Nowe koncepcje
Moderator: Gremlin
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
nie do końca, żeby je stracić !!
dla przykładu mając czary z lore of live przy sprzyjającym terenie - czas 6 + górka w pobliżu na ten przykład, można się pobawić...
nie mówię oczywiście, że to się sprawdzi ale warto spróbować, ja to będę dopiero testował w te święta.
co do tego, że mamy takie bajery jak uderzenie z siłą 5 to daje nam pewność, że przeciwnik nie będzie chciał wejść do lasku, bardziej działa to jako element psychologiczny
można takiemu magowi dodać jeszcze Briarsheath ( trudniejszy do ustrzelenia) netlingi (pojedynki na tyłach wroga np z magami)
opcji dodatkowych dużo ale baza to:
- Moonstone of the Hidden Ways
- The Deepwood Sphere
tak jak mówię przetestuje to w te święta,
ewentualnie można wsadzić maga zwykłego z The Deepwood Sphere do oddziału wardancerów + noble wd z Moonstone of the Hidden Ways, zostawić maga w lesie, niech magią ewentualnie wspomaga wardancerów w ich boju, a sam jest (względnie) bezpieczny w lesie.
dla przykładu mając czary z lore of live przy sprzyjającym terenie - czas 6 + górka w pobliżu na ten przykład, można się pobawić...
nie mówię oczywiście, że to się sprawdzi ale warto spróbować, ja to będę dopiero testował w te święta.
co do tego, że mamy takie bajery jak uderzenie z siłą 5 to daje nam pewność, że przeciwnik nie będzie chciał wejść do lasku, bardziej działa to jako element psychologiczny
można takiemu magowi dodać jeszcze Briarsheath ( trudniejszy do ustrzelenia) netlingi (pojedynki na tyłach wroga np z magami)
opcji dodatkowych dużo ale baza to:
- Moonstone of the Hidden Ways
- The Deepwood Sphere
tak jak mówię przetestuje to w te święta,
ewentualnie można wsadzić maga zwykłego z The Deepwood Sphere do oddziału wardancerów + noble wd z Moonstone of the Hidden Ways, zostawić maga w lesie, niech magią ewentualnie wspomaga wardancerów w ich boju, a sam jest (względnie) bezpieczny w lesie.
Popieram Laika, chociaż zawsze kombinować trzeba. Ja się zastanawiam nad wypróbowaniem wagonu WR.
chcesz dać light armour magowi? ciekaweMichał Archanioł pisze:
można takiemu magowi dodać jeszcze Briarsheath ( trudniejszy do ustrzelenia) netlingi (pojedynki na tyłach wroga np z magami)
netlingi chcesz mu dać... no to przynajmniej zgodne z zasadami ale sensu raczej nie ma
magowi, który jest fs netlingi moga sie przydac.
I niby co to zmieni? Czy 5, czy 10, czy 15 - zadna roznica. Płyną od strzelania, magic missajli, nie mają nawet statica cr. Ok mogą mieć z 3 na wejscie -> banner, war banner i przewaga, ale ... To nadal masa pkt (451), które giną od 2 dużych pocisków, klopy, czy innych rzeczy...ksch pisze:Ja się zastanawiam nad wypróbowaniem wagonu WR.
Co do maga z tymi itemami, podsumuję to tak ->
Piotras - pomysł jest prosty - +5CR i fear outnumber.
Charki mnie wyprzedzil. Nie da rady więcej niż 3 statica. Bo BSBka na Forest Spiryta nie wciągniesz...ksch pisze:Piotras - pomysł jest prosty - +5CR i fear outnumber.
@Laik: ująłeś w sposób łopatologiczny (i w sumie genialny) podejście moje do tej gry... Po co się przemęczać.
Pozdro
Racja, więcej niż +3 nie, ale możesz zawsze łamać outnumberem, ech, ale to pewnie kijowe wyjście. Trzeba kombinować dalej, szkoda że Bless stracił trochę zapał do nowych opcji
Chciałbym wam przedstawić rozpę na patencie. Nie wiem czy jest to rzecz mocna czy nie, w każdym razie na bank można to podpiąć do tematu nowe koncepcje. Patent, który sobie wymyśliłem dam pogrubionymi.
1 Wardancer Highborn @ 295 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Rhymer's Harp [75] - ward na 5+ i przechodzenie bez kary przez każdy trudny teren dla bohatera i całego oddziału
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 167 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
Blight of Terrors [50]
(sprawdzałem w podręczniku i chyba pkt które bsb może wydać na spajta nie są ograniczane przez pkt, które wziął na banner ale jeśli się mylę to mnie poprawcie
15 Wardancers @ 291 Pts
Wardancer Weapons; Musician, Bladesinger
1 Treeman @ 285 Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1999
Wardancerzy skrinowani przez driady i skałtów wziętych tylko po to aby dawać taktyczne flee. Z terrorem MR1, wardem na 5+, z outnumberem, bannerem, warbannerem i mogący wklepać masę ran praktycznie nieszarżowalni jeśli dobrze prowadzimy skałtów mogą naprawdę dać radę.
1 Wardancer Highborn @ 295 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Rhymer's Harp [75] - ward na 5+ i przechodzenie bez kary przez każdy trudny teren dla bohatera i całego oddziału
Annoyance of Netlings [25]
1 Noble @ 167 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
Blight of Terrors [50]
(sprawdzałem w podręczniku i chyba pkt które bsb może wydać na spajta nie są ograniczane przez pkt, które wziął na banner ale jeśli się mylę to mnie poprawcie
15 Wardancers @ 291 Pts
Wardancer Weapons; Musician, Bladesinger
1 Treeman @ 285 Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1999
Wardancerzy skrinowani przez driady i skałtów wziętych tylko po to aby dawać taktyczne flee. Z terrorem MR1, wardem na 5+, z outnumberem, bannerem, warbannerem i mogący wklepać masę ran praktycznie nieszarżowalni jeśli dobrze prowadzimy skałtów mogą naprawdę dać radę.
no wlasnie ja mysle
zastanow sie czy ward 5+ wystarczy gdy masz 3 wytrzymalosc i zero pancerza a gdy masz te 3 ataki z sila 5 to zaczyna ten bsb cos juz walczyc lepiej od wardancerow a dzieki temu mozesz sobie zapewnic ten +1 do combat resolution
a jak cie sie skonczy ward na 3+ to wtedy mozesz powiedziec zawsze masz warda 5+
zastanow sie czy ward 5+ wystarczy gdy masz 3 wytrzymalosc i zero pancerza a gdy masz te 3 ataki z sila 5 to zaczyna ten bsb cos juz walczyc lepiej od wardancerow a dzieki temu mozesz sobie zapewnic ten +1 do combat resolution
a jak cie sie skonczy ward na 3+ to wtedy mozesz powiedziec zawsze masz warda 5+
tyle ze przy rhymers harp masz 5+ warda na wszystkie modele w oddziale + mozesz poruszać saie po trudnym terenie bez przeszkód - co może nieźle zaskoczyc przeciwnika.
xYz