WFB: Reworked and Rebalanced
Re: WFB: Reworked and Rebalanced
COKi dalej nieszczególnie grywalne - w porównaniu do Dragon Princes of Caledorn dostajemy dużo wolniejsze jednostki, muszące zdawać głupotę i ze sporo mniejszą ilością ataków (szczególnie DPoC nie dość, że dwa ataki z pierwszego szeregu, to jeszcze walczą 3 szeregi :/ ) więc wydaje mi się, że COKi powinny dostać dodatkowy atak, albo zejść jeszcze z ceną. Do tego przydała by się zmiana, by ich czempion mógł brać dowolny magiczny przedmiot, a nie tylko broń.
Wydaje mi się, że cena Warlocków jest trochę przesadzona - 35 punktów byłoby ok, przy 40 jest bardzo drogo.
No i nie wiem czy przy słabym elfickim Tafie Sea Dragon Cloak-i są aż tak wartościowym przedmiotem.
Wydaje mi się, że cena Warlocków jest trochę przesadzona - 35 punktów byłoby ok, przy 40 jest bardzo drogo.
No i nie wiem czy przy słabym elfickim Tafie Sea Dragon Cloak-i są aż tak wartościowym przedmiotem.
Heh, Bugman dał ogłoszenie na Bugman Brewery. Serce się raduje i łezka w oku kręci
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hi there,
So since GW chucked the towel in and decided AoS was a better game with even more expensive space marine looking models the community has started looking elsewhere. Now there is Kings of War and Avatars of War, both sound games which are in their infancy but have the potential to go along way
For me, it's still lacking something. I love Warhammer pre end times, and TBH have had more fun in the 8th then anything else. There are quite a few community efforts going on and I applaud them all, it's not as easy as you think. So far the big ones seem to be the rewrite of 8th by the ETC and Swedish comp folks. This is a fine effort but is becoming a whole new wargame, not that is bad, but I just want a few tweaks here and there. So having searched around, the best by a country mile is Furions 8th edition rewrite and tweak project
Furions goal (amongst others) is to make all units viable with the minimum amount of tweaking to be main rule book. Furion responds to feedback and almost daily is updating his project. For those who don't know Furion, have a look around the Brewery or know that he has been heavily inved with the ETC for many years as player chairmen and referee so he kinda knows what's right and what's wrong
You can follow his progress over at TwF via this hop: http://warhammer.org...hp?f=3&t=130276
Oh did I mention also there is some 2.2c army builder files available too???
Stunning, keep up the hard work Furion!
Bugman
O ile w DoChu naprawdę Ci to wyszło o tyle DE jestem zawiedziony...
Minus
1.Sea Dragon Cloak 40 pkt na hero????realy?
2.Hydra dalej taka sama ( a podobno mieliśmy ugrywalniać jednostki srednio lub w ogóle nie wystwialne)
3.Nic nowego nie splyneło do core.
4.Szczerze mówiąc obnżenie o 10 pkt rydwanu z bolcem dalej nie wiele zmienia i tak jest po prostu za drogi gdyby byl w core to co innego...
5. Beastmaster dalej taki sam jak był
6. Malekith - 70 pkt drożej i tak go nik nie wystawiał za tą cenę
7. Cloak of Thwilight - nerf do ward 4+ zupełnie nie potrzebny ( i tak w CC nic to nie zmienia)
8. Siostrzyczki nie poprawione
Ale na deser najlepsze:
40 pkt za warlocka?
oddział 10 typa = 400 pkt za 10 W z T3 i wardem 4+
Troche przesadziłeś z tym kosztem...
Plus:
1. Ugrywalnienie Assasinów
2. Zmniejszony koszt korsarzy
3. 11 pkt z Black guarda to dobra cena:) dla odmiany oddział 30 typa z FCG to 360 pkt.
Nie wiem co na to inni ale IMO średnio Ci to wyszło...
