9th Age - WDG ogólnie

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Re: 9th Age WoCH

Post autor: marvin »

Rydwany to jakiś żart...6 fallen of wrath z chempionem kosztuje tyle samo i robi wiecej imo. Knighci wrath z herosem w srodku i lancami to super sprawa.Polecam :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
rusek
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: Kraków NH

Post autor: rusek »

swieta_barbara pisze:I jak tam poszło Rusek na turnieju
Nie pisalem bo nie ma sie czym chwalic.. ;) uparlem sie na smoka i dobrze mi to nie wyszlo..
Pierwsza bitwa przeciw dark elfom (2hydry, 3meduzy, 3x5fastow z kuszami, 10 jezdzcow na coldach, duzo korsarzy, oltarz duza magiczka i lord) na samym poczatku gry fastem wystrzelal mi mojego fasta i 2/3knightow (musialem tylko wyrzucic 2+na kostce...) przez moje pierwsze dwie tury gry rzaden czar mi niewszedl (niewyrzucilem 7na dwoch kosciach a pozniej 11 na 4...) brusti (putridzi) chcieli dopasc ciezka kawe ale caly czas przedemna uciekal tym klockiem, rydwan imo do bani raczej wolalbym za to drugiego fasta, warshrine za to cudo :D naprawde trudno jest go przepchnac z 4tury bil sie z hydra a jego rzywot skonczyl sie tym ze zostal zgoniony... Klocek z magiem zostal spolowiony jak tylko spotkal sie z korsarzami z oltarzem w srodku a ture pozniej go juz nie bylo (elfy kroja jak chca... Maja +1 to hit albo to wond zamiast asf'a) smok, chowal sie za impasem bo meduzy strzelaja multiplami nawet po marszu i zdejmuja calego save... Mial wpasc na bok korsarzy ale niezmiescil sie i nie domknal by szarzy wiec nie zaszarzowal skomczylo sie tym ze ustal mi smok na 2ranach oraz caly oddzial brutsow wraz z bsb wynik -2dlamnie (wynik bitwy liczylismy tym nowym sposobem, stwierdzam ze jestem zwolennikiem punktowania 0-20)

Druga bitwa przeciw O&G (10pajaczkow, arachnoorak, 5fasta na wilkach, 2x20 forest gobosow z lukami w skirmiszu, klocek 25/35 black orkow,7 stone troli, 32? Gobosy z bsb z poisonowa szmata, duzy black ork general i duzy goblin szaman oraz doom diver) zapomnialem o dwoch fanolach w gobosach i w dwie tury sracilem caly szereg brutsow... (Fast byl na drugim komcu stolu) konnica w jedna ture zjadla 9pajaczkow ale juz ich niezgonila i w kolejnej turze dostalem szarze od arachnoraka, doom diver zerzarl mi rydwan, reszta brutsow zaszarzowalem w trole... Stracilem ich w 3tury bsb 2tury pozniej, po jakis 4turach pajak zgonil mi kawalerie oraz w pozniejszej turze dostalem kanapke na worki z magiem od orkow, 4troli i pajaka oczywiscie zgineli zabijajac kolo 6orkow, shrine zginal w miedzy czasie. Na stole zostal mi fast i smok jemu zjadelm jedna dwudziestke gobosow, mag zostal mu na 1ranie, ostal sie 1maly pajak, zjadlem fasta i 3trole wynik -3dla mnie...

Trzecia gra przeciw tomb kingom (2x 40 szkieli, 6wezy, 2sepy, 2skorpiony, sfinks, 2x morghasty,2x scouty na koniach, kaszkiet, bsb na wezu z op przedmiotem duzy mag nehekery i maly mag deatha) tylko w tej grze jako tako wyszla mi magia i przy okazji byly 2ifki... Shrina stracilem w glupi sposob szarzujac w wykopanego skorpiona i pozniej dostalem od boku od szkieletow, rydwan wraz z kometa zdjal morghasty, knightami pozbylem sie jednego csouta/fasta, brutsi dostali szarze od wezy wraz z bsb i od shinksa, mi nic nie zginelo, mojemu przeciwnikowi tez nic... Ale przegralem o 4cr'a a dzieki temu ze sfinks i weze mialy feara musialem zdawac liderke na -6, ALE, bsb mial przedmiot dzieki ktoremu nie moglem brac liderki od smoka i przerzutow od bsb... Wiec niezdalem liderki i 700pkt poszlo sie kochac... Zostaly spolowione koniki, worki z magie na ostatnim wondzie (po ifkach) i smok wynik -2dla mnie

Podsumowanie: kostki mnie chyba nienawidza... Urzylem 4zestawow kosci lacznie kolo 70kostek a moje rzuty to jakas tragednia raz przy jednym rzucie na 6kosci 6x wypadla mi dwojka :shock: Smok- gralem nim strasznie ostrozne trzymajac go za impasem i przy shrine... chyba bedzie ladnie wygladal na polce wole wziasc DP z jakims wardem lub lorda z wardem w mocnej piechocie lub na jakims dm w kawie czy czyms co ma jakas przezywalnosc, knighci mocni w szarzy ale poniej marna sila4 i niewiele juz dzialaja. Gram zabardzo defensywnie wiec musze cos z tym zrobic (np dokupic troche krasi i skonczyc robic moja konwertowana armie chadekow :p) czyli musze uwierzyc w to ze moja armia ma pie*dolniecie i nie chowac sie... Mastepnym razem postaram sie upachac trole bo sa swietne...
Sorki za taki chaos w moim poscie, ale nie umiem pisac raportow :oops:

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Jako że skv są strasznie znerfione [jak bardzo pokazują plotki, ze w kolejnym patchu wszystkie jednostki mają być o 1 pkt tańsze] to bawię się woch.

Warriors of the Dark Gods Army

1 Lord: Chosen Lord of Change @ 355.0 Pts --- bardzo dobre złożenie św. Barbary,
General; Mark of Dark Gods (Change); Shield; Disc of Change
Bluffer's Helm [35.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
Sword of Might [15.0]
Blessed by the Dark Gods [40.0]
1 Disc of Change @ [0.0] Pts

1 Lord: Daemonic Prince of Change @ 485.0 Pts [lvl 4 wychodzi za drogo]
Mark of Dark Gods (Change); Magic Level 3; Path of Change; Fly (8)
Gem of Dragonfire [5.0]
Wastehardened Skin [35.0]
Lucky Shield [5.0]
Third Eye of Change [30.0]

1 Hero: Chosen Champion of Wrath @ 200.0 Pts -- chodzi najczęściej w brutach i jakoś tam żyje
Mark of Dark Gods (Wrath); Shield; Battle Standard
Mutant of the Dark Gods [20.0]
Dusk Stone [30.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Razor Blade [5.0]

1 Hero: Chosen Warlock (Unbound) @ 125.0 Pts -- bo scroll
Mark of Dark Gods (Unbound); Magic Level 1; Path of Shadows
Dispel Scroll [35.0]

40 Barbarians of Wrath @ 270.0 Pts ----- ws4; s6 za 6pkt/model? Tani jak barszcz, bierę!
Mark of Dark Gods (Wrath); Flail; Light Armour; FCG

8 Wasteborn Fallen @ 130.0 Pts -- bo za swoją cenę i ze swoją mobilnością są zajebiści
champ

8 Wasteborn Fallen @ 130.0 Pts
champ

5 Wasteborn Fallen @ 85.0 Pts
champ

8 Brutes (Unbound) @ 460.0 Pts-
FCG; Holy Icon [30.0] [na demony i różnych bohaterów]
wchodzi do nich bsb i mamy super unit z 24w, masą ataków i Stubbornem

1 Battle Shrine of Wrath @ 160.0 Pts - wiadomo, ward 5+/4+ na shooting i mr 2;

Models in Army: 69
Total Army Cost: 2400.0

Jedyne nad czym się zastanawiam, to czy nie zamienić Third eye of change na DP, na 2x Soulfeeder[na lordzie i DP], ale raczej zostanie jak jest

pzdr
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Soulfeedera nie można raczej duplikować. Nie liczy się do limitu giftów na herosie, to nie to samo co możliwość wielokrotnego użycia

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Na tych Falen ... mark of Wrath ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Fallen nie mogą brać marka, przynajmniej w AB.
Ja bym wywalił scrolla i dał mark nurgle na brutes, oprócz normalnego -1 do ws daje im także +1 do T. I to za 6pkt!

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Na fallenach wrath. Mogę przyciąć 1 brutka i dac Mark nurgla. Ale wtedy tracę tam stubborna.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Nie ogarnąłem że tracą stubborn. W takim razie wybór nie jest aż tak oczywisty. Znowuż z T5 zmniejsza się szansa że będą musieli w ogóle ten stubborn testowac.

