Nowe koncepcje

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Michale Archaniele - teleport na tyły wroga chłopaka za tyle punktów, tylko po to, żeby wypłacić d6s5...

Fingolfin - mag w tak ofensywnym oddziale jak WR to IMHO zbyt duże ryzyko.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

nie do końca, żeby je stracić !! :lol2:

dla przykładu mając czary z lore of live przy sprzyjającym terenie - czas 6 + górka w pobliżu na ten przykład, można się pobawić...

nie mówię oczywiście, że to się sprawdzi ale warto spróbować, ja to będę dopiero testował w te święta.

co do tego, że mamy takie bajery jak uderzenie z siłą 5 to daje nam pewność, że przeciwnik nie będzie chciał wejść do lasku, bardziej działa to jako element psychologiczny :lol2:

można takiemu magowi dodać jeszcze Briarsheath ( trudniejszy do ustrzelenia) netlingi (pojedynki na tyłach wroga np z magami)

opcji dodatkowych dużo ale baza to:
- Moonstone of the Hidden Ways
- The Deepwood Sphere

tak jak mówię przetestuje to w te święta, :D

ewentualnie można wsadzić maga zwykłego z The Deepwood Sphere do oddziału wardancerów + noble wd z Moonstone of the Hidden Ways, zostawić maga w lesie, niech magią ewentualnie wspomaga wardancerów w ich boju, a sam jest (względnie) bezpieczny w lesie.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

taki mag jest strasznie drogi, latwy do ubicie czy magia czy strzelaniem czy w walce(netlingi tego nie zmienia - najwyzej zostanie zlamany)

na tylach wroga moga dzilac waywatcherzy i warhawki

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Popieram Laika, chociaż zawsze kombinować trzeba. Ja się zastanawiam nad wypróbowaniem wagonu WR.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Michał Archanioł pisze:
można takiemu magowi dodać jeszcze Briarsheath ( trudniejszy do ustrzelenia) netlingi (pojedynki na tyłach wroga np z magami)
chcesz dać light armour magowi? ciekawe

netlingi chcesz mu dać... no to przynajmniej zgodne z zasadami ale sensu raczej nie ma

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

magowi, który jest fs netlingi moga sie przydac.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

ksch pisze:Ja się zastanawiam nad wypróbowaniem wagonu WR.
I niby co to zmieni? Czy 5, czy 10, czy 15 - zadna roznica. Płyną od strzelania, magic missajli, nie mają nawet statica cr. Ok mogą mieć z 3 na wejscie -> banner, war banner i przewaga, ale ... To nadal masa pkt (451), które giną od 2 dużych pocisków, klopy, czy innych rzeczy...

Co do maga z tymi itemami, podsumuję to tak -> :lol2:

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

no cóż "każdy orze jak może"

Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

tylko ze niektorzy uzywaja do tego lepszego sprzetu...
Obrazek

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Piotras - pomysł jest prosty - +5CR i fear outnumber.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

nie zupelnie. Fasty nie dostają bonusu za szeregi

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

ksch pisze:Piotras - pomysł jest prosty - +5CR i fear outnumber.
Charki mnie wyprzedzil. ;) Nie da rady więcej niż 3 statica. Bo BSBka na Forest Spiryta nie wciągniesz...

@Laik: ująłeś w sposób łopatologiczny (i w sumie genialny) podejście moje do tej gry... Po co się przemęczać. ;)

Pozdro

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Racja, więcej niż +3 nie, ale możesz zawsze łamać outnumberem, ech, ale to pewnie kijowe wyjście. Trzeba kombinować dalej, szkoda że Bless stracił trochę zapał do nowych opcji ;-)
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

No niestety u nas nie da sie zrobic klocka ktory mieli wszystko. Bo najblizszy temu jest kloc eternali ale nie ma w ogole co porownywac 5+SV i 5+ ward (z itemu za 75) do np takich plagusow co maja 4T warda i regenke a kosztuja tyle samo :(

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Chciałbym wam przedstawić rozpę na patencie. Nie wiem czy jest to rzecz mocna czy nie, w każdym razie na bank można to podpiąć do tematu nowe koncepcje. Patent, który sobie wymyśliłem dam pogrubionymi.

1 Wardancer Highborn @ 295 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Rhymer's Harp [75] - ward na 5+ i przechodzenie bez kary przez każdy trudny teren dla bohatera i całego oddziału
Annoyance of Netlings [25]

1 Noble @ 167 Pts
Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
Blight of Terrors [50]

(sprawdzałem w podręczniku i chyba pkt które bsb może wydać na spajta nie są ograniczane przez pkt, które wziął na banner ale jeśli się mylę to mnie poprawcie

15 Wardancers @ 291 Pts
Wardancer Weapons; Musician, Bladesinger


1 Treeman @ 285 Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Scouts @ 85 Pts

5 Scouts @ 85 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1999

Wardancerzy skrinowani przez driady i skałtów wziętych tylko po to aby dawać taktyczne flee. Z terrorem MR1, wardem na 5+, z outnumberem, bannerem, warbannerem i mogący wklepać masę ran praktycznie nieszarżowalni jeśli dobrze prowadzimy skałtów mogą naprawdę dać radę.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5354

Post autor: Tutajec »

po co terror na bsb ? marnowanie pkt wedlug mnie lepiej mu dac warda i som zeby nie ginal

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Warda na 5+ to już ma od lorda, jak daję magiczny sztandar to nie mogę dać magicznych przedmiotów innych niż spajty, a w tej koncepcji warbanner jest koniecznością. Terror nie jest niezbędny ale może się przydać. Wygranie mastera nie zwalnia Cię z myślenia. :P

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5354

Post autor: Tutajec »

no wlasnie ja mysle

zastanow sie czy ward 5+ wystarczy gdy masz 3 wytrzymalosc i zero pancerza a gdy masz te 3 ataki z sila 5 to zaczyna ten bsb cos juz walczyc lepiej od wardancerow a dzieki temu mozesz sobie zapewnic ten +1 do combat resolution

a jak cie sie skonczy ward na 3+ to wtedy mozesz powiedziec zawsze masz warda 5+

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

No w sumie jest to jakaś opcja i 25pkt więcej na jednostki.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

tyle ze przy rhymers harp masz 5+ warda na wszystkie modele w oddziale + mozesz poruszać saie po trudnym terenie bez przeszkód - co może nieźle zaskoczyc przeciwnika.
xYz

ODPOWIEDZ