Wystawiam swoich w formacji 2x4, albo nawet 3x3 i tyle, upycham kogo chcę w dowolny szereg, czy wręcz w kolumne, wtedy już w ogóle kosmos.
Nikt nie każe wystawiać oddziałów w formacji po 5 w szeregu. Jedynie Bretka ma swoją lancę (3 w szeregu).
Cały front zajmuje command group, w momencie dodania postaci, ktoś musi pójść do tylniego szeregu. Tylko dlatego dla tej konkretnej formacji dali adnotację, że postać/command działa z drugiego szeregu. To nie reguła dla całego warhammera, jedynie dla formacji lancy w Bretonni.
Magiczny sztandar a dalsze szeregi
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Magiczny sztandar a dalsze szeregi
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Prześledziłem cały ten wątek, doszedłem do wniosku że nie chodzi tu o to czy magiczne sztandary działają lub nie działają w 2 i dalszych szeregach. główny wątek to dokopać Shino.
Icona pozwala zwinąć się w kreskę przed deklaracją szarż i jest to mocny przedmiot (szczególnie z Kingiem na przodzie).
Zwinięcie w normalny klocek byłby możliwy (gdyby magiczne sztandary działały w dalszych szeregach niż pierwszy)
ale ograniczenia tego jednego darmowego reformu ma być taki 8" calu ruchu modeli na końcach kreski i ponieważ jest to tylko jeden reform, ponowne ustawienie w kreskę z innym kierunkiem frontu nie jest możliwy w tej turze dzięki Iconie
Icona pozwala zwinąć się w kreskę przed deklaracją szarż i jest to mocny przedmiot (szczególnie z Kingiem na przodzie).
Zwinięcie w normalny klocek byłby możliwy (gdyby magiczne sztandary działały w dalszych szeregach niż pierwszy)
ale ograniczenia tego jednego darmowego reformu ma być taki 8" calu ruchu modeli na końcach kreski i ponieważ jest to tylko jeden reform, ponowne ustawienie w kreskę z innym kierunkiem frontu nie jest możliwy w tej turze dzięki Iconie