Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Overrider »

Macias pisze:Nie, po prostu nigdzie w AB nie jest napisane, że arcylektor dostaje warda od altara.
okej, u mnie jak byk stoi w AB, w Special Rules: Large Target, Stubborn, Ward Save (4+), ale wierzę, że jest inaczej. Mój staż w WFB jest powiedzmy, mizerny:D

E: Dobra, nevermind. Ogarnąłem, że to WAoS ma warda, a nie papa.

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

Sorry, że double post, ale czekałem, nikt nie pisał, a po edicie i tak by nie było widać.

Rozpiska na Bretonie:

2000 pkt.

Grand Master (warhorse, barding, Runefang, Luckstone, shield) - 249 pkt.

Battle Wizard (lvl 2, lore of metal, dispell scroll) - 125 pkt.
Warrior Priest (warhorse, barding, shield, heavy armour, Bitting Blade, Irocurse icon) - 100 pkt.
Captain of the Empire (Imperial Pegasus, Swoft as the Wind, Sword of might, Enchanted shield, Dawnstone, full plate armour, BSB) - 196 pkt.

13x Kinght of the Inner Circle (musican, standard Bearer)- 345 pkt.
40x Halberdier (fcg) - 270 pkt.

5x Demigryph Knight (musican, standard bearer, Steel Standard) - 345 pkt.

Steam Tank - 250 pkt.
Hellblaster Volley Gun - 120 pkt.

2000/2000

Zastanawiam się nad wywalenie ST na rzecz a) 2x Great Cannon b) Great Cannon i Hellblaster c) Hellblaster i 2x Inzynier

Co Wy na to?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja bym wymienił helblastera na działo.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Overrider pisze:Sorry, że double post, ale czekałem, nikt nie pisał, a po edicie i tak by nie było widać.

Rozpiska na Bretonie:

2000 pkt.

Grand Master (warhorse, barding, Runefang, Luckstone, shield) - 249 pkt.

Battle Wizard (lvl 2, lore of metal, dispell scroll) - 125 pkt.
Warrior Priest (warhorse, barding, shield, heavy armour, Bitting Blade, Irocurse icon) - 100 pkt.
Captain of the Empire (Imperial Pegasus, Swoft as the Wind, Sword of might, Enchanted shield, Dawnstone, full plate armour, BSB) - 196 pkt.

13x Kinght of the Inner Circle (musican, standard Bearer)- 345 pkt.
40x Halberdier (fcg) - 270 pkt.

5x Demigryph Knight (musican, standard bearer, Steel Standard) - 345 pkt.

Steam Tank - 250 pkt.
Hellblaster Volley Gun - 120 pkt.

2000/2000

Zastanawiam się nad wywalenie ST na rzecz a) 2x Great Cannon b) Great Cannon i Hellblaster c) Hellblaster i 2x Inzynier

Co Wy na to?
bretka nie ma dobrej odpowiedzi na Steam Tanka - oprócz lorda z heroic killing blowem a to zbyt mało - więc tanka bym nie wyrzucał. wyrzuć hellblaster a dodaj działo - helblaster bez inżyniera jest słaby a działo daje radę. genkowi daj the other trickster's shard - żeby nic z wardem mu się nie oparło. reszta jest bardzo ok na takie punkty choć mi osobiście brakuje małej kawalerii - takiego oddziału zaczepnego.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Unnamed2012 Pts - Empire Army

1 Grand Master @ 259.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord @ 190.0 Pts
Magic Level 3 (Death)
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 156.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 116.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Battle [20.0]

9 Knights of the Inner Circle @ 321.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]

1 Preceptor @ [16.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

8 Knightly Orders @ 228.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse

1 Preceptor @ [10.0] Pts

9 Warhorse @ [0.0] Pts

19 Greatswords @ 250.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [10.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

Models in Army: 43


Total Army Cost: 2010.0

Co myślicie o takiej rozpie, turniej na 2012 punktów?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. helblaster bez inżyniera jest słaby
2. trochę mało IC
3. brakuje lvl 4 na magu
4. mieczyk na bsb jak dla mnie niepotrzebny
5. słabo złożony pegaz, powinien mieć dawnstone+ES+SoM lub DH+SoS+dawnstone
6. opal amulet jest słaby
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Overrider
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: Overrider »

inna wersja na Bretonie

2000 pkt.

Arch Lector (Armour of Meteoric Iron, Talisman of Preservation, great weapon) - 200 pkt.
Battle Wizard Lord (lvl 4, lore of metal, dispell scroll) - 225 pkt.

Captain of the Empire (full plate armour, Enchanted shield, BSB) - 96 pkt.
Master Engineer - 65 pkt.
Master Engineer - 65 pkt.

41x Halberdier (fcg) + 20x Crossbowmen detachment
+ 19x Crossbowmen detachment - 628 pkt.

Hellblaster Voley Gun - 120 pkt.
Hellblaster Voley Gun - 120 pkt.

5x Outrider (musican, barding) - 120 pkt. >>>> jak się uda to zdejmą Trebusz albo coś tam strzelą:)
Great Cannon - 120 pkt.
Great Cannon - 120 pkt.
Great Cannon - 120 pkt.

1999pkt./2000pkt.

Czy ma to w ogóle jakikolwiek sens:D?