ślivek
Kretozord
Posty: 1661

Post autor: ślivek »

Hej! Wrzucam przeciek. To będzie do sprawdzenia przez Rules Team a potem jest szansa, że część z tego będzie wprowadzona jako zmiany do 9.2 czy czegoś w tym stylu. Enjoy.
Warriors of the Dark Gods - Finished Proposals for the RT

This topic is not for discussion.

To conform to the RULES

This topic will be used only for presenting the final version of a Proposal to the RT and for receiving their response. We want to redesign Rare section before December release.
@fjugin @lagge @arthain @el rey @Sir_Joker


Starting with the "hellcannon". This suggestion was made with Infernal Dwarves committee, they are OK with this changes and contributed to design.
We want this bad boy to be usable in different play styles. Stationary with gunline, moving with your infantry, and be able to take care on his own when the rest of the army is too fast for him (WDG problem). Also we at WDG ABC are sure that double S5 template should not be a problem for our army since we have no other (serious) shooting options.

WarpScream Cannon 160 pts
M WS BS S T W I A Ld
4 4 3 5 6 5 1 5 6 Monster 100x150mm base

Armour: Innate Defence (4+)

Special Rules: Otherwordly, Unbreakable, Frenzy, Swiftstrider, Innate Defence (4+)
Hellmortar:
This is a Catapult weapon with the following profile:
Range 60", 3" Template, Strength 4 [9], Armour Piercing (1), [Multiple Wounds (Ordnance)]. A unit which suffers 1 or more casualties from aHellmortar must immediately take a Panic Test.

You may take one of the following upgrades (30 points):
Caged Monster: Gains Leadership 9.
UnChained Monster: Gains Free reform Special rule.
Enraged Monster: Enraged Hellmortar (Strength 5[10], [Multiple Wounds (Ordnance)])



New items, gifts (this are both community ideas we like)
1. Crimson Hook 20 pts (Infantry characters only): Enchanted item. One use only. In shooting phase pick an an enemy unit that is less than 12" away in straight line and has no cover against the wielder. The wielder immediately moves into base contact with the target and counting as Charging in Combat phase.

2. Blood Ritual 30pts
This Gift must be taken by both the Wizard and a Daemon prince (can be duplicated). Daemon Prince doesn't have to be deployed, just like Ambush Special rule. The controlling player must declare at the start of any of his Magic phases that he will perform the summoning of the Deamonic Prince with Blood Ritual Gift, then roll a d6 and consult the following table:
1: the summoning is not successful, try again next turn.
2-5: the summoning is successful. The wizzard cannot cast spells this turn.
6: the summoning is successful. The wizard can cast spells this turn.
The model can be summoned anywhere, but at least 6" away from any enemy unit.
If the Daemonic Prince is not summoned until end of the game it counts as a casualty.


Small changes:
A. Circlet of Change redesigned to Dagger of Change for 25 points. Same but as Circlet and add Hand Weapon. Armour Piercing (1).
So Favoured/Brute champion can take it.

B. Fallen max unit size 15.
To have a flanker role. Ghouls have max size 15.

C. Mounted Barbarians max unit size to 30.
Mounted Barbarian horde would be very flavorful and would brake nothing.

Remove barding option and add "Gain Natural armour but looses Free Reform 1 pt/model". Give similar option to Warhorse mount choice which is Barbarian Jarl mount only.
Barding and heavy armour is not barbarian flavor, heaving hides and skins on their horses is.

D. Core Chariot
Give plate armour, remove barding option, 100 PPM.
To add more of an elite WDG flavor to it.

E. Bloodbeast price drop to 150
Compared to some of the other monsters its current price is too high.

F. Blessed by the Dark Gods. Chosen Lord 50/ 30
Should be cheaper for everyone else. T6 on Lord was the offender, no point of penalizing other potential builds (Wizard/Hero Ld9)

G. Ancient Chimera upgrade cost decreased to 50.

H. Inspire Greatness choice to pick at the start of combat phase: Fight in Extra Rank or additional supporting attack.
So other Barbarians which are not Frenzied or have AHW can benefit from it.

I. We would like to increase point costs on several Mount options for characters and Marks on Lords. And reduce for Steed of Lust (by cca 15pts) which doesn't have Fast Cavalry any more.
Do we need to write each here or just do suggestions in the document?
Obrazek

Awatar użytkownika
Aku.
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Warszawa-Izabelin

Post autor: Aku. »

Jutro na turnieju będę testował taką rozpiskę.

Chosen Lord of pestilence on palanqiun of pestilence, general, blessed by the dark Gods, soul feeder, shield, dissesed spear, bluffers helm, potion of speed, talisman of greater shield – 385p.

Chosen sorcerer of pestilence, l. 3, Death, ulcerating flesh, tom of arcane, obsidian nulnstone – 290p.

Chosen champion of pestilence, pestilence, BSB, mutant of the dark gods, hardened shield, blessed sword, strengh potion, gem of dragonfire – 200p.

Chosen warlock of pestilence, l. 1, death, dispel scroll – 130p.

2x 5 warhounds – 2x 35p.

6 Mounted barbarians of lust, shields, spears – 110p.

23 Wasteborn warriors of pestilence, shields, FCG, filthy banner – 423p.

8 brutes of pestilence, FCG, banners of courage, Sword of haste – 460p.

Battle Shrine, unbound – 150p.

Hellmortar – 180p.


Total – 2398p.

Zastanawiam się jeszcze nad złożeniem lorda. Czy nie lepiej zrezygnować z warda na rzecz holy ataków. Nie ściąć tych marasów konnych i jednego warriora i dać 8 forsakenów. No i czy sens jest dawać miecz za 25 pkt na czempionie brutsów.
Czy dobrze widzę, że czempioni nie mają teraz Eye of the warp ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Death nie jest już takim mocnym lore.
Ten mały mag za 130pkt to strata punktów, zamień na dużym dodatkowy czar na scrolla i masz jeszcze 120pkt na armie.
Podobnie konne marasy są drogie a to tylko 6 woundów t4 as4+. Lepiej dać forsaken.
BSB trochę słabo opancerzony :/

Awatar użytkownika
Aku.
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Warszawa-Izabelin

Post autor: Aku. »

death ciągle spoko, niby nurgle fajnie się kombuje z poisanami i podwyższarką T, ale z drugiej strony ten kloc warriorów będzie miał problemy z czymś pancernym a przy 5 czarach z death mam duże szanse na kB z czaru. No i jest tam obniżarka S i T no i lepszy wortex. BSB miętki ale ewentualnie może mieć Dragon Mantle, i dusk stone i tarcze wtedy ma AS 1+ ale z rerolem ale bez pierdolniecia. Marasi raczej do wywalenia ale zobaczę czy sprawdzą się jako łowcy dział itp.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1661

Post autor: ślivek »

Zmiany w WoDG dalesze widać po odpowiedziach pierwszych od RT
Updated proposal to your responses:

WarpScream Cannon 160 pts
M WS BS S T W I A Ld
1 4 3 5 6 5 1 5 4 Monster 100x150mm base

Armour: Innate Defence (4+)

Special Rules: Otherwordly, Unbreakable, Frenzy, Swiftstrider, Innate Defence (4+)
Hellmortar:
This is a Catapult weapon with the following profile:
Range 60", 3" Template, Strength 4 [9], Armour Piercing (1), [Multiple Wounds (Ordnance)]. A unit which suffers 1 or more casualties from aHellmortar must immediately take a Panic Test.

You may take one (max 1) of the following upgrades (30 points):
Caged Monster: Gains Leadership 8.
UnChained Monster: Gains M4 and replaces Hellmortar with Hellbelch:
This is a Catapult weapon with the following profile:
Range 30", 3" Template, Strength 5. A unit which suffers 1 or more casualties from a Hellbelch must immediately take a Panic Test.

So now he has only two upgrades. Base option without upgrades is for Gunline (it is basically the same as in TAC with S4 instead of S5), Caged Monster upgrade for leaving him behind and UnChained Monster for going with your army (with no central hole but S5). As for the latter option goes: in his current rules he can Move and Fire, even in basic version. Also ID ABC would like to suggest UnChained Monster version: Reduce range of Hellbelch to 24" and add Free reform so he can shoot when Marching.

What is left from small changes in this week:

C.
Mounted Barbarians. Remove barding option and add "Gain Natural armour but looses Free Reform 1 pt/model". Give similar option to Warhorse mount choice which is Barbarian Jarl mount only.
Barding and heavy armour is not barbarian flavor, heaving hides and skins on their horses is.
Is is not just a cosmetic change. Currently they loose Fast cavalry with Barding which is a free option. Afterwards they will loose Free reform. So they keep Vanguard. That is why price per model cost is increased. They will be a 3+ Vanguarding Barbarian Cavalry. To us it looks like great flavor and maybe even opens something new for WDG. If no more changing of votes we will go forward.


D. Core Chariot
Do not forget that this guy now has T4, so can't compare it to TAC document. Also, increasing its point cost over 110 is against our main goal that maxing out Chariots is not filling up Core. We will not go forward until more tournament data.


