LAZUUUUUUR.....EPICLazur pisze:Przemo
Reprezentowany przez model Marauder Chieftaina
M4 WS4 BS3 S4 T4 W2 I4 A3 Ld8
Ekwipunek:Hand weapon, shield, Gambler's armour
Zasady specjalne:
Miałeś puppeta? - Przemo nie bawi się jakimiś tam lalkami, woli latający cyrk - zasada ta wyłącza działanie przedmiotu infernal puppet jeżeli jest on w ekwipunky któregokolwiek modelu dowolnego gracza. Ponadto przy każdym rzucie misscast przeciwnika otrzymuje on modyfikator -1 do rzutu (do minimum 2) natomiast misscast gracza kontrolującego Przema otrzymuje +1 do rzutu na tabelke (max 12)
Przemcio jak Ci poszło? - Przemo walczy do końca pomimo wszelkich przeciwności, w końcu to zawsze jest tylko wina kostek - W każdej rundzie walki wręcz Przemo przerzuca jedną kostkę rzutu na trafienie lub na zranienie
Płynę na melanżu! - Przemo gdy się bawi to robi to na całego - Przemo na zasięg szarży rzuca trzema kostkami i odrzuca najniższą
dodałbym tylko jedną zasadę
Przemcio...graj defensywnie- Przemo może zacząć grę z zasadą scout (ale musi być rozstawiony w strefie rozstawienia przeciwnika) lub jak górnik, wychodząc od 2 tury na 4+ a od 3-ciej automatycznie ale tylko z przeciwległego krańca stołu w strefie rozstawienia przeciwnika


