Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Gremlin »

logika nigdy nie była "świeta" to rzadka cecha zazwyczaj próżno szukac pośród przedstawicieli intylegencyji.A czytanie ze zrozumieniem? jakie czytanie?

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No dobra - wg AB las zatrzymuje się 1" przed jednostką ? Tak ? Czyli w tej sytuacji mogę ruszyć las jedynie o 1" ?
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Gremlin pisze:logika nigdy nie była "świeta" to rzadka cecha zazwyczaj próżno szukac pośród przedstawicieli intylegencyji.A czytanie ze zrozumieniem? jakie czytanie?
Ależ ja Cię proszę Gremlin ;) Szkoda słów na takie dywagacje. Logika zawsze jest istotna, fakt, to jest "fantasy", ale...
Co ma do tego czytanie? Że w army booku jest napisane wszystko (chyba, bo nie mam go pod ręką, a opieram się tylko na mojej własnej wiedzy).

Także luz, to miał być sarkazm ;)

Awatar użytkownika
Smerfaster
Chuck Norris
Posty: 548
Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX

Post autor: Smerfaster »

czy Dragonbane Gem działa na oddział??
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Bearer gains 2+ wards against flaming attacks
skopuj to co jest wyżej napisane, otwórz google wyszukaj fraze: "translator", wejdz w pierwszy link który sie pojawi, wklej co z skopiowałes i nacisnij ok/translate - wczesniej wybierz interesujace Cie języki. Badz wez do reki słownik i znajdz pierwsze słowo z powyższego zdania.

w skrócie NIE

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

Czy 5 z bestii wpływa na ilość strzał z Bow of Loren?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Imo tak. Powiększa statystykę, więc działa.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

To na alterze wychodzi 8 strzałów na turę - coś jeszcze zwiększa ataki tak żeby zboostowac łuk?
Była by mała hoda tylko szkoda tej siły 3

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Andrzej pisze:Imo tak. Powiększa statystykę, więc działa.
This longbow allows the bearer to shoot as many times as
they have Attacks on their profile
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

profil - statystyka, coś tu nie pasi? hm? -.-"

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Piotras pisze:profil - statystyka, coś tu nie pasi? hm? -.-"
Hmm prawdę mówiąc, tak. Profil to jest to co Twoja postać ma zapisane na czysto w AB, bez żadnych modyfikatorów czy innych specjalnych zasad mogących wpływać na statystyki z profilu.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Generalnie można by polemizować, ale kit, poczekam aż ktoś mądrzejszy przyjdzie i nas skarci ^^

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Mac jest w LS i jest dobry, mądrzejszego nie szukaj :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Nie wiedziałem gdzie napisać to do nich walnąłem i takie coś wyszło...:

Hi there

Thank you for your email, usually we don't answer rules queries however, as
it seems it may be difficult for you to find an answer to this question we
are happy to help you with this query.
As we read the rule you would be able to take the Great Weapon and Light
Armour and benefit from the extra attack and the extra Armour Save,
depending on which fighting style you are using. However this is only our
interpretation of the rule and is not an official FAQ so may change when
the next FAQ comes out.

We hope this helps.

Best Regards

Kyle Workman
Games Workshop Customer Services


Echhhh...
Co z tym zrobić...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Jak zwykle pomocni... ehh

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

Mac pisze:Hmm prawdę mówiąc, tak. Profil to jest to co Twoja postać ma zapisane na czysto w AB, bez żadnych modyfikatorów czy innych specjalnych zasad mogących wpływać na statystyki z profilu.
Highborn z Alter kindread ma 5 strzałow z BoL i jest to opisane w Faq'u.
Nie wiem jak się ma wykupienie Kindreda do nałożenia czaru ale i jedno i drugie zwiększa ilość ataków.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Q: Does a magic item or spell that gives a bonus to a characteristic,
do so bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells,
characteristic tests, etc)? (p4)
A: Yes, except for magic weapons or where the description of
the item or spell specifically says otherwise.
W tym przypadku w opisie łuku jest specyficznie zaznaczone, że używany jest profil bohatera (czyli odnosi się to do wyjątku, opisanego w powyższej odpowiedzi).
Q. Does the extra attack on Alter Kindred give them +1 Attack
with the Bow of Loren as well? (p68)
A. Yes.
Porównując oba cytaty, możemy stwierdzić, że Alter Kindred jest wyjątkiem dla pierwszego cytatu. Inaczej po prostu drugi cytat nie pojawiłby się w FAQ (a Alter Kindred nie modyfikowałby profilu dla łuku). Uważam, że mogli mieć podstawy do stworzenia takiego wyjątku, gdyż opis Alter Kindreda jest tak zapisany jakby profil postaci był zmieniany na inny (9M i 9I a także więcej o 1A).

Skoro drugi cytat, odnoszący się do Alter Kindreda, został wyróżniony, to w przypadku Alter Kindreda działa to jak zostało opisane w drugim cytacie. Jednakże, dla każdego innego przykładu działa to tak jak zostało opisane w pierwszym cytacie, gdyż nie zostało to osobno wyróżnione.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

ja jestem albo za głupi albo już dzis nie ogarniam ,ahaha :mrgreen:

pasiak: brawo, że Ci odpisali :shock:

Edit: Jacku, bez urazy dla Mac'a oczywiście, ale bycie w LS nic nie znaczy. Przynajmniej dla mnie ;)

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

Pytanie z Faq do WE jest jeszcze z 7 ed więc może trzeba poczekać na jakieś pytanie odnośnie właśnie łuku i 5 z beasta.

A tak z ciekawości jakie jeszcze bronie magiczne używają charakterystyk?
Bo chyba nie wychodzi tak, że biorąc broń magiczną na herosa i zwiększając mu siłę to heros bije dalej ze swoją bazową?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Mac bez urazy, ale pieprzenie, że wyróżnienie coś daje to banialuki.
Przykład?
Q. May a character from the Eternal Kindred take additional
armour or weapons and still benefit from the Eternal Guard fighting
style? (p68)
A. Yes.
Co daje to wyróżnienie?
Wg Was, że tak owszem mogę brać ten ekwipunek, ale nie działa...
Dziwne nie?

W sumie nie miałem już nic pisać, ale co mi tam jestem u siebie nie? :wink:
Akapit
Regardless of how Eternal Guard models are armed and armoured they have an Armor Save of 5+

nijak nie zabrania korzystania z innych pancerzy i ich bonusów... Tak sobie to dokładnie przeanalizowałem i nie widzę tam "ALWAYS 5+" a tylko, że na starcie nieważne co i czy coś mam to jest 5+. Widzi ktoś tam klauzulę, że nie mogę tego łączyć z innymi pancerzami? Lub że takowe stają się nieefektywne? Wg mnie to czym opierają się przeciwnicy to fałsz. Masz 5+ a jak sobie wykupiłeś pancerz to przedmiot ten normalnie działa i tak, w mojej opinii to coś jak scaly skin dla mojego herosa, no ale co tam.
Poczekamy do FAQ-a to może to w końcu jasno wytłumaczą.


Co do meritum sprawy na temat charakterystyk.
Spell to nie magic weapon i jak daje bonus do charakterystyki to daje ją do wszystkich testów.
Alter kindred to nie weapon ani spell dlatego został wyróżniony i sprecyzowany, tyle.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2010, o 00:38 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