Minus
1.Sea Dragon Cloak 40 pkt na hero????realy?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
2.Hydra dalej taka sama ( a podobno mieliśmy ugrywalniać jednostki srednio lub w ogóle nie wystwialne)
3.Nic nowego nie splyneło do core.
4.Szczerze mówiąc obnżenie o 10 pkt rydwanu z bolcem dalej nie wiele zmienia i tak jest po prostu za drogi gdyby byl w core to co innego...
5. Beastmaster dalej taki sam jak był
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
6. Malekith - 70 pkt drożej i tak go nik nie wystawiał za tą cenę
7. Cloak of Thwilight - nerf do ward 4+ zupełnie nie potrzebny ( i tak w CC nic to nie zmienia)
8. Siostrzyczki nie poprawione
Ale na deser najlepsze:
40 pkt za warlocka?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Troche przesadziłeś z tym kosztem...
Plus:
1. Ugrywalnienie Assasinów
2. Zmniejszony koszt korsarzy
3. 11 pkt z Black guarda to dobra cena:) dla odmiany oddział 30 typa z FCG to 360 pkt.
Nie wiem co na to inni ale IMO średnio Ci to wyszło...
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ja tam nie wiem, ale wydawało mi się, że Rince ją wystawił na ETC nawet, więc nie przesadzałbym z tą niewystawialnością. Może po prostu wymaga większych umiejętności i nie każdy podejmuje to wyzwanieGlegut pisze:2.Hydra dalej taka sama ( a podobno mieliśmy ugrywalniać jednostki srednio lub w ogóle nie wystwialne)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Rydwan Zimnych dla Miszcza nie potanial specjalnie?
+3 rany dla Zbroi Wiecznej Służby to świadomie, czy omyłkowo?
Kaci drozsi od Czarnej Straży ? No niby tej ostatniej daeno nie widziałem. ..
W kontekście podrozałego SDC, tansi Korsarze wydają mi się trochę za tani w stosunku do zwykłych wojowników .
I to na razie tyle wątpliwości![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
+3 rany dla Zbroi Wiecznej Służby to świadomie, czy omyłkowo?
Kaci drozsi od Czarnej Straży ? No niby tej ostatniej daeno nie widziałem. ..
W kontekście podrozałego SDC, tansi Korsarze wydają mi się trochę za tani w stosunku do zwykłych wojowników .
I to na razie tyle wątpliwości
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uprawa warzyw od 1997 roku
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley140.png)
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley196.png)
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley197.png)
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley140.png)
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley196.png)
![Obrazek](https://www.the-ninth-age.com/community/wcf/images/smilies/smiley197.png)
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Furion myślałeś może o tym, aby zdolność Voice of the Maw dawała slaughtermasterowi loremastera jeżeli używa gut magic? Samo w sobie to jest świetne rozwiązanie, dzięki temu nie potrzeba kupować rzeźnika z mawem, aby brac inny lore na drugim magu, lecz jeżeli ktoś chce wziąć gut magic jako główny lore to ta zdolność jest raczej stratą punktów. Lizardmeni mają np za 35 punktów loremastera high magic lub za tą samą cenę jedno losowe zaklęcie z innego lore.
![Obrazek](https://www.dropbox.com/s/jf2dfqxdhifvnv1/slayerzabojcow.jpg?dl=1)
Azurix pisze:Ja tam nie wiem, ale wydawało mi się, że Rince ją wystawił na ETC nawet, więc nie przesadzałbym z tą niewystawialnością. Może po prostu wymaga większych umiejętności i nie każdy podejmuje to wyzwanieGlegut pisze:2.Hydra dalej taka sama ( a podobno mieliśmy ugrywalniać jednostki srednio lub w ogóle nie wystwialne)
Stary... to że jeden gośc w polsce wystawił Hydry, nie oznacza tego że pozostałym graczą DE brakuje umiejetności lol
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
A na brak wyzwań tez nie narzekam
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Wrecz przeciwnie świadczy to o przeciętności tej jednostki nawet nie w obecnej mecie a juz na poziomie booka.
