Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
• Chalice of Darkness(counts as 2)/Death magic present in the army/Dispel Scroll, max 2
ten zapis mówi, że Chalice liczy się jako dwa ograniczenia, więc albo Dispel Scroll albo Chalice, nie mogę brać wszystkiego na raz
Więc chyba najlepsze wyjście to 4 poziom maga metalu/hashuta + Chalice of Doom and Darkness (ale wtedy gość kosztuje minimum 400 a to dużo...)
ten zapis mówi, że Chalice liczy się jako dwa ograniczenia, więc albo Dispel Scroll albo Chalice, nie mogę brać wszystkiego na raz
Więc chyba najlepsze wyjście to 4 poziom maga metalu/hashuta + Chalice of Doom and Darkness (ale wtedy gość kosztuje minimum 400 a to dużo...)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Rzadko tu wchodzę, dzisiaj wszedłem i muszę pochwalić.
Bardzo fajnie kombinujesz Never, rozpa jest ok, ale IMO ma jedną wadę.... czyli te drugie levele. Wiem, że 2 przerzuty, że punkty ale z mojego doświadczenia wynika, że 4 level jest nieporównywalny do 2, bo obecnie w zasadzie 95% armii ma maga 4 levelu.
Albo te czary nie wchodzą, albo sie nie przebijają, a i dispell kuleje.
Grałem demonamy na 2x2lv metala i oczywisty brak scrolla i karało mnie to zarówno w fazie mojej, jak i przeciwnika.
Wiem, że tutaj chalice może uratować dupkę, ale ja bym mimo wszystko brał 4lv.
+2 do casta dispella i liderka 10 to imo sprawy warte świeczki.
Bardzo fajnie kombinujesz Never, rozpa jest ok, ale IMO ma jedną wadę.... czyli te drugie levele. Wiem, że 2 przerzuty, że punkty ale z mojego doświadczenia wynika, że 4 level jest nieporównywalny do 2, bo obecnie w zasadzie 95% armii ma maga 4 levelu.
Albo te czary nie wchodzą, albo sie nie przebijają, a i dispell kuleje.
Grałem demonamy na 2x2lv metala i oczywisty brak scrolla i karało mnie to zarówno w fazie mojej, jak i przeciwnika.
Wiem, że tutaj chalice może uratować dupkę, ale ja bym mimo wszystko brał 4lv.
+2 do casta dispella i liderka 10 to imo sprawy warte świeczki.
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Tak jak Kalafior, 4lvl to must have, w połączeniu z kielichem hashut sięteżrobi gamebreakerowy. Ja widzę na razie tak te CHD:
1 Sorcerer-Prophet @ 370.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4;
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 145.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 1;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Dark Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
2x1 Hobgoblin Khan @ 52.0 Pts
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
23 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 320.0 Pts
Standard; Musician
1 Overseer @ [12.0] Pts
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 287.0 Pts
Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]
1 Overseer @ [12.0] Pts
3 Bull Centaurs Renders @ 185.0 Pts
Great Weapons; Shields; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pt
1 Sorcerer-Prophet @ 370.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4;
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 145.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 1;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Dark Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
2x1 Hobgoblin Khan @ 52.0 Pts
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
23 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 320.0 Pts
Standard; Musician
1 Overseer @ [12.0] Pts
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 287.0 Pts
Standard; Musician
Lichebone Pennant [15.0]
1 Overseer @ [12.0] Pts
3 Bull Centaurs Renders @ 185.0 Pts
Great Weapons; Shields; Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pt
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Co do Hashuta, nie sądzę aby to była szkoła magii, która zmienia pola bitew. Jak dla mnie ciężko jest ją wykorzystać, gracze mają do niej złe podejście na poziomie rozpiski. Tak jak Nijor stwierdziłem, że Metal jest pewniejszą szkołą magii i to wcale nie słabszą.
---
Rozpiska jaką pojechałem na turniej w sobotę. Jest mocno oryginalna. Polega na 4 jednostkach unbrekable. Jest mag 2 poziom z Chalicem.
2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons;
Blackshard Armour
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 230.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
32 Hobgoblin Cutthroats @ 156.0 Pts
Throwing Knives; Light Armour; Shield; Standard; Musician
23 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
4 Bull Centaurs Renders @ 200.0 Pts
Great Weapons; Heavy Armour
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts champion
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2400.0
Co się spisywało, a co nie? Cóż 2 razy trafiłem na wampiry i raz na demony. Sparingi, których raczej chadecja nie lubi.
