rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
dokladnie nad tym samym myslalem na kohortex, a przynajmniej czyms podobnym i to bardzo.
Dwie rozpiski na 1410:
Numer 1
1. Mage lvl1 (General) - 2x DS. (140)
2. Noble (BSB) - Battle Banner, DA, halberd, shield, Barding Elven steed (216)
Core
3. 10x Archers (110)
Special
4. 5x Sword Masters (75)
5. 5x Silver Helms - shields (115)
6. 13x White Lions - FCG, Lion Standard (250)
7. 5x Dragon Princes - BS, M, Banner of Elyrion (195)
8. 5x Silver Helms - M 105
Rare
9. RBT (100)
10. RBT (100)
Numer 2
1. Mage lvl1 (General) - 2x DS. (140)
2. Noble (BSB) - Battle Banner, DA, halberd, shield, Barding Elven steed (216)
Core
3. 10x Archers (110)
Special
4. 5x Shadow Warriors (80)
5. 5x Silver Helms - shields, M (123)
6. 15x White Lions - FCG, Lion Standard (280)
7. 6x Dragon Princes - FCG, Banner of Elyrion, Amulet of Light (260)
Rare
8. RBT (100)
9. RBT (100)
Są dosyć podobne, ale... Zagrałbym chętnie 1 bo w takim zestawieniu jestem bardziej ograny, lecz brakuje czegoś, czym można zapolować na Wrighty a jest to turniej i VC się pojawią na pewno (i na pewno na eterykach ) Magia za słaba, żeby na nią można było liczyć. W drugiej są SW (kosztem SM), którzy są jednostką kontrowersyjną, co by nie powiedzieć inaczej. Chociaż przy odpowiednim złożeniu stołów mogą stanowić poważne zagrożenie dla maszyn/łuczników. BSB będzie wchodził w miarę potrzeby do DP lub WL, imo obie opcje mocne i mają swoje zalety i wady.
Może macie jakieś pomysły, coś do zmiany.
Numer 1
1. Mage lvl1 (General) - 2x DS. (140)
2. Noble (BSB) - Battle Banner, DA, halberd, shield, Barding Elven steed (216)
Core
3. 10x Archers (110)
Special
4. 5x Sword Masters (75)
5. 5x Silver Helms - shields (115)
6. 13x White Lions - FCG, Lion Standard (250)
7. 5x Dragon Princes - BS, M, Banner of Elyrion (195)
8. 5x Silver Helms - M 105
Rare
9. RBT (100)
10. RBT (100)
Numer 2
1. Mage lvl1 (General) - 2x DS. (140)
2. Noble (BSB) - Battle Banner, DA, halberd, shield, Barding Elven steed (216)
Core
3. 10x Archers (110)
Special
4. 5x Shadow Warriors (80)
5. 5x Silver Helms - shields, M (123)
6. 15x White Lions - FCG, Lion Standard (280)
7. 6x Dragon Princes - FCG, Banner of Elyrion, Amulet of Light (260)
Rare
8. RBT (100)
9. RBT (100)
Są dosyć podobne, ale... Zagrałbym chętnie 1 bo w takim zestawieniu jestem bardziej ograny, lecz brakuje czegoś, czym można zapolować na Wrighty a jest to turniej i VC się pojawią na pewno (i na pewno na eterykach ) Magia za słaba, żeby na nią można było liczyć. W drugiej są SW (kosztem SM), którzy są jednostką kontrowersyjną, co by nie powiedzieć inaczej. Chociaż przy odpowiednim złożeniu stołów mogą stanowić poważne zagrożenie dla maszyn/łuczników. BSB będzie wchodził w miarę potrzeby do DP lub WL, imo obie opcje mocne i mają swoje zalety i wady.
Może macie jakieś pomysły, coś do zmiany.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
co myślicie o takiej rozpisce na 1999 ?
Mag 197
- 2lvl Seer/DS/Steed
Mag 185
- 2lvl Gen/DS/Sacred Incense
BSB 174
- Barded Steed/HoF/SoM/Shield/DA
10 archers 110
6 DP 250
- BoS
6 DP 250
- EB/Champ: AoL
fast 85
14 WL 285
- fcg/SoB
14 WL 265
- fcg/LS
2 RBT 200
założenie w magii jest takie:
- generał wali z 2 kostek jakies d6 s4 (jesli na BoS wypadnie 5-6, to z rzuca z 3 pd)
- drugi mag wybiera duzy i maly pocisk, wali z 3pd duzy i z 2pd mały (jesli na BoS wypadnie 5-6 to mały idzie z 3pd)
Mag 197
- 2lvl Seer/DS/Steed
Mag 185
- 2lvl Gen/DS/Sacred Incense
BSB 174
- Barded Steed/HoF/SoM/Shield/DA
10 archers 110
6 DP 250
- BoS
6 DP 250
- EB/Champ: AoL
fast 85
14 WL 285
- fcg/SoB
14 WL 265
- fcg/LS
2 RBT 200
założenie w magii jest takie:
- generał wali z 2 kostek jakies d6 s4 (jesli na BoS wypadnie 5-6, to z rzuca z 3 pd)
- drugi mag wybiera duzy i maly pocisk, wali z 3pd duzy i z 2pd mały (jesli na BoS wypadnie 5-6 to mały idzie z 3pd)
całkiem spoko..
