
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
popularne jest granie na lighcie zazwyczaj. shadow też może być fajny do tej rozpy a imo nawet lepszy. Best nie wiem bo nie używałem zbytnio a life najprzydatniejszy jest przy tanku którego nie masz 

po wczorajszym turze i stwierdzeniu, że trochę mi się nudzi granie na tym samym schemacie, postanowiłem zmodyfikować dość znacznie rozpę, tutaj będę miał wszystko co mi się w miarę sprawdzało na przestrzeni ostatnich 1,5 miecha mniej więcej, rozpa jest taka minimax, ma bardzo duży defens magiczny, są i pegazy, maszyny i inżynierzy jest tego sporo, ale poza klockami właściwie nic w niej teoretycznie nie ma; kategorie hero i Lord są absolutnie i praktycznie wymaksowane do granic możliwości; czarować oponent przy tym może dopiero jak mu pozwolę lub będzie castował z dużej ilości kości; oceńcie Panowie jak wam się podoba, tylko bez słodzenia, brutalnie i do rzeczy:
1 Arch Lector of Sigmar 299 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Dragonhelm [10]
Van Horstman's Speculum [30]
Warrior Bane [5]
War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
1 Captain 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Captain 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Master Engineer 67 Pts
light armour
1 Master Engineer 65 Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
22 Free Company 122 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
3x Mortar 3x 75 Pts
Models in Army: 204
Total Army Cost: 2800
Halabardy mają ten buff że mają ten WS3, co powoduje, że zawsze praktycznie trafiają na 4+, Birona na ogół załatwia sprawę do końca, można połasić się jeszcze o WS 10, ale nie jest aż tak konieczny, to słowem wytłumaczenia, dlaczego takie ilości i dlaczego Halabardy w takiej obłędnej ilości
1 Arch Lector of Sigmar 299 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Dragonhelm [10]
Van Horstman's Speculum [30]
Warrior Bane [5]
War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
1 Captain 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Captain 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Master Engineer 67 Pts
light armour
1 Master Engineer 65 Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
50 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
22 Free Company 122 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
3x Mortar 3x 75 Pts
Models in Army: 204
Total Army Cost: 2800
Halabardy mają ten buff że mają ten WS3, co powoduje, że zawsze praktycznie trafiają na 4+, Birona na ogół załatwia sprawę do końca, można połasić się jeszcze o WS 10, ale nie jest aż tak konieczny, to słowem wytłumaczenia, dlaczego takie ilości i dlaczego Halabardy w takiej obłędnej ilości
mówisz masz, rozpa jest bardzo plastyczna wbrew pozorom, mogę jeszcze ukrócić te 25 pts i wstawić 6-tą detkę, to jest po prostu do rozważenia czy rzeczywiście chcę jeszcze uciąć te punkty czy pięć detek wystarczy aż zanadto
1 Arch Lector of Sigmar 299 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Dragonhelm [10]
Van Horstman's Speculum [30]
Warrior Bane [5]
War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
2x Captain 2x 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
49 Halberdiers 315 Pts
FCG
2x 5 Detachment - Free Company [2x 25] Pts
49 Halberdiers 315 Pts
FCG
2x 5 Detachment - Free Company [2x 25] Pts
49 Halberdiers 290 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
15 Free Company 87 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
3x Mortar 3x 75 Pts
Models in Army: 204
Total Army Cost: 2800
1 Arch Lector of Sigmar 299 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
The Crimson Amulet [20]
Dragonhelm [10]
Van Horstman's Speculum [30]
Warrior Bane [5]
War Altar
1 Arch Lector of Sigmar 156 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonbane Gem [5]
Enchanted Shield [15]
2x Captain 2x 114 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
1 Master Engineer 65 Pts
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
49 Halberdiers 315 Pts
FCG
2x 5 Detachment - Free Company [2x 25] Pts
49 Halberdiers 315 Pts
FCG
2x 5 Detachment - Free Company [2x 25] Pts
49 Halberdiers 290 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
15 Free Company 87 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
3x Mortar 3x 75 Pts
Models in Army: 204
Total Army Cost: 2800
mają ogarnąć latający śmietnik u przeciwnika, z orzełkami HE też dadzą radę, są trochę mniej odporne, ale kosztują raptem 114 pts, to aż śmiech na sali jest, a dzięki temu jest drugi inżynier i punkty na inne rzeczy 
obłędna jest ilość modeli w tej armii, prawie jak u skavenów
P.S. dodatkowym atutem tej rozpy, jest to, że mogę rozstawić się dość szeroko i iść do przeciwnika, tak aby mi nie zwiał zbytnio, vide WE czy lizaki; po prostu tego jest za dużo aby zatrzymać, a klocki są dość odporne na strzelanie; tak rozumuję mniej więcej

obłędna jest ilość modeli w tej armii, prawie jak u skavenów

P.S. dodatkowym atutem tej rozpy, jest to, że mogę rozstawić się dość szeroko i iść do przeciwnika, tak aby mi nie zwiał zbytnio, vide WE czy lizaki; po prostu tego jest za dużo aby zatrzymać, a klocki są dość odporne na strzelanie; tak rozumuję mniej więcej
Wygląda spoko. Sam chętnie bym czymś takim zagrał lecz nie mam 150 halabardników 
Aha, i halabardom koniecznie championów! Odstrasza to wszelkich herosów, smoki, przyjmie czasem niewygodny challange za priesta itd.

Aha, i halabardom koniecznie championów! Odstrasza to wszelkich herosów, smoki, przyjmie czasem niewygodny challange za priesta itd.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
smoków raczej nie ma co się obawiać, jak już coś ma się wbić to będzie to jakaś hydra albo abomba, i tutaj wtedy już nic nie poradzę; smoki powinny spaść do tego czasu, przy takim przeciwniku raczej nie ruszę się do przodu bo nie ma sensu;
z wariacji na temat, zastanawiałem się jeszcze nad zamianą mortarów na 2x Katiusza, mam dwóch inżynierów, więc ciut celniejsze powinny być, jak wam się spisuje Katiusza??
z wariacji na temat, zastanawiałem się jeszcze nad zamianą mortarów na 2x Katiusza, mam dwóch inżynierów, więc ciut celniejsze powinny być, jak wam się spisuje Katiusza??
Ot się smoków przyczepił. Nie o smoki chodzi tylko o charakterów! Może ujeżdżać pegaza, kobyłę, chariot albo biegać na piechotę ale champion uchroni od kilku killi więcej.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
kwestia do obmyślenia jeszcze, zastanowię się nad championami, w końcu to jedna detka tylko; potestujemy, zobaczymy, ten format jest bardzo fajny do gry, i można wiele kombinacji zrobić
raczej nie bo nie wymaluję tego wszystkiego, najwcześniej jednak do Łodzi się wybiorę, najbliżej i najekonomiczniej wyjdzie a jeśli chłopaki utrzymają wstępny format to będzie naprawdę git (2000+1000); mam w planach Imperium i Bretę do pary sklecić, mocne komba wychodzą w tym paringu
na tą chwilę mam ok. 70 modeli do przerobienia na halabardy, dalszych 50 mam nadzieję zajedzie do mnie pod koniec tygodnia, to razem 120, nie wiele do końca
na tą chwilę mam ok. 70 modeli do przerobienia na halabardy, dalszych 50 mam nadzieję zajedzie do mnie pod koniec tygodnia, to razem 120, nie wiele do końca

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
czempion dobra rzecz, żaden hero na wielkim bydlaku nie wyrąbie ci atakiem z flanki połowy klocka - on ci wpada, dostaje czelendżyk a ty potem sie frontem możesz do kolegi dostawić jeśli ci to na rękę a nawet dziada złamać samymi szeregami przy odrobinie szczęścia (mi sie zdarzyło tak załatwić chyba orka na wronie - miał szarżę + chyba wo wbił mi w czempiona bo wrona nie zdążyła uderzyć po czym przegrał o muzyka i zwiał a ja go zagoniłem
)

spoko spoko, zmniejszyłem po jednym gościu unity i free kompany do 15 i są championi 
wyedytuję rozpę i będzie wszystko jasne

wyedytuję rozpę i będzie wszystko jasne
Jak to jest że dostawiam się przodem do tego kolesia jak on wjechał z boku. Nie trzeba jakoś wygrać walki? Żeby obrócić się w jego stronę?krystian1wielki pisze: dostaje czelendżyk a ty potem sie frontem możesz do kolegi dostawić jeśli ci to na rękę a nawet dziada złamać samymi szeregami przy odrobinie szczęścia