Bohaterowie specjalni

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie baldzo, przecież nie ma +1 do dispela :lol2:
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Ja tylko żałuje co do speców że nie ma jedynego słusznego Elthariona the Swordmastera tylko jakis pomiot z przeszłosci...
I splewili Korhilaz rzeźnika zrobili ciote (i to nie tylko model... o.O)

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Ja tylko żałuje co do speców że nie ma jedynego słusznego Elthariona the Swordmastera tylko jakis pomiot z przeszłosci...
Zgadzam ię z tobą w caaałej rozciągłości. A masz może gdzieś jego zasady bo mi się zagubiły?

meeks
Wałkarz
Posty: 96

Post autor: meeks »

Zacząłem grać od 7ed i nie znam statsów starych herosów. Ale mnie np: rajcuje Alith Anar. Po pierwsze Moonbow, czyli ruchomy Eagle Claw, po drugie ciężko go dorwać nawet po break'u, no i może smigać z moimi ulubionymi Shadow warriorami.

Drugim chyba nidocenianym ziomkiem jest Korhil. Chayal i odporność na trucizny to chyba zestaw koszmarny dla każdego assasina.

Reszta wydaje mi się strasznie przepakowana, choć mogę się mylić, ale Teclis i Tyrion to trwoga, a Eltharion na Stormwingu jest dla mnie cholernie klimatyczny. Zresztą HE zacząłem zbierać przez klimat, dlatego robię słabe rozpiski, bo zamiast rozumiem kieruję się klimatem armii.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

http://torreguardiana.altervista.org/fi ... master.pdf

prosze bardzo zasadki do elthariona

Co do Korhila to jego zasady były mega wypaśne edycję temu gdyby taki został jak wtedy i dali mu asf zamiast FaIO(fight at initiative order) to byłby o wiele lepszy od caradryana

3 A z s7 ASF i AS na 2+ lub na 3+ te same odpornośic na poison i jeszcze genialna zasada jaka był bodyguard (jak długo żył korcil nie można było udeżać w model którego bronił. Czyli osłaniałes non top Teclisa albo BSB z BB korhilem kiedyś gralem na takim kombosie Korhill bsb z BB i 14 WL :D zło i zagłada)

Chmuruś
Chuck Norris
Posty: 462

Post autor: Chmuruś »

Ja uwielbiam Alith Anara, na jakiejś klimatycznej bitewce wystawie 14 SW + Alith. Jeszcze jakby nie zżerał Lorda :roll: Ale klimat ma zajebisty :D

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Tak się zastanawiam, Czy Alith Anar to jeszcze żyje?
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Tak se chyba pewnie napewno :lol2: :D
A tak naprawde to nie wiadomo co sie z gościem stało :|
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

żyje i ma się dobrze :D gorzej Druchii :twisted:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Co myślici o tyrionie?
teclis rulez ale może czasem warto spróbować tyriona?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Bo tak sobie pomyślałem że fajnie by było gdyby Alith Anar z Eltharionem poprowadzili rajd na mrocznych. Ale by była rzeź :twisted: Aż się ciepło na sercu robi
Zwolin pisze:Co myślici o tyrionie?
teclis rulez ale może czasem warto spróbować tyriona?
Z tyrionem jest ten problem że ma mało ataków i nie warto go puszczać samego, a w klocu dużo kosztuje. Brakuje też ItP i tej zasady dzięki której odbijał ataki :wink:
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Przeciez juz tak zrobili (jeśli chodzi ci o tego prawdzwego ślepego Elthariona )
Opisane to jest w ,, inwazji'' (pierwsze opowiadanie)
Ja bym sobie zagrał kampanie własnie o tym ( w sumie to mógłbym bo i Alith Anara jak i Elthariona mam :roll: )

Mam pytanie :mrgreen: (może wydać wam sie głupie ale wole sie upewnić)

Można na turniejach brać bohaterów specjanych?? :roll:
A jak tak to taki Eltharion przejdzie : http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... cle&sid=14 ?? :|

