
pozdro
Moderator: Ziemko
Golonka pisze:Jeżeli bohater nie będzie w unicie na początku gry to możesz, bo wtedy sam jest unitem.
Marek B. pisze:Czy zostało rozstrzygnięte zagadnienie ( o ile w ogóle jest to temat ) zasady Predatory Fighters dla drugiego i kolejnych szeregów?
Spotkałem się z opinią, że zasada saportujących ataków dla piechoty jest jednoznaczna i wynika z rulebooka.
tz?Ziemko pisze: Predatory tylko dla pierwszego szeregu. Jest to oficjalne.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=40844Morog pisze:tz?
ehhh czyli znów czekamy na FAQFAZIK pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=40844Morog pisze:tz?