Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Catafractus
Mudżahedin
Posty: 231

Re: Rozpiski

Post autor: Catafractus »

jak wam sprawdzają się marudy konne? Zastanawiam się, czy w swojej rozpie (powyżej) nie dać jednak 2x5 marudy konne z flailami zamiast 30 pieszych maruderów + jeszcze jedne psy? Po testach mam właśnie do nich najwięcej wątpliwości?

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

ja staram się mieć zawsze duży klocek pieszych marudów, jeden fast i 2x psy, bez tego z juchy nie wychodzę ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

U mnie 30 maruderów, 2xpsy, 2x fast. Manglery niech zabijają śmieci...

Catafractus
Mudżahedin
Posty: 231

Post autor: Catafractus »

No to w takim razie lekkie zmiany w mojej rozpie na Arenę - bez tzeenczów, z fastami i silniejszym magiem:
2798
Lord – generał 390
mark of tzeentch, tarcza
talisman of preseravation, stubborn , SoM, word of agony
dysk

BSB -180
sztandar,tarcza, topór Khorna (KB)

Exalted hero 210
mark of tzeentch, tarcza,
biting blade, talisman of endurance (ward+4), dragonhelm, , blodcurdling roar,
dysk

Sorcerer Lord – 280
3 poz MoT, dispell scroll

Sorcerer 140
MoT, 3rd eye of tzeentch, puppet


2x5 maruderzy konni 170
flaile, MoS

24 x Chaos warriors - 466
mark of khorne
muzyk, sztandar, tarcze, halabardy
banner of eternal flame

2x warshrine -260

19x Chosen 485
mark of tzeentch,
tarcze, halabardy, FCG, favor of gods, wailing banner (terror)

29 x maruderzy - 187
flaile, mark of khorne, muzyk, sztandar

5x psy 30

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Catafractus pisze:No to w takim razie lekkie zmiany w mojej rozpie na Arenę - bez tzeenczów,
Catafractus pisze: Lord – generał 390
mark of tzeentch, tarcza
talisman of preseravation, stubborn , SoM, word of agony
dysk
Catafractus pisze: Exalted hero 210
mark of tzeentch, tarcza,
biting blade, talisman of endurance (ward+4), dragonhelm, , blodcurdling roar,
dysk
Catafractus pisze: Sorcerer Lord – 280
3 poz MoT, dispell scroll
Catafractus pisze: Sorcerer 140
MoT, 3rd eye of tzeentch, puppet
Catafractus pisze: 19x Chosen 485
mark of tzeentch,
tarcze, halabardy, FCG, favor of gods, wailing banner (terror)
zajebista rozpa bez tzeentha :lol2:

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

A co powiecie na taką rozpe:

Chaos lord of Khorn @370
General
Axe of Khorn [45]
Talisman of Preservation [45]
Juggernaut [50]
charmed shield [5]

Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]

15 warriors of Khorn @284
FcG; halbards

15 warrios of khorn @284
FCG; halbards

10 Chosens of khorn @310
FCG;halbards
favored of gods [5]
waling banner [35]

1 hellcannon @205

1 warshrine of tzeentch @150

5 chaos knight of khorn @230

5 warhounds @30

points @1998


Będe grał przeciwko VC. Planuje GG wybić chosenami boostowanymi ze shrina, rycerze do wybijania wszystkiego co eteryczne i do a taku na flange, psy do wspierania odziałów, helka zdejmuje co sie da, a warriorzy masakrują wszystko co corowe. Rozpiska zrobiona funnowo na domówke wiec prosze o porady i krytyke.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Z dobrze złożonymi wampirami to nie ma szans.
Nie bardzo widzę czym byś mógł zdjąć grave guardów np z regeneracją (bo chyba lore of fire to trochę mało), jako, że wszystko masz khornowe to skończy się na tym, że albo będziesz overranował po zombiakach/psach albo będziesz stał w miejscu.
No i będziesz miał kłopot z większymi oddziałami ghuli.

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

Z tego co wiem to na 100% niebędzie miał psów i latacz. Z core na ghule i szkielety. Będzie to moja pierwsza gra przeciw VC więc nie wiem co dać. Może wywalić psy i dać flamingi warriorą?
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

wywal helene. pogrub piechote. przebiegniesz sie po gwardii.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

da rade pograć, ale nie jestem pewien czy czozeni dadzą rade gwardii ;), jak nie wykukasz warda to lipa, a 4+ szalu też nie robi.
albo wzmocnij czozenow i wywal kawę albo wywal czozenow i wzmocnij klocki.
helka może swoje zrobić, o ile standardem hełm będzie w szkielach na tyłach, bo jak w ghulach to luzik ;)
no i muzyk na knehtow by się przydał ;)
z reszta na 2k tyle tego jest że sobie mile pokulacie kostkami ;)

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

na takie punkty wywaliłbym chosenów i dopakował warriorów+ przyda im się banner z flamingami, bo sword of rhun nie koniecznie będziesz mieć, a tez nie wiadomo czy wejdzie
jeśli wampy to jugger może być od biedy
ale bez bsb nie dasz rady

Catafractus
Mudżahedin
Posty: 231

Post autor: Catafractus »

:D oj tam, oj tam. To była metafora o warriorach tzeencza!!!

