Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
mnie w ogóle nie przekonuje bsb inny niż na piechotę, który stoi w jednym oddziale z magiczką. ma on albo hodę albo MR3, jak u mnie.
herosi z 2+ savem przepadli, ale i tak będę wystawiał jednego pana na orle. pewnie z hoda i gemem. wczesniej gralem na takim i dawal rade.
edit, a co do tancerek, ostatnio miałem w rozpisce 9 modeli, wolalbym miec 10-11 i to uznaje za dobra liczbe. ten oddzial raczej walczy i straszy, a nie nianczy bohaterow, w 10ciu sa w stanie naprawde juz ladnie cos dokonczyc, zaczeto wczesniej przez strzelanie.
na duzego maga wrzuc MR3, imo must have teraz dla WE.
herosi z 2+ savem przepadli, ale i tak będę wystawiał jednego pana na orle. pewnie z hoda i gemem. wczesniej gralem na takim i dawal rade.
edit, a co do tancerek, ostatnio miałem w rozpisce 9 modeli, wolalbym miec 10-11 i to uznaje za dobra liczbe. ten oddzial raczej walczy i straszy, a nie nianczy bohaterow, w 10ciu sa w stanie naprawde juz ladnie cos dokonczyc, zaczeto wczesniej przez strzelanie.
na duzego maga wrzuc MR3, imo must have teraz dla WE.
Właśnie myślę o wywaleniu małego maga, daniu MR3 na lorda i właśnie, co dalej? Drugie drzewo, to się sprawdza? Tancerzy zostaje 8, bo na teraz nie mam więcej modeli
Lawirować mogę między herosami. Proponujecie jakiś inny układ? Grałem trochę na noblu na orle i było całkiem spoko. Ward na 2+ przy ostatniej ranie jest... Hm nie wiem, nie grałem na nim nigdy.
Lawirować mogę między herosami. Proponujecie jakiś inny układ? Grałem trochę na noblu na orle i było całkiem spoko. Ward na 2+ przy ostatniej ranie jest... Hm nie wiem, nie grałem na nim nigdy.
1 Alter Highborn @ 281.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow
Armour of Silvered Steel [45.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Rhymer's Harp [75.0]
1 Noble @ 179.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
8Dryads @ 108.0 Pts
Branch Nymph @ [12.0] Pts
8 Dryads @ 108.0 Pts
Branch Nymph @ [12.0] Pts
20 Glade Guard @ 264.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Lord's Bowman @ [6.0] Pts
16 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Wardancers @ 90.0 Pts
5 Wardancers @ 90.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2800.0
to jest rozpa po glupim faqu, dzisiaj wygralem z innymi lizakami tym razem z Fiszerem 14-6 w ostatnich turach walczylismy slann i jego saurusy kontra moja armia, zabraklo jednego wounda a bym to zbrejkowal ^^, 20 lukow dala szeregi a reszta otoczyla.
Alter; Great Weapon; Longbow
Armour of Silvered Steel [45.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Rhymer's Harp [75.0]
1 Noble @ 179.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
8Dryads @ 108.0 Pts
Branch Nymph @ [12.0] Pts
8 Dryads @ 108.0 Pts
Branch Nymph @ [12.0] Pts
20 Glade Guard @ 264.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Lord's Bowman @ [6.0] Pts
16 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman @ [6.0] Pts
5 Wardancers @ 90.0 Pts
5 Wardancers @ 90.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2800.0
to jest rozpa po glupim faqu, dzisiaj wygralem z innymi lizakami tym razem z Fiszerem 14-6 w ostatnich turach walczylismy slann i jego saurusy kontra moja armia, zabraklo jednego wounda a bym to zbrejkowal ^^, 20 lukow dala szeregi a reszta otoczyla.
Co sądzicie o Treekinach? zamierzam zakupić 3 w czwartek. Słyszałem opinie że jest to średnia jednostka w dodatku powolna jak na ten rozmiar, nie widziałem jej jeszcze w akcji. Jak tym grać, jak wystawiać tylko 3 może więcej?, i czy oczywiście opłaca się ja w ogóle kupić?
Podaruj sobie
Za droga jeśli licząc kasę i za droga na pkt
Na papierze wygląda fajnie, w praktyce o wiele gorzej :/
Oni się sprawdzają tylko jako 6 szt.... łatwo policzyć wydatek a zysk raczej średni.
Raczej rzadko widywane na stole.
Za droga jeśli licząc kasę i za droga na pkt
Na papierze wygląda fajnie, w praktyce o wiele gorzej :/
Oni się sprawdzają tylko jako 6 szt.... łatwo policzyć wydatek a zysk raczej średni.
