Rozpiski
Moderator: JarekK
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Re: Rozpiski
jak wam sprawdzają się marudy konne? Zastanawiam się, czy w swojej rozpie (powyżej) nie dać jednak 2x5 marudy konne z flailami zamiast 30 pieszych maruderów + jeszcze jedne psy? Po testach mam właśnie do nich najwięcej wątpliwości?
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
No to w takim razie lekkie zmiany w mojej rozpie na Arenę - bez tzeenczów, z fastami i silniejszym magiem:
2798
Lord – generał 390
mark of tzeentch, tarcza
talisman of preseravation, stubborn , SoM, word of agony
dysk
BSB -180
sztandar,tarcza, topór Khorna (KB)
Exalted hero 210
mark of tzeentch, tarcza,
biting blade, talisman of endurance (ward+4), dragonhelm, , blodcurdling roar,
dysk
Sorcerer Lord – 280
3 poz MoT, dispell scroll
Sorcerer 140
MoT, 3rd eye of tzeentch, puppet
2x5 maruderzy konni 170
flaile, MoS
24 x Chaos warriors - 466
mark of khorne
muzyk, sztandar, tarcze, halabardy
banner of eternal flame
2x warshrine -260
19x Chosen 485
mark of tzeentch,
tarcze, halabardy, FCG, favor of gods, wailing banner (terror)
29 x maruderzy - 187
flaile, mark of khorne, muzyk, sztandar
5x psy 30
2798
Lord – generał 390
mark of tzeentch, tarcza
talisman of preseravation, stubborn , SoM, word of agony
dysk
BSB -180
sztandar,tarcza, topór Khorna (KB)
Exalted hero 210
mark of tzeentch, tarcza,
biting blade, talisman of endurance (ward+4), dragonhelm, , blodcurdling roar,
dysk
Sorcerer Lord – 280
3 poz MoT, dispell scroll
Sorcerer 140
MoT, 3rd eye of tzeentch, puppet
2x5 maruderzy konni 170
flaile, MoS
24 x Chaos warriors - 466
mark of khorne
muzyk, sztandar, tarcze, halabardy
banner of eternal flame
2x warshrine -260
19x Chosen 485
mark of tzeentch,
tarcze, halabardy, FCG, favor of gods, wailing banner (terror)
29 x maruderzy - 187
flaile, mark of khorne, muzyk, sztandar
5x psy 30
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Catafractus pisze:No to w takim razie lekkie zmiany w mojej rozpie na Arenę - bez tzeenczów,
Catafractus pisze: Lord – generał 390
mark of tzeentch, tarcza
talisman of preseravation, stubborn , SoM, word of agony
dysk
Catafractus pisze: Exalted hero 210
mark of tzeentch, tarcza,
biting blade, talisman of endurance (ward+4), dragonhelm, , blodcurdling roar,
dysk
Catafractus pisze: Sorcerer Lord – 280
3 poz MoT, dispell scroll
Catafractus pisze: Sorcerer 140
MoT, 3rd eye of tzeentch, puppet
zajebista rozpa bez tzeenthaCatafractus pisze: 19x Chosen 485
mark of tzeentch,
tarcze, halabardy, FCG, favor of gods, wailing banner (terror)