Największy problem miałem z wampirem/strzygą. Nie mam pojęcia jak CHD mogą go ubić. Najlepsze rozwiązanie to rozwalenie jego klocka, aby od CR się sypał albo snajperki z deatha. Ma ktoś inne sposoby?
Mały i duży K;daai to fajne połączenie. Na klocki lepsza jest 6 firebornów. Ogółem dają radę.
Tauruk w ogóle mi się nie spisuje. Już ta 4 bulków dużo więcej robi. Kalafior miałeś rację. Ogółem mag 2 poziomu świetnie kontruje wrogą magię z chalicem, ale! Zawsze wrogowi wyjdzie 1 czar typu słonko, dance macabre albo cokolwiek innego. Zawsze będzie jakiś rzut, gdzie Ci zabraknie ten 1 lub 2 do zdispelowania. I tutaj pomocny jest 4 poziom maga. Od tej pory nastawiam się na wampiry jak się tylko da.
Ciuchcia się sprawdzała. Stopowała albo strzelała do dużych obiektów. Nawet jest w stanie potrzymać wampira lorda z 2 może 3 tury.
Duży K'daai bardzo się sprawdzał. W to co wpadał to robił miazgę. No chyba, że miałem pecha w rzutach.
Blunderbassy to fajne rozwiązanie. Padły tylko raz z powodu pechowej paniki, gdzie wybiegły za stół, bo rzuciłem 12. Oni roztaczają wokół siebie 12 calową strefę martwej ciszy. Wróg się boi do nich nawet podejść.
30 hobgoblinów z tarczami jest super. Zatrzymają wszystko.
---
Rozpiska jaką pojechałem na turniej w sobotę. Jest mocno oryginalna. Polega na 4 jednostkach unbrekable. Jest mag 2 poziom z Chalicem.
2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons;
Blackshard Armour
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 230.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
32 Hobgoblin Cutthroats @ 156.0 Pts
Throwing Knives; Light Armour; Shield; Standard; Musician
23 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
4 Bull Centaurs Renders @ 200.0 Pts
Great Weapons; Heavy Armour
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts champion
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2400.0
Co się spisywało, a co nie? Cóż 2 razy trafiłem na wampiry i raz na demony. Sparingi, których raczej chadecja nie lubi.
Największy problem miałem z wampirem/strzygą. Nie mam pojęcia jak CHD mogą go ubić. Najlepsze rozwiązanie to rozwalenie jego klocka, aby od CR się sypał albo snajperki z deatha. Ma ktoś inne sposoby?
Mały i duży K;daai to fajne połączenie. Na klocki lepsza jest 6 firebornów. Ogółem dają radę.
Tauruk w ogóle mi się nie spisuje. Już ta 4 bulków dużo więcej robi. Kalafior miałeś rację. Ogółem mag 2 poziomu świetnie kontruje wrogą magię z chalicem, ale! Zawsze wrogowi wyjdzie 1 czar typu słonko, dance macabre albo cokolwiek innego. Zawsze będzie jakiś rzut, gdzie Ci zabraknie ten 1 lub 2 do zdispelowania. I tutaj pomocny jest 4 poziom maga. Od tej pory nastawiam się na wampiry jak się tylko da.
Ciuchcia się sprawdzała. Stopowała albo strzelała do dużych obiektów. Nawet jest w stanie potrzymać wampira lorda z 2 może 3 tury.
Duży K'daai bardzo się sprawdzał. W to co wpadał to robił miazgę. No chyba, że miałem pecha w rzutach.
Blunderbassy to fajne rozwiązanie. Padły tylko raz z powodu pechowej paniki, gdzie wybiegły za stół, bo rzuciłem 12. Oni roztaczają wokół siebie 12 calową strefę martwej ciszy. Wróg się boi do nich nawet podejść.
30 hobgoblinów z tarczami jest super. Zatrzymają wszystko.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Hashut miażdży, mam teraz AB do chadecji i jestem bardzo zadowolony, i jedyny słuszny lor na 4lvl to Hashut, minus tego loru jest względnie mały zasięg jak na defens którym zazwyczaj się gra, 18" czy 24" to mało jak się stoi przy krawędzi, więc rozwiązanie jest prophet na G.taurus czy lammasu, a to już wiele pkt. kosztuje i nie wierzę troszkę w siłę lammasu, a G.taurus może powalczyć
nie ma wiele rozwiązań tej armii, co boli, właściwie są 2 może 3 rozpiski które i tak nie wiele różnią się od siebie
za bardzo nie ma co o Chadecji do CC, bardzo ubolewam nad tym, grałem wczoraj przeciw demonom, i wygrałem, choć nie ma się z czego jarać bo kolega dopiero zaczyna i uczę go grania w WFB
zobaczymy jak to będzie czy dalsze testy bardziej mnie zniechęcą czy podbudują, bo figurki z FW są po prostu przepiękne
Bless you, power of bull ! Hashut !
