Co Ty tak wszystkich tyrasz tym rankingiem ligowym? Przez Ciebie zacząłem tam ostatnio nerwowo zaglądać...PiotrB pisze: A ty przepraszam kto ? - bo w rankingu ligowym to Cię nie znalazłem ...za to mnie tam znajdziesz bez kłopotu .
Włócznia Myrmidii
Re: Włócznia Myrmidii
Piątki kawy są świetne, trzeba je tylko oswoić. Niszczą wrogie fasty, skautów, skirmish i lataczy, potrafią dobić +2 do cr szażą z boku a czasami nieoczekiwanie ubiją hydrę czy lorda Chaosu... Demiśki oczywiście też to potrafią ale nie są corem. Są za to jedynym naprawdę mocnym oddziałem do walki, jaki masz. Tylko nie w trójkach, ale o tym już było.swieta_barbara pisze:Chetnie wyrzuce tych kusznikow, tak wstawilem, chcialem miec miejsce dla maga jakies w miare rozsadne - rownie dobrze moze to byc 30 halabard, te same punkty. Tez nic nie zrobia.
Zamiast 5 kawalerii mam 3x3 demiski, wiecej ran, niewiele wiecej punktow, znacznie wiekszy wypierd. 5 kawalerii IMO nie sa uniwersalne - sa slabe. Kilka razy testowalem, gina od byle czego. Poza tym, jak wstawie wiecej kawalerii, moge miec problemy z manewrowoscia, tyle oddzialow zajmuje mnostwo miejsca.
A halabardy są teraz faktycznie słabe.
swieta_barbara pisze:Mam 2 - ile wedlug Ciebie jest potrzebnych?
Papy nie licz, jest za mało mobilny. Dwóch jest ok, o ile są na pegazach. Ja mam w rozpisce 4 (dwaj pegaziści, papa i bsb) ale nikogo nie namawiam do takiego rozwiązania. Ja leczę w ten sposób moje traumy po grach z wampirami...
Podałeś całkiem sporą listę herosów, z którymi papa sobie radzi. Dalsza trójka też dostaje wciry a ich obstawa wcale nie ma tak łatwo z wyżynaniem (o ile mówimy o KO IC, w któych jest jeszcze bsb). POK faktycznie go zabija ale on jest wynaturzeniem i błędem systemu. Smoki mają dostawać z armat. A wampir zabójca to osobna historia. Warta wspomnienia. Wystawiasz do walki z nim naszego papcię za niecałe 200 pkt. Papcio ma pod górkę, wiadomo. Ale wciąż ma całkiem spore szanse strzygę zarąbać. A jak mu się uda, to jest po grze. Idę w ciemno na taki hazard.swieta_barbara pisze:Lustereczko na papie nie rozwiazuje problemu. Wlasciwie dobrze dziala to tylko przeciw nastepujacym herosom: doombullowi, lordowi bretonskiemu, oldbloodowi (gdy jezdzi solo) i lordowi chaosu.
Lord orkowy, beastmenski, krasiowy zawsze ma obstawe innych kolesi, ktorzy moga wziac challenge za niego, w czasie gdy on wyrzyna oddzial, a ze szczurami wcale nie chce sie zamieniac. Natomiast POK na pedziu dalej takiego goscia zabija, smoki wszystkie tak samo, wampir zabojca tak samo.
W imperium ogolnie nie ma zbyt wielu odpowiedzi na mocnych herosow. Jak Ty sobie radzisz z tymi gostkami, bo ja szczerze mowiac zadnego rozsadnego rozwiazania nie widze.
Juz wole wystawic wiecej oddzialow, zeby w czasie, kiedy Ci wymiatacze beda na mnie polowac, ja bede napierdzielal wrogie oddzialy.
Jak w tym sezonie mnie nie przeskoczysz, to drugiej szansy nie będzie. Zagrałem na razie tylko 4 turnieje, więc masz łatwo. Ale uważaj - mały Adaś ma już 5 miesięcy, nie za długo będzie mnie zatrzymywał w domu w takim stopniu, jak teraz...PiotrB pisze:zaglądaj zaglądaj - TO TWÓJ ostatni sezon z dyplomem za Imperium
PiotrB pisze:
A ty przepraszam kto ? - bo w rankingu ligowym to Cię nie znalazłem ...za to mnie tam znajdziesz bez kłopotu .
To ten ranking gdzie ja jestem 13ty a Kudłaty 14ty? To imo jest to bardzo słaby ranking ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Oby!
Ja grałem Papą z lusterkiem i wardem na DMP. Nie powiem dawało to pewną stabilizacje...
5 kawy rzeczywiście nie ogarniam .Czasem wydają mi się być super - a czasem służą za ordynarnie drogą odginaczkę. Dlatego wróciłem do halabard...
