VC Bojka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Re: VC Bojka

Post autor: kubencjusz »

Taaa... Dopóty nie trafi na sniperki, ASF, assasynów, brak lookouta, czy pestkowe ataki z hordy ...

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Horda? Jeżeli nie jest elitarna jakaś to mu to nie robi
Sniperka? Zdarza się każdemu, temu nic nie zaradzisz a i tak ma 5+ save'a na nie jak dobrze zagra. (patrz nie straci mortisa)
Assasyni? Take care walcząc przeciwko DE i tyle :P
ASF? Też się zdarza.
Brak lookouta? No jeżeli lubisz szarżować samotnie na coś no to na to nie poradzi się nic :D
To ma być wampir który bije? To złożyć go żeby bił a nie! :D

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

osobiście wole wampa z płaszczykiem, regenką i S7, furia, ASF i beguile...większość koksów ma T5 więc jest raniona na 2+ ;)

jakieś tam smoki/treemany itp. szkoda gadać ;)

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

No ok, jak wolisz, sam kiedyś grałem na 4+ wardzie + S2, ale teraz wolę S8 bo wtedy koksy mają armoura 6+ a nie 5+ no i kroje czołg w ten sposób i inne duże rzeczy nawet z wardem (trickster's shard) :D Ale graj jak uważasz.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Wendigo pisze:sam kiedyś grałem na 4+ wardzie + S2, ale teraz wolę S8 bo wtedy koksy mają armoura 6+ a nie 5+ no i kroje czołg w ten sposób i inne duże rzeczy nawet z wardem (trickster's shard) :D
Ale jaką ochronę ma wtedy taki Wampir? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

ten z S8? 3+ armour, 5/6 + regen (2+ ward na fire)
Ale... serio po co takiemu ochrona? Deamon Prince to jedyna rzecz której on nie zabija w pierwszej turze (no i steam tank, ale to ma 10 woundów xD) Może jakieś sniperki pójdą, ale jak nie zabiją go to przecież się go uleczy :D

A ten z 4+ wardem? Ponad 50% bym powiedział xD Ale w walce jest dosyć słaby, szczególnie na cokolwiek opancerzonego...

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ten 1 punkt Siły jest aż tak kluczowy i tak wiele zmienia, że warto rezygnować z 4+ Warda? No i czy jeśli dawać 8 Siły, to nie lepiej na Strzydze? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Gralem na SGK z sila 8 ale powiem szczeze we duzo bardziej wole takiego

Strigoi Ghoul King (1#, 385 pts)
1 Strigoi Ghoul King, 385 pts (General; Infinite Hatred; The Hunger; Vampiric; Poisoned Attacks; Regenerate; Undead)
1 Ogre Blade
1 Dragonbane Gem
1 The Other Trickster's Shard
1 Beguile
1 Red Fury
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Tak, zmienia bardzo dużo. -1 AS oraz kroje rzeczy z T6. No i biorąc warda 4+ nie mam other trickter's shard. A to już jest WIELKA różnica. No bo ja chce nim zabijaaaać... a nie stać w jakimś czołgu bo nie mogę go pokroić...
Strigoi ma WS 6 niestety... to też dużo zmienia jak dla mnie. No ale... jak kto woli tak naprawdę. ;) Ja spróbuje zagrać na Strigoi, ale wątpię żebym się do niego przekonał...

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

hym...a tak sobie pomyślałem, aby trochę magią się mocnej pobawić...póki co zarys na 2000(ale mam 3 nekrosków, których by można wykorzystać na większe w pełnym potencjale)

2000 pkt:

duże nekro z staff of damnation, 4level za 240pkt.(LoV, generał)

mały nekro z BoA za 90(LoV)

Mortis,

3x5hexy

10duze ghule

20 + 20 zombi z muzykami

35+1 ghule

3x 2 fell baty

ogromną zaletą jest teoretyczna spora przeżywalność i 2 popychaczki, możliwość wyciągania dużej ilości ataków z poisonami i przerzuty trafień/ranień-->meta zalać falą

wadą jest brak wampira, którego widuje w każdej rozpisce..i tutaj pytanie "czy armia wampirków musi mieć ten drogi model aby być skuteczna?"