Hydra bez regeny to nie Hydra.
Dokładnie tak jak pisze Jędrul! Obyś w perspektywie czasu na tym zarobił.Jędrul pisze:@ Furion
Naprawdę widać człowieku że poświęciłeś ogrom pracy i życzę Ci z całego serca żebyś jakieś bejmy z tego miał jeżeli tylko się da. U mnie masz flachę jak w strefie będzie turniej (biała czy ruda?)
I nie ma w tym nic złego, pieniądze mogą dać siłę napędową do dalszego rozwoju Twojego projektu w czasie.
kolejna rzecz mi się przypomniała odnośnie RB
Flail daje +2 do siły w 1szej rundzie, potem walczący są zbyt zmęczeni
sytuacja taka: oddział z flailami ma championa. atakuje ich jakis kowboj i dochodzi do pojedynku z championem. champion ginie i w 2giej rundzie szeregowe modele które nie walczyły nie mają już bonusa +2S. To nie jest fajne.
czy nie dało by się zrobić też tak że po pierwszej rudzie kiedy bonus przepadnie to modele mają możliwość używania tarczy a flail zmienia się w hand weapon?
Flail daje +2 do siły w 1szej rundzie, potem walczący są zbyt zmęczeni
sytuacja taka: oddział z flailami ma championa. atakuje ich jakis kowboj i dochodzi do pojedynku z championem. champion ginie i w 2giej rundzie szeregowe modele które nie walczyły nie mają już bonusa +2S. To nie jest fajne.
czy nie dało by się zrobić też tak że po pierwszej rudzie kiedy bonus przepadnie to modele mają możliwość używania tarczy a flail zmienia się w hand weapon?
MARK OF MARKI MARK
To moze ja pare słów dodam:
1.Troche sie ośmieszyłes z tym Sea cloakiem, zwykły master ,ktory chce miec save'a jak korsarz ma dopłacic 45 ptk za niego?!....
2.Dodany +1 T na ślimaku i zdrozenie modelu nadal nie czyni go odporniejszym na maszyny i zarazem grywalniejszym
3.Black guard wydają sie za tani.
4.Cold ones knight mimo redukcji 2ptk i tak szału nie robią
5.40ptk za Warlocka przy podwyzszonym koszcie Soulblighta bazowego!...
6.Meduzy nadal biorą do buzi od generała
7.Sisterki nadal padaka
8.Korsarze są zbalansowani punktowo wreszcie
9.Darkshard drożsi?! Przy koszcie 12 nie widywałem ich na stołach często,teraz zasilą aukcje Allegro!
10.Assasini i Haga raczej na plus , ale to w play testach wyjdzie
11.Bohaterowie na plus.
12.Dlaczego HE spearmen jest za 6ptk i jeszcze moze wykupic heavy armour za ten 1ptk a De kosztuje z bazy 7 i ma light?
13. Obnizyles koszty He lordow a De cena poszła w gore!!
14. Wyrzuciles Banner of Nagharythe a wsadziłes sztandar za 75 ktory ma sens tylko w Cold one knights mimo to nie wystawialnych.
15.Ring of darkness ..50ptk za -1WS w nosiciela...powinno byc -1to hit jak juz
16.Blodwrack shrine nadal nie wystawialny
17.Beastmaster teraz dostal boosta ,kolejny plus
18.Power of Darkness za drogi casting value
Generalnie mam mieszane uczucia ,bardziej na minus![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
1.Troche sie ośmieszyłes z tym Sea cloakiem, zwykły master ,ktory chce miec save'a jak korsarz ma dopłacic 45 ptk za niego?!....
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
2.Dodany +1 T na ślimaku i zdrozenie modelu nadal nie czyni go odporniejszym na maszyny i zarazem grywalniejszym
3.Black guard wydają sie za tani.