Teraz wyliczyłem sobie ,że grandmaster z runfangiem i bsb z triksterem są w stanie zamordować wampira ...muszę go potestować - jest niewiele droższy od Papy full wypas...
Ja grałem Papą z lusterkiem i wardem na DMP. Nie powiem dawało to pewną stabilizacje...
5 kawy rzeczywiście nie ogarniam .Czasem wydają mi się być super - a czasem służą za ordynarnie drogą odginaczkę. Dlatego wróciłem do halabard...
Teraz wyliczyłem sobie ,że grandmaster z runfangiem i bsb z triksterem są w stanie zamordować wampira ...muszę go potestować - jest niewiele droższy od Papy full wypas...
Szybciej niż myślisz - starszy z moich chłopaków ma 7 lat. I już wpada w nerdyzm, na razie Starwarsowy.Lazur pisze:A potem to synek będzie przeganiał tatkę w rankingachPiotr pisze:mały Adaś ma już 5 miesięcy, nie za długo będzie mnie zatrzymywał w domu w takim stopniu, jak teraz...
Jeśli dobrze pamiętam RB to jak masz 2 szarże które dochodzą to starasz się zrównać liczbę modeli z obu oddziałów które walczą (oczywiście pamiętając o maksymalizacji ogólnej liczby modeli w walce). Choć jak tak teraz o tym myślę to jestem pewien tylko na 70% ze coś takiego gdzieś widziałem. Natomiast już na 90% jak szarżują 2x3 demi na hordę to walczy ich w sumie 6.PiotrB pisze:demisie mają takie podstawki ,że jak dostawisz pierwszą 3 kę (maksymalizujac) to dostawiając drugą 3 kę styka się tylko 1 - kiedyś to mierzyłem... ale sprawdzę jutro jeszcze raz
Już przeskoczyłPiotr pisze:Jak w tym sezonie mnie nie przeskoczysz, to drugiej szansy nie będzie.PiotrB pisze:zaglądaj zaglądaj - TO TWÓJ ostatni sezon z dyplomem za Imperium
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
widze ze gramy w innego warhammera.demisie mają takie podstawki ,że jak dostawisz pierwszą 3 kę (maksymalizujac) to dostawiając drugą 3 kę styka się tylko 1 - kiedyś to mierzyłem... ale sprawdzę jutro jeszcze raz
wracajac do tematu, jesli chodzi o modele ktore niszczy empire to pewnie musi byc w chuj meczace, ja grajac WE nie mam takich problemow doputy nie jest to smok. Aczkolwiek wydaje mi sie ze to co Barbara powiedzial moze zadzialac, niech ci kolesie morduja co moga, skupmy sie na tym aby moje wojsko robilo to jeszcze szybciej z reszta armii przeciwnika.
Tutajcowi chodzi o to, że jak masz dwa oddziały szarzujace na jeden unit, to wtedy maksymalizaujesz oba możliwe żeby po równo modeli się stykało Piotrze (jak to juz napisałem to możesz postowac jak Cie ludzie walowali cały żywot ^^)Tutajec pisze:widze ze gramy w innego warhammera.demisie mają takie podstawki ,że jak dostawisz pierwszą 3 kę (maksymalizujac) to dostawiając drugą 3 kę styka się tylko 1 - kiedyś to mierzyłem... ale sprawdzę jutro jeszcze raz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
człowiek całe ,życie się uczy - nie QC - mistrzu ?
Tak czy inaczej istnieje ryzyko ,że po prostu jeden oddział nie dojedzie biorąc pod uwagę losowość szarż i wtedy sami prokurujemy sobie problemy...
Tak czy inaczej istnieje ryzyko ,że po prostu jeden oddział nie dojedzie biorąc pod uwagę losowość szarż i wtedy sami prokurujemy sobie problemy...
Bless fajna rozpa choć te 9demigryfów rozbił bym już na 6+3+3 i wywalił tym samym jednego kowbojabless pisze: General of the Empire @ 204.0 Pts
General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Captain of the Empire @ 159.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Warrior Bane [5.0]
Warhorse @ [0.0] Pts
Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Captain of the Empire @ 131.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0]
Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
Captain of the Empire @ 131.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician;
3x 3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Musician;
2x Great Cannon @ 120.0 Pts
28 Spearmen @ 170.0 Pts
FCG
Steam Tank @ 250.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Lataczy bym nie wywalal. Juz predzej czołg. Po ewentualnym dopakowaniu demisiów zostałyby nawet punkty na jeszcze jakis bajer. To jednak tylko taka luzna propozycja, bo specem od EMP nie jestem (ale moze to czasem i lepiej, bo przynajmniej nie ma przyzwyczajen i mozna na temat spojrzec swiezym okiem).
Poedytuj to Laik bo odbierasz Szymonowi jego genialny pomysł
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ale lamusy z was wywalasz to i owo i masz
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą