VC 2400 euro bez Mortisa
VC 2400 euro bez Mortisa
General = 390
1 Strigoi Ghoul King 1lvl (The Lore of The Vampires) 260,
Red Fury 50
Dragonbane Gem 5, Giant Blade 60, The Other Trickster's Shard 15
1 Master Necromancer 165, 4lvl 35 (The Lore of The Vampires) = 200
1 Vampire 2lvl (The Lore of The Vampires) 140, BSB 25
Charmed Shield 5, Dispel Scroll 25, Opal Amulet 15 = 210
40 Crypt Ghouls (Crypt Ghast) = 410
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
1 Spirit Host = 45
2 Fell Bats = 32
2 Bat Swarms = 70
10 Crypt Horrors (Crypt Haunter) = 390
5 Vargheists = 230
4 Vargheists = 184 albo 4 Spirit Hosts = 180
total: 2367
Mortisa nie biorę, bo zawsze coś go zabija, jest darmowym fragiem dla armii strzelających. Jego brak robi miejsce na ciekawe możliwości…
Może jednak duży oddział Vargheistów?
1 Strigoi Ghoul King 1lvl (The Lore of The Vampires) 260,
Red Fury 50
Dragonbane Gem 5, Giant Blade 60, The Other Trickster's Shard 15
1 Master Necromancer 165, 4lvl 35 (The Lore of The Vampires) = 200
1 Vampire 2lvl (The Lore of The Vampires) 140, BSB 25
Charmed Shield 5, Dispel Scroll 25, Opal Amulet 15 = 210
40 Crypt Ghouls (Crypt Ghast) = 410
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
1 Spirit Host = 45
2 Fell Bats = 32
2 Bat Swarms = 70
10 Crypt Horrors (Crypt Haunter) = 390
5 Vargheists = 230
4 Vargheists = 184 albo 4 Spirit Hosts = 180
total: 2367
Mortisa nie biorę, bo zawsze coś go zabija, jest darmowym fragiem dla armii strzelających. Jego brak robi miejsce na ciekawe możliwości…
Może jednak duży oddział Vargheistów?
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Graczom varghaistami podpowiem taki myk jaki stosuje u nas jeden z kolegów. Mają one darmowego reforma więc dopóki nie chce im dawać możliwości szarż ustawia ich tyłem do wroga. Przeważnie dzięki temu nie musi sie testować na wbiegające w zasięg szarży sabertuski, fasty itp
pytanie do mortiego w czym vampir lv 4 jest twardszy od strigoia bo nie rozumiem??
to jest czesto błąd ja gram na vampiru lub strigoiu i duzym nekrosie z jednego prostego rozumienia vampir/strigoi pojedynek z innym bohaterem oczywiście red fury quickblood i ww10 wtedy ma 7atk z przezutami wiec naprawde cieżko to przebić:D a jak nie to bedzie walczyć z jednostką jak jest w rogu to moze walczyć tylko z 4 ludzi statystycznie dostaje 1rane do sava ponieważ na 5 trafiasz i 4 ranisz....wiec on ma przeć nie czarować:D
a nekros siedzi sobie w hordzie zombie lub w jakims innym "przytulnym"miejscu i wspomaga czarami jednostki
dla mnie to głupota wstawiać vampira lv4 do walki bo jedyne co on bedzie czarował to inwokacje którą prawie każdy zbije a nawet jak wampir dostanie rane to z lora wampirzego udana magia=1rana
grałem ostatnio z rakso i sam wampir który odszedł od oddziału i został zaatakowany przez górników rozbił ich w pył i dostał tylko jedną rane
wiec jedyne czego trzeba sie bać to killing blowa:D
poprawcie mnie jesli sie myle
Pozdrawiam
Mnich12
to jest czesto błąd ja gram na vampiru lub strigoiu i duzym nekrosie z jednego prostego rozumienia vampir/strigoi pojedynek z innym bohaterem oczywiście red fury quickblood i ww10 wtedy ma 7atk z przezutami wiec naprawde cieżko to przebić:D a jak nie to bedzie walczyć z jednostką jak jest w rogu to moze walczyć tylko z 4 ludzi statystycznie dostaje 1rane do sava ponieważ na 5 trafiasz i 4 ranisz....wiec on ma przeć nie czarować:D
a nekros siedzi sobie w hordzie zombie lub w jakims innym "przytulnym"miejscu i wspomaga czarami jednostki
dla mnie to głupota wstawiać vampira lv4 do walki bo jedyne co on bedzie czarował to inwokacje którą prawie każdy zbije a nawet jak wampir dostanie rane to z lora wampirzego udana magia=1rana
grałem ostatnio z rakso i sam wampir który odszedł od oddziału i został zaatakowany przez górników rozbił ich w pył i dostał tylko jedną rane
wiec jedyne czego trzeba sie bać to killing blowa:D
poprawcie mnie jesli sie myle
Pozdrawiam
Mnich12
ja to widzę podobnie.
