
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Helka jest przydatna, ja właśnie się zbieram do zamówienia drugiej. Na duże punkty zazwyczaj przyciąga ogień przeciwnika i moje klocki mogą spokojnie maszerować na wroga, a jak wyjdzie hit to też ładnie kosi. W CC też daje radę zazwyczaj i nie muszę się obawiać żadnych śmieci wpadających na stół od tyłu
Jak już będę miał dwie Helupy to można zroobić spore zamieszanie, zwłaszcza jak się bijesz z armiami na słabym LD.

Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
W ostatniej bitewce z demonami Kalafiora Helupa zdjeła bloodthristera i zjadła flamery i fienda razem ponad 800 pkt około czyli zwróciła się 4 krotnie
jak ktoś chce w nią pitkę rzucać powodzenia 


We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
dwa dyski jak najbardziej, ale fastDurin pisze:as Khuman said
Co do wyłączania hełmu....
mając dysk i 2 fasty.. wierz mi nawet ogarnięty gracz wszystkiego nie zablokuje i zazwyczaj combat jest jednak na moich warunkach

jak pisałem, ja wole na niej nie opierać gry ;]Na duże punkty zazwyczaj przyciąga ogień przeciwnika i moje klocki mogą spokojnie maszerować na wroga, a jak wyjdzie hit to też ładnie kosi.
Ja na niej nie opieram gry... ale warto ją mieć to tylko 200 pkt a potrafi wygrać bitwe, urwaćw ostatniej turze 2 duże pkt odstrzeliwując stegadona choćby.
2 dyski... no lordem magiem raczej hełmu nie będę wyłączał
2 dyski... no lordem magiem raczej hełmu nie będę wyłączał
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
macie jakieś inne patenty na VC niż jaDurin pisze:Ja na niej nie opieram gry... ale warto ją mieć to tylko 200 pkt a potrafi wygrać bitwe, urwaćw ostatniej turze 2 duże pkt odstrzeliwując stegadona choćby.
2 dyski... no lordem magiem raczej hełmu nie będę wyłączał

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja też nie opieram na niej gry, ale jak ostatnio w jednej bitwie na 3k 2hele w pierwszej turze 2x Misfire- 6 "Bum".jurak pisze: jak pisałem, ja wole na niej nie opierać gry ;]
I 20 Hammererów i 18 Longbeardów idzie do piachu...
W sumie juz nie było co grać