Bo bez niego nie wychodze z domu (a przynajniej nie z HE)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, o 20:06 przez Eltharion, łącznie zmieniany 2 razy.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Eltharion pisze:Przeciez juz tak zrobili (jeśli chodzi ci o tego prawdzwego ślepego Elthariona )
Opisane to jest w ,, inwazji'' (pierwsze opowiadanie)
Ja bym sobie zagrał kampanie własnie o tym ( w sumie to mógłbym bo i Alith Anara jak i Elthariona mam )
Serio :shock: Że też ja tego jeszcze nie czytałem #-o
Cóż trzeba nadrobić zaległości

Kurcze taka kampania to by była prawdziwa MOC
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

@Eltharion: liczba imprez, na których dopuszczeni są spec.boch. jest bardzo mała, wręcz bliska zeru... a szkoda. z resztą te zasady są z czasów VIed.- nawet na wyjątkowym turnieju nie przejdzie...

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

a Tyrion co? podwórko zamiatać? jakby nie było największy kox HE wsadzić go w DP i mamy pociąg śmierci :twisted:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Pretor pisze:@Eltharion: liczba imprez, na których dopuszczeni są spec.boch. jest bardzo mała, wręcz bliska zeru... a szkoda. z resztą te zasady są z czasów VIed.- nawet na wyjątkowym turnieju nie przejdzie...
A szkoda... :cry:

Znudziły mi się już krasnale i DE w kółko
Pojechał bym pograć z czymś innym ... nowym :( (Nawet jesi to by miały być DE VC i demony na okragło :wink: )
No ale bez Elthariona no cuż moja armia traci urok a ja chęc gry :(
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

eee marudzisz :D

ja ostatnio na 2k złożyłem armie bez jakiegokolwiek Lorda, mialem Dragon mage, maga 2lev na piechotę i Nobla puszkę..
i powiem ci że fajowo się grało a Bretka i TK zbierali zęby :twisted:

większość przyzwyczaiła się do schematu Star Dragona i wypas Lorda na nim..
Eltharionie weź spróbuj czegoś nowego :) odśwież swoją armię
Bo właśnie jak zaskoczysz wroga jakąś nową rozpą i ciekawą taktyką to dopiero będzie miał zonka :P i albo jest lepszy od ciebie i wygra albo nie polapie sie o co kiełbasa i go zmasakrujesz :twisted:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Projekt tego co tu widzicie powstał kilka miesięcy temu ale dopiero teraz go tu zamieszczam. Caledor brał udział już w kilku bitwach liczony początkowo jak lord i mag 4lvl z maxymalnym wyposażeniem ale bitwy pokazały że robi znacznie więcej niż przewidziany koszt (610). Moje obecne przewidywania są w przedziale 1300-1100
Koniec piepszenia, czas do dzieła - historyjkę wstawię potem.
Caledor zwany Wielkim
Punkty/model: ~1150
Zajmuje normalnie slot Lord'a oraz dodatkowo Hero i Rare


Caledor
M Ws Bs S T W I A Ld
5 7 4 4 3 3 8 3 10

Broń:
Ostrze z Lodowej Stali

Zbroja:
Zbroja Caledora

Magia:
Caledor jest w myśl zasad Warhammera Czarodziejem 6 poziomu, co oznacza że generuje 6 kostek mocy i 3 rozproszenia na turę, może korzystać z 8 domen podstawowych i Wysokiej magii, zna 6 czarów, które wybiera się w następujący sposób:
Przed rozpoczęciem bitwy gracz elfów deklaruje do 4 domen z których będzie korzystał Caledor. W ramach zdeklarowanych domen może on wybrać czary tak by choć jeden czar pochodził od każdej zdeklarowanej domeny i by ich łączna ilość nie przekroczyła 6. Jeśli choć jeden czar pochodzi z domeny Wysokiej Magii automatycznie otrzymuje on czar Wyssanie Magii.

Zasady specjalne:
Szybkość Asuryna;
Władca wiatrów magii:
Niebywałe zdolności pozwalają mu dostrzec najmniejsze luki w obronie nawet najlepszych magów tego świata.

Każdy czar zostanie rzucony z efektem IF jeśli na kostkach wypadnie dowolny dublet poza dwoma 1 co skutkuje MissCastem w normalny sposób.

Każda próba rzucenia czaru przez Caledora podlega modyfikatorowi +2.