ps.: na jakiej podstawce powinie mieć małe kaddai ?
nie ma wiele rozwiązań tej armii, co boli, właściwie są 2 może 3 rozpiski które i tak nie wiele różnią się od siebie
za bardzo nie ma co o Chadecji do CC, bardzo ubolewam nad tym, grałem wczoraj przeciw demonom, i wygrałem, choć nie ma się z czego jarać bo kolega dopiero zaczyna i uczę go grania w WFB
zobaczymy jak to będzie czy dalsze testy bardziej mnie zniechęcą czy podbudują, bo figurki z FW są po prostu przepiękne
Bless you, power of bull ! Hashut !
ps.: na jakiej podstawce powinie mieć małe kaddai ?
Małe Kaadaie na 40x40 mm.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
skull's for Blood God !
There is very little information known about Hashut, especially regarding whether he is one of the Chaos gods or some other kind of god. What is known is that Hashut was a powerful daemonic lieutenant of Khorne who rebelled and was trapped underground to await Khorne's punishment. The daemon was discovered by the Dwarf clan that traveled east to the Mountains of Mourn, and tunneled deep into the mountain cage of Hashut to protect themselves during the first Great War against Chaos. Hashut protected the Dwarfs who had inadvertently released him, sheltering them from the great war in the outside world.
mortals say :
for Khorne !
dwarf say :
for Hashut !
elvs say :
for Khaine !
all name of this same God, God of Blood !
There is very little information known about Hashut, especially regarding whether he is one of the Chaos gods or some other kind of god. What is known is that Hashut was a powerful daemonic lieutenant of Khorne who rebelled and was trapped underground to await Khorne's punishment. The daemon was discovered by the Dwarf clan that traveled east to the Mountains of Mourn, and tunneled deep into the mountain cage of Hashut to protect themselves during the first Great War against Chaos. Hashut protected the Dwarfs who had inadvertently released him, sheltering them from the great war in the outside world.
mortals say :
for Khorne !
dwarf say :
for Hashut !
elvs say :
for Khaine !
all name of this same God, God of Blood !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
pod sobą ale nikt nie pisze to coś napiszę
jak wam się podobają chadecja do CC ?krasiowy awatar Khorna ! Hashut ! pisze:Lord : 600
Propeth, 4lvl Hashut, talisman of preservation, enchendet shield, dispel scroll, bale taurus
Hero: 220
Taur'ruk, blackshard armour, dawn stone, charmed shield, sword of might
Core: 601
31 x Infernal Guard, FCG, razor banner / 449
10x Infernal Guard, FCG / 152
Spec: 520
5x Bullcentaur, great weapon's, drummer / 260
5x Bullcentaur, great weapon's, drummer / 260
Rare: 455
5x wolf riders, drummer / 65
5x wolf riders, drummer / 65
K'daai destroyer / 325
TotaL : 2396
Ostatnio troszkę testowałem 6 małych K'daiów i nawet nieźle wypadają w CC tylko trzeba asekuracyjnie grac
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
też myślałem na malych k'aadich ale nie widzę ich ten test T może zrujnować je totalnie a średno 2 bazy znikają, bo mają po 2W, więc najlepiej grać na 8 by potencjalnie 6 robiły swoje, 5 S troszkę za mało, 4T też daje dużo wardów do zdania jednak wolę bulle z 5T i 6S do tego 3W i 3+SV
grałem na bulach i powiem, że są bardzo ok. Morale ich boli niestety... Ale jeden z twardszych oddziałów w tej grze. Niestety trochę mają problemów z trafieniem wroga. A małe K'daai też testowałem i polecam. Dowolną piechotę wsysają lub potwory, niestety konnica je zjada;(.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
cowboye i duży SV je zjadają, bo mają 5S i po 2A, fakt na hordy są bardzo wporzo, spalanie z 4S jest super, ale jednak na te mety to zamało, to jednak wolę bardziej stabilne bulle z 6S, i o tyle stabilne że sam nie zginą
panika paniką ale 10LD jest więc nie ma co narzekać
panika paniką ale 10LD jest więc nie ma co narzekać