Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koral
Mudżahedin
Posty: 297
Lokalizacja: Tawerna - Płock

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: koral »

Luciu pisze:ale no to jest ta zasada specjalna warpstone weapon, i tam pisze ze ataki liczą się jako magiczne :shock: . no to co to daje w takim razie ?
da ci to ze bedziesz mogl ranic jednostki odporne na bron niemagiczna, np: duchy

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

ale no to jest ta zasada specjalna warpstone weapon, i tam pisze ze ataki liczą się jako magiczne . no to co to daje w takim razie ?
#-o .. Są magiczne. I tyle. Pewne kreaturki można ranić tylko magicznymi atakami, pewne przedmioty/zasady dają wiekszą lub mniejszą ochronę w zależnosci od tego czy ataki są magiczne czy nie. Zależy od celu.
Aaaa i jeszcze jedno... Czy to jest jakiś błąd w Army booku, zę ten czar trzynastu jest od 25+ :shock: ? Bo w rulebooku jest napisane że czary są z przedziału 3-15 :P::PP:P:
Żaden błąd. Czary są "zazwyczaj" w przedziale 3-15. Skoro pisze 25+ to tyle trzeba wykulać :twisted: . Zyczę powodzenia w rzucaniu :mrgreen: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Luciu pisze:ale no to jest ta zasada specjalna warpstone weapon, i tam pisze ze ataki liczą się jako magiczne :shock: . no to co to daje w takim razie ?
Na przykład to, że zabijasz z nich wrathy albo ściągasz warda driadom i treemanowi?
Co do 13-tki to tak, wychodzi na 25+. RB po prostu nie przewidział, że booka do szczurów będzie pisał Jeremy Vettock.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Infernal Puppet pisze:Zyczę powodzenia w rzucaniu :mrgreen: .
No to w takim razie dziękuję. Przyda się :)

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

13 to mój ulubiony czar zawsze go biorę polecam przynajmniej raz na grę ściągnie jakiś klocek[ostatnio ściągnąłem 20ajronów z herosem] :mrgreen:
w ostateczności zawsze zostawię sobie 2kostki i liczę na 2x6 albo rzucam max. dostępną ilością+power stony układ prosty albo 2x1 albo robię rzeź
:mrgreen:

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ta udało ci sie, tylko dlatego, ze grałeś z początkującym graczem który zamiast wystawiac katapulty i nimi strzelac w dzwonek, strzela po slejwach :|
Jedź na turniej, i sobie porzucaj tą super 13-stke. Zobaczymy ile jesteś w stanie wytrzymac miscastów.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

jak nie chcesz to nie rzucaj tego czaru nikt ci nie każe twierdze tylko że jest dobry i warty 25+


Janiszek proszę cie...
To że Jarek jest o 3lata od ciebie młodszy nie oznacza że nie umie grać
Jaki ty byłeś w jego wieku :roll:
i on nie strzela klopą po slejwach tylko po dzwonku...
nie uważaj się za najlepszego wstydź się
sorry za offtop ale nie wytrzymałem

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Szansa na trafienie katapą w dzwonek wynosi mniej niż 50%, a podczas działania sztormówy jeszcze mniej, nie mówiąc, że dzwonek można schować tak, żeby katapa go nie widziała.

A co do 13ki to zawsze warto go brać. Po pierwsze licząc na miscast przeciwnika, po drugie jako czar który się rzuca będąc w czarnej dupie - a nuż wyjdzie.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Już sam fakt że istnieje możliwość rzucenia tego dziadostwa zmusza przeciwnika do chowania scrolla albo oszczędzania kostek rozproszenia. Zwłaszcza jak prorok trzyma w kieszeni power stone`a. Nie rzucasz go a i tak masz troszkę lżej w fazie magii.

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Hobbit pisze:jako czar który się rzuca będąc w czarnej dupie - a nuż wyjdzie.
Ooooo i to mnie przekonuje powiem Ci :D:D:D Masz racje :]

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Marcins pisze: Janiszek proszę cie...
To że Jarek jest o 3lata od ciebie młodszy nie oznacza że nie umie grać
Janiszek pisze:ta udało ci sie, tylko dlatego, ze grałeś z początkującym graczem
Potrafisz czytac? Wiek tu nie ma nic do rzeczy. I tak w ogóle to chyba ty sie powinienes wstydzic za to co piszesz tutaj, masz do mnie coś pisz na pm a nie puszczasz flejm na forum.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

13tka jest czarem bardzo dobrym, lecz nie na każdą armię. Spamowanie Curse'a w każdej rundzie na 1)darki 2)woch 3)brete mija się z celem.
Lecz na krasie, łogry czy też haje 13tka jest czarem niemalże wymaganym:). Co do mistcastów.."No pain, no gain".

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Kurwa szczeniaki jazda z napinka o wieku do piaskownicy.

Trzynastka jest o tyle w porzadku ze z rzutow na losowanie zawsze trafi sie jakies gowno typu 1 z Plagi. I jak kazde zaklecie ktore ma kopa, trzeba kulac na duzej ilosci kostek. Jedyna roznica co taka, ze normalnie jak sie wykula duzo to przeciwnik od kopa zuzywa Scroll, a tutaj niestety nie wyjdzie i trzeba liczyc tylko na total power.

Co do magicznych atakow: co daje sam fakt magicznosci?
1. Mozna tym zranic jednostki/herosow 'eterycznych' (oczywiscie normalne jednostki tez).
2. Niweluja Warda u WE wynikajacego z zasady Forest Spirit.
3. Sa przedmioty ktore daja Warda na ataki niemagiczne albo magiczne. I teraz w zaleznosci jakiej broni uzywasz - Ward dziala lub nie.
4. Pojawiaja sie ostatnio dziwadla typu bodajze Cyklop ktory na postaci z magicznymi atakami/przedmiotami ma przerzuty to hit.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

no i oczywiście z magicznymi atakami ma się przerzuty przeciwko starej Cosma ;)

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

A myślełem, że zdejmuje Warda i Regenkę :wink: :P


Ps just joking
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Abomka szarżuje na stedzia ze skink priestem, losuję 1 na rodzaj ataku. Kto obrywa, każdy element modelu, wybrana przeze mnie część modelu, czy losowo wybrana część modelu?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

losowanie.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 19#p848019

wyglada na to, ze jak najbardziej bedzie mozna blokowac abominacje :D

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Kurwaaaaaaaaa............. <patrzy zalosnie na podstawke 50x50>

Orientujesz sie moze Shino kiedy ten FAQ ma wyjsc?

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

:| skąd im się wzięło 6x10, co to w ogóle za jakiś dziwny rozmiar?

P.s.: A jak swoją abomkę dopiero jakieś dwa tyg. temu na 50tke przykleiłem :cry:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

ODPOWIEDZ