4.Cold ones knight mimo redukcji 2ptk i tak szału nie robią
5.40ptk za Warlocka przy podwyzszonym koszcie Soulblighta bazowego!...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
6.Meduzy nadal biorą do buzi od generała
7.Sisterki nadal padaka
8.Korsarze są zbalansowani punktowo wreszcie
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
9.Darkshard drożsi?! Przy koszcie 12 nie widywałem ich na stołach często,teraz zasilą aukcje Allegro!
10.Assasini i Haga raczej na plus , ale to w play testach wyjdzie
11.Bohaterowie na plus.
12.Dlaczego HE spearmen jest za 6ptk i jeszcze moze wykupic heavy armour za ten 1ptk a De kosztuje z bazy 7 i ma light?
13. Obnizyles koszty He lordow a De cena poszła w gore!!
14. Wyrzuciles Banner of Nagharythe a wsadziłes sztandar za 75 ktory ma sens tylko w Cold one knights mimo to nie wystawialnych.
15.Ring of darkness ..50ptk za -1WS w nosiciela...powinno byc -1to hit jak juz
16.Blodwrack shrine nadal nie wystawialny
17.Beastmaster teraz dostal boosta ,kolejny plus
18.Power of Darkness za drogi casting value
Generalnie mam mieszane uczucia ,bardziej na minus
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Obrazek](https://www.dropbox.com/s/ug6ml814d7s65xb/kangur.jpg?dl=1)
''If you show your teeth, bite''
Przecież możesz odmówić challenge'a i walić w tego tzw. cowboya z całego unitu z siłą +2 - oczywiście modelami które mogą w niego bić.Jędrul pisze:kolejna rzecz mi się przypomniała odnośnie RB
Flail daje +2 do siły w 1szej rundzie, potem walczący są zbyt zmęczeni
sytuacja taka: oddział z flailami ma championa. atakuje ich jakis kowboj i dochodzi do pojedynku z championem. champion ginie i w 2giej rundzie szeregowe modele które nie walczyły nie mają już bonusa +2S. To nie jest fajne.
czy nie dało by się zrobić też tak że po pierwszej rudzie kiedy bonus przepadnie to modele mają możliwość używania tarczy a flail zmienia się w hand weapon?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
no jasne ale może np nie chcesz żeby jakiś kozak bił po oddziale i zabił tone modeli, np bo chcesz w 1szej rundzie mieć steadfast
albo jak w wochu masz zasade eye of the gods i musisz wyzywać na pojedynek championem, tak samo musisz przyjmować i wtedy wrogi kowboj to wykorzystuje żeby dostać mniej ataków z +2S i mimo że szeregowi się nie bili w 1szej rundzie to są traktowani jakby tak było
albo jak w wochu masz zasade eye of the gods i musisz wyzywać na pojedynek championem, tak samo musisz przyjmować i wtedy wrogi kowboj to wykorzystuje żeby dostać mniej ataków z +2S i mimo że szeregowi się nie bili w 1szej rundzie to są traktowani jakby tak było
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2015, o 08:21 przez Jędrul, łącznie zmieniany 1 raz.
MARK OF MARKI MARK
Ja również jestem zawiedziony zmianami w DE.
Koszt SDC zbyt wysoki. Rozumiem, że to utrudnienie w robieniu kowbojów i pancernych bohaterow - ale chwila moment, dark elficcy masterzy w cewie zbliżonej do hałaśników, z podstawowym sprzętem? Rozumiem ideę, że jedno w jednym booku nie jest równe czemuś innem w innym ale gdzieś jest jakaś granica ...
Koszta konika - ok. tu może pójść w górę. Cena smoka dla czarodajki w doł- jasne, fajne.
Warlocy praktycznie niewystawialni.
Przy sile 3 koszt BG jest ok. Ew. siła 4, 12 pkt - będa w kontrze do katów z S6 i KB, którzy chętnie przyjmują frenzy.
