
bez FAQ by działało, zapis FAQ jest ważniejszy, wiele takich rzeczy jest w młotku i trzeba z tym żyć
Moderator: JarekK
misha pisze:daj znać jak wciśniesz komuś takiego wała na masterze, że smok ma 4+ Wardai kto był sędzią daj znać koniecznie
Lord + smok to 570 ptk i tak nikt tego nie wystawi
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Zgadzam się w 100%, clara non sunt interpretanda, FAQ dotyczy tylko sytuacji wątpliwej - czyli tego, co się dzieje gdy bohater na mouncie dostaje blessa za zabicie LT/bohatera w challengu.misha pisze:tu nie ma co interpretować jest jasno napisane
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Obstawiam wręcz, że prawdopodobnie autorzy codeksów/AB sami nie są do końca świadomi zasad mechaniki gryJ.w. sądzę, że autorzy FaQ'a nie do końca się świadomi różnych źródeł korzystania z tabelki
W obu przypadkach smok nie jest już mountem, więc bless powinien zacząć działać.a) zblessowany bohater na smoku ginie, ale smok dalej funkcjonuje - co z blessem, przecież oddział de facto wciąż istnieje.
b) bohater zginął, został sam smok - rzucam teraz blessa ze shrine'a - nic nie broni przecież na osieroconego smoka rzucać blessa, dlaczego w takim razie, gdy jeździec żyje nie może korzystać z blessa?.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.