Nasze rozpiski

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Moje uwagi:
1. Czym różni się mag 2go poziomowy od 1wszo poziomowego w generowaniu kości dispela? Niczym- obaj generują po 1 kostce dispela. Więc po co inwestować w magów 2go poziomowych kiedy chcesz nastawić się na rozpraszanie czarów?

2. Używanie Caddych 4 scrolle to podstawa na 2k pkt w dzisiejszych czasach.

3.Ale to 15 BK masz srednio ok. 2-3 tury strzelania jak całą uwage skoncentrujesz na jednym klocku (baaardzo duży koszt) to na tyle ich osłabisz aby potem spróbowac zawalczyc w CC.

4 Jak chcesz naprawde jechać na magach to możesz. Magiczne pociski z fire'a lub czary z metala mogą zaboleć taką kawalerię.

BTW 15BK to nie jest Przegięcie :roll: Przegięcie to 13BK+Lord+BSB z Drakenhofem :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

1. Fakt, 1 i 2 poziomowy generują tyle samo kostek rozproszenia. Ja jednak rzadko wystawiam 1 poziom.
2. 4 scrolle na VC to chyba niestety absolutne minimum.
3. Zawsze tak robię, ale ciężko jest to gówno wybić, regenka, 2+AS, ward na 3 czy 4+ przeciw ostrzałowi, a potem oczywiście to jeb...e wskrzeszanie.
4. Na nich Ogień chyba lepszy.
Dzięki za podjęcie temtu i uwagi, bardzo się przydadzą :)

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Jacek_Azael pisze:ciężko jest to gówno wybić, regenka, 2+AS, ward na 3 czy 4+ przeciw ostrzałowi, a potem oczywiście to jeb...e wskrzeszanie.
Dlatego jest to przegiety oddział. Ale to jest max jaki możesz wyciagnąc z VC. Właśnie przez taki oddział ludzie twierdza że cała armia VC jet przegieta :roll: A bez niego jest to normalna armia bez mega ochrony, strzelania i wyszkolonych wojowników (nawet elitarna piechota ma 3 WS'a) ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Takie coś wymyśliłem:
Lord 4 level mag na Lammasu (Fire) (510 Pkt za całego i Lammasu)
Staff of sorcery (50) plus jeden do rozproszenia
sword of might (20) plus 1S
Talisman of protection (15) 6+ WS

Chaos Dwarf Sorecer (Fire) 2 Level Cały za 150 PKT.
2xscroll (50)

Chaos Dwarf Sorecer (Fire) 2 Level Cały za 150 PKT.
2xscroll (50)

Chaos Dwarf Sorecer (Fire) 2 Level Cały za 150 PKT.
2xscroll (50)

Wojownicy 20szt. FCG As4+ GW Oddział za 250 pkt.

Wojownicy 20szt. FCG As4+ GW Oddział za 250 pkt.

Blunderbuss 16szt. w tym FCG AS4+ garłacze 222 pkt.

Hobgobliny na wilkach 10szt. FCG tarcze, LA, łuki, 190 pkt.

Hobgobliny na wilkach 10szt. FCG tarcze, LA, łuki, 190 pkt.

Bullcentaury 6szt. FCG, GW, AS4+, War banner +1 do CR 196 pkt.

Hobgoblinski bolec 30 pkt.

Hobgoblinski bolec 30 pkt.

Hobgoblinski bolec 30 pkt.

Razem 2348 punktów. Co Wy na to?

Patryk
Wodzirej
Posty: 715

Post autor: Patryk »

Ani earthshakera nie ma, ani nic. No i dziwnie zakładać z jakiego lora korzystają magowie bez znajomości armii wroga ;)

Imo za dużo walki, za mało strzelania. Wymanewrują Cię.

No i po co Ci 6 scrolli? ;d

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Da sie , oststnio wygrałem w zgierzu na małe pts z vc, bodaj 12:8, a na Draconie z demonami 10:10 (koleś miał chyba 15 kości powera) a miałem tylko 2 caddych, ja bym sie nie nastawiał konkretnie na dane armie, vc czy demonami...wsio ryba. Co do rozpy zamiast tego lorda maga jednak lord na byku z młotkiem, ma flamingi i rozwala regenerujące sie ścierwo :) a byczuniu może ewentualnie podsmazyć zionięciem... BTW, w uściśleniach wspomnieli przy szejku, że nie działa an lataczy, a co z eterykami ?? czy nadal nie działa, ??

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Na earthshaker'a nie starczyło punktów, ale to tylko wersja robocza, jeszcze to zmienię.
Co do rozpy zamiast tego lorda maga jednak lord na byku z młotkiem, ma flamingi i rozwala regenerujące sie ścierwo
To dobra opcja, ale zobacz pytanie zadałem odnośnie czarnego młotka
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=3930&start=280
i piszą, że nie ma ognistych ataków, czyli nie zdejmuje tak łatwo "regenerującego ścierwa" (dobre określenie :wink: )
Myślałem jeszcze o bullcentaurze lordzie, już wcześniej na tym forum go przedstawiłem, on chociaż ma 8S i AS zdejmuje ciężkiej kawie. Pozdrawiam.
P.S. Nastawiłem się na VC i DL, przyznaję, może to dlatego, że kolega, który był niedawno na turnieju w Bydgoszczy (chyba) powiedział mi, że 50% wszystkich armii to właśnie te dwie (on też zresztą gra VC :evil: )
Jak jesteś z Torunia to może też tam byłeś?

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Nie byłem, mam za daleko, reprezentuję klub, ale mieszkam w Kłodawie :) Ale na Draconie było ich pełno, nawet z demonami grałem...

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Witam, chciałbym się poradzić w jednej kwestii, a mianowicie:
Jak gracze Chaos dwarfów radzą sobie z armiami typu magiczno-strzelająca?
Konkretnie: HE na 4 bolcach, 4 magach, i do tego ...dobra ciężka kawa, której nie mogą ustać wojownicy dwarfów.
Jeżeli można, bardzo bym prosił o jakieś porady. Dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Od rozwalenia kawy są bolce, ja gram zawsze min. 6 cioma, no i nie od parady jest szejker, jeśli nawet nie wyrzucisz hita , to masz spowolnienie, a przez to więcej czasu na ustawienei szyku na kawę...Jesli masz blunderbusserów, polecam min. 15 z commandem, to mogą próbować strzelac po kawie, a potem pzry szarży stand and shoot. CO do anty magii, 2 caddych zawsze się prawdza, pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Akurat ta kawa to z tych trzech najmniejszy ból. Najgorszy to magowie i na drugim bolce.
2 caddy to trochę za mało na 11-12 kostek magii mojego koleżki. Muszę chyba lorda-maga na lammasy wystawić i 2 caddy.
A może dużą ilość hobo-łuczników, gracie na nich?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

czasem 2 10 tki wystawiam, co do lammasu nie polecam, strzeli z bolców i koleś schodzi, raz tym grałem i nigdy więcej... można spróbować na lordzie taurusie i trzech 2 levelowcach...mają fajne lory i mogą coś uczarować

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Witam. ostatnio (wczoraj :wink: ) dobrze mi się grało taką rozpiską.
2250 Pts - Chaos Dwars

1 Chaos Dwarf Sorcerer Lord (520) 4 lvl.
sword of might 20
dispel scrool 25
dispel scrool 25
power stone 25
Lammasu 200

1 Chaos Dwarf Sorcerer (150) 2 lvl.
dispel scrool 25
power stone 25

1 Bull Centaur Hero (149)
Armour of Gazrakh 30
Talisman of protection 15
Great weapon 4

Chaos Dwearf Hero 109
Armour of the furnance 45
GW 4


17 Chaos Dwarf Blunderbuss 234 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour; Musician

12 Chaos Dwarf Blunderbuss 174 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour; Musician

12 Chaos Dwarf Blunderbuss 174 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour; Musician

10 Hobgoblin Wolf Riders 190 Pts
Light Armour; Shield; FCG, bow

2 Hobgoblin Bolt Thrower 60 Pts

2 Hobgoblin Bolt Thrower 60 Pts

2 Hobgoblin Bolt Thrower 60 Pts

1 Earthshaker 110 Pts

9 Bullcentaurs 259
FCG, GW, HA, shield
War Banner 25


Gra była 2 vs 2 każda armia po 2250. Ja Chd + HE vs Imperium + O&G.
Po baaaardzo ciężkiej walce, w której dostawaliśmy w dupę od pierwszej do przedostatniej rundy, cudem wygraliśmy (5 mistcastów!!!!!!!!!! :? ).
Powiem tak, teraz już wiem, że bez Earthshakera lepiej nie wychodzić z domu :) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2008, o 11:59 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

zrób coś z tą rozpiską, bo nic nie widać.

ale... lammasu?
dla mnie niestety lammasu jest kompletnie niewystawialny.
I bullcentaur kiepsko złożony (albo z S7, albo bsb ze słomką).

moje dwie rozpiski na DMP:


1 Chaos Dwarf Sorcerer Lord @ 325 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]

1 Chaos Dwarf Sorcerer @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos Dwarf Sorcerer @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]