Raczej rzadko widywane na stole.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Nawiązując do tej rozpiski: ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=983626#p983626
Po ostatnim turnieju według zasad mastera poznańskiego... Durthu idzie na półkę
Brak dużego maga jednak boli..
Rozegrałem sobie 2 bitewki (3 nie zdążyliśmy bo było mało ludzi więc nie mieliśmy ciśnienia czasowego )
vs Demony (Kairos 2 głowy co sra czarami na +2 do casta = 6lv) ... ostro ale orzeł prawie złamał wielkiego Kairosa
Soulrinder jest zbyt niebezpieczny i nie ma jak go ściągnąć bez włóczni czy chociażby zerówki z Beasta w CC na np. Wildów (T7 boli :/)
9-11 więc grać się da ale jest ciężko na małym magu :/
vs Ogry Durthu na spółkę z historycznym już EFGS kowbojem potrafi w 2 tury rozkręcić Mourfangi i postraszyć Ironów
Reszta to festival strzelania i zaganiania Wildami
15-5 (eh... gdyby ten atak S10 D6 Wounds nie został wywardowany 2x na generale Ogrowym to by pykło 20-0 z Ogrami )
Dla zabawy Durhu naprawdę fajny, ale zdecydowanie za drogi.
Wolę chyba jednak mieć te przerzuty dispella i 4lv Beasta... jakoś tak pewniej się czuję i więcej możliwości.
Takie coś urodziłem na mastera i kompletuje figury (głównie WYSIWYG)
Nie mam pojęcia jak upchnąć 6 tancerzy do trzymania bohaterów, ale chyba będę musiał nimi lawirować w łucznikach...ewentualnie w dużych tancerzach, ale chyba lepiej aby tancerze coś próbowali rozkręcić osłabionego przez łuki.
Jakieś sugestie ?
Po ostatnim turnieju według zasad mastera poznańskiego... Durthu idzie na półkę
Brak dużego maga jednak boli..
Rozegrałem sobie 2 bitewki (3 nie zdążyliśmy bo było mało ludzi więc nie mieliśmy ciśnienia czasowego )
vs Demony (Kairos 2 głowy co sra czarami na +2 do casta = 6lv) ... ostro ale orzeł prawie złamał wielkiego Kairosa
Soulrinder jest zbyt niebezpieczny i nie ma jak go ściągnąć bez włóczni czy chociażby zerówki z Beasta w CC na np. Wildów (T7 boli :/)
9-11 więc grać się da ale jest ciężko na małym magu :/
vs Ogry Durthu na spółkę z historycznym już EFGS kowbojem potrafi w 2 tury rozkręcić Mourfangi i postraszyć Ironów
Reszta to festival strzelania i zaganiania Wildami
15-5 (eh... gdyby ten atak S10 D6 Wounds nie został wywardowany 2x na generale Ogrowym to by pykło 20-0 z Ogrami )
Dla zabawy Durhu naprawdę fajny, ale zdecydowanie za drogi.
Wolę chyba jednak mieć te przerzuty dispella i 4lv Beasta... jakoś tak pewniej się czuję i więcej możliwości.
Takie coś urodziłem na mastera i kompletuje figury (głównie WYSIWYG)
Nie mam pojęcia jak upchnąć 6 tancerzy do trzymania bohaterów, ale chyba będę musiał nimi lawirować w łucznikach...ewentualnie w dużych tancerzach, ale chyba lepiej aby tancerze coś próbowali rozkręcić osłabionego przez łuki.
Jakieś sugestie ?
General - Highborn @ 236 Pts
GW, Bow of Loren, Arcane Bodkins, Annoyance of Netlings
Spellweaver 4lv- Lore of Beast @ 350 Pts
Obsidian Lodestone, Wand of Wych Elm
BSB @ 120 Pts
Hail of Doom Arrow
Noble na Orle @ 183 Pts
GW, LA, Sh
Amaranthine Brooch, The Other Trickster's Shard
Noble na Koniu @ 135 Pts
GW, LA, Sh
Stone of Rebirth, Dragonhelm
Core:
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126 Pts +mus
15 Glade Guard @ 208 Pts +mus +flame
Special:
13 Wardancers @ 241 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts + banner +mus
5 Wild Riders @ 148 Pts + banner +mus
Rare:
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Total Army Cost: 2598
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Netlingów Twój generał nie ma prawa użyć – musisz tak grać żeby nie był w CC.
Reszta to w sumie podobne do rozpisek większości z nas (wiadomo że każdy ma swoje wizje kowboi/wildów czy czasami wayów)
Reszta to w sumie podobne do rozpisek większości z nas (wiadomo że każdy ma swoje wizje kowboi/wildów czy czasami wayów)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
@Laik - faktycznie trzeba tak grać aby generał nie wszedł w CC
Udało mi się upchnąć 6 tancerzy i 10 łuków kosztem latacza i siatek na generale.
