rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
dwurak na noblu to niestety 8.
mam smoka, kolejny klocek się nie mieści. większej siły nie potrzebuje, bo na co? kawalerii na stołach nie ma, a te kilka monsterów to PG lub smok też pokroją.
ogólnie granie na arcymagu przy takiej magii w RB mi śmierdzi na kilometr... może jakbyśmy grali na 2999 lub 3,5k to magia nie była by taka straszna, a tak to w małych bitwach (ok 2,5k) magia za bardzo rzeza, przez co gra jest już głupia.
mi w tej rozpie brakuje większej ilości orłów... i chyba ze 10-12 SM by postraszyć wroga - ale to kolejne 300 pkt.
mam smoka, kolejny klocek się nie mieści. większej siły nie potrzebuje, bo na co? kawalerii na stołach nie ma, a te kilka monsterów to PG lub smok też pokroją.
ogólnie granie na arcymagu przy takiej magii w RB mi śmierdzi na kilometr... może jakbyśmy grali na 2999 lub 3,5k to magia nie była by taka straszna, a tak to w małych bitwach (ok 2,5k) magia za bardzo rzeza, przez co gra jest już głupia.
mi w tej rozpie brakuje większej ilości orłów... i chyba ze 10-12 SM by postraszyć wroga - ale to kolejne 300 pkt.
Asassello pisze:wrzucajcie więcej orłów.
3-4 orły są w stanie rozwalić park strzelecki wroga (np imperium - 10 maszyn) - wliczając to własne straty w pierwszych turach
2-3 orły są w stanie przytrzymać największe klocki piechoty na w 2 tury w CC
Nie wiem, ale czy tylko ja zauważyłem, że można mieć tylko 2 razy ten sam rare - bo co rusz widzę w rozpisce 4 orły. Bardzo chętnie bym używał 4 ale w booku nie są 2 na slot. Oświećcie mnie jeżeli się mylę.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, o 07:47 przez Romek, łącznie zmieniany 1 raz.
HE jak zwykle obchodzą jakieś ograniczenia, przez co możemy mieć dowolnie dużo takich samych rarór i speciali - taka nasza elitarność.
a orłów to trzeba wpakować ze 12 do rozpiski:)
a orłów to trzeba wpakować ze 12 do rozpiski:)
Death na małym magu to nie najlepszy pomysł, bo dostaniesz dwie snajperki a nie słoneczko i jest już do dupy. Tak samo high magic. Jeżeli grasz bez BotWD to najlepszymi lorami są: light i life, ponieważ light to świetna ochrona przed tym co boli nas najbardziej - strzelanie <"1"> a przy okazji są tam świetne czary wspomagające <"6" czy "2">, no i ofc to jest bicz na demony. Life dobrze Ci będzie pasował jeżeli będziesz rzucał jakieś spelle co rundę i przy pomocy tego będziesz leczył smoka, bo inaczej to w 2 najpewniej turze spadnie od strzelania. A tak to podleczysz chłopaka i daje radę
No i tutaj też świetne czary wspomagające: misscast omijany na 2+, czy chociaż +2 do T <albo w lepszej wersji +4 i taki smok staje się lepszym czołgiem> Opcji jest sporo, zaś sama rozpa nie jest robina żeby wygrać, lecz żeby nie przegrać, ponieważ jednym smokiem nie wygrasz bitwy.
No i tutaj też świetne czary wspomagające: misscast omijany na 2+, czy chociaż +2 do T <albo w lepszej wersji +4 i taki smok staje się lepszym czołgiem> Opcji jest sporo, zaś sama rozpa nie jest robina żeby wygrać, lecz żeby nie przegrać, ponieważ jednym smokiem nie wygrasz bitwy.
Paskudny uśmiech power gamera
ja bym wolał mieć 2x snajperki niż słoneczko... zależy do czego chce używać tych magów...
snajpowanie wrogich herosów to główny argument za deathem, inne czary to tylko bonus.
High magic po to by rzucać draina - trochę w 8 edycji stracił, ale może okazać się kluczowy w paru mocnych czarach.
Argument za leczeniem smoka jest fajny, ale to tylko 1 czar na 6, ochrona od miscastów nie jest mi potrzebna (nie wiedziałem by ktoś tego używał, zawsze jest coś lepszego do rzucenia), boostowanie smoka też jest dyskusyjne, lekkie strzelanie i tak go wounduje na 6, a armaty na 2. Prędzej bym boostował PG i włóczników.
magowie z zasady są tutaj caddymi - oni nie maja rzezać, mają uchronić smoka i PG przed magia, przynajmniej na chwilę
i czemu ta rozpiska jest na nieprzegrywanie? PG ładnie mielą...
snajpowanie wrogich herosów to główny argument za deathem, inne czary to tylko bonus.
High magic po to by rzucać draina - trochę w 8 edycji stracił, ale może okazać się kluczowy w paru mocnych czarach.
Argument za leczeniem smoka jest fajny, ale to tylko 1 czar na 6, ochrona od miscastów nie jest mi potrzebna (nie wiedziałem by ktoś tego używał, zawsze jest coś lepszego do rzucenia), boostowanie smoka też jest dyskusyjne, lekkie strzelanie i tak go wounduje na 6, a armaty na 2. Prędzej bym boostował PG i włóczników.
magowie z zasady są tutaj caddymi - oni nie maja rzezać, mają uchronić smoka i PG przed magia, przynajmniej na chwilę
i czemu ta rozpiska jest na nieprzegrywanie? PG ładnie mielą...
- Heffe vel Mikołaj
- Wałkarz
- Posty: 64
- Lokalizacja: Zoppot
- Kontakt:
Asassello
przeczytaj dobrze opis 3 z life. RiP, 2+ ignore miscast, zwiększenie mocy innych czarów.
jeśli przeciwnik tego nie zablokuje od razu, to ma problem na długo.
przeczytaj dobrze opis 3 z life. RiP, 2+ ignore miscast, zwiększenie mocy innych czarów.
jeśli przeciwnik tego nie zablokuje od razu, to ma problem na długo.
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Snajperkı z deatha sa zajebıste. To sa trzy czary na ture wyjmujace wrogıch herosow z oddzıalow (przy lekkım farcıe mozemy zdjac trzech herosow w jedna ture )
A najbardzıej podoba mı sıe to, ze sa blokowane przez BotWD
Lıfe jest fajny, ale na slanıe. Mozna robıc cuda z klockıem TG
A najbardzıej podoba mı sıe to, ze sa blokowane przez BotWD
Dlugo, czylı do swojej fazy magıı?Heffe vel Mikołaj pisze:przeczytaj dobrze opis 3 z life. RiP, 2+ ignore miscast, zwiększenie mocy innych czarów.
jeśli przeciwnik tego nie zablokuje od razu, to ma problem na długo.
Lıfe jest fajny, ale na slanıe. Mozna robıc cuda z klockıem TG
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Pozwolę sobie się nie zgodzić Generalnie słoneczko jest mega w pytę (ciekawe kiedy je zFAQują i potną ), ale to nie jedyny dobry czar z Deatha-nawet jak go nie wylosujesz to nie ma specjalnej tragedii. A odnośnie High-na małym magu ma jak najbardziej sens, bo zawsze masz przydatny czar. Nawet jak wyrzucisz 2 i 6 (moim zdaniem dwa najdupniejsze czary), to zamieniasz jeden na SoS i już coś działasz. Dobre czary to niekoniecznie takie, które w jedną turę wciągają cały oddział przeciwnika (jakkolwiek, takie czary są najlepsze ).Death na małym magu to nie najlepszy pomysł, bo dostaniesz dwie snajperki a nie słoneczko i jest już do dupy. Tak samo high magic.
No co ty. 6 to zajebısty czar kontrujacy rozne powalone comba. Jezelı mıalbym wymıenıc najgorszeş to 2 ı 3. W 7 anı razu ıch nıe rzucılemLoec pisze:Nawet jak wyrzucisz 2 i 6 (moim zdaniem dwa najdupniejsze czary), to zamieniasz jeden na SoS i już coś działasz.