P.S. nawet tracąc mortisa mogę dalej starać się skutecznie czarować, a 3x5hexów ma za zadania zjadać śmieci/kąsać twardzieli...na inne rzeczy powinny dać rade duet G&g, lub standardowe przyssanie się zombiakami ;)

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Ja teraz do rozpiski chyba zawsze będę brał lvl 1/2 necro z lore of death, głównie dla sygnaturki, bo można brać Ld generalską do niej :D

Bez dispell scrolla bałbym się bardzo o hexy :< Niestety po 2 turach już mogą Ci zniknąć a to jest 25% Twojej armii :<

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires

Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

Tomb Banshee @ 95.0 Pts

Tomb Banshee @ 95.0 Pts

Tomb Banshee @ 95.0 Pts

39 Zombies @ 127.0 Pts
Standard; Musician

35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician

35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
Crypt Haunter

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome


Models in Army: 165


Total Army Cost: 2499.0


zasada prosta...w uj zombich! ;) w największe idzie klepak-->klepak siedzi w największych zombi+rozmontowuje kosztowne rzeczy(sam ma za zadanie nie ginąć) i tyle...ostatnio zastanawiam się nad mortisem...choć w tej armii +2 do casta i 4 inkantacje spokojnie starczą by stać do końca gry ;p jak sądzicie ma to potencjał?

trafiając na jakieś offensytak się ustawiam by rosnąć sobie i rosnąć, odginam blokuje i nie oddaje pkt, a lodr wybiera sobie jakiś tam cel w co wejdzie i kroi

defensy to fajna sprawa i sądzę że bardzo przyyyyyykra gra dla przeciwnika z czymś takim...co z tego że mi wybije nawet niech 30 zombi z jednego oddziału na turę :mrgreen: (mortis z 1rany szybko się wyleczy do 5)

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Śmiechowa rozpa, ale bardzo Ci współczuje jak Ci ten lord trafi na jakiegoś innego klepacza typu DP i Ci go zabiją :P

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

To jest jakaś tam sztuka, 2500 pktów w rozpisce i prawie nic w niej nie ma...

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Co ty pierdzielisz Paziu! Tu nowa meta powstaje, innowacyjne zagrania, sam tak będziesz grał za niedługo :twisted: :wink:

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Zamiast red fury bym mu w razie wypadku dał quickblood. Możesz nawet nie zdążyć nic zranić z gw a w przypadku jakiegoś starcia z bohaterem / lordem przeciwnika lepiej mieć wiadro słabych kości niż szansę na zarypiste kości :P... Poza tym to pierwsze lepsze ogry i wiadro impactów po prostu przejadą Ci po tych zombie zatrzymując się na chwilę żeby wydłubać z zębów resztki głową lorda.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

1146 pts w bohaterach co nic nie robia +1354 pts w smieciach, nice :D
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Gram na bardzo podobnym Lordzie. IMO poszukaj jeszcze 25 pkt. i daj mu DreadKnighta oraz Beguile. Po wielu próbach złożenia Dobrego Klepacza wbrew pozorom ten ma największą przeżywalność i mocne jebnięcie. Oczywiście można zainwestować jeszcze w konika ale do tego trzeba kupić BlackK żeby przypadkowe działo lub inny śmieć go nie zdjął. Masz WS9, przeciwnik nie ma przerzutów z ASF oraz trafia/rani na +4 lub gorzej oraz musi zdać test Ld na -4 albo musi przerzucić udane trafienia. Lord na piechote ma dwa minusy, AS i brak re-rolla na trafienie (ale można rzucić Vandalla i wszystko chodzi jak ta lala).
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Szaitis pisze:To jest jakaś tam sztuka, 2500 pktów w rozpisce i prawie nic w niej nie ma...

bo to jest urok tego...zabij mi 150 pkt na zombich śmiało :lol2: , dla jaj te zombi urosną sobie spokojnie i potrzymają Cię naprawdę długo, lub nawet całą grę ;)
Niltag pisze:1146 pts w bohaterach co nic nie robia +1354 pts w smieciach, nice :D
czym grasz przyjacielu? :)
Hardy pisze:
Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Gram na bardzo podobnym Lordzie. IMO poszukaj jeszcze 25 pkt. i daj mu DreadKnighta oraz Beguile. Po wielu próbach złożenia Dobrego Klepacza wbrew pozorom ten ma największą przeżywalność i mocne jebnięcie. Oczywiście można zainwestować jeszcze w konika ale do tego trzeba kupić BlackK żeby przypadkowe działo lub inny śmieć go nie zdjął. Masz WS9, przeciwnik nie ma przerzutów z ASF oraz trafia/rani na +4 lub gorzej oraz musi zdać test Ld na -4 albo musi przerzucić udane trafienia. Lord na piechote ma dwa minusy, AS i brak re-rolla na trafienie (ale można rzucić Vandalla i wszystko chodzi jak ta lala).
danie dreadknight to zabójstwo według mnie :) wleci mi diabeł, czy coś innego z TS i mogę się pożegnać...tak mam zawsze komfort że jak jest mocno gorąco, najwyżej ucieknę w tył i krzyczę sobie :)


co do przemyleń, za duzo wilków, z 6 oddziałów schodze na 4 póki co
do tego zombi zaczynać trzeba od stabilne liczy 50(Dla niedowiarków proszę brać wiadro kości, kulać na magię, zasymulować sobie z 2wchodzące inkantacje na turę przy spamie czarów) i podłożyć takie 50-60 zombi pod chociażby oddział WL, obaczyć ile "pakerne" oddziały ubiją zombi, uwzględnić jak lord przyłoży, podliczać wyniki walki i popatrzeć kto pierwszy stopnieje ;)

PS. zombi są lepsze od ghuli bo wstaje ich 2xwięcej, poison i T4 są dobre, ale za jednego ghula wchodzi 3 zombiaki, gdy nie gramy na ograniczenia jest cudo...już mi po głowie chodzą 70 zombi i silna magia i spróbuj mnie kur...zwalcować 100zombi z rzeźnikiem w środeczku :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

w ogólę co się będę rozwodzić...rozpiska na Radom na 2500 koła, bez ograniczeń na eteryki

krótki wstęp

1.tak 60 zombi na start, jeden oddział to asysta klepacza, drugi to bloker mają w założeniu wkupić na sobie nawet 2oddziały(po podrasowaniu liczebności i ciągłym reanimowaniu)

2.mortis wylatuje...łatwo spada i wybuchając ogarnia mi śmiecie....240 pkt za +2 do casta jest fajne, lecz wybuchanie i łatwe punkty dla przeciwnika są słabe

3.eteryków w ciul(mogłem dać 4 baśki, ale mam tylko 3 modele...za to mam 2 wrajty), od biedy mogę kusić się o robienie klocka odpornego na ataki, lub bawić się w wypychanie do czelendża po kolej/kolejne odginaczki

4.tak liczę tylko na 2 czary

5.lord bez vanhella ma ciężko, ale on ma głównie przeżyć i po maleńku radośnie machać swoim dwuręcznym toporkiem po głowach oponentów

obaczę czy nie wywalić hexów...wiem 5 to mało, ale ma tylko 5 konwertowaną(bardzo je lubie) są fajne, ale nie do końca je ogarniam

6.wiem przydałby się death...mogę nad tym pomyśleć na 4levelowym, ale wtedy klepacza muszę ułożyć z ASF i Furią, +2S(tutaj powiedzcie co lepsze, bo sam nie wiem, ale chyba jednak opcja z death)

7.mały nerko z MR2 dumnie z lordem klepakiem w oddziale

Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 386.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Red Fury [50.0]

1 Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts


1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts


60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician

1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

26 Zombies @ 88.0 Pts
Standard; Musician

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician

10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts

Models in Army: 189


Total Army Cost: 2500.0


obchodzi mnie głównie opinia co do punktu 6(magia death i lekko zmodyfikowany klepacz?)

ODPOWIEDZ