Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Laik »

Gwoli ścisłości – nie mają skumulowanego MRa tylko ward z tatuaży (6+) jest polepszony o MR jednostki (MR1 dla tancerzy lub MR3 dla loadstone’a) – czyli mogą mieć ward na magię 5+ lub 3+
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Ready
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Ready »

Laik pisze:Gwoli ścisłości – nie mają skumulowanego MRa tylko ward z tatuaży (6+) jest polepszony o MR jednostki (MR1 dla tancerzy lub MR3 dla loadstone’a) – czyli mogą mieć ward na magię 5+ lub 3+

Czyli ku gwoli ścisłości Jeśli mam maga bądź inną postać w WD a on posiada jakiś przedmiot z MR(1/2/3) to wtedy cały oddział/jednostka łącznie z postacią, posiada MR powiększony do wysokości MR przedmiotu na postaci + MR z zasady tatuaże MR(1) na WD, Czyli MR(1) + np MR(3) = Ward na magię +3 dla każdego w jednostce? Pytanie nr 2. Czy cała jednostka nie powinna mieć wtedy Warda na magię +2 Ponieważ, Magiczna ochrona WD to 6+, Plus ich naturalna ochrona na magię MR(1) + MR(3) z postaci nierówna się +2 ?
Pytanie ostatnie, czy Przedmiot dający Warda +4 postaci, gdy ta wejdzie do innej jednostki niż WD także daje warda na magię +4 ? i czy to się tyczy MR(1/2/3) czy także Warda na wszystko.


EDIT już doczytałem faktycznie brana jest największa odporność magiczna w tym wypadku MR(3) + magiczna ochrona +6 WD = +3 na magię , ale i tak mam pytanie czy postać w jednostce WD ma wtedy odpowrność na magię +4 czy +3 ona przecież nie musi mieć żadnej magicznej ochrony.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Ja rozumiem to tak
Mag 4lvl siedzi w wardancerach.
Ma MR3
Jak idzie w nich magiczny pocisk, jakiekolwiek 2d6 S4 itp.
To oddział ma warda na 3+
Potem idzie snajperka w maga. Wtedy ma on warda na 4+
Poprawcie jak coś pomyliłem. Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Jest tak jak Jacek napisał :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Jacek_Azael pisze:Ja rozumiem to tak
Mag 4lvl siedzi w wardancerach.
Ma MR3
Jak idzie w nich magiczny pocisk, jakiekolwiek 2d6 S4 itp.
To oddział ma warda na 3+
Potem idzie snajperka w maga. Wtedy ma on warda na 4+
Poprawcie jak coś pomyliłem. Pzdr.
@Jacku poprawnie :)

Jedynie chyba kiedy oddział spadnie poniżej pięciu ludków wtedy chyba rozlosowujesz i magowi ta ochrona się pogarsza.

Tym razem mnie poprawcie jak się mylę :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

wtedy tak jest.. :D
kurde, to co tu zrobić jak mag ma warda 5+, bo ma talizman, do tego ma MR3, bo jest tam bsb i jeszcze są w tancerzach.. :D
tak, mag ma 2+ ward na magie, bsb ma 4+ warda, a cały oddział ma 3+ warda.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

goboss pisze:wtedy tak jest.. :D
kurde, to co tu zrobić jak mag ma warda 5+, bo ma talizman, do tego ma MR3, bo jest tam bsb i jeszcze są w tancerzach.. :D
tak, mag ma 2+ ward na magie, bsb ma 4+ warda, a cały oddział ma 3+ warda.
tripple combo :P :P

To ja mam trochę głupie pytanie, ale konkretnie koleś na role, co przemawia za SoR'em a co za SoCM'erem? Podpowie ktoś, bo mam dylemat...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

IMO za SoCM – nic – to można ewentualnie brać na smoku, kiedy przed działem chcesz się obronić,
SoR zapewnia całkiem dużą przeżywalność, w CC, przy pociskach, zwykłym strzelaniu i nawet snajperkach – z AS3+, 4 T i 3 ranami jest nieźle. Bać się trzeba dział i KBków.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Laik pisze:IMO za SoCM – nic – to można ewentualnie brać na smoku, kiedy przed działem chcesz się obronić,
SoR zapewnia całkiem dużą przeżywalność, w CC, przy pociskach, zwykłym strzelaniu i nawet snajperkach – z AS3+, 4 T i 3 ranami jest nieźle. Bać się trzeba dział i KBków.
Jak już stoisz na 2 ranach to nie boisz się niczego prócz tej "1" na kości :twisted:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Kiedyś grałem tym na generale, sporo to zmieniało w jego przeżywalności ale jak ginął to i tak traciłem 400 punktów.
obecnie ma to kowboj - jak wypadnie pałka to pech i 180 pkt stracone (-10% to nawet 160 tylko) ale jak nie wypadnie to może naprawdę sporo nabroić :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Wolę to na koniku trzymać.
Wbicie pierwszej rany to chwila i potem hulaj dusza po stole i wkurzanie przeciwnika ;)
Strata 135pkt -10% boli jeszcze mniej ;)

No i zgodzę się w 100%, że potrafi namieszać :twisted:


Btw. Wczoraj miałem sytuację, że wystawiam bohatera w wildach.
Bohater i wildzi mają Vanguard - czy mogę ruszyć tylko Vanguard Wildami bez bohatera lub odwrotnie czy muszę zrobić to jako całość ? (Hero + Wildzi)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Grając na działa owszem, lepiej zaliczyć ranę asap i być „bezpiecznym”, natomiast przy miękkim ostrzale wyższy T i jedna rana więcej powoduje że później zaczynasz testować…

Elven steedy mają zasadę vanguard więc będąc w wildach możesz spokojnie robić wspólny ruch.
Jak rozumiem bohater był wild rider noblem? Bo tylko FS może dołączyć do FS…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Laik pisze:Grając na działa owszem, lepiej zaliczyć ranę asap i być „bezpiecznym”, natomiast przy miękkim ostrzale wyższy T i jedna rana więcej powoduje że później zaczynasz testować…

Elven steedy mają zasadę vanguard więc będąc w wildach możesz spokojnie robić wspólny ruch.
Jak rozumiem bohater był wild rider noblem? Bo tylko FS może dołączyć do FS…

Nie. Chodzi mi o zwykłego Nobla na koniku
Elven Steed ma zasadę Vanguard więc wiem, że mogę zrobić jako unit... mi bardziej chodzi, czy mogę NIE robić razem tylko osobno lub tylko jednym (mimo, że wystawiłem ich razem - bohatera w unicie ale chcę zrobić vanguarda osobno czy w tym momencie jest klops ?)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Jako że do wildów go nie dołączysz to problemu nie ma :) .
Imo mógłbyś wykonać vanguard tylko bohaterem - bo jest możliwy ruch taki jak wyjście bohatera z oddziału, może to być vanguardem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Nie mam booka przy sobie a nurtuje mnie jedna kwestia - jakiego T ma sam warhawk?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Laik pisze:Nie mam booka przy sobie a nurtuje mnie jedna kwestia - jakiego T ma sam warhawk?
Niestety tylko 3T co w sumie jest śmieszne, że taki ptak ma wytrzymałość równą elfowi :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Zniszczyłeś mi poranek :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

hehe, ja to sprawdziłem zaraz po przeczytaniu nowego durnego FaQ`a
xYz

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

tak szczerze - pancerni kowboje WE to było jednak nagięcie zasad - należało się naszej armii ale było takie na granicy, więc nic dziwnego że to straciliśmy - fajnie przynajmniej że mamy Twardych kowboi :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

Wy to kminicie tę opdorność na magię. Harfa i MR 3 :twisted: :twisted: i można brać banishment na klate ^^
Obrazek

ODPOWIEDZ