1 Bull Centaur Hero @ 175 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Armour of Gazrakh [30]

15 Chaos Dwarf Blunderbuss @ 190 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour; Musician

10 Chaos Dwarf Blunderbuss @ 120 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour

20 Chaos Dwarf Warriors @ 269 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of Slavery [50]

10 Hobgoblin Wolf Riders @ 140 Pts
Light Armour; Shield; Musician

20 Hobgoblins @ 40 Pts

20 Hobgoblins @ 40 Pts

24 Hobgoblins @ 106 Pts
Light Armour; Shield; Musician

25 Hobgoblins @ 110 Pts
Light Armour; Shield; Musician

2 Hobgoblin Bolt Thrower @ 60 Pts

2 Hobgoblin Bolt Thrower @ 60 Pts

2 Hobgoblin Bolt Thrower @ 60 Pts

2 Hobgoblin Bolt Thrower @ 60 Pts

1 Earthshaker @ 110 Pts

1 Earthshaker @ 110 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 181


oraz



Sorcerer Lord
ML4, 4xDS

Sorcerer
ML2, 2xDS

Bullcentaur BSB
SoM, 1+AS

Bullcentaur
GW, HA, shield, siła 7

5x25 hobgoblinów gołych

20 warriors
fcg, banner of slavery

2x15 blunderbuss

10 wolfriderów
la, shield, muzyk

8 bolców

2 szejkery

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Zmieniłem ;p Chciałem tego bullcentaura z S7, ale na "1" kosi swoich, tego się bałem. A co do lammasu.....Jakoś się udało, ale następnym razem już go raczej nie użyję ;p pozdrawiam.
P.S. Do czego używasz 125 golasów hobgoblińskich? Chyba od ostrzału to raczej będą wiać szybko?

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

przy liderce 10 i przerzucie paniki z banner of slavery nie az tak ;p

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

A co myślicie nad taką rozpą ? Gram z kolegą który gra Klanem Pestilens z armii skavenów .


Chaos Dwarf Hero 112
General ; Shield
Armour of Gazrakh [30]
Sword of Might [20]

Chaos Dwarf Hero 111
Heavy armour ; Shield
Black Hammer of Hashut [45]

Bull Centaur Hero 170
BSB
Armour of the Furance [45]

21 Hobgoblins 42

21 Hobgoblins 42

21 Hobgoblins 42

10 Hobgoblins Wolf Riders 140
Light Armour

15 Chaos Blunderbuss 180
Blunderbuss ; Heavy armour

25 Chaos Dwarf Warriors 271
FCG ; Heavy armour ; Shield
War banner [25]

25 Chaos Dwarf Warriors 246
FCG ; Heavy armour ; SHield

Hobgoblin Bolt Thower 30

Hobgoblin Bolt Thower 30

Hobgoblin Bolt Thower 30

5 Bull Centaurs 120
Heavy armour l Great Wepaon ; Musican .

Total Army Cost : 1560

Jak myślicie , dać BSB sejw na 1 + i słomke czy może zostawic jak jest ? Wtedy generałowi dałbym tego warda .
Ogólnie nie biore katapult , bo nie chce . NIe , że ich nie lubię ale chce sobie tak zagrać . ;-) Pozdro ;-)

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

DawiZharr pisze:przy liderce 10 i przerzucie paniki z banner of slavery nie az tak ;p
o właśnie, poza tym kosztują niewiele, śmieci spokojnie zatrzymują, ćwiartki trzymają, maszyny bronią.
nic poza tym się po nich spodziewać niby nie można, a zaskakują: przeganiają herdy, treemanów, wildów, kawalerię chaosu, wszystko.

Skaven: ogólnie rozpa niezła, zmieniłbym bohaterów odrobinę: bsb-kowi dałbym 1+ sejwa i SoM, jednego dwarfa wywaliłbym, zamiast niego wstawil drugiego byka z siłą 7, a generała wziąłbym ekonomicznego (bez magicznych przedmiotów, lub ewentualnie z furnacem).
No i jednak brakuje szejkera :wink:

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

hmm , no ale jakbym wzioł tego drugiego byczka to gdzie ja nim bym latał ? A szejkera brakuje , ale kolega nie chce go xDDD a tak strasznie mi nie zalezy wiec go nie biorę .

A Hobgoblins Wolf Riders mogą mieć speary ?

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

ja bullcentaurów nie używam (słabi niestety), a byczka trzymam gdzie wygodnie - czasami jeździ z jazdą hobów, czasami wyskakuje z klocka, a na armie bez strzelania może i sam biegać. A czasami wstawiam go do załogi szejkera - i problem z lataczami załatwiony!. To jest akurat najmniejszy problem, a centaur od krasnala jest o wiele lepszy - raz, że ma T5, dwa (przede wszystkim), że ma M8. oddział z krasnoludem można ominąć, wyskakującą sprężynkę z S7 czy BSB-ka - trudno.
Wilki niestety nie mogą mieć spirów.

ODPOWIEDZ