bo działaja bardzo przydatnie
8.Na tą edycję bez Sztandarowego armii może być kiepsko...
9.Napisz proszę jak chcesz rozmiescić bohaterów

Pozdrawiam
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lord Michaelos
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrołęka/Olsztyn

Post autor: Lord Michaelos »

Dzięki za odpowiedź przede wszystkim i za wytknięcie błędów :) Rzeczywiście, przeoczyłem powtarzanie magicznych przedmiotów, mea culpa. Usiądę zaraz i poprawię rozpę. No tak, z czarodziejem i Luckstone to przybajerowałem całkiem nieźle, bezsensowność oczywista #-o Sztandarowy armii jak najbardziej jest, jest nim kapitan na piechotkę. Nad księżulkami się zastanawiałem, bo z tego co widzę, to ich modlitwy potrafią dać niezłego kopa, ale na razie zrezygnowałem bo chciałbym zrobią rozpę na podstawie tego co już mam :wink: Niemniej jednak planuję zakup przynajmniej jednego w najbliższym czasie. Co do rozmieszczenia bohaterów: Generał razem z kawą, BSB z halabardami, mag z lvl4 (domena Ognia) razem z GS (lub na odwrót, BSB z GS, a mag ognia z halabardami), a mag z lvl2 sam (domena Światła).
"Czas na odrobinę chamstwa i brutalności"

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Rozumiem . Powiem tylko ,że domena ognia jest jedna z gorszych domen w grze :) Lepiej daj albo drugie światło ,albo życie (według mnie) .Kapitana zostaw w halabardach . GS-dzi sobie poradzą ;) .Przemyśl też opcję Piekielnika z Inzynierem
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Jeszcze jedna rzecz:
Twój Kapitan jest bardzo mało przeżywalny ,ja bym złożył takiego:

Kapitan BSB
-full plate armour
-enchanted shield
-Kamień świtu
-Miecz bojowy

;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lord Michaelos
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrołęka/Olsztyn

Post autor: Lord Michaelos »

Ok, poprawiłem rozpiskę (mam nadzieję, że tym razem jest już przynajmniej legalna :) ).

L&H:
1) Battle Wizard Lord - 245pkt
- lvl 4,
- Talizman Strażniczy,
- domena Ognia (będę się przy tym upierał :P )
2) Battle Wizard - 125pkt
- lvl 2,
- Zwój Rozproszenia,
- domena Światła.
3) General of the Empire - 216pkt
- full plate armour,
- shield,
- warhorse,
- barding,
- Kamień Świtu,
- Miecz Przelewu Krwi.
4) Captain of the Empire - 116pkt
- full plate armour,
- BSB,
- Miecz Bojowy,
- Zaklęta Tarcza.

Core:
1) Halberdiers - 270pkt
- 40x,
- FCG.
2) Inner Circle Knights - 365pkt
- 12x,
- FCG,
- Steel Standard.

Special:
1) Greatswords - 265pkt
- 20x,
- FCG,
- Sztandar Dyscypliny.
2) Great Cannon - 120pkt

Rare:
1) Celestial Hurricanum - 130pkt
2) Steam Tank - 250pkt

TOTAL: 2102pkt


Edit: Piekielnika z inżynierem przemyślę, a jakże, ale to pewnie na inną rozpiskę :wink: Dzięki za podsunięcie pomysłu :)
"Czas na odrobinę chamstwa i brutalności"

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

To przemyśl jeszcze wzięcie Wielkiego Mistrza zamiast Generała. Wielki mistrz z Runicznym kłem robi fajne rzeczy ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

zamień hurricanium na drugie działo
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Polecam uzywazc Army Buldera, jest bardzo przejzysty. Domena ognia niestety pod wzgledem fabularnym tylko ladnie sie prezentuje i tak jak inni polecalbym light. Grand Master w przypadku kawaleri lepiej sie spisze niz General.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 288.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 157.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 93.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 100.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts

13 Knights of the Inner Circle @ 376.0 Pts
Standard; Musician; Champion; Standard of Discipline

9 Knightly Orders @ 208.0 Pts
Musician

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician

5 Demigryph Knights @ 310.0 Pts
Standard; Musician

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts



zastanawiam się nad zamianą jednego priesta na małego maga ze scrolem
banishment z S5 i dodatkowy czar kusi, aczkolwiek rycerze wtedy zostaliby najpewniej bez modlitw, kapłan zawsze dorzuci swoje trzy grosze w combacie i weźmie dużo na klate zanim zginie, w dodatku jest on kolejną odpowiedzią na eteryki w tej rozpie

jeśli zostałby duży mag + 2 kapłanów, to może zamienić mu domenę na heaven?

