Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68
Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 luty Warszawa)
Czekamy na feedback. Bazyliszki mogą ulec zmianom, ale najpóźniej do 30.01.
Bazyliszki mają lookout na 4+ od jednostek o tym samym troop typie
bazyliszki nie mogą wchodzić do oddziałów
Wujek
Reprezentowany przez model Bretonnian Palladin on Warhorse
Cavalry 25x50
Wujek
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8 Sv 1+ Wsv 5+
Heavy armour, Shield, Lance
I jego dzielny rumak Tęga Kopara
M8 WS3 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Special Rulz:
Stary wyga – Wujek to stary battlowy wyjadacz, może przechytrzyć przeciwnika i skorzystać przed bitwą z zasady vanguard
"Palę tylko na turniejach" – Flaming attacks
Żelazna Nawałnica – wujkowy rumak Tęga Kopara jest najtwardszym koniem we wsi, co daje +2 do pancerza zamiast normalnego +1
Brokuł
Reprezentowany przez model Fiend of Slaanesh (najlepiej z warzywnymi elementami!)
Monstrous Beast 40x40
Brokuł
M10 WS4 BS0 S4 T4 W3 I6 A4 Ld7 Wsv 4+
Special Rulz:
Daemonic
Armour Piercing
Soporfic Musk
Stomp
Fioletowy kapello - ward save 4+
Powrót Grzybiarza - Brokuł znów spóźnił się na pole bitwy... Wystawiany jest na dowolnej krawędzi, adekwatnie do zasad Miners, na wyniku 4+ w drugiej turze, na 3+ w trzeciej, na 2+ w czwartej, w piątej wystawiany jest automatycznie
Żuke
Reprezentowany przez model Troll (grrrrrrruby troll)
Monstrous Infantry 40x40
Żuke
M6 WS3 BS3 S5 T4 W3 I3 A3 Ld8
Special Rulz:
Nie wierze w twoją japę - Żuka drażnią niespodziewane zwroty akcji, ale nigdy nie daje za wygraną. Żuke posiada zasadę Stubborn.
Stomp
Magical Troll Vomit
Mutant Regeneration 4+
Will of the Gods
Favor of the Gods
Szczurek i Jaszczurek
Reprezentowani przez modele Skaven Asassin i Skink Brave
Infantry 20x20
Traktowani jako oddział złożony z dwóch bohaterów. Nie mogą się rozłączać i nie można do nich dołączać innych bohaterów.
Szczurek
M6 WS5 BS4 S4 T4 W2 I6 A3 LD7 Wsv 5+
Additional Hand Weapon, Gwiazdki z nieba – range 12”, 3x multiple shot, S4 i magical attacks
Jaszczurek
M6 WS4 BS5 S4 T3 W2 I6 A3 Ld7 Wsv 5+
Dzida Dyda – oszczep z +1S i magical attacks
Special Rulz:
Scout
Skirmish
Poisoned Attacks
Nauki Sun Tzu - jak byli młodzi, Szczurek i Jaszczurek trafili razem na naukę do mistrza Sun Tzu. Po jego treningu żaden przeciwnik nie jest w stanie ich zaskoczyć! Mają przerzuty trafień i zranień przeciw innym Bazyliszkom
Łysaty
Reprezentowany przez model Dwarf Thane (obowiazkowo lysy)
Infantry 20x20
Łysaty
M3 WS6 BS4 S4 T5 W2 I3 A3 Ld9 Sv2+
Gromril Armour, Rune of Stone, Shield
Special Rulz:
Straszliwa broda - straszliwy zarost Łysatego uniemożliwia jego przeciwnikom w walce wręcz korzystanie z zasady steadfast
"Nie ma szmaty!!!" - Łysaty wyłącza efekt działania wszystkich BSB w zasięgu 6"
Assus
Reprezentowany przez model Vampire Count
