Jak zostać Generałem - pytania o HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - pytania o HE
d3, tylko pojedynczy
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- kudlaty960
- Mudżahedin
- Posty: 223
- Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm,
Mam pytanie do Was koledzy. Powiedzcie co kupić na początek do nowych HE. Mam na wydanie jakieś 1400zł.
"Dobry żołnierz wykonuje rozkazy bez chwili zwątpienia, dobry dowódca wydaje je bez cienia wątpliwości".
TRUE LEGION KRAKÓW
TRUE LEGION KRAKÓW
kupuj, kupuj, chętnie za 3 miesiące odkupiekudlaty960 pisze:Mam pytanie do Was koledzy. Powiedzcie co kupić na początek do nowych HE. Mam na wydanie jakieś 1400zł.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
hahaha xDKosa pisze:kupuj, kupuj, chętnie za 3 miesiące odkupiekudlaty960 pisze:Mam pytanie do Was koledzy. Powiedzcie co kupić na początek do nowych HE. Mam na wydanie jakieś 1400zł.![]()
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Raczej działa jak zwykły parry save(tyle, ze lepszy), czyli nie ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A mourny maja parry save...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Bo mourny mają armijne zasady odnośnie parowania puklerzami, czy innymi pięściakami.
Znaki na ziemi i niebie wskazują na to że nie działa na herosach na mountach.
Mourny mają swoją zasadę która im na to pozwala. W HE nic takiego nie ma.
Sygnaturki HE działają tak samo jak wszystkie inne sygnaturki z RB. Podczas losowania czarów z HM możesz zamienić jeden z wylosowanych czarów na sygnaturkę.
Można w ten sposób mieć dwie sygnatury z jednym magu (zamieniając dwa z wylosowanych czarów).
Jak masz dwóch magów to każdy z nich może mieć obie sygnatury.
Mourny mają swoją zasadę która im na to pozwala. W HE nic takiego nie ma.
Sygnaturki HE działają tak samo jak wszystkie inne sygnaturki z RB. Podczas losowania czarów z HM możesz zamienić jeden z wylosowanych czarów na sygnaturkę.
Można w ten sposób mieć dwie sygnatury z jednym magu (zamieniając dwa z wylosowanych czarów).
Jak masz dwóch magów to każdy z nich może mieć obie sygnatury.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
1.A jak jest z Lore Attribute? Normalnie to działa na turniejach (nigdy nie miałem okazji być)? Zajebista opcja na PG, jedyny minus to fakt że zwykłego maga tam nie wstawie bo w combacie skiśnie a loremaster nie ma tego lore'a... :/
2.Co sądzicie o BSB na Gryfie ze Star Lance/HA? Wydaje się być syte![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
2.Co sądzicie o BSB na Gryfie ze Star Lance/HA? Wydaje się być syte
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
No generalnie można sobie złożyć gryfa z asfem i bajerami + noble ze starlancą, który w szarży wypłaca wiadro ataków z s6/7 i przerzutami. Problem polega na tym, że koleś jest strasznie mięciutki więc trzeba uważać na wszystko co strzela i liczyć na to że jak już zaszarżujemy to nie będzie nam za bardzo miał kto oddać ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
najlepiej to szarżować razem z lodowym feniksem. Zwiększy to szanse na przeżycie gryfa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Wszystko po prostu się dobrze kombuje z Feniksem ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)