A co powiecie na taką rozpe:
Chaos lord of Khorn @370
General
Axe of Khorn [45]
Talisman of Preservation [45]
Juggernaut [50]
charmed shield [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
15 warriors of Khorn @284
FcG; halbards
15 warrios of khorn @284
FCG; halbards
10 Chosens of khorn @310
FCG;halbards
favored of gods [5]
waling banner [35]
1 hellcannon @205
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of khorn @230
5 warhounds @30
points @1998
Będe grał przeciwko VC. Planuje GG wybić chosenami boostowanymi ze shrina, rycerze do wybijania wszystkiego co eteryczne i do a taku na flange, psy do wspierania odziałów, helka zdejmuje co sie da, a warriorzy masakrują wszystko co corowe. Rozpiska zrobiona funnowo na domówke wiec prosze o porady i krytyke.
Chaos lord of Khorn @370
General
Axe of Khorn [45]
Talisman of Preservation [45]
Juggernaut [50]
charmed shield [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
15 warriors of Khorn @284
FcG; halbards
15 warrios of khorn @284
FCG; halbards
10 Chosens of khorn @310
FCG;halbards
favored of gods [5]
waling banner [35]
1 hellcannon @205
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of khorn @230
5 warhounds @30
points @1998
Będe grał przeciwko VC. Planuje GG wybić chosenami boostowanymi ze shrina, rycerze do wybijania wszystkiego co eteryczne i do a taku na flange, psy do wspierania odziałów, helka zdejmuje co sie da, a warriorzy masakrują wszystko co corowe. Rozpiska zrobiona funnowo na domówke wiec prosze o porady i krytyke.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Z dobrze złożonymi wampirami to nie ma szans.
Nie bardzo widzę czym byś mógł zdjąć grave guardów np z regeneracją (bo chyba lore of fire to trochę mało), jako, że wszystko masz khornowe to skończy się na tym, że albo będziesz overranował po zombiakach/psach albo będziesz stał w miejscu.
No i będziesz miał kłopot z większymi oddziałami ghuli.
Nie bardzo widzę czym byś mógł zdjąć grave guardów np z regeneracją (bo chyba lore of fire to trochę mało), jako, że wszystko masz khornowe to skończy się na tym, że albo będziesz overranował po zombiakach/psach albo będziesz stał w miejscu.
No i będziesz miał kłopot z większymi oddziałami ghuli.
wywal helene. pogrub piechote. przebiegniesz sie po gwardii.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
da rade pograć, ale nie jestem pewien czy czozeni dadzą rade gwardii
, jak nie wykukasz warda to lipa, a 4+ szalu też nie robi.
albo wzmocnij czozenow i wywal kawę albo wywal czozenow i wzmocnij klocki.
helka może swoje zrobić, o ile standardem hełm będzie w szkielach na tyłach, bo jak w ghulach to luzik
no i muzyk na knehtow by się przydał
z reszta na 2k tyle tego jest że sobie mile pokulacie kostkami

albo wzmocnij czozenow i wywal kawę albo wywal czozenow i wzmocnij klocki.
helka może swoje zrobić, o ile standardem hełm będzie w szkielach na tyłach, bo jak w ghulach to luzik

no i muzyk na knehtow by się przydał

z reszta na 2k tyle tego jest że sobie mile pokulacie kostkami

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
na takie punkty wywaliłbym chosenów i dopakował warriorów+ przyda im się banner z flamingami, bo sword of rhun nie koniecznie będziesz mieć, a tez nie wiadomo czy wejdzie
jeśli wampy to jugger może być od biedy
ale bez bsb nie dasz rady
jeśli wampy to jugger może być od biedy
ale bez bsb nie dasz rady
Wersja nr.II
Chaos lord of Khorn @375
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
18 warriors of Khorn @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]
18 warrios of khorn @348
FCG; halbards
1 hellcannon @205
10 maruders @50
fails;
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of nurgel @315
FCG;
Banner og rage [35]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
Nie wiem czy nie lepiej zamias 2x5 psów i 10 marasów dać 5xkonni marasi.
PS. Mój przeciwnik na 100% nie da hełmu
Chaos lord of Khorn @375
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
18 warriors of Khorn @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]
18 warrios of khorn @348
FCG; halbards
1 hellcannon @205
10 maruders @50
fails;
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of nurgel @315
FCG;
Banner og rage [35]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
Nie wiem czy nie lepiej zamias 2x5 psów i 10 marasów dać 5xkonni marasi.
PS. Mój przeciwnik na 100% nie da hełmu
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Jak nie da hełmu to możesz się zastanowić nad wzięciem nurgla dla wojaków - Twoi warriorzy będą trafiani na 5+. Choć z drugiej strony frenzy daje odpornośc na psychologię i dodatkowy atak - ale to już wg włąsnego uznania.
Jak chcesz wystawić 10 maruderów to najlepiej właśnie z khornem - zawsze to 5 ataków więcej, dzięki wysokiej I i tak będziesz bił przed zmarlakami więc pasuje jak najwięcej ich zmiękczyć, no i nie będziesz musiał testować feara w 1 turze (potem i tak popłyną).
Jak chcesz wystawić 10 maruderów to najlepiej właśnie z khornem - zawsze to 5 ataków więcej, dzięki wysokiej I i tak będziesz bił przed zmarlakami więc pasuje jak najwięcej ich zmiękczyć, no i nie będziesz musiał testować feara w 1 turze (potem i tak popłyną).
knajci khornowi z falamingami do nich lord (edit: zapomnialem o magicznej broni lorda ;]), plus champion.Jak nie da hełmu to możesz się zastanowić nad wzięciem nurgla dla wojaków - Twoi warriorzy będą trafiani na 5+. Choć z drugiej strony frenzy daje odpornośc na psychologię i dodatkowy atak - ale to już wg włąsnego uznania.
warriorzy nurglowi z rage'm
eco khornici z halkami
i gra, i huczy

Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, o 11:25 przez jurak, łącznie zmieniany 1 raz.
Chaos lord of Khorn @375
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
18 warriors of nurgel @383
FcG; halbards
Banner of rage [35]
18 warrios of khorn @348
FCG; halbards
1 hellcannon @205
10 maruders @50
fails;
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of Khorn @290
FCG;
Banner of enternal Flame [10]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
Niestety MoK dla marasów sie nie mieści
.
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
18 warriors of nurgel @383
FcG; halbards
Banner of rage [35]
18 warrios of khorn @348
FCG; halbards
1 hellcannon @205
10 maruders @50
fails;
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of Khorn @290
FCG;
Banner of enternal Flame [10]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
Niestety MoK dla marasów sie nie mieści

WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
Nie wiem po co ci tych 10 maruderów. Ani do walki nie dojdą, a jakby jakimś cudem doszli to kogo oni klepną? Orła? Na Knightach płonące ataki nie działają bo mają magiczne bronie. Lorda zawsze składam tak samo, ale daje mu jeszcze breath- świetny ma mięso armatnie.
Albo ewentualnie Słowo Agonii możesz dać Lordowi zamiast tych Marud, które i tak jedynie za ręczniki będą robić bo nic nimi nie zdziałasz. Jak wstawiasz Marudy to tylko od 30-stu wzwyż, mniejsze klocki nic nikomu nie zrobią ani niczego nie przyblokują na dłuższą chwilę.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Więc flamingi wracają na warriorów a benner of rage wraca na knighty który znów stają się nurglowcami.
Tych maruderów wcisnołem za pozostałęm ptk ale zamiast nich dam strumięń na lorda, a na maga dragonbane gem (przeciwnik spodziewa się nurgla i możliwości dania regenki wiec na pewno da banner z flamingami), a warriorzy dostają war banner.
Wersja nr.III
Chaos lord of Khorn @395
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
strumień deprawacji [20]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
dragonbane gem [5]
18 warriors of NUrgel @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]
18 warrios of khorn @373
FCG; halbards
war banner [25]
1 hellcannon @205
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of Nurgel @315
FCG;
Banner of rage [35]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
Tych maruderów wcisnołem za pozostałęm ptk ale zamiast nich dam strumięń na lorda, a na maga dragonbane gem (przeciwnik spodziewa się nurgla i możliwości dania regenki wiec na pewno da banner z flamingami), a warriorzy dostają war banner.
Wersja nr.III
Chaos lord of Khorn @395
General
Charmed shield [5]
Axe of Khorn [45]
Talisman of preservation [45]
Juggernaut [50]
favored of the gods [5]
strumień deprawacji [20]
Chaos Soccer @135
Lvl 2;lore of fire
familar of spell [15]
dragonbane gem [5]
18 warriors of NUrgel @358
FcG; halbards
BAnner of enternal Flame [10]
18 warrios of khorn @373
FCG; halbards
war banner [25]
1 hellcannon @205
1 warshrine of tzeentch @150
5 chaos knight of Nurgel @315
FCG;
Banner of rage [35]
5 warhounds @30
5 warhouds @30
points @1996
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
To rozpa na wampiry - taki oddziałek zmniejszy liczebność jakiś ghuli czy czegoś (w sumie sam myślałem nad wystawieniem paru 10 marud z falilami by coś zmiękczyć ew. wpaść od flanki już w walkę)Szczur22 pisze:Nie wiem po co ci tych 10 maruderów. Ani do walki nie dojdą, a jakby jakimś cudem doszli to kogo oni klepną? Orła? Na Knightach płonące ataki nie działają bo mają magiczne bronie. Lorda zawsze składam tak samo, ale daje mu jeszcze breath- świetny ma mięso armatnie.
Rozumiem, że pomysł z flamingami na knightach jest taki, że działa na lorda w oddziale, a ponieważ on bije pierwszy to zdąży swoim atakiem zdjąć regenerację z wrogiego oddziału.
EDIT:
Nie zauważyłem, że lord nie ma halabardy. W takim zestawieniu rzeczywiście flamingi na knightach zupełnie zbędne
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, o 11:40 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.