DoCh 2800 Silesian by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

DoCh 2800 Silesian by Andrzej

Post autor: Andrzej »

Tym mam zamiar zagrać na Silesianie, jakieś sugestie?



1 Bloodthirster @ 540.0 Pts
General
Immortal Fury [25.0]
Firestorm Blade [25.0]
Spell Breaker [25.0]
Armour of Khorne [15.0]


1 Herald of Khorne @ 240.0 Pts
Battle Standard
Great Icon of Despair [75.0]
Soul Hunger [25.0]
Armour of Khorne [15.0]

1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

1 Herald of Slaanesh @ 140.0 Pts
Siren Song [25.0]
Soporific Musk [25.0]

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]


32 Bloodletters of Khorne @ 451.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]

1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

29 Daemonettes of Slaanesh @ 415.0 Pts
Standard; Musician
Siren Standard [25.0]

1 Alluress @ [12.0] Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 138.0 Pts
Standard; Musician


5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts


6 Fiends of Slaanesh @ 330.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Andrzej pisze:Tym mam zamiar zagrać na Silesianie, jakieś sugestie?
Zasadnicza: Daj radę grać drugiego dnia (do trzech razy sztuka ;) ). :P A powinno coś z tego być, bo zlożenie dość mocne. Choć ja bym może trochę więcej horrorów dał, choćby ksoztem heralda Khorna, bo Ci jakiś he z pierdylionem łuczników posprząta ten oddział w jedną turę, bo tak całkiem to go nie możesz kitrać ze względu na czary.
Ogólnie wygląda OK, a jak jeszcze Ty tym grasz, to profit powinien być.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

powinny wejść 3 bzyki z baniszmentami, 3hordy i 8 fiendów zamiast bladego.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Przecież na polskie uściślenia jest 3 banishmenty są zabronione.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jeśli dobrze pamiętam to polskie uściślenia nie zabraniają mieć 3 razy banishment o ile tylko każdy mag, który go ma ma loremaster. Uściślenia zabraniają jedynie wylosowania czaru jeśli ma go inny mag.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Gdyby tak było, to każdy by grał na 3xbanishment :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Robson pisze:powinny wejść 3 bzyki z baniszmentami, 3hordy i 8 fiendów zamiast bladego.
Czyli hordy bez heroldów.
Bo ..uja nie ma, że wciśniesz ich wszystkich.

Herold Tz (MoS) - 140 pkt x 3 +25 (scroll) = 445
Zostaje Ci 255 na resztę heroldów - BSB z Sunderingiem to 215.
Reszta hord bez heroldów, tak?
Nawet przy złożeniu eco-minimal (które nijak nie wykorzystuje potencjału tych gości), w którym nie ma Sunderinga, brakuje 125 na wszystkich 6 heroldów. Czyli jest tak gdzie 2 za dużo (najtańszy to 115).
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Andrzej pisze:Gdyby tak było, to każdy by grał na 3xbanishment :)

Wcale nie, bo się nie mieści.
I dlatego IMHO nikt nie gra.
Patrz mój post wyżej.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JaceK pisze: Herold Tz (MoS) - 140 pkt x 3 +25 (scroll) = 445
Zostaje Ci 255 na resztę heroldów - BSB z Sunderingiem to 215.
Sundering chyba bez sensu jak się gra 3x light, nie?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Macias pisze:
JaceK pisze: Herold Tz (MoS) - 140 pkt x 3 +25 (scroll) = 445
Zostaje Ci 255 na resztę heroldów - BSB z Sunderingiem to 215.
Sundering chyba bez sensu jak się gra 3x light, nie?
Sorry z automatu napisałem. Ale Despair już bez sensu nie jest.
Co nie zmienia, że moje wyliczenie i tak pokazuje, że nie da się tego wmieścić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

ODPOWIEDZ