Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Witam. Mam takie pytanko co do Waywatchersów. Errata zmieniła zapis Forest Stalkers na coś takiego: “Forest Stalkers have the Scout special rule. In addition, enemy models suffer an additional -1 to hit modifier when shooting at them.” Czy to znaczy, że nie można ich już wystawiać cal za przeciwnikiem?
Let the River of Blood flow...
tak, teraz przy swojej promocyjnej cenie 24 punkty za sztukę otrzymujesz zwykłych scoutów (12 cali od przeciwnika), nie zwiększa się też modyfikator za strzelanie do nich w lesie (mają po prostu dodatkowy -1, oprócz tego który wynika ze skirmishu, niezależnie od tego gdzie są. Jedynie KB ich ratuje bo przy obecnej mecie mocno nam pomaga przy kowbojach, tylko te pociski...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Nie szukaj logiki tam gdzie jej nie ma
czy najciekawsza, kwestia spojrzenia.
Osobiście boli mnie ograniczenie lasu do swojego deploya (w porównaniu do własnej połowy wcześniej).
Waye więcej stracili przez samą edycje - przeciwnikom łatwiej jest o covera, brak bonusu do trafiania w LT, LOS 90 stopni, nie uwalają marszu automatycznie...
Choć są też jasne strony - strzał po marszu co wydatnie pomaga w KBkowaniu, marsz przy przeciwniku (jest to nieco obosieczne), czy stubborn w lesie - coś tam się mogą pobić...
czy najciekawsza, kwestia spojrzenia.
Osobiście boli mnie ograniczenie lasu do swojego deploya (w porównaniu do własnej połowy wcześniej).
Waye więcej stracili przez samą edycje - przeciwnikom łatwiej jest o covera, brak bonusu do trafiania w LT, LOS 90 stopni, nie uwalają marszu automatycznie...
Choć są też jasne strony - strzał po marszu co wydatnie pomaga w KBkowaniu, marsz przy przeciwniku (jest to nieco obosieczne), czy stubborn w lesie - coś tam się mogą pobić...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Czy można łączyć działanie następujących dwóch przedmiotów na dwóch herosach ?
Jeden mag ma różdżkę z rerollem dispella, drugi oko dodające kostkę przy rozpraszaniu czaru rzuconego więcej niż 3 kostkami. I teraz sytuacja : Czar rzucony 4 kostkami, mag z okiem dodaje kostkę - rozprasza, nie udaje mu się - mag z różdżką przerzuca ? Jeśli tak to z dodatkową kostką czy bez ?. Czy po prostu jeden czar musi być rozpraszany tylko przez jednego maga w tym przypadku ?
Jeden mag ma różdżkę z rerollem dispella, drugi oko dodające kostkę przy rozpraszaniu czaru rzuconego więcej niż 3 kostkami. I teraz sytuacja : Czar rzucony 4 kostkami, mag z okiem dodaje kostkę - rozprasza, nie udaje mu się - mag z różdżką przerzuca ? Jeśli tak to z dodatkową kostką czy bez ?. Czy po prostu jeden czar musi być rozpraszany tylko przez jednego maga w tym przypadku ?
Tylko jednostki z zasada Harcownicy lecz wtedy podlegają karze -1 do trafienia za strzał po ruchu (także gdy jednostka się zbierała bądź organizowała). Nic mi nie wiadomo aby można było strzelać w przypadku pozostałych jednostek bez zasady harcownicy i lekkiej jazdy.
Najprostsza forma:Aseoks pisze:Dzięki pingu, jeszcze pytanie czym jest "hoda"? i czy ten bohater ma być w oddziale łuczników czy luzem i co ma na sobie mieć (magiczka to wiem, że w łukach)
Kod: Zaznacz cały
Noble @ 105.0 Pts
Longbow;
Hail of Doom Arrow [30.0]
I wypalasz Hodę w kluczowym momencie.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jeśli mam MR3 na bohaterze i stoję w tancerzach to na strzał ze znajperki z Death mam warda 3+ czy 4+ ? (przysługuje mi talismanic tattoos za tancerzy czy tylko MR3 ?)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
MR się nie kumuluje - bierze się najwyższe, co więcej jeżeli bohater siedzący w tancerzach nie korzysta z ich MR na potrzeby snajperki czy innych czarów które mogą go targetować.
Inne pytanie - jeżeli mam lorda eternal guarda to mogę wziąć magiczny łuk bez utraty stylu czy nie?
Inne pytanie - jeżeli mam lorda eternal guarda to mogę wziąć magiczny łuk bez utraty stylu czy nie?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
@Laik mi chodziło, czy biorę 6+ Warda z tatuaży + MR3 z itema czy tylko MR3 ?
Wiem, że bierze się wyższy.
Tancerze sami w sobie mają 6+Ward i ciekawi mnie czy na potrzeby snajperki działa on na bohaterów w oddziale.
Wiem, że bierze się wyższy.
Tancerze sami w sobie mają 6+Ward i ciekawi mnie czy na potrzeby snajperki działa on na bohaterów w oddziale.
Według booka WE tracisz styl jeśli weźmiesz magiczną broń, zbroję.Laik pisze:Inne pytanie - jeżeli mam lorda eternal guarda to mogę wziąć magiczny łuk bez utraty stylu czy nie?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Na pewno nie bierzesz warda od tancerzy, więc zostajesz z 4+ wsv
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
@Luc - tancerze mają MR skumulowany z talismanów oraz MR3 czyli mają warda na 3+ od magii. Bohater ma tylko warda na 4+.Luc pisze:@Laik mi chodziło, czy biorę 6+ Warda z tatuaży + MR3 z itema czy tylko MR3 ?
Wiem, że bierze się wyższy.
Tancerze sami w sobie mają 6+Ward i ciekawi mnie czy na potrzeby snajperki działa on na bohaterów w oddziale.
Według booka WE tracisz styl jeśli weźmiesz magiczną broń, zbroję.Laik pisze:Inne pytanie - jeżeli mam lorda eternal guarda to mogę wziąć magiczny łuk bez utraty stylu czy nie?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek