nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Post autor: DarkAngel »

JarekK pisze:sory, ale jako czego chciałeś ich urzywać?
Hmm myślałem nad czymś takim: Swarm i Gwardia wbijają się w oddział i baty dają tamtemu oddziałowi ASL - Gwardia bije pierwsza (chyba, że ma dwuraki). Oświećcie mnie jeśli coś pomyliłem.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Za 70 pkt dwie bazy to za dużo na ten efekt raczej. Myślałem, że można kupić 1 bazę osobno. Tak to meh.

Pojedyncze duszki są zarąbiste natomiast.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Assur wygląda na to że Winged został i nazywa się teraz Abyssal Terror :) i jest Faincast
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Całkiem fajne mogą być te zombiaki, przy zasadzie wskrzeszania 2d6+level plus to że będzie pewnie je można wskrzeszać ponad stan, zanim dojdziemy do przeciwnika to będą już 3 x 40 - ustawione w przydługawe kreski powinny jakieś hordy czy inne niewygodne unity unieruchamiać do końca gra. Ciekawe czy będzie dostępny pełny FCG w zombiakach?

Normalnie zaraz wampiry zmienią się w jakieś MSU...

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

No na pewno można przeciwnika redirectować w nieskończoność. 3x duszki, 3x2 baty, 3x20 zombie + odrobina wskrzeszania....

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

myślę podobnie, duuże zombie, tym bardziej powiększone przy użyciu ION, będzie trzymać prawie wszystko bez problemu - z zastrzeżeniem, że mamy wampira i 2 neco na sygnaturki.

Duchy też zapowiadają się dobrze - potestuje dwie pojedyncze sztuki.

Jeśli dobrze pamiętam zombie miały tylko muzyka i sztandarowego
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Zombiaki mają muzyka i sztandar po 5 pkt

Awatar użytkownika
Breslauer
Chuck Norris
Posty: 611
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Breslauer »

A jak ma być ze sypaniem po przegranej walce?

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Night_Rat pisze:A jak ma być ze sypaniem po przegranej walce?
Bez zmian :)

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

wreszcie ta armia masz szanse wyglądać tak jak powinna :) hordy zombi pchane do przodu tulą wszsytko a reszta mocniejszych rzeczy będzie pomału rozkręcać co ciekawe rzeczy...

mi się marzy armia na hordzie zombich, do tego jakieś eteryczki+smoczek+jakieś cuda w postaci Krwawego Konnego Wsparcia. Dzięki tej nowej inwokacji nie powinno byc problemu z leczeniem zombich i dużych zlych rzeczy. Pytanie tylko czy opcja dużych guli będzie jedyną sensowną pod względem przeżywalności kombatowej/sypania aby móc je w miare sensownie reanimować w swojej turze magii gdy będą walczyć z czymś cennym dla wroga, podczas gdy inne złe rzeczy będą tulowne przez zgniłych chłopów. No i czy zombiki będą w miare sensownie dochodzić do wroga.

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

jest jakieś potwierdzenie, że nie będzie popychaczki do kombatu?
Obrazek

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Barbarossa pisze:No na pewno można przeciwnika redirectować w nieskończoność. 3x duszki, 3x2 baty, 3x20 zombie + odrobina wskrzeszania....
Zapomniałeś o wilkach :wink:

Zombiaki to chyba jest jedyny oddział który będzie w pełni wykorzystywał możliwości nowego wskrzeszania, w dalszej kolejności fellbaty i w trochę mniejszym stopniu wilki. Myślę że liczba 100+ zombiaków to będzie takie minimum trochę :wink:

Crypt horrory wyglądają zdecydowanie najsolidniej spośród tych wszystkich jednostek - chociaż ja bym się jeszcze zastanowił nad BK

EDIT: Myślicie że lore attribute będzie działał przy popychaczce z książki?

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Shinue pisze:jest jakieś potwierdzenie, że nie będzie popychaczki do kombatu?
Ta... można zrobić oddziałem 8" tak, jakby robił ruch w fazie Remaining moves.
No i zabrali ASF z popychaczki

BK tacy sobie, to samo co teraz w zasadzie, 21p model ale, 3 pkt barding i 2 pkt lance

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Urban pisze:BK tacy sobie, to samo co teraz w zasadzie, 21p model ale, 3 pkt barding i 2 pkt lance
Ale jednak trochę lepiej się wskrzeszają niż teraz - minusem jest na pewno mniejsza ilość W w stosunku do horrorów

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Baty mają moim zdaniem multum zastosowań. Wbijasz jakąś hordę na przód a baty z boku i bijesz pierwszy mimo niższej inicjatywy a baty są narażone na 3-4 ataki. Analogicznie elfy tracą ASF i nie mają przerzutów. Według mnie to tak czy siak dobry układ
Obrazek

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

A ja mam pytanie z innej beczki

Z tego co widziałem to w box'ie vaegheistów/ crypt horrorów są części by złożyć oba te stworki oprócz tułowia :mrgreen:
Myślicie, że gdzieś będą dostępne bitz'y z samymi korpusami? a moze macie jakieś pomysły skąd można mieć podobny tułów?

Bo tak patrząc to jak z 1 boxa złożymy 6 modeli to nie wyjdzie aż tak drogo, no i podstawki bedzie trzeba jeszcze dokupic :D

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

Imo lepiej skleić Varghiesty i zrobic wykopujące się horrory. Takiego korpusu raczej nie znajdziemy :)

btw. nogi też są tylko po 1 parze ,a nie po 2 na potworka

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jezeli już mówisz o jakichs fajnych tłowiach, to tak naprawde musze zapodac patent dla WoCh-owców ze z pudełka za 150 zł można zrobić 3 fajne Demon Prince'y warte 300 :D

Opcja z wykopującymi sie dużymi Ghulami jest nawet nie głupia, ale strasznie tandetnie bedzie wygladac.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

co do swarmów to ciekawe czy będą miały zasadę latania bez marszu czy też dadzą radę po 20cali.
bo jeśli dadzą to rzeczywiście będzie można nimi pokombinować jakieś wspierające szarże od boku ew. od przodu razem z czymś innym na corner to corner.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

White Lion pisze:co do swarmów to ciekawe czy będą miały zasadę latania bez marszu czy też dadzą radę po 20cali.
bo jeśli dadzą to rzeczywiście będzie można nimi pokombinować jakieś wspierające szarże od boku ew. od przodu razem z czymś innym na corner to corner.
Hover - 10"
Potwierdzone.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Zablokowany