Czolgi, rydwany, geometria pivotu - casus z Euro.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Wych pisze:Zgodne z oficjalnymi regulami wiec EU, a nie zaden Polhammer.
Kharnan pisze:Ok thx, dobrze wiedzieć :)

Skoro więc jest to przyjęte rozwiązanie w rólbóku, czemu się o to kłócimy?
Kharman, Wych ma specyficzne poczucie humoru.
Kestia ta zostanie rozwiązana do następnego Euro, zapewne las unieruchomi Czołg, natomiast rydwany swobodnie " po prostu będą się obracać" nie dotykając regimentu z którym się stykają.
Zapewne takie też będzie rozwiązanie LS.
Rozwiązanie praktycze, a nie "logiczne".
Za takim będę optował.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Ojjj to on chciał poironizować? :(

Więc czołg ma przechlapane, rydwany troszku mniej. Mi pasi. :)
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Kharnan pisze:Ojjj to on chciał poironizować? :(

Więc czołg ma przechlapane, rydwany troszku mniej. Mi pasi. :)
a mi nie :lol2:
Żądam równo uprawnienia

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

Jedy Knight pisze:Kharman, Wych ma specyficzne poczucie humoru.
.
Tym razem nie ironizowalem :) Moim zdaniem jest dokladnie tak jak napisalem wczesniej, czyli ze las unieruchamia czolg :)
Co sie natomiast tyczy vrydwanow chyba poparlbym Twoje JJ'u stanowisko.

ODPOWIEDZ