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Grałem kilka razy przeciwko Bretonii i dwa helblastery się średnio sprawdzają.
Jeden helblaster powinien spokojnie obstawić park maszynowy. Outriderów bym też wyrzucił i jedno działo (2 w zupełności na te punkty wystarczą żeby 2 katapulty rozwalić)
Kuszników jako detaczmenty też bym wyrzucił. 20 milicji albo halabard bym wrzucił jako detkę.
Za punkty z helblastera, inżyniera, działa i outriderów czołg albo kolejny klocek halabard.
Lektora na 2 priestów i do klocków halabard ich wrzucić.
Może by starczyło jeszcze punktów na małego maga...
Tak piszę na szybko bez liczenia punktów, ale takie zmiany bym widział.
Bretka ma pier...cie tylko jak wjedzie, w kolejnych turach walki to już zwykli ludzie jak imperium i ugrzęzną w dużych oddziałach piechoty.

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Witam, w życiu batlowca przychodzi taki czas że trza zmienić jedną z armii. Otóż ostatnio "zutylizowałem" swoje krasie, a gra samymi zielonymi (pomimo niepowtarzalnego klimatu i funu) może się zrobić nudnawa. Niedawno moja horda zebrała solidny oklep w grze z Imperium (wboostowani w kosmos czym można zwykli halabardnicy skroili kloc dzikich z 3 bohami) i postanowiłem że na nie właśnie się przerzucę, podstawę armii mam i by nie przedłużać wrzucam rozpę

2800 Pts - Empire Army

1 Grand Master @ 250.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]

1 Battle Wizard Lord @ 200.0 Pts
Magic Level 4 (Light)

1 Arch Lector of Sigmar @ 250.0 Pts
War Altar of Sigmar [150.0]

1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Striking [15.0]
Dawnstone [25.0]

1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2 (Light)
Dispel Scroll [25.0]

1 Battle Wizard @ 115.0 Pts
Magic Level 2 (Death)
Scroll of Shielding [15.0]

1 Witch Hunter @ 55.0 Pts
Brace of Pistols;

15 Knights of the Inner Circle @ 430.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;
Steel Standard [35.0]

39 Halberdiers @ 324.0 Pts
Halberd; Light Armor; Standard; Musician
Detachment: 5 Archers [35.0]
Detachment: 5 Archers [35.0]

5 Demigryph Knights @ 290.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield

1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts


Total Army Cost: 2800.0

Papa ma się z założenia trzymać za klocami i buffować/banishmentować. Warto pod to dozbierywać armię ?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

1. Przydałby się jakiś oddział dla magów, bo trzymanie ich w klocku do walki (halabardy) jest słabe. Polecam łuczników
2. Wymieniłbym death na małym na light
3. Tak złożony lektor jest b. słaby - ma tylko 6+ asv, za 6 pkt podbijasz mu go do 3+ (ha,sh) i jest już zdecydowanie lepiej (choć przydałby się ward 4+)
4. koniecznie muzyk na demigryfach
5. na dużym magu przydałby się ten przedmiot co zwiększa jednorazowo dispel o d6 (scepter of stability)
6. BSB jest drogi, ale może to tylko moje odczucie, bo lubię grać na wersji supertaniej
7. WH mnie zdecydowanie nie przekonuje, lepiej go na coś wymienić
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

1. Magowie mogliby siedzieć w detkach, a potem ewentualnie się gdzieś ewakuować, tylko nie wiem czy to podziała; może faktycznie warto poszukać pkt na 20 łuków.
2,4. Zanotowałem, dzięki.
3,5. No tak ale lordowie są tu za równe 700 pts, nic więcej się nie zmieści. Musiałbym wywalić Granda, ale bez klepacza potrzebowałbym tak z 1ną rzecz więcej do bicia.
7. WH zawsze chciałem stestować czy faktycznie da rade postrzelać do magów, z tej swojej zasady, np. siedząc w skrimishach, a wstawiłem, bo nie miałem pomysłu na co wydać 50 pkt.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

mag z deathem niepotrzebny, i tak masz z czego rzucac :)
witch huntera to lepiej na dodatkowego demigryfa zamienic
akurat za maga i huntera masz kilka gryfow jako dodatkowy oddzial

Arcylektor w wersi cheap ciekawy :D

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

GrimgorIronhide pisze:1. Magowie mogliby siedzieć w detkach, a potem ewentualnie się gdzieś ewakuować,
W 5 łucznikach :shock: To BARDZO zły pomysł. Prawie tak jakby biegali sami. Poza tym nie mieliby sie gdzie ewakuować
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

mnie od 2 turniejów sprawdza się 20 sperów za 120 pkt i dwie detki łuków po 5. Trzymam tam maga:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Opowiedz mi o tym :mrgreen:
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Panterq +1

Słaba opcja na kitrania magów przed krasiami :mrgreen:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

bzdura - rozstawiam ich w kresce i tyle... poza tym który kraś będzie mi na "dzień dobry" strzelał do maga - chyba pijany. Jak już zacznie mi strzelać do maga to znaczy ,że i tak już przegrałem bo moja artyleria ,czołg ,pegazy nie istnieją :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

20 modeli do trzymania maga to nie mało, LOSa zbyt szybko nie straci (o ile są w odpowiedniej formacji) - większy problem może być z panikami...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

GrimgorIronhide pisze:7. WH zawsze chciałem stestować czy faktycznie da rade postrzelać do magów, z tej swojej zasady, np. siedząc w skrimishach, a wstawiłem, bo nie miałem pomysłu na co wydać 50 pkt.
Moje testy z silesiana wykazują, że najbardziej przydaje się u gostka MR(2) i możliwość brania czelendży zamiast innych bohaterów w klocku :lol2: . Strzelanie nie jest złe, można trochę postraszyć ale w warunkach bitewnych jakoś ciężko o okazję.

Maciek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Jak na 60 pk (zawsze go biorę z dwurakiem pistoletami i charmed shieldem) jest naprawdę spoko
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

ODPOWIEDZ