Ja mam zamıar grac na arcy death ı maly shadow. W shadow sa bardzo fajne czary 0,2,3 ktore zajebıscıe wspomagaja dzılanıe czarow z deatha (najpıerw obnızamy I,S albo T o d3, a potem sloneczko albo snajpera )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Coś czuje że bastard sword tak potnie deatha że będziesz zastanawiał się czy wziąść heaven czy fire.Andrzej pisze:
Ja mam zamıar grac na arcy death ı maly shadow. W shadow sa bardzo fajne czary 0,2,3 ktore zajebıscıe wspomagaja dzılanıe czarow z deatha (najpıerw obnızamy I,S albo T o d3, a potem sloneczko albo snajpera )
Jutro będę grał na 1000 pkt z bretką (1 katapa, peasant army najprawdopodobniej)
Skleciłem coś takiego.
Unnamed1000 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Beasts
Seerstaff of Saphery [30.0]
12 Archers @ 132.0 Pts
Longbow
12 Archers @ 132.0 Pts
Longbow
19 White Lions @ 370.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Arcane Protection [25.0]
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 999.0
Założenie dość proste.
Bolec będzie próbował trochę przytemperować nieliczną kawalerię, główny cel to pozbawić peasantów LD od kawy. Archerami w pierwszej turze to nie wiem. Albo będą wspierać bolec w ostrzale, albo próbowali przytemperować katapę (Trafiam na 4 (tylko long range?) ranię na 6 więc statystycznie powinno spaść mu 2 obsługantów.
Mag z seera bierze transformację i bolca. Jeśli nie uda się zamienić to będę bolcował kawalerię wroga.
Orzełki do pacyfikacji katapy (Zwłaszcza, jeśli łucznicy nie będą po niej tłuc). Do tego może spróbuję poduczyć się odginania szarż.
A klocek WL bazuje na zasadzie "For Aiur i do przodu!"
Skleciłem coś takiego.
Unnamed1000 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Beasts
Seerstaff of Saphery [30.0]
12 Archers @ 132.0 Pts
Longbow
12 Archers @ 132.0 Pts
Longbow
19 White Lions @ 370.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Banner of Arcane Protection [25.0]
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 999.0
Założenie dość proste.
Bolec będzie próbował trochę przytemperować nieliczną kawalerię, główny cel to pozbawić peasantów LD od kawy. Archerami w pierwszej turze to nie wiem. Albo będą wspierać bolec w ostrzale, albo próbowali przytemperować katapę (Trafiam na 4 (tylko long range?) ranię na 6 więc statystycznie powinno spaść mu 2 obsługantów.
Mag z seera bierze transformację i bolca. Jeśli nie uda się zamienić to będę bolcował kawalerię wroga.
Orzełki do pacyfikacji katapy (Zwłaszcza, jeśli łucznicy nie będą po niej tłuc). Do tego może spróbuję poduczyć się odginania szarż.
A klocek WL bazuje na zasadzie "For Aiur i do przodu!"
Wszystko co zawiara tylko klocek WL i łuczników(pózniej malutki klocuszek PG z BoS) to rospa andrzeja tylko na rózne formaty twoja ma jeszcze bolca wiec nie ma co tu kometowac oprócztego zebys go wywalił i wstawił WL
PS: zmień jeszcze domene na Death i daj scrolla albo kryształ
PS: zmień jeszcze domene na Death i daj scrolla albo kryształ
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Tylko powiedz co jeszcze wystawiać? Nie znam rzeczonego Andrzeja, ale łucznicy, WL i PG są chyba najoptymalniejszymi jednostkami na tą edycję. I orły podobno. Czyli-jakbyś nie patrzył, każda rozpiska HE do czasu wyjścia nowego army booka będzie rozpiską Andrzeja. Chyba, że ktoś jest takim klimaciarzem jak ja i wystawia SM i speaelfyEltharion pisze:Wszystko co zawiara tylko klocek WL i łuczników(pózniej malutki klocuszek PG z BoS) to rospa andrzeja tylko na rózne formaty twoja ma jeszcze bolca wiec nie ma co tu kometowac oprócztego zebys go wywalił i wstawił WL
PS: zmień jeszcze domene na Death i daj scrolla albo kryształ