Jesień w Athel Loren

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Jesień w Athel Loren

Post autor: Dydu »

Wzorem Barabry założe jeden wątek opisujący ewolucje mojej koncepcji.

Po pierwszym rozruchowym turnieju na zasady poznania, nie jest źle choć do powrotu do formy jeszcze długa droga.

W Krakowie startuje liga więc jest okazja potrenować.
2800 Euro:

Pierwsza koncepcja była taka:

1 Wardancer Highborn @ 290.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Amber Pendant [35.0]
#Dance 1 - Storm of Blades [0.0]
#Dance 2 - Woven Mist [0.0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0.0]
#Dance 4 - Whirling Death [0.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
#0: Wyssan's Wildform [0.0]
#1: The Flock of Doom [0.0]
#2: Pann's Impenetrable Pelt [0.0]
#3: The Amber Spear [0.0]
#4: The Curse of Anraheir [0.0]
#5: Savage Beast of Horros [0.0]
#6: Transformation of Kadon [0.0]

1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]

1 Noble @ 146.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Gambler's Armour [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Power Stone [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
#We1 - Tree-Singing [0.0]
#We2 - Fury of the Forest [0.0]
#We3 - The Hidden Path [0.0]
#We4 - The Twilight Host [0.0]
#We5 - Ariel's Blessing [0.0]
#We6 - Call of the Hunt [0.0]

19 Glade Guard @ 274.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow

3 Warhawk @ [0.0] Pts

5 Wild Riders @ 217.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]

1 Wild Hunter @ [18.0] Pts

6 Elf Steed @ [0.0] Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 88


Total Army Cost: 2998.0

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zdecydowałem się jednak wywalić jednych Way'ów i 4 GG, ich kosztem doszła druga 8 WD

1 Wardancer Highborn @ 290.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Amber Pendant [35.0]
#Dance 1 - Storm of Blades [0.0]
#Dance 2 - Woven Mist [0.0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0.0]
#Dance 4 - Whirling Death [0.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
#0: Wyssan's Wildform [0.0]
#1: The Flock of Doom [0.0]
#2: Pann's Impenetrable Pelt [0.0]
#3: The Amber Spear [0.0]
#4: The Curse of Anraheir [0.0]
#5: Savage Beast of Horros [0.0]
#6: Transformation of Kadon [0.0]

1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]

1 Noble @ 146.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Gambler's Armour [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

1 Spellsinger @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Power Stone [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
#We1 - Tree-Singing [0.0]
#We2 - Fury of the Forest [0.0]
#We3 - The Hidden Path [0.0]
#We4 - The Twilight Host [0.0]
#We5 - Ariel's Blessing [0.0]
#We6 - Call of the Hunt [0.0]

15 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120.0 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow

3 Warhawk @ [0.0] Pts

5 Wild Riders @ 217.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]

1 Wild Hunter @ [18.0] Pts

6 Elf Steed @ [0.0] Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 87


Total Army Cost: 2995.0

Mam większy wybór gdzie wyląduje Lord, kosztem 9 strzałów na runde.
Założenia:
Mag siedzi w łucznikach z Flamingiem, BSB i Lord do WD, Alter Warhawk'i, orzeł i Way'e maja za zadanie szybką eliminacje maszyn i/lub magów u przeciwnika.
Jedyne co mnie męczy to, czy na Magu lordzie brać beast czy Loren, Wiem, że beast jest dużo bardziej przydatny, w Loren jedyne co mnie kusi to popychaczka ale chyba nie warto brać 1 czaru kosztem 4 innych, szczegulnie, że przy odrobinie szcześcia moge go mieć na małym magu.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

koniecznie zwiększ oddziały tancerzy. Jak będziesz lord siedział w 8 to po pierwszym strzale nie będzie look outa, jak dla mnie minimum to 13-14 w zależności czy jest champion czy nie.

mały mag też zbędny jak używasz wanda to lepiej dać dodatkową kostke z branchwratha, to będzie już z 80 pkt, wywalic jeszcze 1 wilda i bedzię okolo 110 pkt a jest to idealnie 6 tancerzy
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Lord tancerz jest strasznie miękki – nie zawsze będzie w pojedynku więc brak warda jest co najmniej ryzykowny, imo ASL nie jest w 8 edycji tak istotny – kiedy zawsze się oddaje…

