pokaż ten model. po prostu nie wierze że do grania tym badziewiem nie motywuje Cie jakas fantastyczna konwersja!Khuman pisze: bardziej sprawdził się wargor z hunting spearem
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to sam dywan zabrania a nie zasada latanieKokesz pisze:... a teraz Panowie otwórzcie Podręcznik Główny w miejscu gdzie znajdują się zasady Arabian Carpet. Przeczytajcie je uważnie i z wielka pokorą bijcie pokłony przed moim wszechwiedzącym majestatem.
Dla leniwych:
"(...)Howver, he cannot join units."

co do kolesia z hunting spearem to najbardziej pasuje ten spec z rydwanu

Khumek snajpy na LD i S spokojnie rzucam na 24 duże wjeście na 3 kościach... więc spoko:) nie trzeba mu dywanu jedyne w czym by pomogło to "Sun of Jamaica" przez armię przeciwnika 

We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
generalnie uważam że death jest jednym ze słabszych lorów, fakt na magów zabujcze ale każdy jeden klepacz przyjmuje to na klatę, heraldzi khorna biti doombulle 6S, gorebulle + bohaterowie warriorów 5S to średnio 2 ciosy na 4+, o ile nie ma warda to może coś zrobią zanim wejdą w CC, potem nic to nie robi, rozumiem elfy ludzie czy inne słabeusze, ale chaos a w szczególności Khorna ma w wysokim poważaniu takie " sniperki " 
magia jest dla słabych tak jak magowie są słabi

magia jest dla słabych tak jak magowie są słabi

Typowy fluffowiecKhuman pisze:generalnie uważam że death jest jednym ze słabszych lorów, fakt na magów zabujcze ale każdy jeden klepacz przyjmuje to na klatę, heraldzi khorna biti doombulle 6S, gorebulle + bohaterowie warriorów 5S to średnio 2 ciosy na 4+, o ile nie ma warda to może coś zrobią zanim wejdą w CC, potem nic to nie robi, rozumiem elfy ludzie czy inne słabeusze, ale chaos a w szczególności Khorna ma w wysokim poważaniu takie " sniperki "
magia jest dla słabych tak jak magowie są słabi

kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to są doświadczenia z tym lorem, sniperka z S z trudem zabija szamanów ( 3S + 1banner +1sygnaturka ), jak gram przeciw deathie albo shootingowcą sygnatura jest używana co turę( ostatnio min. dwóch małych mam w rozpie ), do tego jest jeszcze dispel, najmocniejszą sniperką jest na LD, o ile ktoś nie ma Warda 4+, bo farta w rzucie D6 można nadrobić farta w wardach, bo statystycznie 10vs10 LD nigdy się nie zabija
a słonko też takie bardzo losowe jest bo zależy kto ile ma I, ciekawym czarem jest -3LD, albo -1S -1T, reszta jest bardzo średnia

a słonko też takie bardzo losowe jest bo zależy kto ile ma I, ciekawym czarem jest -3LD, albo -1S -1T, reszta jest bardzo średnia
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
zgadzam się, grałem często przeciwko domenie śmierci i nie bardzo się sprawdzała
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
pamiętam jak Zembol wystawił się slanem na 7minoski, był eterykiem, puścił słońce przez nie, żaden nie zginął, wpdadły w slanna, wygrywały o muzyka, on banner a minoski szereg i muzyk, w końcu wpadł tam doombull, a minoski wyszły po 5 wygranych CC, i zamiotły jakieś stedzie i saurusy 

Zostaje. tak wiec spokojnie moga miec i 10 atakow
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Kminie coś na Poznań po męskiej decyzji, że jak pojade to beastmenami
Zastanawiałem się czy w ogóle brać jakiegoś speciala ale jeśli już to heros, który może pomóc ogarnąć fasty i śmietnik
Niestety mój heros nie ma modelu wypuszczonego przez GW i nie wiem czy mi dopuści zwykłego szamana... ale z tego co widze art to właśnie zwykły szaman. Zastanawiałem się też jakiego Lora mu dać ale bez 2 Viletidów to ta rozpa nie ma sensu. Co prawda ze specialem nie mam za bardzo smietnika niestety
Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Great Bray-Shaman @ 305.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 4; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
1 Slugtongue @ 190.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 2; Braystaff
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2591.0



Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]
1 Great Bray-Shaman @ 305.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 4; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
1 Slugtongue @ 190.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 2; Braystaff
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 136
Total Army Cost: 2591.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
i więcej, pamiętajcie że statystyka A jest jedyną statystyką która może przekroczyć 10GarG pisze:Zostaje. tak wiec spokojnie moga miec i 10 atakow

@ co to powyższej rozpy to daj komeciaża, przy takim defensie magicznym na pewno się przyda

na poznań fajnie można rozkminić na minoskach czy bestigorach w ambushu

w ambishu ? że niby Khazrak daje cos takiego czy co?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Khuman pisze: i więcej, pamiętajcie że statystyka A jest jedyną statystyką która może przekroczyć 10![]()
RB str.3 pisze:All characteristics are rated from 0 to 10 - they cannot go below 0 or rise above 10.
Jak widać A nie jest jedyna statystyką, która może przekroczyć 10.RB FAQ pisze:Q:When a model has a random characteristic value, 3D6 or 2D6+2 for example, can that characteristic go above 10?
A:Yes, this is an exception to usual maximum.
A odnośnie minosków to gdzie jest napisane, że mogą mieć >10 ataków, bo RB tego zabrania, a w AB i FAQ do bestii nic nie mogę znaleźć.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()