a dosyć często Helka robi takie akcje

Ja to na heli miałem 5 razy pod rząd trafiłem wybrany punkt. Mój pech polegał na tym ze zawsze wybierałem punkt troche przed odziałem i wyciołem zaledwie 3TG od lizaków i 9korszarzy (graliśmy 2na2).
EDIT: Ale nie narzekam. Hela zwykłe super mi sie sprawdza i na stałem zamieściłem ją w rozpach.
EDIT: Ale nie narzekam. Hela zwykłe super mi sie sprawdza i na stałem zamieściłem ją w rozpach.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, o 15:10 przez Rogal700, łącznie zmieniany 1 raz.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
no ale o helce pisaliśmy bardziej chyba ogólnie.
Zresztą w tej edycji na vc też mi się przydaje.
Odstrzeliwuje pięknie obstawe generała, jakiś pocisk + helka i w nastepnej turze przeciwnik wskrzesza ten oddział zamiast się popychać, same plusy, poza tym varghulf, coach też się pojawiają na stołach
Zresztą w tej edycji na vc też mi się przydaje.
Odstrzeliwuje pięknie obstawe generała, jakiś pocisk + helka i w nastepnej turze przeciwnik wskrzesza ten oddział zamiast się popychać, same plusy, poza tym varghulf, coach też się pojawiają na stołach
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Hela jest u mnie w prawie każdej rozpie, a teraz zastanawiam się nad wykorzystaniem spawnów w rozpie pod kawę. Na razie planuję tam wrzucić 3 piątki konnych marudów, jeden większy, lub dwa mniejsze klocki knightów (albo 1x8, albo 2x5) i dwie hordy marudów khorna (po 30 z flailami). Konnym planuję dać marki nurgla, ale może macie lepsze pomysły? Lekka kawa będzie latać z flailami i może LA, a ciężka z bazowym uzbrojeniem. Do tego dyskowiec, konny BSB i konny mały mag. I kolejne pytanie: na dysk wsadzić chaos lorda, czy sorcerer lorda? Jeśli klepacza, to mały mag stanie się duży.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
A co sądzicie o tej rozpisce (oczywiście ETC na 2400):
wojownicy (23)- 346 pkt
tarcze- 23 pkt
piętno tzeentcha- 20 pkt
muzyk- 6 pkt
chorąży- 12 pkt
gorejący sztandar- 40 pkt (ward na 5+ przeciwko wszystkim atakom wykonanym w fazie strzelania)
całość- 446
wojownicy (22)- 330 pkt
piętno khorna- 30 pkt
2 bronie- 22 pkt
tarcze- 22 pkt
f.c.g.- 30 pkt
całość- 439 pkt
ołtarz chaosu- 130 pkt
maruderzy (30)- 120 pkt
piętno khorna-30 pkt
cepy-30 pkt
muzyk-4 pkt
całość- 184 pkt
konni maruderzy (10)- 130 pkt
piętno khorna- 30 pkt
cepy-20 pkt
całość- 180 pkt
czarnoksiężnik- 235 pkt
piętno tzeentcha- 20 pkt
piekielna marionetka- 35 pkt
pancerz morrsieba- 35 pkt (ward na 4+ przeciwko niemagicznym atakom)
łaska bogów- 5 pkt
całość- 365 pkt
błogosławiony bohater-110 pkt
piętno khorna- 15 pkt
moloch- 50 pkt
dawnstone-25 pkt
tarcza- 5 pkt
potion of speed- 5 pkt
sword of striking-15 pkt
całość- 225 pkt
działo piekieł- 205 pkt
rycerze (8)- 320 pkt
piętno khorna- 30 pkt
całość- 350 pkt
łącznie- 2394 pkt
wojownicy (23)- 346 pkt
tarcze- 23 pkt
piętno tzeentcha- 20 pkt
muzyk- 6 pkt
chorąży- 12 pkt
gorejący sztandar- 40 pkt (ward na 5+ przeciwko wszystkim atakom wykonanym w fazie strzelania)
całość- 446
wojownicy (22)- 330 pkt
piętno khorna- 30 pkt
2 bronie- 22 pkt
tarcze- 22 pkt
f.c.g.- 30 pkt
całość- 439 pkt
ołtarz chaosu- 130 pkt
maruderzy (30)- 120 pkt
piętno khorna-30 pkt
cepy-30 pkt
muzyk-4 pkt
całość- 184 pkt
konni maruderzy (10)- 130 pkt
piętno khorna- 30 pkt
cepy-20 pkt
całość- 180 pkt
czarnoksiężnik- 235 pkt
piętno tzeentcha- 20 pkt
piekielna marionetka- 35 pkt
pancerz morrsieba- 35 pkt (ward na 4+ przeciwko niemagicznym atakom)
łaska bogów- 5 pkt
całość- 365 pkt
błogosławiony bohater-110 pkt
piętno khorna- 15 pkt
moloch- 50 pkt
dawnstone-25 pkt
tarcza- 5 pkt
potion of speed- 5 pkt
sword of striking-15 pkt
całość- 225 pkt
działo piekieł- 205 pkt
rycerze (8)- 320 pkt
piętno khorna- 30 pkt
całość- 350 pkt
łącznie- 2394 pkt

