Potrzebuję "rady"
Moderator: Gremlin
Az dziw ze jeszcze Cie nie zbesztali
Unit strength - powiedzmy ze opisuje "liczebność' danej jednostki . Dla pojedynczych modeli US = 1 , dla konnych 2 , dla monsterow 3 itp. Wykorzystuje sie to w wielu sprawach , ogolnie Rule Booka zalatwic i czytac
Unit strength - powiedzmy ze opisuje "liczebność' danej jednostki . Dla pojedynczych modeli US = 1 , dla konnych 2 , dla monsterow 3 itp. Wykorzystuje sie to w wielu sprawach , ogolnie Rule Booka zalatwic i czytac
Mam prośbę: może ktoś podać mi czary (z opisami) wszystkich domen, albo chociaż linka podać, bo nie mogę nic w necie znaleźć? Przede wszystkim zależy mi na domenie życia i domenie bestii. Jeśli będę miał przynajmniej te dwie to już będę szczęśliwy.
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
Zycia
1.
zasieg: 12" badz 12" od rzeki , bagna, jeziora
cast na 4+
rzucony na jednostke wroga powoduje, ze ziemia pod nia zamienia sie w bagno..
2.
zasieg 12" badz 12" od drzewa, lasu
cast na 6+
powoduje D6 trafien sila 4, jesi jednostka znajduje sie w lesie sila 5...
3.
zasieg 12"
cast na 7+
odnawia wszystkie woundy...
4.
zasieg 12" od maga
cast na 7+
jednostki w zasiegu czaru nie moga byc brane na cel w fazie strzelania o sile 4 ub mniej...
5.
zasieg 24"
cast 8+
jednostka wroga ma modyfikator -1 do trafien przy strzelaniu, bron prochowa -2, a maszyny przed strzalem musz rzucic D6 na 4+ moga oddac strzal..
6.
zasieg 12" badz 12" od skal, wzgorz, ruin
cast 8+
D6 trafien o sile 5, gdy jednostka wroga znajduje sie na wzgorzu itp. to sila zwiekszona do 6...
nazw nie pamietam za bardzo....
Pozdrawiam
Witch Hunter
1.
zasieg: 12" badz 12" od rzeki , bagna, jeziora
cast na 4+
rzucony na jednostke wroga powoduje, ze ziemia pod nia zamienia sie w bagno..
2.
zasieg 12" badz 12" od drzewa, lasu
cast na 6+
powoduje D6 trafien sila 4, jesi jednostka znajduje sie w lesie sila 5...
3.
zasieg 12"
cast na 7+
odnawia wszystkie woundy...
4.
zasieg 12" od maga
cast na 7+
jednostki w zasiegu czaru nie moga byc brane na cel w fazie strzelania o sile 4 ub mniej...
5.
zasieg 24"
cast 8+
jednostka wroga ma modyfikator -1 do trafien przy strzelaniu, bron prochowa -2, a maszyny przed strzalem musz rzucic D6 na 4+ moga oddac strzal..
6.
zasieg 12" badz 12" od skal, wzgorz, ruin
cast 8+
D6 trafien o sile 5, gdy jednostka wroga znajduje sie na wzgorzu itp. to sila zwiekszona do 6...
nazw nie pamietam za bardzo....
Pozdrawiam
Witch Hunter
Beast lore
Ursos the Bears Anger 4+ to cast, Range 12", RIP, HtH; Friendly character with US 1 gets +3A, +2S, +1To. Cannot use a weapons or shield.
Buccos the Oxen Stands 5+ to cast; A fleeing friendly unit rallies immediately, even if below 25% starting strength.
Corvos the Crows Feast 7+ to cast, Range 24"; Magic Missile, 2D6 S3 hits.
Kinos the Beast Cowers 7 to cast, HtH; The animals in any one enemy cavalry unit,swarm, chariot or monster can't move (except flee) or attack in HtH
The Hunter's Spear 8+ to cast, Range 24"; Magic missile; Enemy unit suffers a S6 hit. Penetrates ranks as Bolt Thrower.
Lupens the Wolf Hunts 9+ to cast, Range 24"; If target friendly cavalry, swarm,chariot or single monster can see an enemy unit, moves 2D6" to it. Counts as charge if contact, charge reactions as normal.
PZDR
Ursos the Bears Anger 4+ to cast, Range 12", RIP, HtH; Friendly character with US 1 gets +3A, +2S, +1To. Cannot use a weapons or shield.
Buccos the Oxen Stands 5+ to cast; A fleeing friendly unit rallies immediately, even if below 25% starting strength.
Corvos the Crows Feast 7+ to cast, Range 24"; Magic Missile, 2D6 S3 hits.
Kinos the Beast Cowers 7 to cast, HtH; The animals in any one enemy cavalry unit,swarm, chariot or monster can't move (except flee) or attack in HtH
The Hunter's Spear 8+ to cast, Range 24"; Magic missile; Enemy unit suffers a S6 hit. Penetrates ranks as Bolt Thrower.
Lupens the Wolf Hunts 9+ to cast, Range 24"; If target friendly cavalry, swarm,chariot or single monster can see an enemy unit, moves 2D6" to it. Counts as charge if contact, charge reactions as normal.
PZDR
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
Qbas pisze:
Powodzenia w koszeniu zwierzoludzi
hę?
Pozdrawiam
Witch Hunter
Czyli kwestia "hę" została wyjaśniona Beastmeni = zwierzoludzie czyli to co się teraz lęgnie w Darkwaldzie aż strach się bać..... a w AB jeszcze piszą ze ten koleś co im przewodzi znów się na nasze kochane Loren zasadza.... niedoczkekanie
PZDR
PZDR
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
wiem co to sa beastmeni.... tylko to "powodzenie" .... brzmi dwuznacznie
Pozdrawiam
Witch Hunter
Pozdrawiam
Witch Hunter
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
hmm.. nie znalazłem tej dwuznaczności? możesz mi ja wskazacc? bo ja jakiś zmęczony dzisiaj...
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
widac... a zreszta nie ma co tlumaczyc i tak by to nic nie wnioslo....
Pozdrawiam
Witch Hunter
Pozdrawiam
Witch Hunter
Tu masz linka do wszystkich czarów z nazwami w języku polskim:Qbas pisze:Mam prośbę: może ktoś podać mi czary (z opisami) wszystkich domen, albo chociaż linka podać, bo nie mogę nic w necie znaleźć? Przede wszystkim zależy mi na domenie życia i domenie bestii. Jeśli będę miał przynajmniej te dwie to już będę szczęśliwy.
http://valkiria.net/index.php?type=spec ... s&id=12733