Zbroja na BSB – jeżeli będzie potrzebna to znaczy że jest bardzo źle – proponowałbym go wystawić bardziej eko
Ruby ring jest średni dla WE – nie mają żadnych dodatkowych kostek na wiatry, 25 punktów na pocisk na 3+ to też są punkty które można zainwestować gdzieś indziej, na PS grałem – problem w tym że przydatny jest głównie kiedy masz popychaczkę na którą zbyt wiele szans nie ma
Łuki bez muzyków to zbrodnia – jak przeciwnik znajdzie się z boku to już nie strzelą…

Oddziały tancerzy jeżeli mają być bojowe to są za małe – ja grałem na 2x15 – to się potrafiło bić (do tego CoC i można było przyjmować naprawdę wiele) – w tak małych oddziałach jakikolwiek ostrzał i jest źle, po pierwszej fazie CC też nie będzie za bardzo czego zbierać…
Wildzi za 217 pkt to przeinwestowanie – 130, 148 to max jaki powinni kosztować – zbyt łatwo spadają z magii/ostrzału jak na taki koszt i w CC też zbyt żywotni nie będą…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Dydu3000 Pts - Wood Elves Army

1 Wardancer Highborn @ 290.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Amber Pendant [35.0]

1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]

1 Noble @ 146.0 Pts

Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Gambler's Armour [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Power Stone [25.0]

15 Glade Guard @ 226.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Longbow; Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Wardancers @ 183.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

7 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Bladesinger @ [14.0] Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts
Spear; Longbow

3 Warhawk @ [0.0] Pts

5 Wild Riders @ 217.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]

1 Wild Hunter @ [18.0] Pts

6 Elf Steed @ [0.0] Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 87


Total Army Cost: 3000.0

Wywalilem Ring, doszli muzycy w GG (choć uważam, że nie są jakoś strasznie konieczni, jak przeciwnik zachodzi GG od boku to znaczy, że się popełniło błedy) i jeden WD.

Lord spokojnie radzi sobie, od strzelania raczej nie zginie w CC jak trzeba moze miec WSv 4+. ASL i zbroja na BSB jest po to żeby BSB chodził razem z lordem w WD.

Co do miekkości oddziałów:
Wildzi
Warhawki
Alter
tancerze
Orzeł

Przeciwnik ma sporo celów, a w drugiej rundzie cześć z nich może już mu siedzieć w maszynach/strzelcach wiec ma nad czym myśleć.

Zobaczymy jak pujdzie jutro, pierwsze starcie z O&G.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, o 14:05 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

jak przeciwnik zachodzi GG od boku to znaczy, że się popełniło błedy)

ogarnij sie, to ze ktos zaleci od boku twoich 10 lucznikow to nie jest twoj blad, bledem bedzie ze jak ktos tam wyladuje to nie bedziesz mogl do niego strzelic.

powiem to samo co Laik, daj warda na lordzie i powieksz oddzialy, kazda armia teraz dysponuje tym zeby zabic ci ten oddzial z lordem szybciej niz myslisz
Obrazek

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Dydu, weź to jakos obrób, bo nie da się czytać :/
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Ja z innej beczki - obrób rozpiski, bo nawet bardzo sie starając jest to mało czytelne.

Nie wiem co Ty widzisz w tych alterach, ale ja wole zapłacić 25pts więcej, mieć dodatkowe 2 ataki z S4 Ws5, stompa oraz +1 as, przy okazji być odpornym na thunderstompy i latać, aniżeli no... no właściwie co?

IMO tak jak pisał Laik albo Scroll albo Wand. A Powerstone to juz w ogóle abstrakcja ;) . Podobnie rzecz się ma z WR; 5 ze szmatą - jak zauważyłeś na ostatnim turnieju, spokojnie jada 6 z championem i banerem z AP.


Dydu pisze:Co do miekkości oddziałów:
Wildzi
Warhawki
Alter
tancerze
Orzeł

Przeciwnik ma sporo celów, a w drugiej rundzie cześć z nich może już mu siedzieć w maszynach/strzelcach wiec ma nad czym myśleć.
Wystarczy średnio ogarnięty gracz, np DW i nawet tym nie podejdziesz.
xYz

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Wczoraj gralem z Lizakami Grubego.

Slan Death
Oldblood z pirania na coldone
2x saourus na coldone 1+Sv
skink szaman
2x kochorta z kroxami
3x skinki
3x chameleon
3x terki
kroxy
salki

Ja zacząlem

1 runda
Duzy mag rzuca wlocznie z beast'a na if'ce w kohorte, zabija 1 skinka a sam traci 2 poziomy (wlocznie i bagienko)
Nie ma jak dobry poczatek gry, Waye sprzedaja KB skinkowi schowanemu za gorka po czym gina od kamieni z terek.

Warhawki o orzel na prawej flacne zbieraja ostrzal z kameleonow, driady i biegacz w srodku dostaja salwe od salek. Biegacz traci rane, gina 2 driady.

2 runda

Szarza driad i biegacza na salki, salki uciekaja ale biegacz rzuca 11 i lapie je na styk, treemen wystawia sie na jedna kohorte z kontra od wardancerow i driad.

Na treemen'a szarzuje sam saurus , ale pali na 7 chybaSlan usilnie prubuje mi wyjmowac bohaterow, ale jakos udaje sie bronic.

3 runda
Treemen i wardancerze z lordem i BSB szarzuja na saurusa, driady i biegacz na kohorte. Saurus daje flee Treemen dobija sie z driadami od przodu w kohorte, biegacz od boku ( kombat ten bedzie trwal az do mojej 6 tury). Tancerze niestety nie dochodza i wystawiaja sie od boku na kroxsy od przodu na kohorte z drugim saurusem (naszczescie sa w 2 osoboym wezyku)

Lord i i champion przyjmuja kohorte od przodu, reszta kroxsy od boku. Lord krzyczy challenge przyjmuje skinek z kohorty. Biore 4+vSv Lord wbija 5 ran w challengu, kroxsy mi 1 tancerza, kohorta zabija chempiona, saurus nie walczy bo jest corner to corner z moim lordem tylko, ustalem na -3. W magi Slan zabija mi BSB w kombacie ze snajperki.

4
Szarza 16 lucznikow od boku na kroxy (te walczace z lordem). Ze strzelania i magi powoli zabijam skinki i terki obie kohorty od tego momentu co runde az do 6 zdaj break'i. Lord walczy teraz z Saurusem w challengu chyba 3 tury.

Drugi saurus po zebraniu sie w 3 turze dobija sie do biegacza. Slan wbija 2 rany na moim lordzie magu.

5 i 6 tura to dobijanie jakis smieci i ciagly kombat 2 kohort
Z ciekawszych akcji, lord mag zdaje w 6 turze 4 vSv na 4+ od snajperki.

Finalnie
Ja stracilem:
Biegaca
BSB
10 lukow
8 driad
9 tancerzy
warhawki
way
orla

Zabilem
Saurusa
szamana
obie kohorty
1,5 skinkow
2x kameleony
2x terki
kroxy
salki

Finalnie wyszlo 13-7

Poza orlem i warhawkami cala reszta bardzo dobrze sie spisala, ale orzel i wahawki to raczej z powodu mojego nie ogrania zle zadzialaly.

Ogolnie z rozpiski jestem zadowolony, szkoda tylko ze w pierwszej rundzie stracilem 2 poziomy na lordzie.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, o 12:36 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Dydu pisze:W magi Slan zabija mi BSB w kombacie ze snajperki.
Wałek? Direct damage spell (czyli np snajperki) nie może targetować modeli w close combat.

I zmień te "włucznie" bo oczy bolą.

Edit:
Dastor słusznie zauważył - cold one ma stupidity czyli również immune to psychology a w konsekwencji nie ma opcji flee.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, o 12:41 przez Danrakh, łącznie zmieniany 1 raz.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Kowboj lizaków nie może dać flee :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Po paru bitwach czas na jakieś zmiany.
I tak mam dwie rozpiski, jedna na babice 2800 i druga standardowe 2600:

Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Potion of Strength [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]

Spellweaver @ 350.0 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]

Noble @ 146.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield; Battle Standard
Gambler's Armour [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

Spellsinger @ 155.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
Pidgeon Plucker Pendant [5.0]

18 Glade Guard @ 262.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Lord's Bowman @ [6.0] Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14.0] Pts

3 Warhawk Riders @ 120.0 Pts

5 Wild Riders @ 217.0 Pts
Standard; Musician
War Banner [25.0]
Wild Hunter @ [18.0] Pts

Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 77

Total Army Cost: 2800.0


Wardancer Highborn @ 280.0 Pts
General; Wardancer
Blades of Loec [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Strength [20.0]

Spellweaver @ 350.0 Pts
Magic Level 4; Beast
Wand of Wych Elm [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]

Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]

Noble @ 142.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Gambler's Armour [20.0]

Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]

16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Wardancers @ 219.0 Pts
Musician
Bladesinger @ [14.0] Pts

4 Wild Riders @ 166.0 Pts
Standard; Musician
Wild Hunter @ [18.0] Pts

Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts

Great Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 71

Total Army Cost: 2599.0

Magowie siedzą w łukach, BSB albo w WD albo w łukach zalezy od sytuacji, ale tak aby wspierać najważniejsze miejsca na polu walki.
MR3 na magu pozwalo w miare spokojnie trzymac go w łukach.
Biegacz ostatnio bradzo ładnie mi się sprawdzał w takim zestawieniu. Razem z drzewem ladnie rozkrecaja pancerne rzeczy.

