Chaos Dwarfs Alternative Army List
Moderator: esgaroth
najbardziej imo pasowaloby to tak jak jest u demonow, widziales kiedys uciekajacego golema? predzej by sie rozsypal niz by sie odwrocil i zaczal uciekac... ewentualnie mozna zrobic ze w srodku siedzi jakis krasnal i jak zostanie zbreakowany to ucieka sam krasnal a kolossus zostaje zniszczony xP ale to za duzo kombinowania...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A widziales kiedys uciekajacego treemana?
Kurwa jasne, ze nie widzialem, to stwory z bajek.
Oczywscie z przymruzeniem oka.
Kurwa jasne, ze nie widzialem, to stwory z bajek.
Oczywscie z przymruzeniem oka.
Nie - jest pewna różnicą między drzewcem a maszyną/golemem.
Drzewiec to istota żywa, podatna na ogólnie pojęte "emocje". Każdy z nas jest wstanie sobie wyobrazić obawy i strach drzewca przed wyjściem naprzeciw silnym płonącym atakom. Podobnie jak walka ze znacznie silniejszym pzreciwnikiem.
Już zupełnie inaczej to wygląda w przypadku maszyny lub nieumarłego. To istote martwe, bez emocji, czesto bez własnej woli i inteligencji, które kontrolowane są przez wolę ich panów lub/i magię. Mało tego zasady to oddają.
Nieumarły i construkt jest niepodatny na testy złamania. Albo są unbreakable albo zamiast brejkować sypią się.
Natomiast stwory takie jak smok czy drzewiec ze stubbornem czy bez jednak są podatne na testy złamania.
I "stwory z bajek" nie mają tu nic do rzeczy. W systemie warhammera uciekający konstrukt/golem to dokładnie to samo co wizja uciekającego nieumarłego.
Nawet stwory z bajek mają swoje ramy, w których ich umieszczamy, a te ramy to właśnie pewna doza "logiki" do których się odnosimy. Gdyby jej nie było, to mielibyśmy oba typu umarlych - uciekających i nieuciakjących. Mimo wszystko warhammer ma jakieś swoje ramy, w których się poruszamy.
Drzewiec to istota żywa, podatna na ogólnie pojęte "emocje". Każdy z nas jest wstanie sobie wyobrazić obawy i strach drzewca przed wyjściem naprzeciw silnym płonącym atakom. Podobnie jak walka ze znacznie silniejszym pzreciwnikiem.
Już zupełnie inaczej to wygląda w przypadku maszyny lub nieumarłego. To istote martwe, bez emocji, czesto bez własnej woli i inteligencji, które kontrolowane są przez wolę ich panów lub/i magię. Mało tego zasady to oddają.
Nieumarły i construkt jest niepodatny na testy złamania. Albo są unbreakable albo zamiast brejkować sypią się.
Natomiast stwory takie jak smok czy drzewiec ze stubbornem czy bez jednak są podatne na testy złamania.
I "stwory z bajek" nie mają tu nic do rzeczy. W systemie warhammera uciekający konstrukt/golem to dokładnie to samo co wizja uciekającego nieumarłego.
Nawet stwory z bajek mają swoje ramy, w których ich umieszczamy, a te ramy to właśnie pewna doza "logiki" do których się odnosimy. Gdyby jej nie było, to mielibyśmy oba typu umarlych - uciekających i nieuciakjących. Mimo wszystko warhammer ma jakieś swoje ramy, w których się poruszamy.
tak wlasnie ;P dlatego uwazam ze albo sie sypie jak konstrukty TK, albo zdaje testy instability jak demony, albo w ogole jest niebrejkowalny - takie 3 opcje widze dla colossusa
w przypadku instability to albo Ld10, albo stubborn na jakims Ld7-8 czy cos
w przypadku instability to albo Ld10, albo stubborn na jakims Ld7-8 czy cos
Spróbujmy podsumować kolosa. Ja proponuję
Statystyki standardowego giganta
Armor Save 2+ , Magic Resistance 1
Construct Instability (roboczo nazwana zasada "sypania się ";) - do przedyskutowania
Breath weapon s3
Large Target, Terror,
Ataki - rzut artyleryjką na ilość, na misfire obrywa wounda.
Koszt: 285 pts ??
Statystyki standardowego giganta
Armor Save 2+ , Magic Resistance 1
Construct Instability (roboczo nazwana zasada "sypania się ";) - do przedyskutowania
Breath weapon s3
Large Target, Terror,
Ataki - rzut artyleryjką na ilość, na misfire obrywa wounda.
Koszt: 285 pts ??
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, o 14:41 przez Nijlor, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bardzo fajny. Jeszcze tylko bym mu dodal mr1.
No rzeczywiście, przeoczyłem, już dopisana. Nie dawałem innych zasad dodatkowych, uznałem że nie ma sensu kombinować z demonicznością machin, hellcanon wystarczy, w sumie to szczytowe osiągnięcie techniki chd
A co z inżynierem?? Może zamiast robić nowego herosa dać powiedzmy małemu magowi lub zwykłemu herosowi za dopłata możliwość "inżynierki" ?? + powiedzmy jakiś ulepszony blunderbuss (coś takiego jak ma imperialny inżynier) ??
A co z inżynierem?? Może zamiast robić nowego herosa dać powiedzmy małemu magowi lub zwykłemu herosowi za dopłata możliwość "inżynierki" ?? + powiedzmy jakiś ulepszony blunderbuss (coś takiego jak ma imperialny inżynier) ??
ja bym zdolnosci inzynierki dal np magom, ale np mogliby ich uzywac w fazie strzelania tylko jesli w tej turze nie czarowali czy cos tedy
chodzi o to ze albo magii uzywaja do poprawiania skutecznosci tych swoich demonicznych maszyn albo czaruja normalnie
chodzi o to ze albo magii uzywaja do poprawiania skutecznosci tych swoich demonicznych maszyn albo czaruja normalnie
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Caddy by sie bardzo skuteczni zrobili :]
[qupte]Earthshaker [125]
...
In addition to the normal damage place the large 3” template on the hit. Any unit wholly or partially under it move at half speed in their next turn and may not shoot. War Machines may only shoot on a 4+.[/quote]
duża templatka to chyba jest 5cio calowa?
...
In addition to the normal damage place the large 3” template on the hit. Any unit wholly or partially under it move at half speed in their next turn and may not shoot. War Machines may only shoot on a 4+.[/quote]
duża templatka to chyba jest 5cio calowa?
To kalka z 5 edycji, gdzie była jeszcze mała templatka do doom drivera, o ile mnie pamięć nie myli.