Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
Wiem ze brak speców lepiej wyjdzie ale to jedyny taki master w sezonie więc postanowiłem się wybrac któryms
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
wurzag chyba najlepszy
jest dobrym magiem i ma to co i tak się bierze (mr3)
i jeszcze lord-dowódca się zmieści
jest dobrym magiem i ma to co i tak się bierze (mr3)
i jeszcze lord-dowódca się zmieści
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Fakt, zapomniałem. Ale warda 4+ miałby tylko w kombie z szamanem z głową, a takowego nie weźmiesz do rozpy obok wurrzaga na format Poznański, co też jest wadą.Aron_Banalny pisze:Maciom, jedyny dobry spec to brak speców
paru jest ciekawych, ale wszyscy sa drodzy
a akurat wurzag jest zajebisty, GI. poza tym zapomniałeś o przerzucaniu miscasta i mr-erku
Co do speców się nie zgodze, Azhag, mimo potwornego kosztu, to lore of death. snajpera, brzytwa itp.
Zgoda, Gorbad jest cienki, poza możliwością 2ch oddziałów Savage Big'unów.
Grom, oprócz twardego rydwanu i KB też niewiele daje. Chyba że na pedały.
Skarsnik jest Imo fajny. 15 pkt drożej od Black Warbossa, a masz 4A z KB i dość mocny bound spell.
Do Snagli i Goblings Chana trza im dużo tego fasta wystawić, żeby coś zrobili. Średni jak na ich koszty.
Za to Grimgor jest moim zdaniem zaje. Mega czelendżysta z 5A ASF S8 i przerzutami,Sv1+ Ward 5+, do tego daje czarnym wszystko to czego im brakuje:
5WS, Hate. Ostatnio wystawiłem taką 30 z banerkiem +1 M, i Grimgorem. Wciągnęli nosem lance Grali, lance KoTRów, Lorda pegazistę z HKB w challengu.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, o 17:31 przez GrimgorIronhide, łącznie zmieniany 2 razy.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Sory, poniosło mnie niestety tak dobrze nie ma. Ale shade/metal/beast by się nam przydał...
Unnamed1600 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Big Boss @ 97.0 Pts
General; Shield
Gold Sigil Sword [15.0]
Glitering Scales [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
34 Orc Big 'Uns @ 350.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Forest Goblin Spider Riders @ 75.0 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Giant Spiders @ [0.0] Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
13 Black Orcs @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
2 Orc Crew @ [0.0] Pts
Spear
2 War Boar @ [0.0] Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
8 Forest Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1597.0
Turniej na 1600 bez lordów i z oddziałami do 350.
Założenia:
-Gienek i BSB u Chopaków
-Szamani w BO (odział nie jest stricte do walki na froncie)
Zastanawiam się nad kilkoma rzeczami:
-Dorzucić BO magiczną szmatę +1M/ogień
-zamienić BO na NG
-Jakieś roszady w kadrze dowodzącej...?
-Mo że scrolla?
-Ten pojedynczy fast jakiś taki biedny, ale z drugiej strony trzeba zapchać czymś Core
Sugestie? Rady? Krytyka?
1 Orc Big Boss @ 97.0 Pts
General; Shield
Gold Sigil Sword [15.0]
Glitering Scales [25.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
34 Orc Big 'Uns @ 350.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Forest Goblin Spider Riders @ 75.0 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Giant Spiders @ [0.0] Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
13 Black Orcs @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Musician
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
2 Orc Crew @ [0.0] Pts
Spear
2 War Boar @ [0.0] Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
8 Forest Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1597.0
Turniej na 1600 bez lordów i z oddziałami do 350.
Założenia:
-Gienek i BSB u Chopaków
-Szamani w BO (odział nie jest stricte do walki na froncie)
Zastanawiam się nad kilkoma rzeczami:
-Dorzucić BO magiczną szmatę +1M/ogień
-zamienić BO na NG
-Jakieś roszady w kadrze dowodzącej...?
-Mo że scrolla?
-Ten pojedynczy fast jakiś taki biedny, ale z drugiej strony trzeba zapchać czymś Core
Sugestie? Rady? Krytyka?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Fluffy się ze mną nie zgodzi, bo to klimaciarzrzrz ale istnieje pare prawideł składania rozpy
ja, Ataman Niewzruszony, Sokół Mołojecki, Junak Służewiecki powiem Ci o co chodzi
kluczem do Power Gamingu jest
ograniczenie Animozji, lub jej wpływu na klocek z magami/stabilną rozgrywkę do minimum
generalska liderka o wartości minimum 9
posiadanie bsb
maksymalizacja tzn zasada jak czirioty to nie jeden, jak fanatyków to nie jeden, jak maszyny to komplet
obsrywasz chucki, Arachnaroka, zwykłych orków i zwykłe gobliny
masz w nosie klimat
inwestujesz w orczą magię
BO też zostawiasz w domu
ja, Ataman Niewzruszony, Sokół Mołojecki, Junak Służewiecki powiem Ci o co chodzi
kluczem do Power Gamingu jest
ograniczenie Animozji, lub jej wpływu na klocek z magami/stabilną rozgrywkę do minimum
generalska liderka o wartości minimum 9
posiadanie bsb
maksymalizacja tzn zasada jak czirioty to nie jeden, jak fanatyków to nie jeden, jak maszyny to komplet
obsrywasz chucki, Arachnaroka, zwykłych orków i zwykłe gobliny
masz w nosie klimat
inwestujesz w orczą magię
BO też zostawiasz w domu
To po kolei:
-większe LD to ciężko, bo zakaz lordów
-Orcza magia nie pasuje bo potrzebuje bauffów a nie czarów które na 2lvl szamanie za cholere mi nie wejdą
-Propos animozji zgadzam się
-Fanolom zdecydowane nie w rozpiskach tego typu (Waaaaagh i do przodu) bo po prostu zawadzają
-BO trzymają szamanów i mają ewentualnie później powalczyć
-Ze strzelania też może nic nie być bo ograniczenie Rare 0-1 => wskakuje Arok
A tak konkretnie, bo rzuciłeś tylko parę ogólników...?