Assassini fajnie - bardzo drogie gwiazdki, komandos z manbane będzie drogawy, ale tylko z siłą 5 - nie będzie tak skuteczny jak kiedyś na smoki itp. Dałbym im w CC d3 wounds albo KB np do wyboru - będą lepsi na MI/potwory, herosi będą ich i tak karać a jak coś odda to narazie.
Wózek z bolcem - za drogi, jest bardzo miękki, niech cena to uwzględnia.
Hydra blade - DE i tak kroją rzeczy z niskim To. nikt tego raczej nie weźmie. Chillblade podobnie. De potrzebują ofensywnych rozwiązań poprawiających siłę lub dających no AS. Na jednstkach może się sprawdzać multum ataków z niską siłą - na bohaterach nie bardzo. Albo wysoka przeżywalność albo wygar w ofensywie.
Beastmaster ok, ale dalej cierpi na brak obrony, wyda magic itemy na defensywę, ok. Może dać mu upgrady manticory z bazy?
Koszt mantysi dla mastera fajny - robi się atrakcyjna.
Cok nadal drodzy, nadal stupidity, t3, 7M itd. Fajni, ale chcemy więcej ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sisterki kompletnie bez rewelacji
Koszt PoD - strasznie wysoki, dalej można sobie wbić ranę, rzucasz z 3 kosci, dostajesz ranę i odzyskujesz d3 kości i +1 do S, nie jest to raczej warte ryzyka pakowania czarodajki do oddziału pchającego się do combatu.
Koszt kuszników wydawał się ok.
Master na rydwanie dalej +120 pkt ?
Szeryf korsarzy w herosach - robi się ciekawiej, ale DE i tak mają wysoką I i WS - +M robi najwięcej, przydałoby się wtedy AP albo +1S w szarży, +2BS.
Nerf cloaka spoko - kwestia kowbojów na pegazach.
Zmiany raczej na minus. W porównaniu do HE to bardzo blado DE wypadają. To tak na szybko. Pozostaje kwestia potworków.
Generalnie mam odczucie, że ciekawsze zmiany mechaniczne wprowadzałeś w innych kodexach - Demony, HE, dwarfy itd...
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Zmiany raczej na minus. W porównaniu do HE to bardzo blado DE wypadają. To tak na szybko. Pozostaje kwestia potworków.
Generalnie mam odczucie, że ciekawsze zmiany mechaniczne wprowadzałeś w innych kodexach - Demony, HE, dwarfy itd...
No tak bo koleś z ASF, FC, 9MV, 9LD i AS1+ za 98 punktow byłdobrze wyceniony....
Nie bądźcie śmieszni z tym SDC.
W WoC Scaly skin dostał dużo większy koszt a można mieć jeden w armii i jakoś lament się nie podniósł
edit
teraz kosztuje 152. Cena dalej nie zabija.
Nie bądźcie śmieszni z tym SDC.
W WoC Scaly skin dostał dużo większy koszt a można mieć jeden w armii i jakoś lament się nie podniósł
edit
teraz kosztuje 152. Cena dalej nie zabija.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2015, o 08:45 przez Durin, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Nie mówiąc o tym że jest magicznym sprzętem, a nie czymś dostępnym dla każdego walczącego herosa.
Uważam jednak że 40 punktów to za wiele, wystarczyło by jakby kosztował 25.
Uważam jednak że 40 punktów to za wiele, wystarczyło by jakby kosztował 25.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2015, o 09:08 przez debelial, łącznie zmieniany 1 raz.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Włócznie nadal niewiele wnoszą, a przynajmniej nie na tyle, by brać je zamiast gw czy hw/shield.
Może jakiś bonus sytuacyjny przeciwko jeździe? Np. +2 S w pierwszej turze walki przeciwko cavalry, monstrous cavalry, fly/hoover. Bonus tylko przeciwko jednostce walczącej od frontu.
Może jakiś bonus sytuacyjny przeciwko jeździe? Np. +2 S w pierwszej turze walki przeciwko cavalry, monstrous cavalry, fly/hoover. Bonus tylko przeciwko jednostce walczącej od frontu.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Furion na początku dzięki za ogrom pracy. Niestety jak w końcu doczekałem się na podręcznik do mojej armii to z przykrością stwierdzam, że z niektórymi rzeczami odleciałeś zupełnie.
- tak jak piszą inni koszt SDC to szaleństwo, podrożyłeś ten przedmiot o 462%! 8 punktów to było oczywiście za tanio ale teraz to czysta kpina.
- zmiany przy assasinach wydają się na plus, na pewno potestuję
- Beastmaster tańszy, ale wątpię by bez radykalnej zmiany zasad był warty wystawienia
- spearmeni uwaga jak wcześniejsza od kolegi, czemu mają się różnić czymkolwiek od ich odpowiedników w HE. Nie widzę powodu
- bolce droższe jak najbardziej ok
- tańsi korsarze i zmiana u fleetmastera ok, wreszcie spróbuję go wystawić (chociaż raz
)
- droższe tarcze u DR ok, podrożenie kusz dla nich to już przesada
- koszt warlocków to absolutna przesada
- nie rozumiem zmiany zasad w cloak of twilight, był to dobrze wyceniony przedmiot i na pewno nie przegięty
- przy podniesionym koszcie sztyletu o 40 punktów powinien dawać tę kostkę zawsze a nie na 4+
- ring of darkness bez sensu przy tym koszcie
- COKi powinny mieć dwa ataki tak jak dragon princess
- zarówno meduza jak i wózek z nią dalej bardzo słabe
- sisterki wymagają moim zdaniem ingerencji w zasady bardziej niż w koszt punktowy
- hydra bez zmian, dalej nie będzie grana poza epizodami u Rince'a, może chociaż wrócić do typu monster and handlers w jej przypadku
- harybda dalej słaby wybór
- nie rozumiem podniesienia kosztu u kuszników
- droższe konie dla bohaterów to słuszna zmiana
To moje pierwsze przemyślenia, niestety moim zdaniem ten podręcznik wyszedł Ci dużo gorzej niż choćby DOC czy DF.
- tak jak piszą inni koszt SDC to szaleństwo, podrożyłeś ten przedmiot o 462%! 8 punktów to było oczywiście za tanio ale teraz to czysta kpina.
- zmiany przy assasinach wydają się na plus, na pewno potestuję
- Beastmaster tańszy, ale wątpię by bez radykalnej zmiany zasad był warty wystawienia
- spearmeni uwaga jak wcześniejsza od kolegi, czemu mają się różnić czymkolwiek od ich odpowiedników w HE. Nie widzę powodu
- bolce droższe jak najbardziej ok
- tańsi korsarze i zmiana u fleetmastera ok, wreszcie spróbuję go wystawić (chociaż raz
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- droższe tarcze u DR ok, podrożenie kusz dla nich to już przesada
- koszt warlocków to absolutna przesada
- nie rozumiem zmiany zasad w cloak of twilight, był to dobrze wyceniony przedmiot i na pewno nie przegięty
- przy podniesionym koszcie sztyletu o 40 punktów powinien dawać tę kostkę zawsze a nie na 4+
- ring of darkness bez sensu przy tym koszcie
- COKi powinny mieć dwa ataki tak jak dragon princess
- zarówno meduza jak i wózek z nią dalej bardzo słabe
- sisterki wymagają moim zdaniem ingerencji w zasady bardziej niż w koszt punktowy
- hydra bez zmian, dalej nie będzie grana poza epizodami u Rince'a, może chociaż wrócić do typu monster and handlers w jej przypadku
- harybda dalej słaby wybór
- nie rozumiem podniesienia kosztu u kuszników
- droższe konie dla bohaterów to słuszna zmiana
To moje pierwsze przemyślenia, niestety moim zdaniem ten podręcznik wyszedł Ci dużo gorzej niż choćby DOC czy DF.