Chwalmy się jakie to rzeczy potrafią nasze trupy
Moderator: misha
Re: Chwalmy się jakie to rzeczy potrafią nasze trupy
no może nie ale zawsze jest FAQ + uściślenia LS a to o lancach to od dobrego roku wisi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tak wiele osób miast czytać woli pytać iż to już norma ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Vargheisty potrafią wprawić w zdumienie: dziś 10 sztuk z czempionem zaszarżowało jednego sabertuska. Szacowałem: 25 A na 3+, potem 16 ran na 3+, 10 sejwów na 4+ i ew. parry save na 6+. Czyli sytuacja taktyczna wyglądała dobrze, no i dawała overrun w bok maneaterów. ALE wbiły jedną ranę.
To je dopiero AMELINIUM!
To je dopiero AMELINIUM!
było wypić kawę przed grą na oświecenie nawet od boku to tylko 3 modele w B2B, a od przodu 2 modele +tylny szereg nie zrobisz 25 ataków
Sabertusk nie ma armour save to ten mały piesek singlowy, a warbeasty nie mają parry save, coś namieszałeś
zakładam, ze pomyliły ci się figurki i masz na mysli thundertuska albo jego druga wariację, bo z sabertuskiem to nawet zombi sobie radzą
a jeśli tak to Stonehorn i Thundertusk mają T6, więc raczej na 5+ są rany
Sabertusk nie ma armour save to ten mały piesek singlowy, a warbeasty nie mają parry save, coś namieszałeś
zakładam, ze pomyliły ci się figurki i masz na mysli thundertuska albo jego druga wariację, bo z sabertuskiem to nawet zombi sobie radzą
a jeśli tak to Stonehorn i Thundertusk mają T6, więc raczej na 5+ są rany
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
faktycznie, 3x3 to 9, już chyba za późno dla mnie... ale z przodu 13, bo Vargoyle ma 5A (4+1 za frenzy).
czyli oszacowanie: 22A na 3+, potem 14,66 zranień na 3+, potem 9,7 sejwów na 4+ i ew. parry, więc i tak vargheisty dały ciała w tym kombacie.
czyli oszacowanie: 22A na 3+, potem 14,66 zranień na 3+, potem 9,7 sejwów na 4+ i ew. parry, więc i tak vargheisty dały ciała w tym kombacie.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2012, o 21:27 przez Bartosz, łącznie zmieniany 1 raz.
opłacało się w ogóle? ile tych kociaków było? jak 2 to imo jeszcze ok, ale jak więcej to szarża nie opłacalna była
wbijasz 4 rany, a sam dostajesz ze 2x tyle i się sypiesz
chociaz lepiej samemu szarżować takich niż dać wbić impakty
wbijasz 4 rany, a sam dostajesz ze 2x tyle i się sypiesz
chociaz lepiej samemu szarżować takich niż dać wbić impakty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no to pech
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Bartosz pisze:za to dziś Vargheisty spłaciły się doskonale.
bitwa z WoChem, kilka razy weszła popychaczka/przerzut zranień. no Asy przestworzy po prostu - uporały się z warriorami i klockiem kawy (już zwardowanej).
ile ich było w oddziale?
zdaje sie 10 w dziale z rozpiskami masz rozpę Bartka
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1 porządna lub 2 gorzej kulnięte miasmy powodują u większość oddziałów inicjatywę 1-2 i tyle samo WS. Daje to trafianie na 5+ vargejów lub nawet ghuli i to że ghule/vargheje uderzą pierwsze, a że mamy dużo ataków z poisonem/S5(ghule/vargeje) to liczba oddających jest na tyle śmieszna że łoj....a jak dopakujesz jeszcze sobie do zmiasmowanego kombatu vanhell to całkiem to czysta teoria oczywiście, ale jeśli ma szansę coś zadziałać to warto wypróbować! to nie rządzenie krajem, a pacynki
starczą 2miasmy według mnie
na najnowszym patencie mam 2 i 4levelowego(z Book of Ashur) magów z shadow na 2800...coś wejdzie albo jakaś pitka, albo jakieś brzytewki albo miasma.
ktoś widziałem ze grał na 4levelowym wampirku+book of ashur+mortis (+7) do casta na magii wampirycznej...z takim przebiciem na takie czary jak klątwa/popychaczka/przerzut ranienń/ czy 6 z magii wampirycznej, można pewność że coś wejdzie.
na najnowszym patencie mam 2 i 4levelowego(z Book of Ashur) magów z shadow na 2800...coś wejdzie albo jakaś pitka, albo jakieś brzytewki albo miasma.
ktoś widziałem ze grał na 4levelowym wampirku+book of ashur+mortis (+7) do casta na magii wampirycznej...z takim przebiciem na takie czary jak klątwa/popychaczka/przerzut ranienń/ czy 6 z magii wampirycznej, można pewność że coś wejdzie.