Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Re: Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.

Post autor: crovaxus »

thundzi byli by popularniejsi w tej edycji gdyby nie byli tacy drodzy. 14 pkt za kolo z +1 to hit a w walce wręcz ma biedna siłę 3. Jeżeli masz pewność że nic nie dojdzie to spoko ale jak dojdzie to masz kuku ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

crovaxus pisze:thundzi byli by popularniejsi w tej edycji gdyby nie byli tacy drodzy. 14 pkt za kolo z +1 to hit a w walce wręcz ma biedna siłę 3. Jeżeli masz pewność że nic nie dojdzie to spoko ale jak dojdzie to masz kuku ;]
lub chociaż opcja dania im GW jak w ChD... wtedy częściej by się ich widywało na stołach ;)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

u przeciwnika 2 świniaki, 1x4 charioty z małym królem, 3 magów, kaszkiet
lorów nie pamiętam.

grałem już z innym potworkiem khemri, na 3k punktów.
4 świniaki, 8 rydwanów z małym królem w jednym klocku. robi to sieczkę i dostałem naprawdę konkretne baty.
z maszyn to w obecnych czasach mam 2 cannony, katapultę i kowadło. reszta jest zbędna.
poza tym unity do combatu.
i powiem Wam coś niepopularnego: nie widzę króla na 2400pts. dlaczego? bo nie wychodzi złożony na turbo-pakera, jeśli chcemy wstawić kowadło.
chyba że idziemy w kierunku rozbicia ochrony antymagicznej na runelorda i zwykłego runiarza. mamy wtedy 4 kostki, i ewentualne scrolle walimy z limitu punktowego herosów. do tego runiarz, z tarczą i rune of stone jakoś radzi sobie w combacie.
dodatkowo, pomimo popularności, nie czuję patentu kudłatego z 5 hamków trzymającą lorda. nie to, że nie ma w tym mocy
( bo jest ewidentna) tylko mi to osobiscie nie pasuje.
w tą niedzielę przećwiczę uderzeniowy oddział 30 slayerów z herosami.
mam parę koncepcji :D
myślę też nad 15 slayerów do zabijania potworów. dlaczego 15stki ? bo kazdy potwór ma taką ładną, szeroką z boku podstawkę.
bo jestem uparty i myślę że da radę zabijać potwory w combacie. :D
a poza tym, jak nie mam slayerów w rozpie to się czuję strasznie ciotowato. i wygrana mniej smakuje.

Ps. co do tych koncepcji, to pierwsza z nich nazywa się dwurak między oczy :D

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Grazbird pisze:u przeciwnika 2 świniaki, 1x4 charioty z małym królem, 3 magów, kaszkiet
lorów nie pamiętam.

grałem już z innym potworkiem khemri, na 3k punktów.
4 świniaki, 8 rydwanów z małym królem w jednym klocku. robi to sieczkę i dostałem naprawdę konkretne baty.
kolo oszczędzał, jakby rozbił te rydwany na 2 oddziały byłaby większa sieczka, ale przyznaję, że ciężko grać przeciwko temu
Grazbird pisze:i powiem Wam coś niepopularnego: nie widzę króla na 2400pts. dlaczego? bo nie wychodzi złożony na turbo-pakera, jeśli chcemy wstawić kowadło.
to do nie popularnych rzeczy się dołączę, ostatnio testuję Longów z HW + Sh... sprawdzają się chłopaki... oraz... od pewnego czasu gram bez championów oddziałowych, sporo pktów się oszczędza np na slayera przy maszynach ;)
Grazbird pisze:Ps. co do tych koncepcji, to pierwsza z nich nazywa się dwurak między oczy :D
to było niezawodne zawsze... chyba, że ktoś gra na świniakach ;P
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

ja myślałem o longach z hw, shield, z herosem/lordem na kamyku.
albo z hamkami z lordem wyposażonym w kamyk.
oddział zdecydowanie defensywny ale też powinien swoje wytrzymać.
i obowiązkowy r. of courage na bannerku

potestuję w niedzielę.

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ja nie gram na królu bo z kowadłem jest cienki bolek, co z tego że mamy dla niego 1+ z re roll ale ma zwykłego dwuraka lub sila 5 z flame czyli jak na klepacza kicha. dlatego wole 2x tanszego thana zlozyc z 4 atakami i sila 5 a w luke pkt wstawić 10 warriorów do pilnowania jednej strony maszyny i nie tylko ;] olałem przez to pomysł 5 hamków bo wole mieć 30 hamów w hordzie i wypruć każdemu masę ataków. Co do opcji GW dla thundów owszem, było by syciej ale i tak to aż 14 pkt gdzie za 14 pkt mam kusznika z GW w rangerach. nie boli Cię jednak brak drugiej klopy? A co do kamienia to przyznam się iż odkąd gram w WH nigdy nie wziąłem kamyka XD
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Grazbird, ja slayerów nie porzuciłem, cały czas gram na 30 chłopakach. Giną praktycznie w każdej bitwie ( :( )ale zawsze robią przedtem to co do nich należy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

Nie zarzucam porzucenia slayerów.
ja porzuciłem ich ostatnio na 1 bitwę. i było mi strasznie ciotowato.
po cichu liczę, że plotki pojawiające się na warseerze, że pancury mają dostać Kb i HKB na herosach się potwierdzą.

ewentualnie zwykły deathblow by im wystarczył.
nieporozumieniem jest, że kolesie, z których każdy może skasować trolla padają jak zwykli dwarf wojacy

a już giant i dragon slayerzy to straszna plewa. co im szkodzi żeby mieli po dodatkowym woundzie?

all in all, w naszym nowym kodeksie, który ma być juz niedługo, spodziewajmy się na pewno czegoś wielkiego.
ja liczyłbym na kit który można złożyć albo maszynę parową do łomotu( jak w rulebooku) albo ancestor cannon

działo walące na 60 cali dużym plackiem z siłą 5 :twisted: :D

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

niestety padają szybciej bo poisony są dla nich bardziej zabójcze niż dla wojaka...choćby głupi ward na 6+ i byliby świetni. Ekhm. Świetniejsi bo świetni już są ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Ostatnio testowałem 20 ironsów fajnie się grało nimi, grałem z ogrami i od boku jak w padli to się trzymali, furory nie robią, ale nie spadają jak inna piechota
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Hehe... też ostatnio myślałem o ironach. 30 chłopaków do trzymania oddziałów przeciwnika. W prawdzie As 3+ i Parry save przy wszędobylskiej S6 już szału nie robią ale chce ich mimo wszystko odkurzyć i przetestować. Może w jakiejś fajnej kombinacji z odpowiednimi runami i bohaterem mogli by zdziałać co nieco.
Obrazek

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Zwłaszcza przy elfach... w innym przypadku ich nie widzę.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Mi się trafiły ogry i dali sobie radę
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

A ile w ogóle jeszcze dex-ów ma wyjść przed nami nie licząc już ogrów, breta i wood-y ?

Z maszyn by się przydała właśnie ta maszyna parowa z obrazków i staty taki jak ma steam-tank, taka maszynka, 30 rangerków i z 1-2 klocki i zaczynamy grać na ofensywie :D

Podsumowując zarazem slayerów i irosnów to nie tyle problem co oni będą mieli nowego, co przydało by się wysłać przynajmniej jeden z tych klocków do core, po to by z opcją maszyn nadal mieć możliwość wystwaić np 30tki hamców, ironsów i/lub slayerów. Choć KB na slayerach i np 2A na ironsach i było jak w niebie :D

Ostatnia sprawa to nasze rare-y ... tu wieje biedą, organy jedyna sensowna opcja jest na granicy opłacalności z cannonem bo flame canon to żal a żyro został przez tą edycje wręcz zgwałcony.

