Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Eltharion »

Jakies pomysły co dac Noblowi na Mastera z naszyjnikiem Khaeletha , mieczem bojowym ,kopią , CO i savem na 0+???? :|

Bo nawet mój Eltarion nie daje mu rady :cry: (A jest o 93 pk. droższy #-o )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

jak ma miecz bojowy to po co mu kopia...?

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Heh ... :D
Bo przy szarży zawsze lepiej miec ten 1 S więcej :lol2:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Eltharion pisze:Bo przy szarży zawsze lepiej miec ten 1 S więcej
Tylko jak masz broń magiczną to musisz jej używać.
No chyba że to taki "bretoński" DE.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Widać mam luki w wiadomosciach bo myslałem że można zmieniać broń
Ale niech wam bedzie bez kopi jest rownie over power #-o
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

bronie zamieniac mozna, ale nie magiczne :D jak masz juz magiczny mieczyk, to uzywac go musisz nawet jakbys mial jeszcze lance, halabarde i GW przy sobie ;)

Awatar użytkownika
Anzalf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152
Lokalizacja: EŁK, mazury, cud natury!

Post autor: Anzalf »

Dzięki wszystkim za porady.Na mowie "battlowej" trochę się znam bo gram też w LotR'a.Tylko czy HoF jest dobry?? - jest z niego tylko save na 6+ a może uzyskać ochronę na 2+ bez problemu.Więc może taki princem z ochroną na 2+ wbić się w kolcek DE z kuszami( wiem,wiem głupi pomysł, do odważnych świat należy !!! Xd)Można do niego dorzucić DP i zrobić klocek i tak pojechać na kusze(wszyscy ochrone w takim klocku mają na 2+). Łuki postrzelają, Mag natomiast poprowadzi piechotę.Będzie tam walił czary dam mu dispel scrolla i wio XDD.Przy moim szczęściu może uda mi się zawalić szybko kusze i będę od tyłu rżną piechotę :D Jakieś porady co do taktyki mile widziane bo pewnie to co napisałem wyda się wam zawaliście głupie.

PozdraWiAM :D
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Eniripsa pisze:Tylko czy HoF jest dobry?? - jest z niego tylko save na 6+
Jeśli dasz tylko HoF to będziesz miał 6+ ale już Noble na koniu z bardingiem, DA i tarczą + HoF będzie miał 1+ z przerzutem (więc odpowiedz sobie czy dobry, czy nie :wink:).
Co do taktyki to chyba jednoznacznej odpowiedzi nie dostaniesz, bo dużo też zależy od rozstawienia na stole. Teoretycznie DP są ok ale ap na kuszach przy tej ilości bełtów trochę boli, pamiętaj że jak dojdą do tego 2 bolce to będzie gorąco.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

psychoboby
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: psychoboby »

mam pytanie: jakie bonusy daje bsb?

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

pamiętaj że nigdy nie wiesz jak wystawi ci się przeciwnik :)

mnie raz koleś tak zaszachował, że SW msiałem wystawić w lesie kilka cali od moich jednostek bo nie było innego sensownego miejsca :D

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

BSB daje ci możliwość wystawienia magicznego sztandaru który targać będzie twój hero, są to zarąbiste zabawki które mogą przechylić szalę zwycięstwa np: taki Battle banner daj ci D6 do cr :D tylko lepiej go nie stracić bo duzo punktów się traci ale jak wystawisz solidny oddział z takim BB to możesz przejechać na około całę pole bitwy 8)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

psychoboby pisze:mam pytanie: jakie bonusy daje bsb?
A żeby wyjaśnić dokładnie. BSB daje +1 do CR, w którym uczestniczy a poza tym sprzymierzone jednostki w odległości 12" mogą przerzucić nieudane testy złamania. Do tego dochodzi to o czym pisał Proch, czyli możliwość brania sztandarów bez limitów punktowych.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Anzalf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152
Lokalizacja: EŁK, mazury, cud natury!

Post autor: Anzalf »

Mam pytanie:Jeżeli WL lub SM szarżowali to zadają rany jako pierwsi??

A no i jakich bohaterów na DE na 1000? postawić na ofens? czy defens? konnicy dużo czy wszystkich z buta?

Z góry dzięki!
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

na forum zaglądam od jakiegoś czasu, zarejestrowałem się 20min temu a jako gfenerał HE mam spore doświadczenie.