-większe LD to ciężko, bo zakaz lordów
-Orcza magia nie pasuje bo potrzebuje bauffów a nie czarów które na 2lvl szamanie za cholere mi nie wejdą
-Propos animozji zgadzam się
-Fanolom zdecydowane nie w rozpiskach tego typu (Waaaaagh i do przodu) bo po prostu zawadzają
-BO trzymają szamanów i mają ewentualnie później powalczyć
-Ze strzelania też może nic nie być bo ograniczenie Rare 0-1 => wskakuje Arok
A tak konkretnie, bo rzuciłeś tylko parę ogólników...?
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
to lukier mądrości, który spłynął na mnie podczas długich godzin medytacji i dialogu z moim mentorem i mistrzem, Mistrzem MisztlemA tak konkretnie, bo rzuciłeś tylko parę ogólników...?
To inaczej: gieniu ork zwyklak, BSB Black Orc, a Big'uns dostają zamiast szefa szmatę +1LD. Punktowo to jest to samo. Nie ma anmozji i jest 9LD.Chester22 pisze:Jak nie grasz na dzikusach to daj gienia black orka do orków i daj im magiczną szmate +1 ld. Nie masz animozji i 9 ld
Wyszło takie coś:
1 Orc Big Boss @ 102.0 Pts
General; 2nd Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
1 Night Goblin Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
35 Orc Big 'Uns @ 350.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
5 Forest Goblin Spider Riders @ 75.0 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Giant Spiders @ [0.0] Pts
6 Trolls @ 210.0 Pts
15 Black Orcs @ 190.0 Pts
Heavy Armour; Musician
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts
2 Orc Crew @ [0.0] Pts
Spear
2 War Boar @ [0.0] Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
8 Forest Goblin Crew @ [0.0] Pts
Spear; Short Bow
Models in Army: 61
Total Army Cost: 1599.0
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Zamień czarnych na rydwany. Brak magii orków = brak szczfanych orkwoych zagrywek = przegrana.
no rydwany raczej dobrą opcją są bo white lajonów kroją aż miło a na kawalerię masz doom divera + gobo sygnature+ ew.herosa z dwurakiem jak sie zmieści.. orcza magia dobra aż do czasu kiedy przychodzi do bicia po mordach wtedy żałujesz że sygnature gobo masz tylko 1 bo taka np 3 trolli od flanki z przerzutem hita i wounda mieli wszystko. dlatego moim skromnym zdaniem jeśli nie grasz na savage orkach to orczego maga darowałbym sobie zupełnie i zainwestował w 2-3 ng shaman. jeden z laską jeden ze scrolem. rzucasz czary z 2 kości i grzyba. na 8+ wszystko wchodzi. dałbym na big unach ogniste ataki i wsadził tam klepacza z magiczną bronią. no i nie dawał bym im 2 broni tylko tarcze.czyli kloc orków, klocuszek ng dla szamanów gobo nie do walki, do tego opór maszyn, rydwanów i manglerów. szkoda że grasz bez lordów bo tak to wchodzi jeszcze masa kowboi gobo
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
No oporu maszyn i mangli nie zrobi bo coś wspominał, że grają z 1 Rare i bez lordów. Na "normalne" (tu mordercze spojrzenie w kierunku nudnego ojro2400) formaty jak najbardziej do oporu.
Moim skromnym zdaniem, lepsiejsze są 2 rembaki od parry save i sv 5+, które niewiele dają, liczy się wygar i moc - CR, śmierć, pożoga, flaki niezielonych słabeuszy wywleczone przez wszystkie otwory i 3 metrowe fontanny krwi, a nie jakieś tam elfowate sejwowanie się na "6".
Moim skromnym zdaniem, lepsiejsze są 2 rembaki od parry save i sv 5+, które niewiele dają, liczy się wygar i moc - CR, śmierć, pożoga, flaki niezielonych słabeuszy wywleczone przez wszystkie otwory i 3 metrowe fontanny krwi, a nie jakieś tam elfowate sejwowanie się na "6".
ostatnio nie lubię takich formatów bo mi się nie mieści..
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Ta, jasne...Trubas pisze:Słabe te kminy na 1600... Można wycisnąć dużo dużo wiecej...