Porady na armie

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porady na armie

Post autor: Ziemko »

Terki z 7 ed tylko z mail ordera lub takich sklepow jak maelstorm. Gw polecialo w kulki robiac je bardzo grywalne a zarazem trudno dostepne i drogie - terek z 7ed kosztuje ok 11 funtow. Terki z poprzednich edycji to jedynie allegro lub jakies sprzedaze od kogos , poniewaz w sklepach sa juz nieosiagalne. Mozna tez probowac sciagac z zagranicznych ebayow - czasem mozna naprawde fajna okazje wyczaic...

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

Jak radzić sobie z 7ed. high elfami?

Pendzel
Chuck Norris
Posty: 504

Post autor: Pendzel »

U mnie sprawdza się walka na skinkach (DUŻO) i maszynie.
Modelowa odpowiedź pisze: Jaka była motywacja do powstania Internetu?
Sieć taka była marzeniem USA, bo w założeniu miała być odporna na uszkodzenia infrastruktury. Hamburgery chciały, żeby sieć działała nawet po jebnięciu atomówki przez ruskich.<...> I nikt się nie spodziewał że zamiast zapewniać bezpieczeństwo i niezawodne połączenia, służy do ściągania zdjęć kotów i cycków.

Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Uki »

Gdzieś w relacjach z DMP widziałem bardzo wysokie wyniki Lizzaków przeciwko imperium.....
Jak sobie z nim radzicie? Czym zajmujecie czołgi itd?

Proszę o jakieś odpowiedzi bo ja nie mam zielonego pojęcia jak z tym grać......

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

czolgi i jazda... mala/duza kuznia, flara z engina, d6 s4 no AS z heavena od skinka jak sie wylosuje :P
canony... terki + ew. 2d6 s4
pistoliersi i inne smieci... skinki
Altara mozna chyba przyjac na templi

gralem raz z imperium lizakami, wiec za duzo powiedziec nie moge :D ale sadze ze to co podalem wyzej, moze sie sprawdzic dosc dobrze, lecz jestem takze ciekaw jak inni sobie radza z imp ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

na altara- cannon/duża i mała kuźnia(+ bane head)/ zatrzymywanie z metala
czołg- kuźnie i cannony
cannony- nasze cannony, terki i skinki często się doczłapują do nich
kawaleria- można przyjąć na klatę, btw. fajnie schodzą od enginów;-)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Looknij czy dany temat wczesniej nie powstal , oszczedzasz mi nerwow i pracy. Pozdro

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Mam glupie pytanie:
Na najblizszy turniej rzucilem wyzwanie graczowi demonicznemu. Nie mam pojecia jak grac, wiem ze bedzie gral na Bloodthirsterze, generalnie na standardzie demonowym. NIe gralem jeszcze z czyms takim, prosze o jakies porady, bo nie chce sie zblaznic i dostac maski :P moja rozpa :
2350:

Mundixl (Slann Mage-Priest)
}Focus of Mystery;
}The Focused Rumination;
}The Becalming Cogitation
-Battle Standard;
-Bane Head
-War Banner
-Dispel Scroll
-Cupped Hands of the Old Ones

Chiccankha (Skink Priest)
-Magic Level 2
-Diadem of Power
-Dispel Scroll
Adohitoc (Engine of the Gods)

Tepankha (Saurus Scar-Veteran)
-Light Armour
-Shield
-Burning Blade of Chotec
-Glyph Necklace
Goqzlat (Cold One)

Tlaxloq (Saurus Scar-Veteran)
-Light Armour
-Sword of Might
-Enchanted Shield
Quet-tlax (Cold One)

16 * Temple Guard @ 382 Pts
Standard; Musician
-Plaque of Dominion
Tepquet (Revered Guardian)
-Sword of Hornet

4 Terradon Riders

4 Terradon Riders

1 Cannon

1 Cannon

10 Skink Cohort

10 Skink Cohort

12 Skink Cohort

10 Skink Skirmishers
Blowpipe

10 Skink Skirmishers
Blowpipe
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Kostek dispella masz za dużo chyba o jedną.
Na jednego scar veterana combo Es+pirania blade i daje rade

Awatar użytkownika
Pingwin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pingwin »

bane head na bladzia i lore of light. Wiecej skirmishu - dla bladzia zabójczy, dla piesków również. Armatki - no ja ich nie lubię, choć w sumie też fajnie bladziowi zagrażają. Flamery... 4d3 kamieni to niestety mało, nawet 2 razy - ajlepiej łapać je w kombat, tylko tutaj nie za bardzo jest czym, ewentualnie enginem. Tylko musisz podejść i przetrwać priestem ostrzał, co jest względnie trudne. Zależy, jak zagra... Generalnie slanna bym trzymał daleeeko na tyle stołu, dopóki nie wyeliminujesz 2 z 4 oddziałów - pieski, pieski, bladź, kornik na juggerze.

Inne rzeczy jakieś takie nie do przejścia nie są, w sumie.

Edycja po godzinach - kowboje powinni fajnie kroić flamery, na oko.

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: CzarnY »

jakies pomysly na Dark Elfy zlozone na smoku i hoteku? dotad gralem z nimi towarzysko raz i bylo kiepsko.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

SMok ma hoteka czy ktos inny w armii?

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: CzarnY »

champion black guardow, maszerujacych za smokiem.

do tego hydra, dwa bolce, duzo gejowego strzelania (kusze, shade'y).

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Calej armii nie pokryje Hotekiem, wiec walisz tam gdzie go nie ma, ostatnio wlasnie na championa z hotekiem kminilem czy nie brac lore of metal slannem - zeby snajperka frajera upolowac ( na 4+ ginie) , duza kuznie mozna rzucac w smoka, czy nawet hydre ( 2d6 s4 no save flaming calkiem nice nie?) , czy Coki. Do tego masz jeszcze 2d6 s4, wylaczenie magicznych przedmiotow no i -1 to hit i wond jak bedziesz w walce - co jest meega dobre, a kuznie nadal mozna walic do walki wrecz.

Awatar użytkownika
Tral
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Piaseczno koło Wa-wy

Post autor: Tral »

jutro gram przeciwko HE < zasady 7 ed > na 1750 p . i wiem że na pewno mogę się spodziewać : Maga na smoku oraz2x balisty ....
i więc moje pytanie jest co wsiąść ......

na razie myślę nad
2x12 Skinków H 168p
20 x Saurusów z włóczniami 240p
2x10x Skinków 100 p
5x Terradony 150p
5x jazdy 175p
stegadon - 235 p
Silnik ... <skinek 2 poziom 2x d.s > 440p
i saurusa biegacz <z ASF i Zatrutą bronią > -128 p
Skinek kapłan 2x d.s .- 115 p

1751 p

Undertaker
Warzywo
Posty: 11

Post autor: Undertaker »

skoro VII ed. to z pewnoscia na BP gracie, a tutaj widze ze masz za duzo DD ;p Wywal 2 DS-y.
The beginning of the age - to start revolution
now break and leave their cage - time for revolution
take those traitors away from us - and start revolution
giving back belief and trust - so live the revolution..

Awatar użytkownika
Tral
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Piaseczno koło Wa-wy

Post autor: Tral »

a co zamiast tego dać ???

orelha
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: orelha »

wywal ASF bo na HE to nic nie da i w 7 edycji saurusy nie byly takie mocne lepiej wiecej konnicy i terek

Awatar użytkownika
Tral
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Piaseczno koło Wa-wy

Post autor: Tral »

hmmm saurusów nie wywalę bo po prostu lubię ten odział
a z kolegą gram w domu więc wynik się nie liczy

a co zamiast ASF ?? może Tarcza odbicia pocisków czy jak tam jej było
tylko nie wiem co mam robić z tym smokiem ...... zapluć go czy jak ???


a tak a propos 8 ed. bo jeszcze się nie zapoznałem

jakie jednostki są dobre a jakie to plewa ??

Undertaker
Warzywo
Posty: 11

Post autor: Undertaker »

Na VII ed. to nasze CO byly bardzo dobre ( przynajmniej , ja na nich lubilem grac )
2 EOtG to tez niezla konfiguracja, aczkolwiek ja zawsze lubilem grac na 1x EOtG + Warspear :)
Tak czy siak - pamietaj: Nie ma twardych elfow.. Sa tylko zle trafiane ;p
The beginning of the age - to start revolution
now break and leave their cage - time for revolution
take those traitors away from us - and start revolution
giving back belief and trust - so live the revolution..

ODPOWIEDZ