Ale jednak mam kilka pytań :
czeka mnie ciężka bitwa z imperium - walczyłem kiedyś z nimi ale teraz czeka na mnie steemtank i nie wiem jak sobie z nim poadzić
rozpiska jest na 1250pkt i najprawdopodobniej przeciwnik nie wystawia kawalerii
moja odpowiedź na razie jest taka:

10x Arc. -> 110pkt
-----------
mage(2)+Różdżka J.(30)+Kamień m.(20) ->185
mage(2)+SR(10)+2x Km.(20) -> 185
-----------
2x Bolec (100) -> 200
-----------
7x SM -> 105
7x PG -> 105 (dla maga, zastanawiam się nad WL)
7x SM ->105

Dispel - 4
Cast - 6 (+6)
pts.: 1105 (-145)

orła nie wystawiam bo nie ma kawalerii, standardowo Core jak naj mniej, niezły kop od magi ale zasatnawiam się nad Klejnotem Zmierzchania +1 do Cast Dice na turę
ogólnie to mam pytanie czy lepiej na tanki magią czy kawalerią i jak ileprzyć ta rozpiske
jednym i drógim gram mi się dobrze - narazie jeszcze proxuje bo mnie nie stać na wszystko, mam 15PG, 5DP, 2 mage'ów i BSB'ka, 160 archers'ów i 4 bolce - ale na razie klimat to dla mnie drógorzędna kwestia
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Eniripsa pisze:Mam pytanie:Jeżeli WL lub SM szarżowali to zadają rany jako pierwsi??
Mają ASF więc jeśli przeciwnik go nie ma to w każdej sytuacji będą atakować pierwsi.
Eniripsa pisze:A no i jakich bohaterów na DE na 1000? postawić na ofens? czy defens? konnicy dużo czy wszystkich z buta?
Tutaj Ci nie pomogę, bo DE mają taką masę kombinacji na złożenie, że nie wiem jak się przeciwnik wystawi. Chyba że Ty wiesz jak gra to coś zaradzimy :wink:

@ Zwolin
Duża kuźnia powinna załatwić sprawę z czołgiem. Szczerze powiem, że w rozpisce nie przekonują mnie zaledwie gołe 7 i aż dwóch magów.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

A no i jakich bohaterów na DE na 1000? postawić na ofens? czy defens? konnicy dużo czy wszystkich z buta?
ja osobiscie lubie defens z mocną kontrą, więc proponuje 1 maga(lub 2 :D ) + do tego oddział np. 12-14 WL z Banner of Sorcery. Na De super są 2 RBT, 10 łuczników. Do tego jakas 5-6 DP z Ellyrion banner naprzyklad ;) Możesz walnac w miare mozliwosci punktowych jakiegos faścika :P

mage(2)+Różdżka J.(30)+Kamień m.(20) ->185
mage(2)+SR(10)+2x Km.(20) -> 185
domyslam sie ze. Kamień m. i km. to Power Stone (+2 PD do czaru, jednokrotnego uzytku). jesli spodziewasz sie magii, to warto dac 2 Zwoje Rozproszenia (dispel scrolle) i mozesz tez dac ten klejnot zmierzchania na pierwszego maga.
7x SM -> 105
7x PG -> 105 (dla maga, zastanawiam się nad WL)
7x SM ->105
jesli wiesz, ze kolega wystawi duzo strzelcow, to SM beda mieli ciezko dojsc do walki. Ja bym dal tych WL jednak :P
ogólnie to mam pytanie czy lepiej na tanki magią czy kawalerią
Domena metalu(glownie czar nr 6 i od biedy nr 1) + bolce = Steam tank DEAD :D wystarczy ze zadasz mu ze 4 rany i juz bedzie malo robil w bitwie :)

Mozesz sie pokusic o jakiegos fasta (moze nawet 2) zeby maszyny ladnie sciagnąć jak będa :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

zgodnie z tym co czytałem nie można dać 2 arkanów czarodziejowi poza Dps i PS więc dodanie pierwszemu klejnotu nie jest możliwe, a bym chciał
to może dacie mi jakąś rozpiske?
te gołe 7 są do dopchania
to była tylko idea, mam wolne 145 pts i moge je dopakować jakimiś sztandarami
raczej odział SM jeden zostawie - pewnie zminiejszony do 5, moge dodać 5 ER ale to już jest 85pts jak im nie dam bow'ów
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Zwolin pisze:zgodnie z tym co czytałem nie można dać 2 arkanów czarodziejowi poza Dps i PS
Prawda

Hmm, ja bym się zastanowił nad użyciem jednego maga z Seerstaff i PS, chyba że wiesz, że przeciwnik wystawi się na magii, wtedy możebyć gorzej (ewentualnie DS). Na czołg weź koniecznie 6 z metalu. Poza tym 2 bolce, jeden oddział mocnej piechoty a reszta w kawalerię imo. 1x ER a do tego 1 lub 2 oddziały (nie wiem czy się zmieszczą) DP/SH. To tylko moje zdanie ;)
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Zwolin pisze:zgodnie z tym co czytałem nie można dać 2 arkanów czarodziejowi poza Dps i PS więc dodanie pierwszemu klejnotu nie jest możliwe, a bym chcial
ano tak, niestety nie mam przy sobie booka, nie uzywam zbyt czesto tego klejnotu, wiec tez nie pamietalem dokladnie czy to arkana czy enchanted item :P Mea culpa

ewentualnie tak jak pisal Ukalez, mozesz zostawic tylko 1 maga, brac 1 i 6 czar z Metalu i siekac po czołgu od pierwszej tury :P

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

Trickster pedant

działa on wtedy gdy przeciwnik będzie miał mistcasta na kościach tak? i wtedy wybieramy rezultat z 2 rzutów?

Zablokowany