VIII edycja kontra szczury

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Re: VIII edycja kontra szczury

Post autor: vocal »

a weźmy 5 takich na cały rank i nam więcej nie zabiją w hth...:P

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

swieta_barbara pisze:Najtansza odginaczka w 8 edycji? Elektryk za 15p.
zwykły clanrat ;) one use only ;) nawet gorszy no tylko cały myk w tym, że można wystawić jako single, a za 15pnk to rzeczywiście idealna odginaczka :> za 2x wiecej punktów masz goblinskiego big bossa :>

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Wychodzi na to, że w nowej edycji storm banner działa na doomwheele :(

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3163
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Działa, ale to raczej nie problem, skoro działa też na magiczne katapy przeciwnika i temu podobne badziewie, że o krzyku basi czy zionięciu hydry nie wspomnę ;-) A skoro o tym mowa: czy stormbanner mógłby blokować zionięcie hydry w combat na 4+ (jeśli przetrzymałbym go na tyle długo, by aktywować go w odpowiedniej chwili)? A jeśli tak, to czy takie nieudane zionięcie na potrzeby gry liczyłoby się jako zużyte? ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

swoją drogą jak wyglada kwestia sztormówka vs kowadło? Nadal na to nie działa?


a co do działającego bannerka na doomwheela to bym się nie martwił, więcej na tej zmianie w erracie zyskaliśmy niż straciliśmy :)

Skiper
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Skiper »

dla mnie VIII edycja to jest świetna opcja dla szczurów
mamy niezłe strzelanie, niezła magie a cięzkiej kawy i tak nie używamy :mrgreen:
a hitem sezonu powinien być posion wind mortar (tylko ma jedną wadę - wymaga clanratow)

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

nieprawda, można się obejśc bez clanów- na dwa unity globów można wziąć jednego, do każdych stormów kolejnego...;)
ale też mi się wydaje że sporo zyskaliśmy.. chociazby wymienione wyżej globy- do erraty o blokowaniu pola widzenia mają hard covera za nasze unity zasłaniające, sami mogą po marszu rzucić więc efektywny zasięg to teraz już nie 13 tylko 18"..;] i chyba działa na ST teraz? nie pamiętam faqa imperialnego...

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

To kiedyś nie działały? Zawsze raniłem nimi tanka bez problemu na 4+.

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

najpierw działały, potem przestały bo rzeczy bez siły nie mogły zranić tanka...:/ choć pewnie mniejsza szansa była że coś mu się stanie od dwuraka niż od tego syfu co w kulkach siedzi... nie wiem jak teraz.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Tylko czary bez siły nie działały na czołg.
Wszystko inne bez siły (kulki globków, banshee) działało normalnie.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

M.T. pisze:Tylko czary bez siły nie działały na czołg.
Wszystko inne bez siły (kulki globków, banshee) działało normalnie.
Strasznie ciekawe jak raniłeś warmachina krzykiem banszetki...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

OK, mój błąd z banshee. Ale kulkami raniłem na 4+.

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

teraz to już nieistotne, z marszem będa rządzić;] szczególnie że pojawi się pewnie trochę puszek z crown of command które trzeba będzie ściągnąć...

Skiper
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Skiper »

mam w planach 2x4+1 szefo z death globe + mortar do jednej
drogo wyjdzie, ale przy dobrych wiatrach może się spłaci
a poza tym dobra kontra na monstery

na szczescie monki pojda do lamusa (i tak ich nie lubiłem)
nadchodzi era sztormów i slejwów
rary to armatka i DW
a lord to seer na dzwonku

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

oj monki moga byc fajne;] wiadomo że zależy na co ale nie koniecznie z furmanką musza być, dzięki czemu są sporo tańsze. a w tej samej cenie co stormy na niektóre armie będą lepsi jedni na inne drudzy, zależy jakie bannery którym damy, czy pójdziemy w hordzie i z czym nam przyjdzie walczyć.

Skiper
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Skiper »

może i tak, ale jednak inicjatywa inicjatywie nie równa
z drugiej strony nowe frenzy, więcej ataków i T
no ale poza I (teraz to ważne bo zwykły chłopek ma tyle co monk, czyli nici z pewnego pierwszeństwa), to i WS i brak AS i siła oczko mniejsza

ale w sumie wyglada mi to na czysto akademicką dyskusje o wyższości pora nad selerem, każdy weźmie co mu się lepiej sprawdzi :wink:

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

Mnie zasmuca fakt, że monki nie mają możliwości wyboru great weapona... z S5 rzezali by aż miło :> natomiast daleki jestem od rozpatrywania ich wad i zalet, to dla mnie jeden z najbardziej klimatycznych oddziałów w armii skavenów, dodatkowo armie mam w pestilensie więc nie wyobrażam sobie bez nich rozpiski.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1003
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Osobiście uważam że ciężko będzie nowym skavenom w 8 ed. Nie mamy świetnej magii strzelanie bardzo ale to bardzo przeciętne a cc też średni ze względu na małą siłę i niską inicjatywę. PWM jest kiepski każdy to na tym pogra dojdzie do takiego wniosku. Szczerze nie widzę skavenów na tą edycję. Wiem co mi powiedzie przecież jest nas tak dużo,ale co z tego skoro zgarniemy najpierw gro ataków i oddamy z s3.

pozdro necro

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3163
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Nie zgodzę się: strzelanie, chociaż losowe, jest w porządku, bo neguje AS i robi pogrom pośród wrogich hord. Jesteśmy w stanie dobrze kontrować wrogie maszyny. Magia jest słabsza, bo każdy się śmieje z D6 S5 mogącego zranić maga rzucającego je, ale dalej 13stka i scorch stanowią poważne zagrożenie dla wszelkich elitarnych oddziałów. A że nie jesteśmy w stanie za bardzo konkurować z wrogimi deathstarami jeśli idzie o siłę przebicia to normalne, skaveni tylko przez chwilę nadawali się tak poważniej do combatu (końcówka 7ed., kiedy tryumfy święciły piec, censerzy, a abomki hulały bezkarnie).
Ogólnie jest trochę ciężej, ale jak na razie mój bilans bitew i doświadczeń z gry do najgorszych nie należy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Eeeeee... szczury to jedna z najmocniejszych armii tej edycji. Mamy, praktycznie wszystko czego 8ed armia potrzebuje. Czytaj:
- Kontrę na maszyny (skauci i sztormówa)
- Tanie jak barszcz oddziały piechoty z wysoką inicjatywą i 10 ld
- Dobre maszyny (działo, katapa i miotacze), które mogą strzelać do walki!
- Jednego z najsilniejszych potworów w WFB
- Porządną magię (plaga, scorch i trzynastka koszą)

To, że nie mamy superelitarnego kloca piechoty, ani dostępu do rulebookowych lorów jakoś da się przeżyć.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

ODPOWIEDZ