choć walałbym mieć 3 czar na magu - może wylosuje coś lepszego niż d6 s4
choć walałbym mieć 3 czar na magu - może wylosuje coś lepszego niż d6 s4
na poczatku bylo takie zestawienie - SW/DS/GoC
moge uzyc max 3 kostek do rzucenia czaru, wiec czary na 11 czy tez na 12+ sa mniej osiągalne...
Ten wybór czarów to bedzie chociaz jeden pewny na 100% punkt w mojej magii ^^
Generał ma za zadanie dorzucic w turze magii swoj pocisk do tych juz rzuconych z pierwszego maga, wiec beda lecialy 3 pociski na ture, ktore raczej beda wchodzily. Na armie magiczne bede bral raczej Draina, wiec dodatkowy czar tez nie bedzie przydatny. To -1 do trafienia z shootingu wbrew pozorom sie przydaje, albo chociaz zniecheca przeciwnika do obrania tego oddzialu jako cel ostrzalu.
Dzieki, pozdrawiam.
moge uzyc max 3 kostek do rzucenia czaru, wiec czary na 11 czy tez na 12+ sa mniej osiągalne...
Ten wybór czarów to bedzie chociaz jeden pewny na 100% punkt w mojej magii ^^
Generał ma za zadanie dorzucic w turze magii swoj pocisk do tych juz rzuconych z pierwszego maga, wiec beda lecialy 3 pociski na ture, ktore raczej beda wchodzily. Na armie magiczne bede bral raczej Draina, wiec dodatkowy czar tez nie bedzie przydatny. To -1 do trafienia z shootingu wbrew pozorom sie przydaje, albo chociaz zniecheca przeciwnika do obrania tego oddzialu jako cel ostrzalu.
Dzieki, pozdrawiam.
Mocne to dosyć, jest i magia niezła i w cc też pierdyknięcie. Mi się podoba tak jak jest. Może tylko zastanowiłbym się czy dawać konia pod maga a tak to brak zarzutów
Skromnie proszę też o wypowiedź w kwestii mojej rozpy
Skromnie proszę też o wypowiedź w kwestii mojej rozpy
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
ja bym zagrał na pierwszej przy czym postarałbym się o 35pts na czampiona i AoL dla niego w DP
a tak to wszystko ok
a tak to wszystko ok
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=20261
zapraszam doi dalszego komentowania
jak to ulepszyć na 2350? bo może się wybiorę na ten tak szeroko reklamowany turniej
zapraszam doi dalszego komentowania
jak to ulepszyć na 2350? bo może się wybiorę na ten tak szeroko reklamowany turniej
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
zamień SM na 5 DP w Warbannerem albo wrzuć fasta i dopakuj jednych DP do 6.Zwolin pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=20261
zapraszam doi dalszego komentowania
jak to ulepszyć na 2350? bo może się wybiorę na ten tak szeroko reklamowany turniej
ale 3 specjale takie same nie kłócą się z bp?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
aha
widać nie do końca na czasie jestem
poda ktoś linka do BP+r - najnowszego i FAQ do HE?
Edit: i jak nowa rozpa?
widać nie do końca na czasie jestem
poda ktoś linka do BP+r - najnowszego i FAQ do HE?
Edit: i jak nowa rozpa?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Link
http://strony.aster.pl/barbaros/
Co do rozpiski, to w sumie nieźle. Zastanawiam się tylko nad tą ilością orłów w rozpisce, ale zależy co kto lubi. Ogólnie są ok, ale jak wyledzi bloodzio, stedzio, coś dużego, to już gorzej na 2 bolcach
http://strony.aster.pl/barbaros/
Co do rozpiski, to w sumie nieźle. Zastanawiam się tylko nad tą ilością orłów w rozpisce, ale zależy co kto lubi. Ogólnie są ok, ale jak wyledzi bloodzio, stedzio, coś dużego, to już gorzej na 2 bolcach
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
postanowiłem zaryzykować i za te 50 pkt dopakować coś innego a jak się coś pojawi ciężkiego to to odginamy i czekamy aż smok będzie wolny albo czary się przebiją
jak bloodzio dostanie oddział DP z WB na flankę i WL a czempion skorzysta z Leoca to bloodzio może mieć ciężko
kolega mnie nieco ubiegł
ale generalnie o to chodzi
jak bloodzio dostanie oddział DP z WB na flankę i WL a czempion skorzysta z Leoca to bloodzio może mieć ciężko
kolega mnie nieco ubiegł
ale generalnie o to chodzi
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
zrobiłem taką rozpe bo lubię wyzwania i nie chce dostawać w dupę cały czas
wyzwanie to by był o wygrać turniej tylko z noblem jako generałem, może jakiś BSB i caddy
może kiedyś spróbuje
jakie zestawy magii polecacie?
HL to dobry pomysł?
wyzwanie to by był o wygrać turniej tylko z noblem jako generałem, może jakiś BSB i caddy
może kiedyś spróbuje
jakie zestawy magii polecacie?
HL to dobry pomysł?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
na kazda rozpiske inna magia, nie ma jakiejs uniwersalnej. Kiedys byla Heaven co zadawala 2k6 s5 ale teraz caly huj. Na rozpiski z duza iloscia kawy metal i kuznia, na cos z niska incjatywa shadow i pitka, a jak nie wiesz co masz robic to wez high, zawsze i na wszystko jest dobra i uniwersalna.
w swojej rozpisce na smoku zawsze mam za malą antymagie z uwagi na to, ze potrzebuje BSB i mam tylko 1 caddiego
zeby zwiekszyc troche antymagie, wymyslilem opcje wrzucenia na princa Radiant Gema i DS'a + 35 pkt na przedmioty.
wlasnie w tych przedmiotach zaczynaja sie schody w gre wchodzą poszczególne możliwości:
1. AoC + Biting Blade (dla magicznych ataków) -> Sv 2+, czyli tak jak Dragoni - nie za wiele.
2. HoF + Biting Blade (wtedy BSB z BB,albo reaver Bowem) -> Sv 3+/reroll, niby troche lepiej niż samo 2+, ale Lord dalej jest miękki
3. ES + Ward 5+ -> Sv 3+/ Ws 5+, 33% szansy na przeżycie canona lub KB (lepsze to niz nic...)
4. ES + Foe Bane (na psy khorna, smoki, drzewa, wrighty itp.) -> Sv 3+, wieksze szanse na przejechanie jakiegos LT itp.
z tymi bajerami powyzej wydaja sie o wiele bardziej miękki niz standardowa puszka, ale zawsze mam ten 1 czar - Ward 5+ z HL - ktory moge sobie sprobowac rzucic. W dodatku moge walnąć jeszcze raz ten czar na smoka z caddiego
pozatym, lorda bierze się po to, aby w armii miec SD, zważając na Ld 9 u smoczka, można zaryzykować zginięcie lorda i latac samym smokiem jesli sie uda nie zatrzymac sie w reakcji na MR
Jak sie podoba pomysł?
wrzucenie na Lorda Dispel Scrola zamiast standardowego ekwipunku sie oplaca? Jak myslicie?
BTW. czy zwykly Dragon Armour daje odporność na ogien smokowi? czy tylko magiczny Dragon Armour (AoC) ma taka zdolność?
zeby zwiekszyc troche antymagie, wymyslilem opcje wrzucenia na princa Radiant Gema i DS'a + 35 pkt na przedmioty.
wlasnie w tych przedmiotach zaczynaja sie schody w gre wchodzą poszczególne możliwości:
1. AoC + Biting Blade (dla magicznych ataków) -> Sv 2+, czyli tak jak Dragoni - nie za wiele.
2. HoF + Biting Blade (wtedy BSB z BB,albo reaver Bowem) -> Sv 3+/reroll, niby troche lepiej niż samo 2+, ale Lord dalej jest miękki
3. ES + Ward 5+ -> Sv 3+/ Ws 5+, 33% szansy na przeżycie canona lub KB (lepsze to niz nic...)
4. ES + Foe Bane (na psy khorna, smoki, drzewa, wrighty itp.) -> Sv 3+, wieksze szanse na przejechanie jakiegos LT itp.
z tymi bajerami powyzej wydaja sie o wiele bardziej miękki niz standardowa puszka, ale zawsze mam ten 1 czar - Ward 5+ z HL - ktory moge sobie sprobowac rzucic. W dodatku moge walnąć jeszcze raz ten czar na smoka z caddiego
pozatym, lorda bierze się po to, aby w armii miec SD, zważając na Ld 9 u smoczka, można zaryzykować zginięcie lorda i latac samym smokiem jesli sie uda nie zatrzymac sie w reakcji na MR
Jak sie podoba pomysł?
wrzucenie na Lorda Dispel Scrola zamiast standardowego ekwipunku sie oplaca? Jak myslicie?
BTW. czy zwykly Dragon Armour daje odporność na ogien smokowi? czy tylko magiczny Dragon Armour (AoC) ma taka zdolność?
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, o 20:22 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.