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

Wersja nr.II
Chaos lord of Khorn @375
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]


Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]

18 warriors of Khorn @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]

18 warrios of khorn @348
FCG; halbards

1 hellcannon @205

10 maruders @50
fails;

1 warshrine of tzeentch @150

5 chaos knight of nurgel @315
FCG;
Banner og rage [35]

5 warhounds @30

5 warhouds @30

points @1996

Nie wiem czy nie lepiej zamias 2x5 psów i 10 marasów dać 5xkonni marasi.
PS. Mój przeciwnik na 100% nie da hełmu
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Jak nie da hełmu to możesz się zastanowić nad wzięciem nurgla dla wojaków - Twoi warriorzy będą trafiani na 5+. Choć z drugiej strony frenzy daje odpornośc na psychologię i dodatkowy atak - ale to już wg włąsnego uznania.

Jak chcesz wystawić 10 maruderów to najlepiej właśnie z khornem - zawsze to 5 ataków więcej, dzięki wysokiej I i tak będziesz bił przed zmarlakami więc pasuje jak najwięcej ich zmiękczyć, no i nie będziesz musiał testować feara w 1 turze (potem i tak popłyną).

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Jak nie da hełmu to możesz się zastanowić nad wzięciem nurgla dla wojaków - Twoi warriorzy będą trafiani na 5+. Choć z drugiej strony frenzy daje odpornośc na psychologię i dodatkowy atak - ale to już wg włąsnego uznania.
knajci khornowi z falamingami do nich lord (edit: zapomnialem o magicznej broni lorda ;]), plus champion.
warriorzy nurglowi z rage'm
eco khornici z halkami
i gra, i huczy ;)
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, o 11:25 przez jurak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

Chaos lord of Khorn @375
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]


Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]

18 warriors of nurgel @383
FcG; halbards
Banner of rage [35]


18 warrios of khorn @348
FCG; halbards

1 hellcannon @205

10 maruders @50
fails;

1 warshrine of tzeentch @150

5 chaos knight of Khorn @290
FCG;
Banner of enternal Flame [10]

5 warhounds @30

5 warhouds @30

points @1996


Niestety MoK dla marasów sie nie mieści :( .
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Nie wiem po co ci tych 10 maruderów. Ani do walki nie dojdą, a jakby jakimś cudem doszli to kogo oni klepną? Orła? Na Knightach płonące ataki nie działają bo mają magiczne bronie. Lorda zawsze składam tak samo, ale daje mu jeszcze breath- świetny ma mięso armatnie.

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Albo ewentualnie Słowo Agonii możesz dać Lordowi zamiast tych Marud, które i tak jedynie za ręczniki będą robić bo nic nimi nie zdziałasz. Jak wstawiasz Marudy to tylko od 30-stu wzwyż, mniejsze klocki nic nikomu nie zrobią ani niczego nie przyblokują na dłuższą chwilę.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Rogal700
Chuck Norris
Posty: 429
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: Rogal700 »

Więc flamingi wracają na warriorów a benner of rage wraca na knighty który znów stają się nurglowcami.
Tych maruderów wcisnołem za pozostałęm ptk ale zamiast nich dam strumięń na lorda, a na maga dragonbane gem (przeciwnik spodziewa się nurgla i możliwości dania regenki wiec na pewno da banner z flamingami), a warriorzy dostają war banner.

Wersja nr.III


Chaos lord of Khorn @395
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
strumień deprawacji [20]


Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
dragonbane gem [5]

18 warriors of NUrgel @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]

18 warrios of khorn @373
FCG; halbards
war banner [25]

1 hellcannon @205
1 warshrine of tzeentch @150

5 chaos knight of Nurgel @315
FCG;
Banner of rage [35]

5 warhounds @30

5 warhouds @30

points @1996
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Szczur22 pisze:Nie wiem po co ci tych 10 maruderów. Ani do walki nie dojdą, a jakby jakimś cudem doszli to kogo oni klepną? Orła? Na Knightach płonące ataki nie działają bo mają magiczne bronie. Lorda zawsze składam tak samo, ale daje mu jeszcze breath- świetny ma mięso armatnie.
To rozpa na wampiry - taki oddziałek zmniejszy liczebność jakiś ghuli czy czegoś (w sumie sam myślałem nad wystawieniem paru 10 marud z falilami by coś zmiękczyć ew. wpaść od flanki już w walkę)
Rozumiem, że pomysł z flamingami na knightach jest taki, że działa na lorda w oddziale, a ponieważ on bije pierwszy to zdąży swoim atakiem zdjąć regenerację z wrogiego oddziału.

EDIT:
Nie zauważyłem, że lord nie ma halabardy. W takim zestawieniu rzeczywiście flamingi na knightach zupełnie zbędne
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, o 11:40 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