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

skoro idziesz w defens to heaven lepszy
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

2800 Pts - Empire Army

Arch Lector of Sigmar 309.0

Talisman of Preservation
Warrior Bane
Enchanted Shield

War Altar

Battle Wizard Lord 240.0
light
Dispel Scroll
Obsidian Trinket Magic Resistance (1)

Battle Wizard 80.0 light
Scroll of Shielding

Captain of the Empire 188.0
BSB full plate, shield

Dragonhelm
Dawnstone
Sword of Striking

Pegasus

Demigryph Knights 5 290.0


Great Cannon 120.0

Great Cannon 120.0

Great Cannon 120.0


Celestial Hurricanum 130.0

Steam Tank 250.0

Steam Tank 250.0


Halberdiers 39 254.0
Standard, Musician

Halberdiers 39 279.0
Standard, Musician

Spearmen Detachment 5 [25.0]

Knights of the Inner Circle 6 170.0
Standard, Musician


Total Army Cost: 2800.0 na Silesiana
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

Rozpiska na grę towarzyską przeciwko Tomb Kings'om.

2400 pkt.
Arch Lector (War Altar of Sigmar, Charmed shield, obsidian amulet, heavy armour, Helm of Skavenslayer) - 304 pkt.
Battle Wizard Lord (lvl 4, lore of heaven, dispell scroll) - 225 pkt.

Battle Wizard (lvl 2, lore of death, channeling staff) - 115 pkt.
Captain of the Empire (Sword of Might, Enchanted shield, Luckstone, BSB, Ironcurse Icon) - 126 pkt.
Master Engineer - 65 pkt.
Master Engineer - 65 pkt.

40x Halberdier (fcg, +20x Crossbowmen detachment) - 450 pkt.
40x Halberdier (fcg, +20x Crossbowmen detachment) - 450 pkt.

Great Cannon - 120 pkt.
Great Cannon - 120 pkt.
Hellblaster Volley Gun - 120 pkt.
Hellblaster Volley Gun - 120 pkt.

Celestial Huricanum - 120 pkt.

2400/2400

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Z uwagi na to ,że TK mają mnóstwo jednostek wykopujących się z tyłu i robiących straty (zwłaszcza w przypadku 2x Piekielnik i 2x Działo) proponowałbym czołg ,jest to dodatkowe działo ,które cytując Karliego:
Karli pisze:Czołg obecnie to cannon, który się sam nie wysadzi, którego nie trzeba pilnować, ba, który nawet sam pilnuje flanki!
;)

I napisz ,proszę ,jaki sens ma tu ten hełm od szczurów?

Kolejne dwie rzeczy:
Czemu kapitan nie ma Płytówki ?

Dawanie kapitanowi "Ironcurse Icon" nie ma sensu weług mnie (ten przedmiot ogólnie jest taki sobie)

Lecimy dalej:
Dispel scroll daj raczej magowi lvl2 i zrezygnuj u niego z tej różdzki :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Overrider pisze: Arch Lector (War Altar of Sigmar, Charmed shield, obsidian amulet, heavy armour, Helm of Skavenslayer) - 304 pkt.
Zrezygnuj z jednej z tych rzeczy. Nie możesz mieć dwóch magicznych zbroi.
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ward na Papie musi być...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

Full plate armour jest na BSB, to mój błąd w zapisie, bo w pkt jest wliczony.

Ironcurse Icon - dałem go za ostatnie 5 pkt, które zostały w rozpie.

Ward na papie jest od War Altara. na 4+ normalnie, od magii na 2+.
Kokesz pisze:
Overrider pisze: Arch Lector (War Altar of Sigmar, Charmed shield, obsidian amulet, heavy armour, Helm of Skavenslayer) - 304 pkt.
Zrezygnuj z jednej z tych rzeczy. Nie możesz mieć dwóch magicznych zbroi.
true, dzięki wielkie.
Kordelas pisze:I napisz ,proszę ,jaki sens ma tu ten hełm od szczurów?
Tylko i wyłącznie arm save 2+ zamiast 3+. Bo fear i tak nic nie daje tutaj.

DS na dużym, ze względu na to, że potencjalnie więcej wytrzyma.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Overrider pisze: Ward na papie jest od War Altara. na 4+ normalnie, od magii na 2+.
przykro mi ale nie - altar nie daje warda papie już.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

PiotrB pisze:
Overrider pisze: Ward na papie jest od War Altara. na 4+ normalnie, od magii na 2+.
przykro mi ale nie - altar nie daje warda papie już.
Lol... serio? To w jakiejś erracie wyszło?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie, po prostu nigdzie w AB nie jest napisane, że arcylektor dostaje warda od altara.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Overrider pisze:
PiotrB pisze:
Overrider pisze: Ward na papie jest od War Altara. na 4+ normalnie, od magii na 2+.
przykro mi ale nie - altar nie daje warda papie już.
Lol... serio? To w jakiejś erracie wyszło?
powiedzmy .... że z erratą nowopodręcznikową.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

ODPOWIEDZ