Spokój duszy:
Caledor brał udział w zbyt wielu bitwach by nie docenić możliwości kontrolowania wielu strumienie wiatrów magii w jednej chwili.

Caledor ma prawo utrzymywać w grze do 2 czarów wciąż rzucając kolejne. Ilość ta spada do 1 gdy zaangażuje się on czynnie w walkę wręcz - dosięgnie go jakiekolwiek trafienie lub sam postanowi rzucić się w wir walki.

Magiczne przedmioty:
Ostrze z Lodowej Stali
Wykuty dla jego dziadka przeszedł w jego posiadanie po śmierci ojca podczas pierwszych najazdów Chaosu na ojczyste ziemie Caledora. Ostrze jest białe, wąskie, dość długie i zapisane u podstawy runami. Jeśli skapnie na nie krew natychmiast przemienia się w ciekły lód migoczący od magicznej mocy.

Wymaga obu rąk. Miecz trafia na 2+ i dodaje +2 do współczynnika siła i ataki Caledora a przeciwko ranom pochodzącym od ostrza nie przysługuje ochrona pancerza. Dodatkowo każdy model zraniony Ostrzem traci połowę inicjatywy - zokrąglając w dół, jeśli model dysponował zasadą ASF to automatycznie ją traci. Efekt utrzymuje się aż do śmierci Caledora.

Zbroja Caledora
Podczas swoich podróży Caledor nie zawsze miał dostęp do źródeł magii więc musiał nosić zbroje do ochrony. Specjalnie dla niego, kuta na kowadle Valua jest bardzo lekka i nie ogranicza ruchów.

Zbroja oferuje Ochronę Pancerza na 2+ oraz podlega zasadom Smoczego Pancerza.
Dodatkowo pozwala rzucać czary w zwykły sposób.

Amulet Światła
Kiedy okazało się że sama zbroja nie wystarcza w starciach z coraz potężniejszymi demonami postanowił on stworzyć coś co pozwoli ją wzmocnić.

Amulet światła oferuje Caledorowi Magiczną Ochronę na 4+ przeciwko zwykłym atakom i na 5+ przeciwko magicznym.
Dodatkowo pozwala przerzucić nieudane testy Ochrony Pancerza i chroni przed Zabójczym Ciosem.

Kryształ z Khor-Vixis
Wydobyty i obrobiony przez krasnoludy kryształ wielkości pięści został podarowany Caledorowi podczas jego podróży po świecie, gdy odwiedził krasnoludzką stolicę. Na nieco ponad 200 lat przed przejściem Aenariona przez Płomienie Feniksa przeprowadził on na krysztale eksperyment stworzenia mini-Wiru. Ku zdziwieniu wszystkich próba powiodła się.

Kryształ oferuje Odporność na Magie (2) oraz chroni Caledora przed skutkami takich carów jak Zniszczenie Valua oraz innych przedmiotów lub czarów mogących zniszczyć magie zawartą w przedmiotach posiadanych przez niego.

Dodatkowo jeśli jakikolwiek wrogi czarodziej rzuca czar Caledor otrzymuje na koniec fazy magii kostki mocy do wykorzystania w najbliższej własnej turze. Ilość dodatkowych kostek określa się w następujący sposób:
-- za każdy rzucony czar z wyłączeniem IF otrzymuje 1 kostkę mocy. Zauważ że nie ma znaczenia czy czar został rozproszony.
-- za każdy nieudany czar otrzymuje [kości użyte]/2 zaokrąglając w górę.
-- za każdego MissCasta otrzymuje [kości użyte]/2 +1 zaokrąglając w górę. Efekt nie kumuluje się z poprzednim.

Oferuje on również ochronę przed pierwszym MissCastem w każdej turze magii.
poproszę o komentarze

Post będzie edytowany na bieżąco
Ostatnio zmieniony 3 gru 2009, o 15:36 przez Zwolin, łącznie zmieniany 5 razy.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

wow, zrobiłeś niezniszczalnego kolesia, nawalającego setką wybranych czarów na turę.. Twoje szacunki są kiepskie.. ten koleś spokojnie powinien kosztować 1000 pkt.

Jest 2x lepszy od Teclisa w samej magii, a biorąc pod uwagę że ma jeszcze super pancerz to jest 4x od niego lepszy.

Koleś nie ma praktycznie żadnych wad w magii - praktycznie nie miscastuje, generują mu się dodatkowe kostki i nie musi losować czarów - wyeliminowałeś tym wszystkie negatywne aspekty magii. W WFB, z założenia magia jest potężna, ale losowa i niebezpieczna - u Ciebie zostało tylko "potężna".

Proponuje byś złożył kolesia który będzie wart ok 300 pkt..a następnie dał mu koszt ok 500 - wtedy jest szansa na jakiekolwiek wyważenie. Teraz złożyłeś kolesia którego oszacowałeś na 610 a powinie być wart ok 1k pkt i zajmujący 2x slot lord.

pozdrawiam
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

dzięki za słowa krytyki
przesadziłem trochę... no może nie trochę :shock:

hmm... poczytałem sobie ostatnio nieco o Lizakach
tam jest taki hero tylko że zajmuje Lorda, Hero i Rare i jest kiepski w walce wręcz a czaruje zdaje się lepiej
koszt to 1200 pkt chyba
więc widać że nawet 900 to za mało

przerobie mu że nie ma obrony na 2 miscasta i dodam że zajmuje dodatkowe sloty oraz podniosę cenę do 1150 pts/model

mam nadzieje że tak się go trochę zrównoważy

Edit:
zmieniam jeszcze to o misscastach - normalnie na dublecie 1 też jest.
moje rozumowanie było następujące:
--zaczynam od Teclisa - 475 pts - IF na dubletach, 6 czarów z jednej domeny, k3 kostek mocy/rozproszenia, odp. na misscasta, zaje-zwój rozproszenia
-- obcinam k3 kostek m/r i zaje-zwój
-- dodaje kolejny czar, wybieranie z wielu domen
jestem mniej więcej na 0
-- +2 kostki mocy za 45 (są takie kryształki +1PD a drugi dodaje za 2x tyle)
-- kostka rozproszenia... no nie wiem... hmm... koło 20
-- Zbroja Caledora na magu tak powinna być za 2x tyle czyli 50 pkt
-- nieco gorszy VoD za 110
na razie 670= 475+45+20+110+50

zostało do wyceny
+2 do casta
"zbieranie kostek"
MR (2) i odporność na zniszczenie magii
i mieczyk -> jest właściwie nieco gorszą wersją Rhuina której nie da się rozproszyć + zdejmuje AS - ataki płonące - nie można dać komuś + spowolnienie
zacznę od końca :
-spowolnienie nie jest jakieś super-super, może być bez niego; odbieranie ASF mają wampirki za 25 pts tylko że im to dodatkowo daje ASF więc to jest jakieś +15 pts
-nie można komuś dać to pomijalna wada w zasadzie -5 pts
płonące ataki... rekompensują nieco spowalnianie
słabszy Rhuin...
-i brak AS - normalnie za 40 pts i właśnie za tyle go policzę bo pomimo kilku wad jest to w sumie "przekuty" miecz i nie można tak po prostu sumować
- nie da się rozproszyć... wiele warte... 30 pts?
razem 15-5+40+30=80
+2 do casta według tego jaki licze powinno być za 120 pts... boli
za to +1 za 40 :)

zbieranie kostek... no tu już nie mam pojęcie ile bo nikt nie ma czegoś takiego
MR (2) jest normalnie za 25pts w sztandarze a całkowita odporność na magie za 60 tylko że ta obejmuje całą jednostkę i całą magie - szacuje na około 50 pts ze względu na te kosztowności które by ktoś chciał zniszczyć

podsumowując:
Za zasady specjalne i magie 475+45+20= 540
na obrone 50+110= 160
za mieczyk 15-5+40+30= 80
+1/2 do casta 40/120
zbieranie kostek... x - pewnie ponad 100 :) ale tu proszę o wasze przemyślenia

razem wychodzi 820/900+x i 10% prowizji za całokształt :twisted: :twisted: :twisted:

Edit 2:
Zapomniałem o tym że nie dotyczy go Zabójczy cios... przy tym ile jest warty to przynajmniej 50 pts
870/950+x bez prowizj a z prowizją 860/1050+1.1x
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 17:45 przez Zwolin, łącznie zmieniany 1 raz.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

ODPOWIEDZ