F.
Blessed by the Dark Gods (Chosen Lord 50 pts / 30 pts everyone else)
Model with Eye of the Warp only. When you deploy this model the wearer can increase one of its statistics by 1. This can never increase Mounts statistics.

RAI this rule was never meant to increase mount statistics. That is why we suggested lower price cost - in our minds Hero could not get T6. Gift is fixxed now and should offer what we want. Expensive T6 lord and Ld9 Hero or Wizard. Or even T5 Hero. Versatility is huge.

G.
Ancient Chimera upgrade cost decreased to 50.
DE Alpha Hydra is 205 points with aprox the same stats (+WS, -S, -I, +LD) for 80 points cheaper (free Breath). Is Fly worth 80 points? Phoenixes disagree.


H:
Inspire Greatness being an option for additional Supporting attack or Fight in Extra Rank.
Inspire Greatness giving FIER helps Brutes. People will start playing them 3x3 to have bigger flank defence while not lowering number of attacks on the front. This is not intended and boosts an already strong unit.
Counter proposal:
Jarl Inspiring Greatness gives FieR. Keep original Inspire Greatness as it is.
So remove Inspire Greatness from Jarl and give him "Inspire Barbarians: When in a unit of Barbarians (including Mounted) that unit has Fight in Extra Ranks Special Rule until Barbarian Jarl dies or leaves the unit."

I:
Prices of Marks and Mounts (Change from current price in brackets)
Mark on Lord Characters
increase to 10 points (+5)

Waste Steed (has barding included):
Lord 40 (+15)
All others 30 (+15)

Steed of Lust:
Lord 35 (-5)
All others 20 (-15)

Disc of Change:
Lord 60 (+15)
Not sure about this. Yes it is closer to Guidelines but we don't see this option dominating tournaments. Disc was nerfed with no 3++ and Bolt throwers.

Chariot:
Lower to 90 for everyone (-5)
No one is taking this now that it is T4.

Palanquin:
40 on Lord (-10)
30 on Wizards (-10 for Hero wizard)

Warp Dragon
-20 to all
We pay for Plate and T4/T5 in base stats that elfs don't. We shouldn't pay the same for the Dragon. Even if he has one Breath Weapon more.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Stan pisze:Nie ogarnąłem że tracą stubborn. W takim razie wybór nie jest aż tak oczywisty. Znowuż z T5 zmniejsza się szansa że będą musieli w ogóle ten stubborn testowac.
Stubborn lepszy, przyjmuje na marasów i dobijam brutsami, albo robie jakies fajne kreski[np ostatnio przed lanca bretonską]. fallensy wymiatają, rozpa bez zmian na razie
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Zagrałem dzisiaj turniej tą rozpiską z jedną zmianą - 7 brutes pestilens zamiast 8 stubborn.
Nikt nie chciał się z tym bić, a jak już do czegoś doszli to wycinali w pień.
Falleni są rewelacyjni, marasów wreszcie warto wystawić, lord wymiata.
Gdybym nie zapomniał co daje mark tzeench na lordzie w pierwszej bitwie byłoby pewnie podium.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

tzn u mnie jest mała zmiana; flail na lordzie zamiast mieczyka bo 1+t kosztuje teraz 50 pts; I lore of alchemy- który pasuje do tej arrmii dużo lepiej niż change;
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Janus pisze:
Stan pisze:Nie ogarnąłem że tracą stubborn. W takim razie wybór nie jest aż tak oczywisty. Znowuż z T5 zmniejsza się szansa że będą musieli w ogóle ten stubborn testowac.
Stubborn lepszy, przyjmuje na marasów i dobijam brutsami, albo robie jakies fajne kreski[np ostatnio przed lanca bretonską]. fallensy wymiatają, rozpa bez zmian na razie
Z czego ten stuborn bo nie ogarniam ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Brutes i chosen mają dodatkowe boosty z marka, odsyłam do podręcznika.
Unbound mają stubborn, nurgle +1T, inne nie pamiętam. Wszystko w ab9ed znajdziesz.

Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Post autor: marvin »

ten +1do hita dla przeciwnika przy posiadaniu flaila to trochę słabo..Nie wiem tez czy na flail na marasach to teraz tak oczywisty wybór z tego powodu
Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, o 14:45 przez marvin, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Szukałem w boku ale nie znalazłem (pewnie słabo :P ) jak jest teraz z wchodzeniem do oddziału z markami itp - tak jak było, czyli unbound hero może wejść do oddziału z każdym markiem i na odwrót, ale nic po za tym ?
Obrazek

ODPOWIEDZ