tego strzygę na ogół wrzucam do ghuli, i wtedy najlepiej szarżować tak, żeby strzygoń stykał się corner to corner z wrogą hordą - jest maksymalizacja modeli, a dla mnie minimalne ryzyko:)
no i strzyga to jedyny model do otwierania puszek - ew. 9 vargheistów może coś pokroić, ale raczej w pełnym składzie nie dotrwają do combatu po ostrzale i magii.
tego strzygę na ogół wrzucam do ghuli, i wtedy najlepiej szarżować tak, żeby strzygoń stykał się corner to corner z wrogą hordą - jest maksymalizacja modeli, a dla mnie minimalne ryzyko:)
no i strzyga to jedyny model do otwierania puszek - ew. 9 vargheistów może coś pokroić, ale raczej w pełnym składzie nie dotrwają do combatu po ostrzale i magii.
całą armię możesz wystawić plecami do przeciwnika co za problem jak masz fantazję to czemu nieironhead pisze:Czy to nie jest zagranie podpadające pod Worst Play ?
nie ma tu nic złego, co tu jest wg ciebie worst play?
a co do 4lev, to jednak praktyczniej jest mieć 4 levelowego maga nawet w CC, niż pchać ptk w lorda necro, mniej ptk w lordach idzie i można wcisnąć coś innego, ale każdy gra jak lubi w końcu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
dokładnie!
jasne, że jeden 4lvl klepacz jest tańszy od strzygi + 4lvl necro, a wsumie bije tak samo (no, może bez poisonów i regeny, ale za to z jakimś armour sejwem). Ja bezpieczniej się czuję, gdy czarowanie jest niezależne od bicia - w przypadku straty jednego z lordów da się jeszcze grać, a jak jest jeden lord wampir 4lvl klepacz, to peszek w czarowaniu i po bitwie w sumie.
jasne, że jeden 4lvl klepacz jest tańszy od strzygi + 4lvl necro, a wsumie bije tak samo (no, może bez poisonów i regeny, ale za to z jakimś armour sejwem). Ja bezpieczniej się czuję, gdy czarowanie jest niezależne od bicia - w przypadku straty jednego z lordów da się jeszcze grać, a jak jest jeden lord wampir 4lvl klepacz, to peszek w czarowaniu i po bitwie w sumie.
Ostatnio zmieniony 3 paź 2012, o 20:47 przez Bartosz, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś tym grałem. Bat swarmy wywaliłem, bo w 6 ostatich bitwach jakoś kombo strike last się nie przydawało, za to ostatecznie pełniły funkcję drogiej odginaczki, czyli bez sensu. Może wrzucić jeszcze jedne fell baty albo duszka? ew. inne itemki na herosach?
General = 390
1 Strigoi Ghoul King 1lvl (The Lore of The Vampires) 260,
Red Fury 50
Dragonbane Gem 5, Giant Blade 60, The Other Trickster's Shard 15
1 Master Necromancer 165, 4lvl 35 (The Lore of The Vampires) = 205
Ironcurse Icon 5
1 Vampire 2lvl (The Lore of The Vampires) 140, BSB 25
Charmed Shield 5, Dispel Scroll 25, Opal Amulet 15 = 210
40 Crypt Ghouls (Crypt Ghast) = 410
21 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 73
21 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 73
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
1 Spirit Host = 45
2 Fell Bats = 32
2 Fell Bats = 32
10 Crypt Horrors (Crypt Haunter) = 390
10 Vargheists (Vargoyle) = 470
General = 390
1 Strigoi Ghoul King 1lvl (The Lore of The Vampires) 260,
Red Fury 50
Dragonbane Gem 5, Giant Blade 60, The Other Trickster's Shard 15
1 Master Necromancer 165, 4lvl 35 (The Lore of The Vampires) = 205
Ironcurse Icon 5
1 Vampire 2lvl (The Lore of The Vampires) 140, BSB 25
Charmed Shield 5, Dispel Scroll 25, Opal Amulet 15 = 210
40 Crypt Ghouls (Crypt Ghast) = 410
21 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 73
21 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 73
20 Zombies, Musician 5, Banner 5 = 70
1 Spirit Host = 45
2 Fell Bats = 32
2 Fell Bats = 32
10 Crypt Horrors (Crypt Haunter) = 390
10 Vargheists (Vargoyle) = 470