Po modyfikacji wychodzi mi coś takiego i chyba wygląda to sensowniej.
Porno shooting i spory oddział combatowy WD, który jest wolny od trzymania bohaterów.
Jestem dobrej myśli ... 3 x maska w twarz i idę do domu
Udało mi się upchnąć 6 tancerzy i 10 łuków kosztem latacza i siatek na generale.
Po modyfikacji wychodzi mi coś takiego i chyba wygląda to sensowniej.
Porno shooting i spory oddział combatowy WD, który jest wolny od trzymania bohaterów.
Jestem dobrej myśli ... 3 x maska w twarz i idę do domu
General - Highborn @ 205 Pts
Bow of Loren, Arcane Bodkins
Spellweaver 4lv- Lore of Beast @ 350 Pts
Obsidian Lodestone, Wand of Wych Elm
BSB @ 120 Pts
Hail of Doom Arrow
Noble na Koniu @ 135 Pts
GW, LA, Sh
Stone of Rebirth, Dragonhelm
Core:
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126 Pts +mus
15 Glade Guard @ 208 Pts +mus +flame
Special:
6 Wardancers @ 108 pts
12 Wardancers @ 223 Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts + banner +mus
5 Wild Riders @ 148 Pts + banner +mus
Rare:
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Total Army Cost: 2600
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
źle go złożyłeś w tej konfiguracji nie może strzelać musi mieć magiczny łuk (ten za 10 pkt np.) by wystrzelić HoDE.BSB @ 120 Pts
Hail of Doom Arrow
Obsidian Lodestone moim zdaniem strata pkt. 45 już lepiej wziac ten z wardem na +4 niż z ochrona na magię na (3) działa tak samo ale tez na ciosy, ale to i tak strata punktów lepiej dodać jednego orła albo dopakować generała.Spellweaver 4lv- Lore of Beast @ 350 Pts
Obsidian Lodestone, Wand of Wych Elm
Aż się prosi o lanie. bym mu dał tarcze +5 i lekka zbroję z rerolem jednokrotnym za 5 pkt koszt po całości wtedy to 218 pkt a przeżyje walkę z czymkolwiek. (Ma szanse)General - Highborn @ 205 Pts
Bow of Loren, Arcane Bodkins
1. na euro może mieć zwykły łuk za darmo
2. cały trick polega na tym że MR3 działa tez na innych bohaterów w oddziale, a mag i tak nie ma być w cc
3. generał ma się trzymać z daleka od cc, więc niekoniecznie potrzebuje ochrony
2. cały trick polega na tym że MR3 działa tez na innych bohaterów w oddziale, a mag i tak nie ma być w cc
3. generał ma się trzymać z daleka od cc, więc niekoniecznie potrzebuje ochrony
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Niestety nie. Bsb stajac sie bsb traci luk a noble nie maja opcji dokupienia luku wiec zasada Euro tu nie ma zastosowania. Tracisz luk ale nie mozesz go z powrotem dokupic. Tak mi to niedawno uzasadnił Lidder.Macias pisze:1. na euro może mieć zwykły łuk za darmo
bless pisze:Niestety nie. Bsb stajac sie bsb traci luk a noble nie maja opcji dokupienia luku wiec zasada Euro tu nie ma zastosowania. Tracisz luk ale nie mozesz go z powrotem dokupic. Tak mi to niedawno uzasadnił Lidder.Macias pisze:1. na euro może mieć zwykły łuk za darmo
BSB ma dostęp do przedmiotów tak jakby nie był BSB.their unit type has acces to as if they weren't BSB
Pytałem się o to chyba z 2 x kudłatego/furiona i ten BSB jest legalny.
Jak dla mnie to, że kazali Ci zmienić rozpiskę to była zwykła upierdliwość.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Acces czyli dostęp, czyli mozliwosc wykupienia takiego ekwipunku jakby nie byl BSB. Znajdz u Nobli dostep do łuku. Nie ma. Maja go w standardzie, nie moga go wykupic.Luc pisze:bless pisze:BSB ma dostęp do przedmiotów tak jakby nie był BSB.their unit type has acces to as if they weren't BSB
Ja nie chce bronic rozwiazania, ktore jest dla nas niekorzystne. Po prostu mowie Wam, jaka mialem przygode na turnieju i uprzedzam, ze co sedzia, to inna decyzja.
To chyba zbyt daleko idąca interpretacja...bless pisze:Acces czyli dostęp, czyli mozliwosc wykupienia takiego ekwipunku jakby nie byl BSB
Acces czyli zacytowany dostęp =/= wykupienie... skoro bsb to zwykły noble to odzyskuje łuk bo go nigdy nie stracił.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned