VC Bojka
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: VC Bojka
Taaa... Dopóty nie trafi na sniperki, ASF, assasynów, brak lookouta, czy pestkowe ataki z hordy ...
Horda? Jeżeli nie jest elitarna jakaś to mu to nie robi
Sniperka? Zdarza się każdemu, temu nic nie zaradzisz a i tak ma 5+ save'a na nie jak dobrze zagra. (patrz nie straci mortisa)
Assasyni? Take care walcząc przeciwko DE i tyle
ASF? Też się zdarza.
Brak lookouta? No jeżeli lubisz szarżować samotnie na coś no to na to nie poradzi się nic
To ma być wampir który bije? To złożyć go żeby bił a nie!
Sniperka? Zdarza się każdemu, temu nic nie zaradzisz a i tak ma 5+ save'a na nie jak dobrze zagra. (patrz nie straci mortisa)
Assasyni? Take care walcząc przeciwko DE i tyle

ASF? Też się zdarza.
Brak lookouta? No jeżeli lubisz szarżować samotnie na coś no to na to nie poradzi się nic

To ma być wampir który bije? To złożyć go żeby bił a nie!

- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ale jaką ochronę ma wtedy taki Wampir?Wendigo pisze:sam kiedyś grałem na 4+ wardzie + S2, ale teraz wolę S8 bo wtedy koksy mają armoura 6+ a nie 5+ no i kroje czołg w ten sposób i inne duże rzeczy nawet z wardem (trickster's shard)

ten z S8? 3+ armour, 5/6 + regen (2+ ward na fire)
Ale... serio po co takiemu ochrona? Deamon Prince to jedyna rzecz której on nie zabija w pierwszej turze (no i steam tank, ale to ma 10 woundów xD) Może jakieś sniperki pójdą, ale jak nie zabiją go to przecież się go uleczy
A ten z 4+ wardem? Ponad 50% bym powiedział xD Ale w walce jest dosyć słaby, szczególnie na cokolwiek opancerzonego...
Ale... serio po co takiemu ochrona? Deamon Prince to jedyna rzecz której on nie zabija w pierwszej turze (no i steam tank, ale to ma 10 woundów xD) Może jakieś sniperki pójdą, ale jak nie zabiją go to przecież się go uleczy

A ten z 4+ wardem? Ponad 50% bym powiedział xD Ale w walce jest dosyć słaby, szczególnie na cokolwiek opancerzonego...
Gralem na SGK z sila 8 ale powiem szczeze we duzo bardziej wole takiego
Strigoi Ghoul King (1#, 385 pts)
1 Strigoi Ghoul King, 385 pts (General; Infinite Hatred; The Hunger; Vampiric; Poisoned Attacks; Regenerate; Undead)
1 Ogre Blade
1 Dragonbane Gem
1 The Other Trickster's Shard
1 Beguile
1 Red Fury
Strigoi Ghoul King (1#, 385 pts)
1 Strigoi Ghoul King, 385 pts (General; Infinite Hatred; The Hunger; Vampiric; Poisoned Attacks; Regenerate; Undead)
1 Ogre Blade
1 Dragonbane Gem
1 The Other Trickster's Shard
1 Beguile
1 Red Fury
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Tak, zmienia bardzo dużo. -1 AS oraz kroje rzeczy z T6. No i biorąc warda 4+ nie mam other trickter's shard. A to już jest WIELKA różnica. No bo ja chce nim zabijaaaać... a nie stać w jakimś czołgu bo nie mogę go pokroić...
Strigoi ma WS 6 niestety... to też dużo zmienia jak dla mnie. No ale... jak kto woli tak naprawdę.
Ja spróbuje zagrać na Strigoi, ale wątpię żebym się do niego przekonał...
Strigoi ma WS 6 niestety... to też dużo zmienia jak dla mnie. No ale... jak kto woli tak naprawdę.

hym...a tak sobie pomyślałem, aby trochę magią się mocnej pobawić...póki co zarys na 2000(ale mam 3 nekrosków, których by można wykorzystać na większe w pełnym potencjale)
2000 pkt:
duże nekro z staff of damnation, 4level za 240pkt.(LoV, generał)
mały nekro z BoA za 90(LoV)
Mortis,
3x5hexy
10duze ghule
20 + 20 zombi z muzykami
35+1 ghule
3x 2 fell baty
ogromną zaletą jest teoretyczna spora przeżywalność i 2 popychaczki, możliwość wyciągania dużej ilości ataków z poisonami i przerzuty trafień/ranień-->meta zalać falą
wadą jest brak wampira, którego widuje w każdej rozpisce..i tutaj pytanie "czy armia wampirków musi mieć ten drogi model aby być skuteczna?"
P.S. nawet tracąc mortisa mogę dalej starać się skutecznie czarować, a 3x5hexów ma za zadania zjadać śmieci/kąsać twardzieli...na inne rzeczy powinny dać rade duet G&g, lub standardowe przyssanie się zombiakami
2000 pkt:
duże nekro z staff of damnation, 4level za 240pkt.(LoV, generał)
mały nekro z BoA za 90(LoV)
Mortis,
3x5hexy
10duze ghule
20 + 20 zombi z muzykami
35+1 ghule
3x 2 fell baty
ogromną zaletą jest teoretyczna spora przeżywalność i 2 popychaczki, możliwość wyciągania dużej ilości ataków z poisonami i przerzuty trafień/ranień-->meta zalać falą
wadą jest brak wampira, którego widuje w każdej rozpisce..i tutaj pytanie "czy armia wampirków musi mieć ten drogi model aby być skuteczna?"
P.S. nawet tracąc mortisa mogę dalej starać się skutecznie czarować, a 3x5hexów ma za zadania zjadać śmieci/kąsać twardzieli...na inne rzeczy powinny dać rade duet G&g, lub standardowe przyssanie się zombiakami

Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
39 Zombies @ 127.0 Pts
Standard; Musician
35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician
35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
Crypt Haunter
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 165
Total Army Cost: 2499.0
zasada prosta...w uj zombich!
w największe idzie klepak-->klepak siedzi w największych zombi+rozmontowuje kosztowne rzeczy(sam ma za zadanie nie ginąć) i tyle...ostatnio zastanawiam się nad mortisem...choć w tej armii +2 do casta i 4 inkantacje spokojnie starczą by stać do końca gry ;p jak sądzicie ma to potencjał?
trafiając na jakieś offensytak się ustawiam by rosnąć sobie i rosnąć, odginam blokuje i nie oddaje pkt, a lodr wybiera sobie jakiś tam cel w co wejdzie i kroi
defensy to fajna sprawa i sądzę że bardzo przyyyyyykra gra dla przeciwnika z czymś takim...co z tego że mi wybije nawet niech 30 zombi z jednego oddziału na turę
(mortis z 1rany szybko się wyleczy do 5)
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
39 Zombies @ 127.0 Pts
Standard; Musician
35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician
35 Zombies @ 115.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
Crypt Haunter
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 165
Total Army Cost: 2499.0
zasada prosta...w uj zombich!

trafiając na jakieś offensytak się ustawiam by rosnąć sobie i rosnąć, odginam blokuje i nie oddaje pkt, a lodr wybiera sobie jakiś tam cel w co wejdzie i kroi
defensy to fajna sprawa i sądzę że bardzo przyyyyyykra gra dla przeciwnika z czymś takim...co z tego że mi wybije nawet niech 30 zombi z jednego oddziału na turę

- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Śmiechowa rozpa, ale bardzo Ci współczuje jak Ci ten lord trafi na jakiegoś innego klepacza typu DP i Ci go zabiją 

-
- Falubaz
- Posty: 1152
Co ty pierdzielisz Paziu! Tu nowa meta powstaje, innowacyjne zagrania, sam tak będziesz grał za niedługo



Zamiast red fury bym mu w razie wypadku dał quickblood. Możesz nawet nie zdążyć nic zranić z gw a w przypadku jakiegoś starcia z bohaterem / lordem przeciwnika lepiej mieć wiadro słabych kości niż szansę na zarypiste kości
... Poza tym to pierwsze lepsze ogry i wiadro impactów po prostu przejadą Ci po tych zombie zatrzymując się na chwilę żeby wydłubać z zębów resztki głową lorda.

- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Gram na bardzo podobnym Lordzie. IMO poszukaj jeszcze 25 pkt. i daj mu DreadKnighta oraz Beguile. Po wielu próbach złożenia Dobrego Klepacza wbrew pozorom ten ma największą przeżywalność i mocne jebnięcie. Oczywiście można zainwestować jeszcze w konika ale do tego trzeba kupić BlackK żeby przypadkowe działo lub inny śmieć go nie zdjął. Masz WS9, przeciwnik nie ma przerzutów z ASF oraz trafia/rani na +4 lub gorzej oraz musi zdać test Ld na -4 albo musi przerzucić udane trafienia. Lord na piechote ma dwa minusy, AS i brak re-rolla na trafienie (ale można rzucić Vandalla i wszystko chodzi jak ta lala).Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Szaitis pisze:To jest jakaś tam sztuka, 2500 pktów w rozpisce i prawie nic w niej nie ma...
bo to jest urok tego...zabij mi 150 pkt na zombich śmiało


czym grasz przyjacielu?Niltag pisze:1146 pts w bohaterach co nic nie robia +1354 pts w smieciach, nice

danie dreadknight to zabójstwo według mnieHardy pisze:Gram na bardzo podobnym Lordzie. IMO poszukaj jeszcze 25 pkt. i daj mu DreadKnighta oraz Beguile. Po wielu próbach złożenia Dobrego Klepacza wbrew pozorom ten ma największą przeżywalność i mocne jebnięcie. Oczywiście można zainwestować jeszcze w konika ale do tego trzeba kupić BlackK żeby przypadkowe działo lub inny śmieć go nie zdjął. Masz WS9, przeciwnik nie ma przerzutów z ASF oraz trafia/rani na +4 lub gorzej oraz musi zdać test Ld na -4 albo musi przerzucić udane trafienia. Lord na piechote ma dwa minusy, AS i brak re-rolla na trafienie (ale można rzucić Vandalla i wszystko chodzi jak ta lala).Vampire Lord @ 411.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]