Zastanawiam się nad zestawieniem przedmiotów na Lordzie. Myślałem o 3 opcjach:
- tak jak wyżej
- Korona
- wszystko w styku atakuje jako ostatnie

Ostatnia opcja miałaby pare zastosowań, ale w wiekszości przypadków nic nie daje.
Korona, hmm niby może uratować dupę, ale raczej będę się starał nie wchodzić do kombaów w których miałbym dosać srogi wpierdol.
Obecne zestawienie pozwala w łatwy sposób wbić pare ran na mocnych przeciwnikach z dużym ASv, na kórych nie działają KB.

Przy kanapce z drzewem, i biegaczem raczej nic nie wytrzyma.

Jedyne co mnie jeszcze zastanawia to wywalenie Warhawk'ow i drugiego lvl z małego maga w zamian za drugi oddział WD

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Jak dla mnie to masz zdecydowanie zbyt drogie oddziały WR. Zwłaszcza w tej pierwszej rozpisce
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

moje doświadczenie mówi teraz, że wildzi to tylko z sztandarami, tancerze to 8semka w zupełności wystarcza z muzykiem.
No i mały mag to trzymajka scrolla za duuużo punktów, bo tak naprawdę masz dużo lepsze czarowanie z dużego magusa.
Co do WD lorda to się nie wypowiem, bo nie mam porównania co i jak z nim, ale rozumiem, że duże wd to pod niego. Cóż, testuj i powodzenia. :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Zgadzam się z Maciasem – wildzi są zdecydowanie za drodzy – 6 ran z T3 za 218 pkt!
Ostatnio wywaliłem muzyka z tancerzy – to 7 punktów które niezwykle rzadko się przydaje.
Level na magu się przydaje – daje szerszy wachlarz możliwości w fazie magii a regenka czy popychaczka są naprawdę syte.
Co do wielkości WD – zależy jaka mają spełniać rolę…
Warhawków bym nie wyrzucał, obok dwóch solidnych wad (koszt,wytrzymałość) mają jednak vanguarda, fast cavalery, hit’n’run, stomp, skirmish – a to sporo.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Mały mag z DS za 115pkt to jak dla mnie totalna strata punktów.... za te punkty to ja wolę kolejną 10 GG z muzykiem.
Strzelania nigdy dość :twisted:

W dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego armor na BSB...totalne marnotrawstwo pkt.
Zainwestuj w drugiego orzełka przy rozpisce 2800 ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

WR - są w fazie testów, narazie nei mam o nich jeszcze wyrobionego zdania, odnosnie tego War banera, możliwe całkiem, że wyleci.

Muzyk na WD w przypadku kiedy chodzi w nich Lord jest przydatny.

Co do małego maga, regnka i popychaczka fajne, ale czy warte 35pkt, potestuje w najblizsze bitwie i turnieju i zdecyduje, na 2600 strasznie brakuje tych pkt za ten lvl

Warhawk'i maja pare zalet ale są strasznie miekki ten odddział, narazie się nie sprawdzaja, ale to raczej kwestia mojego ogrania. Opcją jest wymiana na drugiego orła.

Co do BSB, to zbroja przydaje się jak chodzi w WD z ASv3+ moze powalczyc z lekkimi oddziałami piechoty

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dydu pisze:Co do BSB, to zbroja przydaje się jak chodzi w WD z ASv3+ moze powalczyc z lekkimi oddziałami piechoty
Podpowiesz mi skąd ma te 3+...?
Mi najlepiej wychodzi 4+ i to tylko wtedy gdy nie używa GW [ znaczy się go nie ma albo poza combatem... ]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

5+ zbroja, 4+ tarcza, 3+ tarcza + hand weapon
Edit

ok, jest 4+ ale to i tak jest ok vs lekka piechote

No o zmiana na Dragon helm i regenke 6+
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, o 09:52 przez Dydu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Przeczytaj r.booka Dydu :)

Hand weapon+shield daje teraz 6+warda w CC, nie podbija sava :)
No i jak masz broń, którą zabrałeś czyt. GW to i tak zawsze musisz jej używać, nie możesz sobie wybierać.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