Wywaliłbym konnych grasantów, powiększył zwykłych, przydałby się czempion na tęczowcach, a kornikom zamiast 2 broni daj halki, więcej im dają. Jeśli koniecznie chcesz wystawiać konnych grasantów to raczej nie khorna. Oni i tak niewiele zabiją, a zostaną rozwaleni b. szybko. Widoczny minus rozpiski- brak psów. Dużemu magowi wrzuć za dodatkowe 15 pkt zbroje z podręcznika z wardem na 4+. Przemyśl na nim łaskę bogów... Raczej on sobie nie pozabija za dużo bohaterów. Jeśli ją wywalisz możesz bać amulet z wardem 4+ i zrezygnować ze zbroi. Sword of striking kosztuje 30 pkt. Musisz brać cenę z AB a nie z RB najpierw. Dodatkowo rozpa bez BSBka i z raczej słabą magią... Boha na molochu każdy zje Ci strzelaniem- nie ma nigdzie LoS. Wygospodaruj troche punktów na tęczę dla ołtarza.
--> ok konni maruderzy pójdą na 2 po 5 z slaaneshem do tego zejdzie jeden rycerz, 2 wojownik tzeentcha i 2 maruderów a wejdą 2x 5 psy, bsb na boh (i zdejmę mu tarcze :p).
--> Łaskę dałem czarnoksiężnikowi po to żeby zmieniał wyniki wojownikom. Amulet z wardem na 4+ jest "one use only" więc raczej się na wiele nie przyda co do armour of destiny to ok.
--> Jeżeli dobrze rozumiem skrót AB (army builder) to tam też sword of striking jest za 15 pkt. Poza tym co do boh on nie będzie latał sam po polu. Na początku wystawie go albo w grasantach albo w wojownikach i dopiero po dojściu kawałek wyrzucę go od razu na jakiś oddział albo machinę.
--> Ołtarzowi się tzeentch za bardzo i tak nie przyda bo raczej nie będzie walczył a jeśli już to tylko z jakimiś strzelcami czy machiną.
--> Co do broni u wojowników siła 5 rzeczywiście jest niszcząca i miażdżąca ale jednak siła 4 też nie jest taka zła a za to jest 10 ataków więcej.
--> Jeśli chodzi o "naukę odginania i sztukę dawania flee" to pracuje nad tym ;]
pozdr
--> Łaskę dałem czarnoksiężnikowi po to żeby zmieniał wyniki wojownikom. Amulet z wardem na 4+ jest "one use only" więc raczej się na wiele nie przyda co do armour of destiny to ok.
--> Jeżeli dobrze rozumiem skrót AB (army builder) to tam też sword of striking jest za 15 pkt. Poza tym co do boh on nie będzie latał sam po polu. Na początku wystawie go albo w grasantach albo w wojownikach i dopiero po dojściu kawałek wyrzucę go od razu na jakiś oddział albo machinę.
--> Ołtarzowi się tzeentch za bardzo i tak nie przyda bo raczej nie będzie walczył a jeśli już to tylko z jakimiś strzelcami czy machiną.
--> Co do broni u wojowników siła 5 rzeczywiście jest niszcząca i miażdżąca ale jednak siła 4 też nie jest taka zła a za to jest 10 ataków więcej.
--> Jeśli chodzi o "naukę odginania i sztukę dawania flee" to pracuje nad tym ;]
pozdr