co do przemyleń, za duzo wilków, z 6 oddziałów schodze na 4 póki co
do tego zombi zaczynać trzeba od stabilne liczy 50(Dla niedowiarków proszę brać wiadro kości, kulać na magię, zasymulować sobie z 2wchodzące inkantacje na turę przy spamie czarów) i podłożyć takie 50-60 zombi pod chociażby oddział WL, obaczyć ile "pakerne" oddziały ubiją zombi, uwzględnić jak lord przyłoży, podliczać wyniki walki i popatrzeć kto pierwszy stopnieje

PS. zombi są lepsze od ghuli bo wstaje ich 2xwięcej, poison i T4 są dobre, ale za jednego ghula wchodzi 3 zombiaki, gdy nie gramy na ograniczenia jest cudo...już mi po głowie chodzą 70 zombi i silna magia i spróbuj mnie kur...zwalcować 100zombi z rzeźnikiem w środeczku

w ogólę co się będę rozwodzić...rozpiska na Radom na 2500 koła, bez ograniczeń na eteryki
krótki wstęp
1.tak 60 zombi na start, jeden oddział to asysta klepacza, drugi to bloker mają w założeniu wkupić na sobie nawet 2oddziały(po podrasowaniu liczebności i ciągłym reanimowaniu)
2.mortis wylatuje...łatwo spada i wybuchając ogarnia mi śmiecie....240 pkt za +2 do casta jest fajne, lecz wybuchanie i łatwe punkty dla przeciwnika są słabe
3.eteryków w ciul(mogłem dać 4 baśki, ale mam tylko 3 modele...za to mam 2 wrajty), od biedy mogę kusić się o robienie klocka odpornego na ataki, lub bawić się w wypychanie do czelendża po kolej/kolejne odginaczki
4.tak liczę tylko na 2 czary
5.lord bez vanhella ma ciężko, ale on ma głównie przeżyć i po maleńku radośnie machać swoim dwuręcznym toporkiem po głowach oponentów
obaczę czy nie wywalić hexów...wiem 5 to mało, ale ma tylko 5 konwertowaną(bardzo je lubie) są fajne, ale nie do końca je ogarniam
6.wiem przydałby się death...mogę nad tym pomyśleć na 4levelowym, ale wtedy klepacza muszę ułożyć z ASF i Furią, +2S(tutaj powiedzcie co lepsze, bo sam nie wiem, ale chyba jednak opcja z death)
7.mały nerko z MR2 dumnie z lordem klepakiem w oddziale
Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 386.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Red Fury [50.0]
1 Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
26 Zombies @ 88.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
Models in Army: 189
Total Army Cost: 2500.0
obchodzi mnie głównie opinia co do punktu 6(magia death i lekko zmodyfikowany klepacz?)
krótki wstęp
1.tak 60 zombi na start, jeden oddział to asysta klepacza, drugi to bloker mają w założeniu wkupić na sobie nawet 2oddziały(po podrasowaniu liczebności i ciągłym reanimowaniu)
2.mortis wylatuje...łatwo spada i wybuchając ogarnia mi śmiecie....240 pkt za +2 do casta jest fajne, lecz wybuchanie i łatwe punkty dla przeciwnika są słabe
3.eteryków w ciul(mogłem dać 4 baśki, ale mam tylko 3 modele...za to mam 2 wrajty), od biedy mogę kusić się o robienie klocka odpornego na ataki, lub bawić się w wypychanie do czelendża po kolej/kolejne odginaczki
4.tak liczę tylko na 2 czary
5.lord bez vanhella ma ciężko, ale on ma głównie przeżyć i po maleńku radośnie machać swoim dwuręcznym toporkiem po głowach oponentów
obaczę czy nie wywalić hexów...wiem 5 to mało, ale ma tylko 5 konwertowaną(bardzo je lubie) są fajne, ale nie do końca je ogarniam
6.wiem przydałby się death...mogę nad tym pomyśleć na 4levelowym, ale wtedy klepacza muszę ułożyć z ASF i Furią, +2S(tutaj powiedzcie co lepsze, bo sam nie wiem, ale chyba jednak opcja z death)
7.mały nerko z MR2 dumnie z lordem klepakiem w oddziale
Unnamed2500 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 386.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Nightshroud [40.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Red Fury [50.0]
1 Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Master Necromancer @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
26 Zombies @ 88.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
Doom Wolf
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
60 Zombies @ 190.0 Pts
Standard; Musician
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
1 Spirit Hosts @ 45.0 Pts
Models in Army: 189
Total Army Cost: 2500.0
obchodzi mnie głównie opinia co do punktu 6(magia death i lekko zmodyfikowany klepacz?)