Koncert życzeń 7 edycji ..

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

jedyne co chce to:
za 29p konnica o slabszych statsach od wielu tanszych odpowiednikow
powinna miec odpornosc na glupote !
tylko konnica - wystarczy

ale bedac pazernym:
witchki w core, jesli tylko heroska witchek jest na polu bitwy
heroski witchek jak za dawnych czasow ws 7, s4, i 8 ld 9/10 ward w walce 5+, stike first/ward 5+
lepsze trucizny w stylu manbane -
1=2W 20p
stupidity 10p
ignore ward save/regeneration 50
z mozliwoscia laczenia

kusznicy z opcja dokupowania zatrutych strzal +1/+2p
harpie 7LD - reszta to samo
slave tylko = oddzialom korsarzy
m5, ws 2, s2, t3, ld 3/2 koszt 4p
biora LD od kazdego Delfa w 6"
gdy nie sa w zasiegu 6" od jakiegokolwiek Delfa sa podatni na stupidity :P
exeki - tarcza
guardzi -2p strach
hydra 6S 6T, 6A, 6W 8LD stubborn
assasin 90p opcja z chowaniem sie we wrogich jednostkach
corsarze tansi o 1p

i najwazniejsze
przedmioty dobre zostawic
dodac kilka tak dobrych

w zionieciu zmienic parapetr testu na Inicjatywe

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

zafael pisze:jedyne co chce to:
za 29p konnica o slabszych statsach od wielu tanszych odpowiednikow
powinna miec odpornosc na glupote !
tylko konnica - wystarczy

ale bedac pazernym:
witchki w core, jesli tylko heroska witchek jest na polu bitwy
heroski witchek jak za dawnych czasow ws 7, s4, i 8 ld 9/10 ward w walce 5+, stike first/ward 5+
lepsze trucizny w stylu manbane -
1=2W 20p
stupidity 10p
ignore ward save/regeneration 50
z mozliwoscia laczenia

kusznicy z opcja dokupowania zatrutych strzal +1/+2p
harpie 7LD - reszta to samo
slave tylko = oddzialom korsarzy
m5, ws 2, s2, t3, ld 3/2 koszt 4p
biora LD od kazdego Delfa w 6"
gdy nie sa w zasiegu 6" od jakiegokolwiek Delfa sa podatni na stupidity :P
exeki - tarcza
guardzi -2p strach
hydra 6S 6T, 6A, 6W 8LD stubborn
assasin 90p opcja z chowaniem sie we wrogich jednostkach
corsarze tansi o 1p

i najwazniejsze
przedmioty dobre zostawic
dodac kilka tak dobrych

w zionieciu zmienic parapetr testu na Inicjatywe
Hmm nie chodzi o pazerność ale bardziej o to - na co są w stanie zgodzić się chłopaki z GW. Rzecz jasna kolesie mogą wyskoczyć z jakąś super ekstra nową jednostką, ale o tym - jak dla mnie, nawet nie ma co myśleć.
A teraz co bym może chciał - co by wydawało sie w jakiś sposób logiczne.
Hmm heroski wiedźm. Ale nie w takim sensie, "daliśmy więc nie narzekajcie chodźby nie wiem jak durnowate zasady by miały"...Statystyki mogą być normalnego elfa + frenzy, ale miło by było gdyby w walce wręcz: nie używały dwuraków tylko ahw. z jakimś magicznym odpowiednikiem (przerzuty trafień lub ranień z jakąś modyfikacja pacnerza o 1) - patrząc na bronie orków - które są tanie i dobre - takie wiedźmy mogłbyby coś takiego mieć. Również ciekawą opcja by było, aby miały skilla jednego na zasadzie marków/blessingów - np. że dziewczynka jest celniejsza (+1 hit), może napar siły (np. +1 do s za 5 punktów na fazę/one use only), mogą byc owszem podwojenia ran czy tam killing blowy (ale wtedy normalnie wliczają się w cenę przedmiotów. Chodzi mi o to by miały skille/poisony silne oraz słabe. Pamiętajmy że taka dziewczynka była by droga i z zero pancerzem.
biegała czy wardem... Assasin (plus arcy assasin) na podobnych zasadach.
Beastmaster - polepszyć, bo jest jak dla mnie ciotą...dać mu nawet 4T, niech kasuje głupotę.
Warriors ok.
Darki ok.
Shades -1 punkt (bez przesady ale scouci nigdy nie byli w ogóle we wszystkich armiach prócz skinowych (gzie są w core) zbytnio popularni.
Kondony (moze jakiś przedmiot wykupić dla czempiona z one use onlu kasuj gupotkę?)
Rydwany są ok.
harpie - 7Ld, mogą brać od beastemsterów, beast master +1 oddział harpii.
Wiedzionki -1.
Egezkutorzy ok.
Black guardzi.......wielki dylemat. Było by fajnie jakby mogli mieć zasadę ala wildzi i 4s w statystykach. W szarży mieli by prawo zadeklarować czy lepieć mieć 2 ataczki z s4 czy może jeden z s5. Mocno by to ich wzmocniło (razem z hatredem) byli by przynajmniej stosunkowo zabójczy, a gdy doliczymy stubborn mogli by nei tylko zatrzymywać, ale również zadawać obrażenia.
Corsarze - komandosi w rozproszeniu - do czyszczenia lasków itd. Sztandar magiczny i to co teraz mają. Cena nie zmieniona.
Poisony do dyskusji... OSAtatnio grałem z kumplem 40 kuszoli miał, 4 bolce, 4 magów, jakisoddział jazdy, jarpie, darki, rydwany. Dużo walił i td, a wywalenie jednego rydwanu i otrzymanie poisonów w zamian spowoduje że zrobimy możliwe z tego juz iscie armię plutonową.
Hydry...moze stara zasada treemana? że dopóki ranki nei wbijesz są niezłamywalne? + ewolucje hydry. Przynajmniej klocki słabej piechoty by ja nie goniły.
ot tyle szybkich pomysłów

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Na dniach wam przedstawię co urodziłem w przerwach pisania magisterki.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Zafael: To juz nawet nie jest pazernosc...
Chcesz zeby DE nie mialy zadnych slabosci a same plusy.
Dodatkowo niektore podane przez Ciebie zmiany sa cholernie nieklimatyczne.
Wlacznie z pierwsza...
Jedyne co mi sie podoba to propozycja powrotu Hag Queen. Bardzo lubilem wywalac ataki na powyzej 10 :D.
Tylko czemu chcialbys dac im warda i SF bazowo? O ile to pierwsze moge zrozumiec przy Cauldronie to juz drugiego nie. Chcialbys zrobic z nich drugiego Assassina?

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

DLa mnie natomiast takie postulaty i pobożne zyczenia


Przebudowany arsenał magicznych przedmiotów, może jakieś ciekawostki typu honory lub kindready
Powrót bohaterek wiedzm.
Asasin tańszy z wbudowanym kb już
shady z poisonem ta sama cena i ok
harpie z możliwością użycia ld generała lub odporne na strach chociarz.
Wiedzmy.
Cold ony z dwoma atakami i jest git bez podwyzszenia i tak drogiej juz jednostki.
Hydra z regeneracją
przebudowany beastmaster ciutke.
Czarna straż tańsza
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

ee

Torres
klimat to jest pojecie zwzglede, zalezne od ktorej strony patrzec
witchki potrzebuja wspomagania ward myslalem na 5+ od garnka - skrutem polecialem
z couldrona 5+ ward bylby fajny
nienawidze glupoty na Co
29p za jednego to jakies nieporozumienie
39p dla lorda to smiech na sali
porrownan bylo tak duzo ze nie bede powielal

ja slyszalem ze hydry nie uciekaja i walcza do konca (znaczy sie nie slyszalem o zadnej uciekajacej, szczegolnie od chopow z widlami - bo w tej ed potrafi zlamac ja od milicji po man at armsow - dziwne

podaj mi podrecznik zrodlowy w ktorm opisano:
hydry to bardzo plochliwe potwory, nie potrafiace poradzic sobie z 20chlopami
albo
hydry to potwory o miekkim sercu, nie potrafia krzywdzic innych i ze wstydu przed innymi potworami uciekaja z pól bitewnych
jest jeszcze jedna opcja
Hydry z natury sa stworzone do innych celow niz walka widzicie panstwo wlasnie jedna ktora z pola bitwy "odchodzi" aby poswiecic sie medytacji

powyzsze to hydry WFB
ja chce normalna hydre - ze boja sie ludzie walczyc jak z treemenem
Murmandamus - regeneracja na 5+ (nikt mi nie wmowi ze nie fluffowa i nie ma odpowiednikow innych niz 4+ - chocby troli armour w Chaosie)
tak naprawde potrzeba jej nielamalnosc albo stubborn
bo ja juz wizialem hydre uciekajaca przed milicja (15) -
niezapomniany widok :roll:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Czy ja dobrze pamiętam, ale hydry cholernie trudno się zabijało, bo im głowy odrastały. Nawet Herkules miał problem.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

coz
tu wystarczy trafiac w kordon "ł-orchroniarzy" miec ze 2ranki i przewage.

tak naprawde wystarczy prawie cokolwiek co ma za nic 5a s5 i najlepiej z 4ws

obliczylem ze przez klocek woriorow (20) ze sztandarem i muzykiem przebija sie hydra w 6-7tur o ile nie zlamie sie - to naprawde jedne z najbardziej groznych stworow w tym przedziale pkt

oj przesadzam
:roll: :wink:

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Nie powiedzialem wszystkie tylko wiekszosc :)
Temat hydr jest dosc ciekawy. Nie chcialbym, zeby byly takie same jak Treeman. Pamietacie 4/5 ed? Tam hydry mialy bazowo 7 W i nieco tracily na skutecznosci z kazda stracona rana (wprawdzie tylko przy zionieciu, ale...). W sumie podobaloby mi sie gdyby tez tak bylo teraz.
Na przyklad S5 T6 W7 A7 (o.0 ;D) i regenka rzeczywiscie na 5+.
No i z kazda zadana rana -1A. Stubborn by sprawial, ze byloby to zbyt przegiete wprawdzie, ale co tam :D
Zafael: Mowilem juz, ze nie ma sensu porownywac jednostek z jednej armii do jednostek z drugiej. Zdaje sobie sprawe, ze 29p za CoK to nieco duzo, ale to minimum i tak, jakie bym zaplacil za SZLACHCICA Druchii ;)
Klimat to nigdy nie bedzie pojecie wzgledne. DLatego tez:
Tarcze dla Executorow? Bleeee
7 Ld na Harpiach? Bleeee
Brak Stupidity na CO? Bleee
Mozliwosc laczenia trucizn? Bleee
Slaves? Bleee
Hydra=Treeman? Bleee
Opcja chowania sie Assassinow we wrogich jednostkach? Bleee (bez jaj, tylko Shadowblade to potrafi)
To tak z grubsza.
Z heroskami Witchek, nowymi truciznami i przedmiotami, lekka zmiana BG i omawiana juz zmiana hydr zgadzam sie w zupelnosci :)

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Klimat to jest pojecie wzgledne, ot patrz pomysl slave'ow.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Czytajac podreczniki od 4 po 6ed (7ed jeszcze nie czytalem ale zmienie to)
To fluff zalezy od pkt siedzenia, spotkalem sie czasto z przeinaczaniem faktow
Nie idac daleko:
1) sorcererzy DE
2) 6ed ich brak i wymazanie ich z kart histori wzianka, ze surowo ich karali za paranie sie magia :roll:
Ja zamierzam wystawiac sobie czarnoksieznika, poniewaz uwazam to za strasznie klimatyczne (choc panienka bedzie miala wiekszy poziom ;) )
inny powie - ej ale w podreczniku i u podstaw mojego klimatu - nie powinienes miec "sorcerer'a"
powiem mu grzecznie odpiernicz sie - mnie sie podoba i nic Ci do tego

Nie bede Ci wyjasnial dlaczego, tak zrobie sam sie zastanow

Popytaj o "pierdzenie fluffowe" kilkunastu "fluffowcow"
Kazdy z nas jest inny i kazdego ramy klimatu sa inne.
Jesli tego nie pojales to coz nie moj problem

Slave widze w armii jako ze nawet w opowiadaniach sa uzywani jako mieso armatnie (nawet w 6ed), czy wyszly nawet w 5tej jako fajny dodatek
Kazde z tego co napisalem moge poprzec jakis "za" i kazdy moze powiedziec "sprzeciw"
Temat hydr jest dosc ciekawy. Nie chcialbym, zeby byly takie same jak Treeman.
Zafael: Mowilem juz, ze nie ma sensu porownywac jednostek z jednej armii do jednostek z drugiej.
widze tu brak konsekwencji :roll:

Stegadon tez ma stubborn i nikt nie porownal go do treemena :roll:
cecha wspolna - stubborn
to wysokie naduzycie i mozna w takim przypaku porównywac:
skinka do driady - bo w sumie tez maja skirmish
pegaza do exalted demona, bo w sumie lataja
itd

Co do "-" do atakow zgodze sie nawet 7A byloby super
ale 5S nic bohaterom nie robi (no chyba ze pokroju beastmastera)
a wiadomo ze to wlasnie powinien byc postrachem herosow
6M 7S, T6, 6W, 7A, 8LD, regeneracja 6+ save na 4+
Unbreakeble
250p
-1 atak za kazda rane
I robie sie ciekawa hydra, ktora nie bylaby znow taka przegieta
calkiem ciekawy slot by sie zrobil - i calkiem grywalny

Szlachcic druchi powinien kosztowac 29p ale nie powinen glupiec latwiej od saurusa na Coldzie :roll:

tarcze to tylko pomysl aby usprawnic ta jednostke
prawde powiedziawszy GW zmieniajac
5ed na 6ed
czyli z wali glownie herosow na walke oddzialow z bohaterami
zapomnialo o bardzo waznej rzeczy

oddzialy piechoty musza byc silniejsze i bardziej wytrzymale, szczegolnie elita

w przypadku dwurecznj broni poprzez:
lepszy save przynajmniej 4+ w walce greatswords
wiekszy WS - to jest ok
uderzanie z niezla sila wczesniej - swardmasters
duza sila - lwy w HE
wysoki T - krasie
stubborn - kilka jednostek

Nie polega tylko na szarzy w pierwsej turze, a potem co?
tacy wlasnie sa exekutorzy.

Dzialaja tylko w sytuacji szarzy albo herosa/lorda, ktory wytnie im kilku przeciwnikow, zeby mogli oddawac.

Jesli to jest ok - coz widoczcznie pomylilem adresy :wink:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Torres pisze:Nie powiedzialem wszystkie tylko wiekszosc :)
Temat hydr jest dosc ciekawy. Nie chcialbym, zeby byly takie same jak Treeman. Pamietacie 4/5 ed? Tam hydry mialy bazowo 7 W i nieco tracily na skutecznosci z kazda stracona rana (wprawdzie tylko przy zionieciu, ale...). W sumie podobaloby mi sie gdyby tez tak bylo teraz.
Na przyklad S5 T6 W7 A7 (o.0 ;D) i regenka rzeczywiscie na 5+.
No i z kazda zadana rana -1A. Stubborn by sprawial, ze byloby to zbyt przegiete wprawdzie, ale co tam :D
Zafael: Mowilem juz, ze nie ma sensu porownywac jednostek z jednej armii do jednostek z drugiej. Zdaje sobie sprawe, ze 29p za CoK to nieco duzo, ale to minimum i tak, jakie bym zaplacil za SZLACHCICA Druchii ;)
Klimat to nigdy nie bedzie pojecie wzgledne. DLatego tez:
Tarcze dla Executorow? Bleeee
7 Ld na Harpiach? Bleeee
Brak Stupidity na CO? Bleee
Mozliwosc laczenia trucizn? Bleee
Slaves? Bleee
Hydra=Treeman? Bleee
Opcja chowania sie Assassinow we wrogich jednostkach? Bleee (bez jaj, tylko Shadowblade to potrafi)
To tak z grubsza.
Z heroskami Witchek, nowymi truciznami i przedmiotami, lekka zmiana BG i omawiana juz zmiana hydr zgadzam sie w zupelnosci :)
Patrzę, że jesteś zwolennikiem dupnych DE :)

Ja podobnmie jak Zafael uważam, że zmiany są potrzebne. W niektórych miejscach nawet tak radykalne jak napisał.

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Nie jestem zwolennikiem dupnych DE. Jestem zwolennikiem klimatycznych DE. Niektore proponowane zmiany brzmia tak, jakbym krzyknal: "Kawaleria dla krasnoludow!!!".
I tylko o to mi chodzi.
Zafael:
1.Mezczyzni jako magowie DE. Nie mam nic przeciwko. Jako, ze DE sa bardzo ambitna i pragnaca potegi rasa nie widze problemu w elfie, ktory lamie prawo Malekitha. Nie musisz mi z reszta nic wyjasniac. Rozumiem Twoje podejscie. Po prostu przedstawiam swoj punkt widzenia. Piszac swoje posty nie mysle "TAK MA BYC I JUZ" tylko raczej "Moim zdaniem...".
Mowiac, ze klimat nie jest podejsciem wzglednym rozumiem zupelnie co innego niz Ty po prostu.
2. Niewolnicy. Zauwaz, ze w tym opowiadanku sa uzywani tylko i wylacznie ze wzgledu na koniecznosc. Druchii najezdzaja ziemie innych nacji po to, zeby zdobyc niewolnikow i uzyc ich do swoich celow. Nie traciliby swoich wojownikow, zeby zyskac innych, slabszych.
3. Brak konsekwencji. Nie ma go w moim rozumowaniu. Nie porownuje w taki sposob: "A treeman ma to, to i tamto a hydra tego nie ma i jest tylko nieco tansza. Skandal!". Ktos napisal, ze chcialby zeby hydra byla jak treeman a ja sie z tym nie zgadzam. Tyle.
4. Twoj pomysl na hydre. Bardzo mi sie podoba... Wprawdzie uwazam, ze podales zbyt niski koszt ale za cos takiego zaplacilbym nawet 300 pkt :D.
5. Szlachcic Druchii kosztuje tyle a nie mniej bo wypelnia pewna luke w armii. Luke, ktorej Lizaki w sumie nie maja i nie potrzebuja kawalerii zeby ja uzupelnic.
6. Egzekutorzy. Zgadzam sie, ze nalezy ich ulepszyc. Ale napewno nie poprzez dodanie tarcz. Uwazam jednak, ze zarowno oni jak i BG powinni dostac jeden bonus: +1S. Druchii to istoty zyjace walka, a w wypadku tych dwoch jednostek wieksza sila jest jak najbardziej usprawiedliwiona. Kurde... Drwale od scinania drzew maja +1S a Executorzy od scinania glow nie? Tak wiem... Porownuje. Wybacz :)
Podsumowanie: Dla mnie wlasnie tacy powinni byc DE. Szybcy i silni albo delikatni. Powinny chodzic po jak najcienszej linie. Wtedy byloby to najbardziej klimatyczne wedlug mnie :).
I powtarzam: Nie uwazam, ze zmiany nie sa potrzebne. Ale zdecydowanie nie jestem za zmianami, ktore zmienia zupelnie charakter armii, ktora wedlug mnie ma jeden z dwoch najciekawszych backgroundow (po Krasnoludach).
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

nie beda De wojownika traktowac na rowni ze slavem
poprostu tego 2giego poswieca - to ma dwa konce

Ja nie chce zeby byla jak treemen - ale bez stubborna/ubreakeble to jak, co wiecej 4WS i 5S to jak bicie lezacego
300p ? gorsze od treemena z savem na 3+ i wardem na 5+ oraz stala iloscia atakow
oraz tanka z oczywistych powodow

nie 250p akurat
ktos kiedys z GW powiedzial ze elfy nie beda miec 4S i wyjatkiem sa tylko HE lioni (chodzilo o nie herosow)
roznica miedzy 5 i 6 sily u nich nic nie zmieni

dalej byle kusza bedzie ich rowno ciela

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

Mhm... Tak samo jak Lionow i Swordmasterow :)
Wiem, ze GW tak powiedzialo po czym stworzyli Wild Riderow z S4 :P
Wprawdzie to nie do konca elfy, ale wygladaja jak klapouchy :P
U DE zaplacilbym 300 p za cos, co ma 7A z S7. Szczegolnie przy T6 i W6...
I jeszcze niezlamywalna. Tak, wedlug mnie 250p to za malo.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Torres pisze:Mhm... Tak samo jak Lionow i Swordmasterow :)
Wiem, ze GW tak powiedzialo po czym stworzyli Wild Riderow z S4 :P
Wprawdzie to nie do konca elfy, ale wygladaja jak klapouchy :P
U DE zaplacilbym 300 p za cos, co ma 7A z S7. Szczegolnie przy T6 i W6...
I jeszcze niezlamywalna. Tak, wedlug mnie 250p to za malo.
Lol, moze jeszcze na 2+ wygrywanie bitwy o0

Hydra: ws4, s6, t6, w6, a6, ld 7 stubborn+immune to panic.

Awatar użytkownika
Nadill
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Post autor: Nadill »

... Robi się gorąco.
Można by napisać do GW o naszych propozycjach i zargumantować :D

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jak ubiorę w słowa swój projekt to tu wrzucę :D

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Dobra ustalmy:
lordówna/ hirołeczka wiedź ? Zgadzamy się?
Assasin tańszy z killingiem od razu? Zgadzamy się?
Warriorsi ok? Zgadzamy się?
Darki ok? Zgadzamy się?
Corsarze są ok? Zgadzamy się?
Wiedzionki tańsze o 1? Zgadzamy się?
Kondony tańsze o 1-2? Zgadzamy się?
Shades tańsze o 1, lub poison, możliwość wykupienia ahw? Zgadzamy się?
Harpie 7LD i powiedzmy ld od beastmastera albo np. jakiejkolwiek hiro laski? Zgadzamy się?
Exeki +1S? Zgadzamy się?
Black tańsi o1, moze jakaś sztuka walki halabardą: +1a/s w szarży, +1/2 do pancerza? Zgadzamy się?
Bolce ok.
Culdron: na 24 caluchy może na zasadzie kowadła tyle że bez herosa, tudzież mocny bound na 8-10+? : +1 atak w szarży, lub 5+ ward, albo stubborn +odp, na panikę strach terror? Zgadzamy się?

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

Wto 08 Maj 2007, 18:45
Scimitar pisze:Może niedługo przedstawię unowocześnioną swoją koncepcję.
Czw 17 Maj 2007, 01:18
Scimitar pisze:Niedługo dla zabawy przygotuję jakiegoś Army Lista na nową edycję wraz z przedmiotami, zasadami, oddziałami i statami
Pon 4 Czerwiec 2007, 10:02
Scimitar pisze:Na dniach wam przedstawię co urodziłem w przerwach pisania magisterki.
Wt 5 Czerwiec 2007, 20:22
Scimitar pisze:Jak ubiorę w słowa swój projekt to tu wrzucę Very Happy
Czw 30 Styczeń 2210, 2:12
Scimitar pisze:Dark Elves Army List by Scimitar
(...)
Nie ma to jak stopniowanie napięcia :lol:

Zablokowany