kmina na 2800, dawno nie pisałem grałem, więc nie zabijajcie mnie od razu. Chcę to zagrać na kontrze, więc będzie bez czołzenów.
Lord Klepacz
Dysk, bitting blade, talisman of preservation, stubborn, shield, dragonhelm 345pkt
Duży mag
lvl4, tzeentch, puppet, talisman of endurance 355pkt
Mały mag
lvl2, Shadow(ale moze byc tez i inaczej ;P) scroll, oko tzeentcha 170pkt
BSB Tzeentcha (tutaj mam problemy z itemkami, prosilbym o pomoc)
FoTG, Armour of Morsslieb, flail, shield, stream of corruption 214
Mały latacz Tzeentcha (też mam problemy z itemkami ;/)
dysk, oko, krzyk, armour of Zhrakk, flail, shield 209
Dużo tych bohaterów, ale magowie to wiadomo, bsb w klocek i latacz do maszyn. Duzy latacz raczej do kontry niz do maszyn, ale to bedzie zalezalo od sytuacji na stole.
Rare
2x Hellcannon 410
Shrine tzeentcha, shrine slaanesha (bo 2x tzeentch sie nie miesci) 290
Spaciale brak
Core
4x5psow 120 (3x psy do wymiany na 1x fast, prosił bym o komentarz, co lepsze)
5 marudów konnych slaanesha z flailami i la 90pkt
20 maruderów khorna z fcg GW 150pkt
21 warriorów tzeentcha z blasterd sztandarem, fcg, halabardy, shieldy 447pkt
w sumie 2800/2800 81 modeli.
Nie piszcie że takie złożenie jest bez sensu i że trzeba grać 2x kloc warriorów lub kloc chosenow, chce potestować opcje na kontre, prosze o pomoc w zlozeniu itemkow i w wyborze miedzy iloscia psow/fastow oraz czy nie uciac marudow na rzecz warriorow (lub odwrotnie).
pozdrawiam serdecznie!
Lord Klepacz
Dysk, bitting blade, talisman of preservation, stubborn, shield, dragonhelm 345pkt
Duży mag
lvl4, tzeentch, puppet, talisman of endurance 355pkt
Mały mag
lvl2, Shadow(ale moze byc tez i inaczej ;P) scroll, oko tzeentcha 170pkt
BSB Tzeentcha (tutaj mam problemy z itemkami, prosilbym o pomoc)
FoTG, Armour of Morsslieb, flail, shield, stream of corruption 214
Mały latacz Tzeentcha (też mam problemy z itemkami ;/)
dysk, oko, krzyk, armour of Zhrakk, flail, shield 209
Dużo tych bohaterów, ale magowie to wiadomo, bsb w klocek i latacz do maszyn. Duzy latacz raczej do kontry niz do maszyn, ale to bedzie zalezalo od sytuacji na stole.
Rare
2x Hellcannon 410
Shrine tzeentcha, shrine slaanesha (bo 2x tzeentch sie nie miesci) 290
Spaciale brak
Core
4x5psow 120 (3x psy do wymiany na 1x fast, prosił bym o komentarz, co lepsze)
5 marudów konnych slaanesha z flailami i la 90pkt
20 maruderów khorna z fcg GW 150pkt
21 warriorów tzeentcha z blasterd sztandarem, fcg, halabardy, shieldy 447pkt
w sumie 2800/2800 81 modeli.
Nie piszcie że takie złożenie jest bez sensu i że trzeba grać 2x kloc warriorów lub kloc chosenow, chce potestować opcje na kontre, prosze o pomoc w zlozeniu itemkow i w wyborze miedzy iloscia psow/fastow oraz czy nie uciac marudow na rzecz warriorow (lub odwrotnie).
pozdrawiam serdecznie!
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Mały mag nie może byś shadow. Death or fire. Na dużego klepacza ench. shield i wtedy wejdzie charmed sh. na dużego maga kosztem warda na flamingi... A co do psów/fastów to dla mnie optymalnie 2/2 po taniości... Ołtarze wyłącznie Tęczowe->straszny w...wiacz. 20 maruderów to tragedia niestety... Od 30 można wystawiać...
bu, to zle, -3 liderki i strzal z heleny bylby syty
w sumie -4, pod pandemonium bez przekazywania liderki awww.... no to w takim razie lepiej fire czy shadow? fire jest odpowiedzia na regenki, ale to mam na czinczowcou. obnizanie T jest kuszace, pociski wtedy bardziej karca. co poradzacie ?
moj ab ani nie ma enchatned shielda ani charmed shielda ;x moze ktos podac ich wartosc punktowa?

moj ab ani nie ma enchatned shielda ani charmed shielda ;x moze ktos podac ich wartosc punktowa?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2011, o 16:47 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22