Infantry 20x20
Assus
M6 WS6 BS4 S5 T4 W2 I6 A4 Ld7
Special Rulz:
Vampire
Undead
Etheral
Na ojro samolotem - Assus potrafi latać
Mistrz Areny - Assus musi co turę wyzywać na pojedynek. Jeśli walczy w pojedynku, może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie
Barbie
Reprezentowany przez model Dark Elf Sorceress (moze byc jakakolwiek babka tak naprawde, byle z cycem i z kusza)
Infantry 20x20
Barbie
M5 WS6 BS6 S4 T2 W2 I7 A3 Ld9
Special Rulz:
Dżaga – Barbie channeluje tak, jakby była magiem
Xbarossa – repeater crossbow z S4, zasadą sniper i magical attacks
"Robię wynik" – za każdego bohatera zabitego przez Barbie, gracz kontrolujący otrzymuje +25pts
Coachu
Reprezentowany przez model Tomb Prince on Chariot
Chariot 50x100
Coachu
M4 WS5 BS3 S4 T5 W3 I3 A3 Ld9 Sv4+
Heavy Armour, Flail
Chariot
M0 WS0 BS0 S4 T4 W3 I0 AD6 Ld0 Sv5+
Skeletal Steed [2]
M8 WS2 BS0 S3 T3 W1 I2 A1 Ld5
Special Rulz:
Nehekarian Undead
Flammable
The Cure
My Will be done
Prezes - armia w której jest Coachu dostaje +1 do rzutu na zaczynanie
Ognista Maszyna - Coachu i jego rydwan mają 2+ ward save na ogień
Bazyliszki mają lookout na 4+ od jednostek o tym samym troop typie
bazyliszki nie mogą wchodzić do oddziałów
Wujek
Reprezentowany przez model Bretonnian Palladin on Warhorse
Cavalry 25x50
Wujek
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8 Sv 1+ Wsv 5+
Heavy armour, Shield, Lance
I jego dzielny rumak Tęga Kopara
M8 WS3 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Special Rulz:
Stary wyga – Wujek to stary battlowy wyjadacz, może przechytrzyć przeciwnika i skorzystać przed bitwą z zasady vanguard
"Palę tylko na turniejach" – Flaming attacks
Żelazna Nawałnica – wujkowy rumak Tęga Kopara jest najtwardszym koniem we wsi, co daje +2 do pancerza zamiast normalnego +1
Brokuł
Reprezentowany przez model Fiend of Slaanesh (najlepiej z warzywnymi elementami!)
Monstrous Beast 40x40
Brokuł
M10 WS4 BS0 S4 T4 W3 I6 A4 Ld7 Wsv 4+
Special Rulz:
Daemonic
Armour Piercing
Soporfic Musk
Stomp
Fioletowy kapello - ward save 4+
Powrót Grzybiarza - Brokuł znów spóźnił się na pole bitwy... Wystawiany jest na dowolnej krawędzi, adekwatnie do zasad Miners, na wyniku 4+ w drugiej turze, na 3+ w trzeciej, na 2+ w czwartej, w piątej wystawiany jest automatycznie
Żuke
Reprezentowany przez model Troll (grrrrrrruby troll)
Monstrous Infantry 40x40
Żuke
M6 WS3 BS3 S5 T4 W3 I3 A3 Ld8
Special Rulz:
Nie wierze w twoją japę - Żuka drażnią niespodziewane zwroty akcji, ale nigdy nie daje za wygraną. Żuke posiada zasadę Stubborn.
Stomp
Magical Troll Vomit
Mutant Regeneration 4+
Will of the Gods
Favor of the Gods
Szczurek i Jaszczurek
Reprezentowani przez modele Skaven Asassin i Skink Brave
Infantry 20x20
Traktowani jako oddział złożony z dwóch bohaterów. Nie mogą się rozłączać i nie można do nich dołączać innych bohaterów.
