Porażka jest zawsze żałosna - imperialnie batlowy lipiec
Hypnotic - to nie jest ograniczenie leveli - nie możesz użyć większej liczby kostek w jednej fazie magii niż 8, gdzie każdy bound spell czy czar zerowy liczą się za 1 kostkę. Kiedy nie turlasz - 1 PD, kiedy turlasz -xPD, gdzie X to liczba kulanych kości 

No ale co w sytuacji jak mam, powiedzmy jedną czarkę 2 lvl i 1 bounda. Teoretycznie 5 kości, ale rzucam PoD na jednej i mi wypada 4 dodatkowe. Czyli jak użyje wszystkich to będzie 9 na turę, więc jak mam to liczyć skoro czar daje zmienną liczbę kości (d3+1). To też się musi wliczać do tego limitu?
Tak, bedzie się liczyć, wiec musisz planować rozważne uzywanie tego czaru bo jak nie to czarka przyssa parę hitów 

Raz jeszcze:
NIE MOŻNA W ŻADNEJ FAZIE MAGII UŻYĆ WIĘKSZEJ LICZBY KOŚCI MOCY NIŻ 8. Ani z zasady DE, ani z TOKENÓW, ani z GRZYBÓW. Tak, tak - inkantacje TK też się liczą. Ratunku - otaczają mnie sami kombinatorzy i oszukiści
NIE MOŻNA W ŻADNEJ FAZIE MAGII UŻYĆ WIĘKSZEJ LICZBY KOŚCI MOCY NIŻ 8. Ani z zasady DE, ani z TOKENÓW, ani z GRZYBÓW. Tak, tak - inkantacje TK też się liczą. Ratunku - otaczają mnie sami kombinatorzy i oszukiści

Aha - każde zaklęcie pink horrorów to kolejna kostka. Jeszcze zostały jakieś dziury w systemie, lub nie domknięte furtki, które Skaven czy też Butan ochoczo wykorzystają? 

Brawo robicie postępy, ale zawsze znajdzie się mała mysia dziurka przez którą jakiegoś wałka przemycęksch pisze:Aha - każde zaklęcie pink horrorów to kolejna kostka. Jeszcze zostały jakieś dziury w systemie, lub nie domknięte furtki, które Skaven czy też Butan ochoczo wykorzystają?

Rozumiem że ograniczenia które wypisaliście są jedynymi jakie obowiązują i ze jak zrobię coś co nie jest regulaminowo zabronione a jest nielegalne jedynie jak jakiś turniej zabrania specyficznych akcji to bez problemu mogę tak grać?
Prosze o jasna odpowiedź coby potem niedomówień było, bo ja mam zamian stricte trzymać sie regulaminu i nic poza tym

Juz widze jak Skaven ciska hororami czary na 3 kostkach i mowi ze do limitu zuzytych kostek liczy sie tylko jako jednaksch pisze: każde zaklęcie pink horrorów to kolejna kostka.

Mnie na 75 % nie bedzie wiec nie musicie sie obawiac ultra szybkiej pary ja-Arte

Ja będę miał około 7 GG na zbyciu, do tego są Cinka kuszole, więc będzie gites.
Skaven - przyglądnę się czarom demonów i skavenów a potem udzielę Ci odpowiedzi. Bosh, ile z tym Legionem kłopotów
Skaven - przyglądnę się czarom demonów i skavenów a potem udzielę Ci odpowiedzi. Bosh, ile z tym Legionem kłopotów

Tak, ale raczej znajdziesz bo Piotr chce grać również dwiema sam, więc się DOGADAJCIE wreszcie 