Gdybać można wiele, mamy można już powiedzieć 3 nowe dexy a wniosek jeden, GW wcale nie ma tendencji balansu gry po przez ogólne osłabienie dexów, czego dowodem są wychodzące ogry które wzbogaciły i uzbroiły się o olbrzymi potencjał.

Wszystko w rękach gościa który pisze naszego dexa :roll:

God save the Dwarfs :D
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Ja grałem juz z nowymi Ogrami na kowadle, bsb, 30 warków z gw, 20 longów z gw, 30 hamków, 20 ironsów, działo, 2 klopy i wynik 10/10 teraz gdy się szarżuje na gnoblary trzeba wykonać test trudnego terenu, bo zakładają sidła, co do nowych monsterów to nawet nawet, ale dupy nie urywają spokojnie da sie wystrzelać, gorzej jak dojdą do cc to się zaczyna robić zabawa, no i ten nowy ich mag ognia czy czegoś tam z zionięciem nie głupia sprawa.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Motorek
Mudżahedin
Posty: 339
Lokalizacja: Warszawa/Kraków

Post autor: Motorek »

Z nowych rzeczy to ja obstawiam maszynę parową na kształt stimtanka, z możliwością wystawienia go jako maszyny do CC. To najłatwiej wymyślić, nie trzeba się nawet zbytnio wysilać. Flaf można w 30 min napisać.

A co do realnych pomysłów to slejerzy w core to niezły pomysł. Jak by mieli jeszcze KB to już nawet lekkie przegięcie. Rarów nie ruszą, co najwyżej dołożą machinę, o której piszę wyżej.
Bene mori praestat, quam trpiter vvere

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

Artur pisze:Gdybać można wiele, mamy można już powiedzieć 3 nowe dexy a wniosek jeden, GW wcale nie ma tendencji balansu gry po przez ogólne osłabienie dexów, czego dowodem są wychodzące ogry które wzbogaciły i uzbroiły się o olbrzymi potencjał.
ale wlasnie caly czas balansuja AB.
przeciez ogry byly tak slabe, ze potrzebowaly dodatkowych 200 pkt w euro i wynik koncowy tez byl obnizany.
gdyby mieli nowego AB do ogrow wydac jeszcze slabszego to tym by sie grac nie dalo.
a nowy book wyglada calkiem fajnie. imho troche lepiej niz o&g ale to na razie tylko na papierze. bo wszystkiego do rozpiski sie nie wstawi :)

i taki offtop. w koncu (po dwoch miesiacach :/) przyszedl mi box slayersow awatar of wars z monolith icon :D
alez oni zarabiscie wygladaja.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Morsereg pisze:w koncu (po dwoch miesiacach :/) przyszedl mi box slayersow awatar of wars z monolith icon :D
alez oni zarabiscie wygladaja.
Szkoda że sklejanie ich do najprzyjemniejszych nie należy (już nie mówiąc o tym że nie da się wszystkich skleić z ahw bo na 20 modeli jest tylko 30 rączek z HW) a kolejną katorgą jest ustawienie ich w klocku tak żeby o siebie nie zahaczali #-o to już 6ed. clanratów łatwiej było ustawić. Ale ogólnie modele zajebiste.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

no niestety tez na to zwrocilem uwage.
jednak mozna dac jednemu kufel, drugiego pokazujacego faka i trzeciego z glowa orka ;)
wiec niby trzy bronie jednoreczne sie zwalniaja.
do tego z dwurakiem nie wygladaja zle. a z zasada "topory zabojcow" wszystko jest zgodne z fluffem i WYSiWYG'em.

a klejenie plastikow nigdy nie nalezalo do najlepszych ;)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

wczoraj zamiast organek przetestowałem grapeshota... omg, ale dno... zwłaszcza, że to tylko 6" bliskiego zasięgu... :(
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

ODPOWIEDZ