Szczurek
M6 WS5 BS4 S4 T4 W2 I6 A3 LD7 Wsv 5+
Additional Hand Weapon, Gwiazdki z nieba – range 12”, 3x multiple shot, S4 i magical attacks
Jaszczurek
M6 WS4 BS5 S4 T3 W2 I6 A3 Ld7 Wsv 5+
Dzida Dyda – oszczep z +1S i magical attacks
Special Rulz:
Scout
Skirmish
Poisoned Attacks
Nauki Sun Tzu - jak byli młodzi, Szczurek i Jaszczurek trafili razem na naukę do mistrza Sun Tzu. Po jego treningu żaden przeciwnik nie jest w stanie ich zaskoczyć! Mają przerzuty trafień i zranień przeciw innym Bazyliszkom
Łysaty
Reprezentowany przez model Dwarf Thane (obowiazkowo lysy)
Infantry 20x20
Łysaty
M3 WS6 BS4 S4 T5 W2 I3 A3 Ld9 Sv2+
Gromril Armour, Rune of Stone, Shield
Special Rulz:
Straszliwa broda - straszliwy zarost Łysatego uniemożliwia jego przeciwnikom w walce wręcz korzystanie z zasady steadfast
"Nie ma szmaty!!!" - Łysaty wyłącza efekt działania wszystkich BSB w zasięgu 6"
Assus
Reprezentowany przez model Vampire Count
Infantry 20x20
Assus
M6 WS6 BS4 S5 T4 W2 I6 A4 Ld7
Special Rulz:
Vampire
Undead
Etheral
Na ojro samolotem - Assus potrafi latać
Mistrz Areny - Assus musi co turę wyzywać na pojedynek. Jeśli walczy w pojedynku, może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie
Barbie
Reprezentowany przez model Dark Elf Sorceress (moze byc jakakolwiek babka tak naprawde, byle z cycem i z kusza)
Infantry 20x20
Barbie
M5 WS6 BS6 S4 T2 W2 I7 A3 Ld9
Special Rulz:
Dżaga – Barbie channeluje tak, jakby była magiem
Xbarossa – repeater crossbow z S4, zasadą sniper i magical attacks
"Robię wynik" – za każdego bohatera zabitego przez Barbie, gracz kontrolujący otrzymuje +25pts
Coachu
Reprezentowany przez model Tomb Prince on Chariot
Chariot 50x100
Coachu
M4 WS5 BS3 S4 T5 W3 I3 A3 Ld9 Sv4+
Heavy Armour, Flail
Chariot
M0 WS0 BS0 S4 T4 W3 I0 AD6 Ld0 Sv5+
Skeletal Steed [2]
M8 WS2 BS0 S3 T3 W1 I2 A1 Ld5
Special Rulz:
Nehekarian Undead
Flammable
The Cure
My Will be done
Prezes - armia w której jest Coachu dostaje +1 do rzutu na zaczynanie
Ognista Maszyna - Coachu i jego rydwan mają 2+ ward save na ogień
Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, o 22:20 przez Rince, łącznie zmieniany 4 razy.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
czy koń wujka ma barding? A jak tak to ma mv 7 czy 8? bo na razie nie wychodzi save 1+
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
no dla innych byłby zbyt przegiety.... Asus jest świetny, a w sumie szczutek i jaszczurek tez nie wyglądają źle:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Wszystko jest wyraznie napisane. Kobyla jest potezna zawodniczka i ma +2 do pancerza, zamiast +1. Mv 8.Durin pisze:czy koń wujka ma barding? A jak tak to ma mv 7 czy 8? bo na razie nie wychodzi save 1+

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Są jakieś ograniczenia co do Bazyliszka w danej armii? np czy wampir może być w Emp?
ciężki pancerz 5+
tarcza 6+
super koń 5+
Więc wychodzi 2+, a nie 1+
Pytam bardziej pod względem modelarskim a nie zasadowym bo jak dla mnie to on może mieć za lancę dodatkowy save.
I tak jest bretońcem co ma stałego sava więc jest mega kozakiem, i moje bestie go przygarną,aczkolwiek lepszy był jako dodatkowy generał.
tarcza 6+
super koń 5+
Więc wychodzi 2+, a nie 1+
Pytam bardziej pod względem modelarskim a nie zasadowym bo jak dla mnie to on może mieć za lancę dodatkowy save.
I tak jest bretońcem co ma stałego sava więc jest mega kozakiem, i moje bestie go przygarną,aczkolwiek lepszy był jako dodatkowy generał.
super koń 4+Klops pisze:ciężki pancerz 5+
tarcza 6+
super koń 5+
i wszystko się zgadza.
Dajcie jeszcze info, którego Bazyla uważacie za najsłabszego


Co on leczy...?Rince pisze:Coachu
The Cure

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned