black list
Moderatorzy: Dymitr, CzarnY, c4h10
3ci się melduje
xYz
również jestem przeciwny limitowaniu ilości Liga lokalnych, bo realnie robi wielu ośrodkom bez stałej miejscówki pod górkę. Jeżeli chcemy być już tacy święci popracujmy też nad tym, by jeden klub mógł organizować turnieje w jednej konkretnej miejscówce. To plus jedna liga wyrównują szanse i realną ilość aktywnych klubów w kraju
ot taka sugestia
ot taka sugestia
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Głos numer 5 bodajże, Ligi lokalne powinny być dopuszczone bez ograniczeń, nie mają wpływu na losy Ligi Ogólnopolskiej, wysokie miejsca rozgrywają się na Masterach.
Jak ktoś chce oszukać to oszuka takie moje zdanie, a ligi lokalne to idealna alternatywa dla ośrodków które nie mają stałej miejscówki bądź dla graczy którzy nie mają czasu w weekendy.
Jak ktoś chce oszukać to oszuka takie moje zdanie, a ligi lokalne to idealna alternatywa dla ośrodków które nie mają stałej miejscówki bądź dla graczy którzy nie mają czasu w weekendy.
A co brakuje Ci 100 do ligi? od groma jest takich metod. Polecam ligę all or nothing. Grasz 1 grę i połowa graczy która wygrała swój mecz wygrywa ligę i ma 100pkt do ligi a połowa która przegrała ma 1pkt. Grasz jedną (lub więcej) ligę w tygodniu, ważne by było 16 osób i interes się kręci. Jak nie jesteś warzywem to masz po paru miechach komplecik. Generalnie temat lig i przyznawanych nań punktów jest mocno śliski. W ogóle czuje, że trochę pozmieniamy system punktowania w tym sezonie.Marys pisze:Możliwe, że nie ogarniam całości tematu. Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć możliwość wałów przy wielu ligach lokalnych organizowanych w jednym ośrodku w jednym sezonie?
Btw. coś mi umknęło? Od kiedy to ligi stały się niezgodne z regulaminem?swieta_barbara pisze:Karol, zauwaz ze jak na chwile obecna, obie Wasze ligi lokalne sa niezgodne z regulaminem.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
@kudłaty Spinasz się jakby pozycja w lidze coś znaczyła
Jak ktoś z top odważy się w ten sposób wygrać top10 lub armię to odbierze dyplom i lincz na forum. Jest to lepsze niż powoływanie fafnastu komisji do ustalania systemu punktowania, który będzie dotyczył 16 łebków w skali dekady.
@wątek Jestem za ligami lokalnymi. Bez limitu. Wprowadziłbym jednak zakaz prowadzenia przez jednego orga dwóch lig na raz. Skoro mają czas grać 3 ligi przez okres roku, to mają też czas grać 3 ligi jedną po drugiej.

@wątek Jestem za ligami lokalnymi. Bez limitu. Wprowadziłbym jednak zakaz prowadzenia przez jednego orga dwóch lig na raz. Skoro mają czas grać 3 ligi przez okres roku, to mają też czas grać 3 ligi jedną po drugiej.
Tez uwazam, ze nie ma sensu ograniczac lig lokalnych. Tak jak napisal Lidderski, po to wszystko jest na forum, zeby ewentualne cwaniactwo mozna bylo pietnowac. Kto z szerokiego topu zdecyduje sie na takie rozwiazanie?

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wskaz mi, w ktorym punkcie sa one obecnie zgodne z regulaminem. Ligi lokalne funkcjonowaly sila inercji, ale tak naprawde od dawna nie ma juz na ich temat nic w regulaminie.Karli pisze:Btw. coś mi umknęło? Od kiedy to ligi stały się niezgodne z regulaminem?swieta_barbara pisze:Karol, zauwaz ze jak na chwile obecna, obie Wasze ligi lokalne sa niezgodne z regulaminem.
IMO jest to zaśmiecanie regulaminu, ale panuje demokracja więc nie mnie o tym decydować
Jesli ktos sie bardzo upiera przy organizacji jakiegos dziwactwa niech po prostu zapyta na forum LL. Bo np. zaraz dojdą akcje, że nie można zorganizować lokala z jedna bitwa. A ja np. mam ochote wymyslic zasady na gre free for all, moga sie okazac bardzo fajne, ale do ligi juz nie moge zglosic...

Zgadzam się,że nie ma co zaśmiecać regulaminu. I tak jest przydługi
Jedyna zmiana, jaka chyba musi być dokonana to w formule liczenia punktów - w regulaminie chyba jest jeszcze stary wzór (pełny lokal od 20). Ja niestety nie wiem, co w którym miejscu przestawić, żeby było dobrze.
Jedyna zmiana, jaka chyba musi być dokonana to w formule liczenia punktów - w regulaminie chyba jest jeszcze stary wzór (pełny lokal od 20). Ja niestety nie wiem, co w którym miejscu przestawić, żeby było dobrze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
6.5 Organizator zobowiązany jest podać w zgłoszeniu link do regulaminu turnieju zamieszczonego na ogólnodostępnym forum. Regulamin powinien zawierać podstawowe informacje, takie jak adres, termin (godzinę rozpoczęcia), format i wysokość wejściówki.swieta_barbara pisze:Wskaz mi, w ktorym punkcie sa one obecnie zgodne z regulaminem. Ligi lokalne funkcjonowaly sila inercji, ale tak naprawde od dawna nie ma juz na ich temat nic w regulaminie.Karli pisze:Btw. coś mi umknęło? Od kiedy to ligi stały się niezgodne z regulaminem?swieta_barbara pisze:Karol, zauwaz ze jak na chwile obecna, obie Wasze ligi lokalne sa niezgodne z regulaminem.
Ranking Ligi
7.1 Ranking Ligi powstaje w oparciu o wyniki wszystkich zaliczonych do Ligi turniejów.
Proszę bardzo: zgłaszam turniej:
adres: białystok
termin: październik 2012, godzina rozpoczęcia 00:00 1 października
format: 1000pkt
wysokość wejściówki: 0 pln
na turnieju zagramy 4 bitwy. W pierwszej bitwie losujemy przeciwnika spośród wszystkich zgłoszonych następnie dobieramy się systemem szwajcarskim. Wygrywa ten co zdobędzie najwięcej dużych punktów z bitew.
Rozpiska czasowa gier:
I bitwa: 1-7 października
II bitwa: 7-14 października
III bitwa: 14-21 października
IV bitwa: 21-28 października
Czy różni to się tak naprawdę od utartego schematu turnieju? Poza ramami czasowymi i rozgrywaniem bitew po domach - niczym się nie różni. Z regulaminem jest zgodne, gdyż nie mamy tam słowniczka, który wyjaśniałby czym jest "turniej lokalny"

Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Prosze moderatora o postawienie nastepujacego glosowania:
Moje glosy poparcia na stronie wczesniej.
1. Czy chcesz wprowadzic nastepujace zmiany do regulaminu:
2. Czy zgadzasz sie na nastepujacy regulamin dla lig lokalnych:
Moje glosy poparcia na stronie wczesniej.
1. Czy chcesz wprowadzic nastepujace zmiany do regulaminu:
TAK / NIE7.1 Ranking Ligi powstaje w oparciu o wyniki wszystkich zaliczonych do Ligi turniejów i lig lokalnych.
7.3 Do rankingu liczy się dziesięć najlepszych wyników z turniejow lub z lig lokalnych danego gracza, przy czym maksymalnie cztery wyniki z turniejów klasy master.
