To wszystko co mówisz, to jest maksymalna opcja jaką mogą wyciągnąć dane armie, przy dodaniu wszystkich bonusów i możliwości. Normalnie kawaleria będzie szarżowała na 2D6+7/8/9 cali co jest średnio 14/15/16 cali. Krasnoludy nie uwzględniając kowadła średnio będą szarżowały 10 cali. Powyżej przedstawiliśmy jedynie możliwości.JarekK pisze:super i wogole ale ludzie co z naszymi maszynami? jakakolwiek kawaleria (np. BK) nie musi wejść w zasię organek zeby zaszarzować klocek stojący przed nimi. Co z katapy strzele 1 góra 2 razy z organek 0-1, cannon 1-2
no kuźwa to ma być sprawiedliwe że można latać po stole szybciej niż w poprzedniej edycji się leciało? jka sami piszecie ze bretka lata po 46 cali to chyba to jest lekka przeginka nie sądzicie?
a to mnie rozwaliło: krasnolud biegaący 30 cali![]()
![]()
![]()
![]()
co to za badziew kto to pisał???? no chyba ze nie rozumiem głębszego sensu tej edycji
Co do maszyn. Nie uważam, żeby to je zniszczyło. Natomiast uważam, że zrobiły 360 stopni wokół własnej osi - mają bardzo podobną ogólną siłę ognia, lecz działają zupełnie inaczej.