hehe, fluff zawsze dużo zniesieJimMorr pisze: Stanęło na tym, że interweniują bogowie lub kolektywna świadomość armii przeciwnika broni praw fizyki przed gwałtem na rzeczywistości jakim jest rzucenie każdego zaklęcia
T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Ktoś zrobił podstawowe prawdopodobieństwa do 2.0
https://github.com/MrMossevig/TheMathAg ... athAge.pdf
https://github.com/MrMossevig/TheMathAg ... athAge.pdf
We can't stop here. This is bat country.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Nerf wstawania I zamiana warda na as. W zamian d6 s4 w cc. Dla mnie spory nerf
W jaki sposób znerfili wstawanie?
Teraz lepiej znosi pestki, tak samo hity z ap1, gorzej już te mocniejsze. A dostał grindy w cc, piechotę teraz fajnie mieli.
Teraz lepiej znosi pestki, tak samo hity z ap1, gorzej już te mocniejsze. A dostał grindy w cc, piechotę teraz fajnie mieli.

-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Nie można się ruszyć, co sprawia, że ta umiejętność staje się bardzo słaba, nie można nawet uciec z losa i praktycznie zawsze feniks będzie dostawał szarżę zaraz po wstaniu i ginął.
Naprawdę uważasz, że zamiana warda 5+ na AS 4+ to nie jest nerf, a nawet boost? pls...
Grindy w piechote to średnio 1-2 W więcej w lekko opancerzoną piechotę w CC z T3, fajne ale nic poza tym. Piechotę i tak mielił stompami, nie zmienia to wiele.
Ofc, i tak wszystko rozbije się o koszt, ale eśli koszt się nie zmieni, to feniks jest znacznie słabszy niż był.
Naprawdę uważasz, że zamiana warda 5+ na AS 4+ to nie jest nerf, a nawet boost? pls...
Grindy w piechote to średnio 1-2 W więcej w lekko opancerzoną piechotę w CC z T3, fajne ale nic poza tym. Piechotę i tak mielił stompami, nie zmienia to wiele.
Ofc, i tak wszystko rozbije się o koszt, ale eśli koszt się nie zmieni, to feniks jest znacznie słabszy niż był.
Skąd wniosek że fenix nie będzie mógł się ruszać po wstaniu? Wstaje po zebraniu się, wtedy kiedy właśnie wykonuje się ruchy. A i nie ma żadnego zapisu mówiącego że fenix który wstał nie może się ruszać.AndrzejAndrzej pisze:Nie można się ruszyć, co sprawia, że ta umiejętność staje się bardzo słaba, nie można nawet uciec z losa i praktycznie zawsze feniks będzie dostawał szarżę zaraz po wstaniu i ginął.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Nie napisałem że to nerf czy boost, tylko podnosi przeżywalność na rzeczy bez ap a zmniejsza na ap2 lub więcej. pls...AndrzejAndrzej pisze:Naprawdę uważasz, że zamiana warda 5+ na AS 4+ to nie jest nerf, a nawet boost? pls...

Teraz w piechotę ma d6 s5, d6 s4 i ataki. To zmienia i to wiele. Teraz to dopiero mieli piechotę. Tym bardziej że możesz grindować wszystko a nie tylko piechotę.AndrzejAndrzej pisze:Grindy w piechote to średnio 1-2 W więcej w lekko opancerzoną piechotę w CC z T3, fajne ale nic poza tym. Piechotę i tak mielił stompami, nie zmienia to wiele.
Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce czy rzeczywiście jest znacznie słabszy.AndrzejAndrzej pisze:Ofc, i tak wszystko rozbije się o koszt, ale jeśli koszt się nie zmieni, to feniks jest znacznie słabszy niż był.

Nie może się ruszyć tylko jesli stracił ostatni hp będąc fleeing unit. W przeciwnym razie może się ruszyc normalnie.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Trzeba pamiętać, że żeby ptaszek nie był tak bardzo poszkodowany to dostał jeszcze D6 grindów
Ja się zastanawiam jak fluffowo jest to wyjaśnione, że ten feniks ma 4+ save
Ward jednak bardziej pasował do tego modelu 

Ja się zastanawiam jak fluffowo jest to wyjaśnione, że ten feniks ma 4+ save



interwencja bóstw elfickich, zabrali mu cząstkę magiczną w zamian dali twardszy ogień 
edit,
flufowo to kurde nijak nie pasuje ten armour save, na lodowym owszem ale nie na delkiatnym ognistym, który muska płomieniami swoich wrogów, a jak wiadomo, ogień twardy raczej nie jest, co innego lód. Bleh.
Jak się przyzwyczaiłem do gry to flufu nigdy nie zmienię i tak. Mi są potrzebne jedynie zasady, historyjki już mam


edit,
flufowo to kurde nijak nie pasuje ten armour save, na lodowym owszem ale nie na delkiatnym ognistym, który muska płomieniami swoich wrogów, a jak wiadomo, ogień twardy raczej nie jest, co innego lód. Bleh.
Jak się przyzwyczaiłem do gry to flufu nigdy nie zmienię i tak. Mi są potrzebne jedynie zasady, historyjki już mam


Pewny jesteś semi? Żar-ptak dalej robi DMG, a lodo-ptak, co najwyżej może wspomóc coś innego tą swoją aurą. Lodo-ptak jest wytrzymalszy, ale słabiej bije. Dodatkowo w niektórych paringach jest nieprzydatny w ogóle. Żar-ptak dalej wydaje się lepszym wyborem, ale lodo-ptak brzmi już jak coś, co można rozważyć 
EDIT: no i wiadomo, cena...?

EDIT: no i wiadomo, cena...?
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Jeśli cena pozostałaby taka sama, na pewno byłby warty wystawienia. Ognisty bez warda będzie schodził za szybko i za łatwo, darmowe punkty.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Ginie jak 5 psuw
Wygląda na to, że Stygiosaur który jest brany w co drugiej rozpie SA też jest darmowymi punktami :^))

Wygląda na to, że Stygiosaur który jest brany w co drugiej rozpie SA też jest darmowymi punktami :^))

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Podobno ptak będzie teraz szybciej ginął od pestek 