7.5.3 Dla ligi lokalnej maksymalna ilość punktów ( 100 ) zostaje przyznana gdy frekwencja wynosi minimum 16 graczy.
7.6.3 Dla ligi lokalnej: LICZBA.CAŁK(($B$2/$B$4-$B7)*JEŻELI($B$2>19;99;5*$B$2-1)/($B$2/$B$4-1))+1,
2. Czy zgadzasz sie na nastepujacy regulamin dla lig lokalnych:
TAK / NIELiga lokalna
9.1 Organizator ligi lokalnej jest zobowiązany zgłosić Koordynatorowi turniej nie później niż na siedem dni przed datą jej rozpoczęcia. Zgłoszenie to odbywa się za pośrednictwem internetu pod adresem http://liga.whfb.pl/n_turnieje_add.php.
9.2 Organizator ligi lokalnej jest zobowiązany przesłać Koordynatorowi poprawne wyniki w postaci pliku tekstowego w ciągu 30 dni od daty jej zakończenia. Arkusz umożliwiający przygotowanie pliku z wynikami oraz instrukcja jak przygotować plik jest dostępna pod adresem http://liga.whfb.pl/pliki.php.
9.3 Nie wywiązanie się z warunków opisanych w pkt. 9.1-9.3 skutkuje niezaliczeniem ligi lokalnej do Ligi.
9.4 Organizator zobowiązany jest w zgłoszeniu podać klub/sklep organizujący ligę lokalną. Nieopuszczalne jest podawanie nazw kilku klubów czy imion imion/nazwisk/ksyw organizatorów.
9.5 Organizator zobowiązany jest podać w zgłoszeniu link do regulaminu ligi lokalnej zamieszczonego na ogólnodostępnym forum. Regulamin powinien zawierać podstawowe informacje, takie jak adres, termin (godzinę rozpoczęcia), format i wysokość wejściówki.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No spoko, glosowanie apropo regulaminu lig lokalnych juz na finiszu, mozna znow przysiasc do kar dla organizatorow i dla graczy za walki.
Jankiel pisze:Wały na turniejach niech tępią sędziowie i organizatorzy. Wały w zgłaszaniu turniejów będą tępione przez moderatorów i koordynatorów.
Co macie do powiedzenia w tym temacie? Moderatorzy i koordynatorzy nie maja w tej chwili zadnych narzedzi, chcialbym to zmienic.swieta_barbara pisze:Natomiast stwierdzenie ewidentnego wala z zamiarem uzyskania konkretnej korzysci, powinno byc karane dodatkowo i to wlasnie typek lub typki, ktorzy beda za to odpowiedzialni decyduja, czy wszystko hula, czy trzeba dodatkowo ukarac (byc moze rozne kary ze wzgledu na kategorie walu - czy to organizator usiluje sobie doklepac sztuczne miejsca na LL, czy moze gracz, ktory robi turnieje widma, zeby wymaksowac lokale przed koncem ligi - odpowiednio przykladowe kary to utrata wszystkich miejsc na LL dla danej grupy osob lub niezaliczenie wszystkich turniejow lokalnych danego gracza).
Sąd koleżeński. Moderatorzy LL. Spraw jest kilka i będzie teraz jeszcze mniej, szkoda więc angażować nowe osoby do pracy. Poza tym nagle ktoś wpadłby na pomysł głosowania, składania CV jakby to było nie wiadomo co.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Juz bylo to glosowane, ale glosowanie nie przeszlo (za mala frekwencja).
Nie wiem, czy wypada stawiac takie samo glosowanie po raz kolejny - do decyzji LL.
W kazdym razie chcialem Cie Krzysiu poprosic o sformulowanie takiego zapisu na potrzeby naszego regulaminu.
Pieknie sie ostatnio pochwaliles znajomoscia rzeczy, czas zastosowac Twoje umiejetnosci w praktyce.
Nie wiem, czy wypada stawiac takie samo glosowanie po raz kolejny - do decyzji LL.
W kazdym razie chcialem Cie Krzysiu poprosic o sformulowanie takiego zapisu na potrzeby naszego regulaminu.
Pieknie sie ostatnio pochwaliles znajomoscia rzeczy, czas zastosowac Twoje umiejetnosci w praktyce.